Épp, hogy lecsengett a médiában Bakács S. Tibor uzsonnalopási műbalhéja, máris itt a következő médiahekk. Ezúttal Hajdúné Sarka Kata kiszivárgott cicis fotói keltettek némi izgalmat a hazai férfinépben; a képeket állítólag egy ismeretlen férfiú találta a használtan vásárolt fényképzőgépében, s juttatta el a Borshoz címzett szórakoztató napilaphoz, amely természetesen rögtön be is számolt az esetről (fotó innen).
Namármost. Azzal azért vélhetően mindenki tisztában van, hogy ilyen intim családi fotókat – már, ha azok! – még a Bors sem merne anélkül közölni, hogy arra a képek tulajdonosa engedélyt ne adott volna. Pláne Hajdú Péterrel szemben nem vállalkozna ilyen arcátlanságra, akinek bérelt tárgyalóterme van a Fővárosi Bíróságon, a cikkecskéből pedig kiderül: a lap tudja, hogy a képeket valószínűleg maga Hajdú készítette. Legalább ennyire elgondolkodtató a Bors által előadott történet is, amely szerint egy magát Zsombornak nevező, a férfitársai szórakozását mindennél előbbre tartó jótét lélek, levélben juttatta el a szerkesztőségbe. Ilyeténképpen nyilván ingyen. Ugye, ez is életszerű.
A dolog természetesen semmiképpen sem így esett meg: Hajdú Péter pr-stábja rémülten érzékelte, hogy 4%-kal esett a főnök médiamegjelenési indexe, ezért hamar ki kell találni valamit. Na, mit? Kéznél vannak ugye a januári thaiföldi úton készült képek az asszonyról – cédére kiír, boríték, kamu levélmelléklet, posta. Hogy ebben a hekkben mennyire van benne a Bors, azt éppúgy nem lehet tudni, mint azt, hogy valóban így jutott-e a címlapig a sztori, mindenesetre igen valószínű, hogy nagyon.
És ez nem is baj, hiszen ez a dolga a tabloidnak, a bulvárnak: szórakoztatni. Márpedig Hajdú Péter éppúgy része a bulvárnak, mint a Bors. Talán mindössze annyi a tanulság a történetből, hogy célszerűnek látszik ezután valamivel kevésbé fikázni Bakács Tibor, megélhetési celebbé vált kitűnő újságírót, aki talán csak a médiajelenlét érdekében lopott. Ő ugyanis legalább a saját farkával veri a csalánt a címlapért, azaz a megélhetésért. Persze az is lehet, hogy Hajdú Péter és neje célja ezzel az akcióval nem csak egyszerűen "a címlap", hanem egy bizonyos magazin címlapja. Annak a magazinnak a címlapja, amit, ugyebár, Sarka Kata eleddig oly hévvel szokott visszautasítani...
Utolsó kommentek