A nap izéje - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://napizeje.blog.hu/2019/01/16/bayer_zsolttal_bayer_zsoltrol/full_commentlist/1#c38565548
Válasz erre: Bayer Zsolttal Bayer Zsoltról
2020-06-01T15:48:49+02:00
2020-06-01T15:48:49+02:00
hollókő
http://blog.hu/user/351364
A fenti jelzők pontosan illenek az örökké hazudozó, gyalázkodó, hazaáruló libsibolsináci söpredékre.
https://napizeje.blog.hu/2019/01/16/bayer_zsolttal_bayer_zsoltrol/full_commentlist/1#c36536384
Válasz erre: Bayer Zsolttal Bayer Zsoltról
2019-01-17T10:23:33+01:00
2019-01-17T10:23:33+01:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
Gynge.
https://napizeje.blog.hu/2011/12/11/kamufotos_kamuvilaghire/full_commentlist/1#c34277267
Válasz erre: A kamufotós kamuvilághíre
2017-12-09T15:58:59+01:00
2017-12-09T15:58:59+01:00
Torz
http://blog.hu/user/175946
Most volt a fickóval riport az ekkótévén.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31651133
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T18:41:55+01:00
2016-11-06T18:41:55+01:00
Szűtté mamá? Szűjjé!
http://blog.hu/user/192930
Hát igen. A fideszesek akkor is hazudnak, amikor nem lenne muszáj. Ez már genetika bammeg.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31650415
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T17:15:34+01:00
2016-11-06T17:15:34+01:00
Tűrhetetlen
http://blog.hu/user/753189
Nemcsak ebbe az alapvető tévedésbe/hozzá nem értésbe állami oldalról foggal-körömmel kapaszkodás az elszomorító, hanem az itteni kommentek stílusa is.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31650329
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T17:07:41+01:00
2016-11-06T17:07:41+01:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk?full_commentlist=1#c31648797" class="reply_nick_334294" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31648797 );">@fifibá55</a>: Minimalra vagyok bejelentve fater pont azert, hogy ne az en penzembol nyomassak a kadari nosztalgiat a fideszes nyuggereknek. Kotve hiszem, hogy Te barhol is sielnel, elvagy a kudlik julis allami tevemusorokkal, max. a lakotelepi kocsmaig gurulsz el.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31649949
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T16:41:39+01:00
2016-11-06T16:41:39+01:00
Apadfaxa
http://blog.hu/user/1181497
Szökik a málna csicskagecik ! Kutyák vagytok,mocskos kurvakutyák, ostor ez a láb, geci !
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31649927
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T16:40:33+01:00
2016-11-06T16:40:33+01:00
Apadfaxa
http://blog.hu/user/1181497
Baszd meg az anyád Mindenki !
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31649489
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T16:05:07+01:00
2016-11-06T16:05:07+01:00
fda
http://blog.hu/user/214003
szegény dózsa védekezésében nekem is ez tűnt fel elsőre, hogy az a sapka marhán nem úgy néz ki, mint a fotón. Valami hasonló modell, de nem ugyanaz.<br />
Mondjuk ha az egész 56-os hősies helytállására ez az egyetlen bizonyítéka valakinek,<br />
akkor az állami kitüntetések reményében én is jelentkezek 56-os hősnek. Még az a kavics is megvan, amivel kidobtam egy szovjet terepjáró fényszóróját.<br />
<br />
Sőt, a képen is én vagyok, igaz a sapkám már nincs meg, de épp a zsebemben markolom azt a bizonyos kavicsot.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31649303
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T15:47:02+01:00
2016-11-06T15:47:02+01:00
PubiX
http://blog.hu/user/306158
<a href="http://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk?full_commentlist=1#c31648477" class="reply_nick_174989" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31648477 );">@enpera</a>: Kikre gondolsz?
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31648797
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T14:52:26+01:00
2016-11-06T14:52:26+01:00
fifibá55
http://blog.hu/user/334294
<a href="http://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk?full_commentlist=1#c31645705" class="reply_nick_642084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31645705 );">@medium size devil</a>: Majd később. Egyrészt, most jó hó esett itt a gleccseren és jók a pályák. Másrészt, nem szeretném elvenni a fiatalok örömét, hogy mások nyugdíjáért dolgozhatnak.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31648477
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T14:20:52+01:00
2016-11-06T14:20:52+01:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
Idefújta a szél a kádárista söpredéket.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31647725
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T13:01:15+01:00
2016-11-06T13:01:15+01:00
noblesseoblige
http://blog.hu/user/789022
Netto gerinctelenség, amit S.M. művel.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31647271
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T12:07:31+01:00
2016-11-06T12:07:31+01:00
Lucifer Morningstar
http://blog.hu/user/1149702
Hazug fidesznyik és jobbiknyikeket újból sikerült lebuktatni.<br />
<br />
Vajon mi kell ahhoz, hogy a sok ideggyenge orbánista-putyinista-vonista szerencsétlennek felnyíljon a narancsködben leragadt szeme?
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31646849
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T11:15:20+01:00
2016-11-06T11:15:20+01:00
kvadrillio
http://blog.hu/user/294509
jahhh...na ezt az urizáló rothadt 20-as 30-as hozta vissza reneszánszilagh a hülye orbán..., a magyar nép több mint fele akkopr sem jutott el a Balatonhoz és most sem jut el megint !!!!! EZÉRT KELL EZT a faszt kinyírni ! reneszánszozzoln neki a jó büdös kurva anyja az !+!!!!<br />
<br />
Ilyen volt a magas élet, a 30-as években<br />
Csarnó Ella<br />
Csarnó Ella<br />
Hernádi Levente<br />
Hernádi Levente követés<br />
2016.11.05. 23:29 Módosítva: 2016-11-06 10:37:44<br />
Vitorlások az égkék Balatonon, mosolygó feleség, vadászat vizslákkal, magas élet - mintha csak az Instagramon járnánk, pedig Ember Károly színes fotói a 30-as években készültek. Az orvos egyszerűen azt fotózta, amitől boldog volt. A barátokkal töltött nyarak és a nagypolgári család emlékezete a szintén fotós unokája, Ember Sári munkáiban is visszhangzik; idén tavasszal zárta le a három generáció óta meghatározó körúti lakás történetét.<br />
<br />
A Fortepan a legnagyobb magyar nyelvű online fotóarchívum. Az Indexen a Fortepan szerkesztőivel együttműködve mutatjuk be a legizgalmasabb gyűjteményeket a huszadik századi magyar, amatőr fotósok hagyatékaiból.<br />
Dr. Ember Károly és Asbóth Magdolna a harmincas évek derekán házasodtak össze, nem sokkal azután, hogy a szülész-nőgyógyász 1936-ban hazaköltözött Berlinből. Ezt a boldog évtizedet, a háború előtti Magyarország nagypolgári életének minden szépségét sugározzák a képei is. A családja azt mondja, akkor fotózott, mikor elégedett volt az élettel, a szereplők pedig mind családtagok és barátok.<br />
Dr. Ember Károly és Asbóth Magdolna a harmincas évek derekán házasodtak össze, nem sokkal azután, hogy Magdolna 1936-ban hazaköltözött Berlinből. Ezt a boldog évtizedet, a háború előtti Magyarország nagypolgári életének minden szépségét sugározzák a képei is. A családja azt mondja, akkor fotózott, mikor elégedett volt az élettel, a szereplők pedig mind családtagok és barátok. (Fotó: Dr. Ember Károly / FORTEPAN)
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31646703
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T10:52:14+01:00
2016-11-06T10:52:14+01:00
anyadmajma
http://blog.hu/user/390696
Már megint van/nincs rajta sapka?:)
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31646251
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T09:40:39+01:00
2016-11-06T09:40:39+01:00
01234567
http://blog.hu/user/745327
Nem létezik történelem. Ahány ember, annyiféle történet létezik. Nagyapám mondta a háború nem olyan amilyennek a filmen látod, egy városban az egyik utcában lövik egymást halomra, pár utcával odébb meg sorban állnak kenyérért. A történelmi tények kiderítésére ott vannak a történészek, a valódiak, nem a Mária félék, de átfogó képet egy profi történész sem vállalna egy történelmi eseményről ami 24 óránál tovább tartott. Amit meg a médiában sokszor látunk történelemként az általában politikai hazugság, tisztelet a kivételnek. Olyan hazugság amilyen kurzus éppen rendeli. Ez a mostani 56-os hacacáré pedig valóba gusztustalan volt, gusztustalanabb mint az eddigiek, pedig magasan volt a mérce. Bár talán a kádári 56-os verziók vetekednek vele...
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31646197
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T09:27:09+01:00
2016-11-06T09:27:09+01:00
morph on deer
http://blog.hu/user/1151692
<a href="http://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk?full_commentlist=1#c31645583" class="reply_nick_10045" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31645583 );">@lutria</a>: <br />
"mindha vadiúj lenne."<br />
<br />
Ez nem az a sapka. Még abban sem vagyok biztos, hogy ez a kék, ilyen anyagból létezett-e akkor. <br />
Az eredet fotón a sapka viszont biztosan nem kék, nem ugyanilyen kék. <br />
Akkoriban ezek vagy feketék, vagy sötétszürkék voltak, és egy relative sprődebb anyagból varrták. <br />
<br />
Sajnos a történet hihetőbb lenne a "bizonyíték" nélkül.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31646147
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T09:12:51+01:00
2016-11-06T09:12:51+01:00
Baszkikám
http://blog.hu/user/144923
A csat sem ugyanolyan.<br />
Az egyik szögletes, míg a másik az egyik oldalon ívelt.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31646101
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T09:04:02+01:00
2016-11-06T09:04:02+01:00
morph on deer
http://blog.hu/user/1151692
<a href="http://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk?full_commentlist=1#c31645673" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31645673 );">@monddazigazatmar</a>: <br />
"Mert ha valakinek a sapiján repesz ütötte lyuk van, akkor az 60 év műlva még él...."<br />
<br />
Hát a Dózsa pont azt teszi. Ha jól tudom, talán két szilánk is van a fejében, de egy biztosan. <br />
Láthatóan nem segít az emlékezőtehetségnek, és nem tartom tisztességesnek, hogy visszaélnek vele.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31645833
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T07:26:46+01:00
2016-11-06T07:26:46+01:00
nu pagagyí
http://blog.hu/user/538988
A Fidesz gőzerővel építgeti a "hazugság rendszerét" kis hazánkban, amelyben minden hazugságot több másik igazol majd. Azért, vannak még rések a rendszeren, de majd betömik valamivel. Mondjuk Dózsa László feljelenti a kétkedőket a "kommunizmus bűneinek" tagadásával, vagy Schmidt Máriát az Akadémia elnökévé nevezik ki, kimagasló történészi munkájáért.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31645705
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T04:24:30+01:00
2016-11-06T04:24:30+01:00
medium size devil
http://blog.hu/user/642084
<a href="http://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk?full_commentlist=1#c31645599" class="reply_nick_334294" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31645599 );">@fifibá55</a>: Na megszolalt Kadar elvtars ittfelejtett igenytelen sör+virsli nemzedeke. Fejlodni nem tudtok, mikor pusztultok mar ki?
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31645673
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T03:14:57+01:00
2016-11-06T03:14:57+01:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
<a href="http://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk?full_commentlist=1#c31645583" class="reply_nick_10045" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31645583 );">@lutria</a>: Mert ha valakinek a sapiján repesz ütötte lyuk van, akkor az 60 év műlva még él....
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31645625
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T02:02:47+01:00
2016-11-06T02:02:47+01:00
igormikornyitckij
http://blog.hu/user/822256
Az nem lehet, hogy az egyik kép tükrözve van?
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31645599
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T01:35:36+01:00
2016-11-06T01:35:36+01:00
fifibá55
http://blog.hu/user/334294
Kurvára mindegy.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31645583
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T01:23:38+01:00
2016-11-06T01:23:38+01:00
lutria
http://blog.hu/user/10045
A két sapkának ellentétes irányba áll a csat bujtatója,az 56-osnak balra,a másiknak jobbra és legalább dupla hosszúságú is a kilógó része.A réginek hullámos a sildje az újnak olyan egyenes mindha vadiúj lenne.<br />
Ha ebben harcolt akkor valószínűleg akkor is rajta kellett lennie amikor "kivégezték" lövésekkel és gránátokkal,+60 év-kicsit túl jó állapotban van szerintem,sehol egy szakadás,feslés,repesz ütötte lyuk,stb.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31645567
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T01:12:48+01:00
2016-11-06T01:12:48+01:00
BéLóg
http://blog.hu/user/68114
Hogy a francba lenne egyforma?<br />
Balra a képen Dózsa a puskával meg a sapkával, jobbra meg a PRUCK SAPKÁJA, elyükeregyek!<br />
Meg az egyik fekete-fehér, a másik meg színes!<br />
<br />
Igazából a zoknijuk meg a lábszag tudna dönteni a kérdésben.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31645333
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-06T00:13:16+01:00
2016-11-06T00:13:16+01:00
to:rppapa
http://blog.hu/user/470987
Dózsáról színésztársai mindig tudták, hogy szeret konfabulálni, Terror Marcsa meg beszopta.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31645297
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-05T23:59:43+01:00
2016-11-05T23:59:43+01:00
<a href="http://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk?full_commentlist=1#c31645151" class="reply_nick_275132" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31645151 );">@nandras01</a>: <br />
<br />
Ez csak azért lehetséges, mert a kancsal picsa már a saját szemének sem hisz. Egyértelmű, hogy a két sapka köszönőviszonyba sincs egymással.<br />
Az egész szánalmas.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31645151
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-05T23:28:44+01:00
2016-11-05T23:28:44+01:00
nandras01
http://blog.hu/user/275132
két csat nem egyezik, az biztos, de maga a sapka nem bizonyít az égvilágon semmit.<br />
még ha azonosak is lennének, mivel tömegtermékről van szó, abban az időben nagyjából kismillió embernek lehetett ugyanilyen sapkája.<br />
ez az egész vita pontosan olyan kisstílű és szánalmas, hogy az szinte fáj.<br />
miből állt volna azt mondani, hogy "bocs, tévedtünk" ahelyett a megalázó és primitív sárdobálás helyett, amit elkezdtek schmitt máriáék?
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31645127
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-05T23:25:08+01:00
2016-11-05T23:25:08+01:00
Boka1
http://blog.hu/user/201980
A Mol kúton is valami géppisztolyos lúvnya figyel a bejáraton.
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31644915
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-05T22:57:42+01:00
2016-11-05T22:57:42+01:00
morph on deer
http://blog.hu/user/1151692
A kiskölyök a rövidnadrágban, aki felugrik a kamera előtt viszont eléggé hasonlít Dózsára. <br />
<a rel="nofollow" href="https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=vpbl8XnK-_0#">m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=vpbl8XnK-_0#</a><br />
<br />
Ez is Dózsa<br />
<a rel="nofollow" href="http://keyframe.nava.hu/service/gallery/keyframe/2015/10/11/m3-86248/m3-86248-05064600.jpg">keyframe.nava.hu/service/gallery/keyframe/2015/10/11/m3-86248/m3-86248-05064600.jpg</a><br />
<br />
És ez<br />
<a rel="nofollow" href="http://iszdb.hu/kepek/szemely/d/dozsalaszlo_150x200.jpg">iszdb.hu/kepek/szemely/d/dozsalaszlo_150x200.jpg</a><br />
<br />
És még itt is hasonlít<br />
<a rel="nofollow" href="http://mediaklikk.cms.mtv.hu/wp-content/uploads/sites/4/2014/10/F__EV19730913152-e1413982245147.jpg">mediaklikk.cms.mtv.hu/wp-content/uploads/sites/4/2014/10/F__EV19730913152-e1413982245147.jpg</a>
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31644671
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-05T22:36:36+01:00
2016-11-05T22:36:36+01:00
morph on deer
http://blog.hu/user/1151692
Persze, hogy nem ugyanaz. <br />
Azt meg csak halkan kérdezem, hogy akit nagyjából kivégeznek, majd később a börtönben félholtra verik, aztán a sírásó kiszedi a tömegsírból, mertnem halt meg, arról eközben nem esett le a sapka, ugye?
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31641441
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-05T15:48:40+01:00
2016-11-05T15:48:40+01:00
PubiX
http://blog.hu/user/306158
<a href="http://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk?full_commentlist=1#c31641259" class="reply_nick_776206" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31641259 );">@Drizari</a>: A füleket figyeld!
https://napizeje.blog.hu/2016/11/04/mirol_is_vitatkozunk/full_commentlist/1#c31641259
Válasz erre: Plakátvita: beszédes sapkák
2016-11-05T15:23:02+01:00
2016-11-05T15:23:02+01:00
Drizari
http://blog.hu/user/776206
Nem, a sapka sem ugyanaz, és Dózsa gyerekkori képe sem ugyanaz.<br />
A három fotó közül melyiken ismerhető föl Dózsa László? :<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://4cdn.hu/kraken/image/upload/s--XS8801AU--/c_limit,w_1160/6vlwZxLBjHkPHI77s.jpeg">4cdn.hu/kraken/image/upload/s--XS8801AU--/c_limit,w_1160/6vlwZxLBjHkPHI77s.jpeg</a>
https://napizeje.blog.hu/2012/09/04/kozugy-e_a_miniszterelnok_egeszsegi_allapota/full_commentlist/1#c31022934
Válasz erre: Közügy-e a miniszterelnök egészségi állapota?
2016-08-19T11:28:01+02:00
2016-08-19T11:28:01+02:00
Irbisz
http://blog.hu/user/16367
Szerintem teljesen mindegy hogy sulyos elmebeteseg vagy feladatra valo komplett alkalmatlansag okan viszi ö es magyarellenes bandaja a szakadek fele az orszagot.
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28590286
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-15T08:12:05+01:00
2015-11-15T08:12:05+01:00
SzatmáriVitriol
http://blog.hu/user/435167
ok
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28584530
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-14T13:19:30+01:00
2015-11-14T13:19:30+01:00
Harpi
http://blog.hu/user/171519
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket?full_commentlist=1#c28582276" class="reply_nick_435167" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28582276 );">@SzatmáriVitriol</a>: A lényeg nem ez, hanem az, hogy akkor, amikor ez az írás született, a cikk még ott volt, olvasható volt. És az a galéria, amely leleplezi az MTVA hazugságát, még mindig látható.<br />
Ennyi.
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28584344
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-14T12:58:09+01:00
2015-11-14T12:58:09+01:00
Harpi
http://blog.hu/user/171519
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket?full_commentlist=1#c28584052" class="reply_nick_435167" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28584052 );">@SzatmáriVitriol</a>: Nos, nem tudom.<br />
Legutóbb itt volt:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.szon.hu/tomegek-koszontottek-orban-viktort-nyiregyhazan-vagy-megsem/2952349">www.szon.hu/tomegek-koszontottek-orban-viktort-nyiregyhazan-vagy-megsem/2952349</a>
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28584052
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-14T12:25:17+01:00
2015-11-14T12:25:17+01:00
SzatmáriVitriol
http://blog.hu/user/435167
""Tömegek köszöntötték Orbán Viktort Nyíregyházán – vagy mégsem? Tette fel a kérdést cikkében a szon.hu. A cikket azóta levették, és teljes egészében eltűnt a honlapról. "<br />
<br />
irta az Index. <br />
<br />
Ez a cikk hol van?<br />
<br />
Ismétlem: Tömegek köszöntötték o. v-t Nyíregyházán vagy mégsem? címmel?<br />
<br />
Tisztelj meg azzal, hogy nem linkelgeted nekem a PR cikket!
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28583652
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-14T11:35:30+01:00
2015-11-14T11:35:30+01:00
Harpi
http://blog.hu/user/171519
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket?full_commentlist=1#c28582276" class="reply_nick_435167" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28582276 );">@SzatmáriVitriol</a>: Jó, akkor fussunk neki még egyszer.<br />
Tehát a szon.hu-cikk itt található:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.szon.hu/orban-viktor-nemzeti-iparra-nemzeti-iparvallalatokra-van-szukseg/2953201">www.szon.hu/orban-viktor-nemzeti-iparra-nemzeti-iparvallalatokra-van-szukseg/2953201</a><br />
<br />
Az Index.hu cikke pedig itt:<br />
<a rel="nofollow" href="http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:m6Tdk6jipwUJ:index.hu/kultur/media/2015/11/12/hogyan_csinaljunk_egy_maroknyi_emberbol_tomeget/+&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu">webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:m6Tdk6jipwUJ:index.hu/kultur/media/2015/11/12/hogyan_csinaljunk_egy_maroknyi_emberbol_tomeget/+&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu</a>
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28582276
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-14T07:47:57+01:00
2015-11-14T07:47:57+01:00
SzatmáriVitriol
http://blog.hu/user/435167
Zárjuk rövidre!<br />
<br />
Két idézet tőled:<br />
<br />
"1.) a szóban forgó cikket nem "vették le"<br />
<br />
Tehát nem vettek le semmit!!!"<br />
<br />
Az Index egy Szon cikk levételét ekézte.<br />
<br />
A cikk létezett, OLVASTAM.<br />
<br />
lÉGYSZÍ NEKEM EZT AZ EREDETI CIKKET VAGY BÁRMELY BUJKÁLÓ ÉS A KÖZNÉP SZÁMÁRA IS FELLELHETŐ FORRÁSÁT BEMUTATNI!<br />
<br />
Ha ebben nem tudsz segítségemre enni, akkor bizony, LEVETTÉK.<br />
<br />
És kérlek, kímélj meg a képek emlegetésétől, mert 1 képsorozat egy eleme semmi a nem levett cikkhez képest!
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28580422
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-13T18:29:31+01:00
2015-11-13T18:29:31+01:00
Harpi
http://blog.hu/user/171519
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket?full_commentlist=1#c28579868" class="reply_nick_435167" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28579868 );">@SzatmáriVitriol</a>: Nem értelek.<br />
Az a cikk, amiről beszélsz, pontosan az, amiről a fenti írásban szó van.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.szon.hu/orban-viktor-nemzeti-iparra-nemzeti-iparvallalatokra-van-szukseg/2953201">www.szon.hu/orban-viktor-nemzeti-iparra-nemzeti-iparvallalatokra-van-szukseg/2953201</a><br />
<br />
Egy kis segítség a navigáláshoz: a cikk címe alatti sorban balra ott van egy link: "Fotók | Orbán Viktor Nyíregyházán".<br />
Tehát nem vettek le semmit!!!<br />
:)))
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28579868
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-13T16:56:17+01:00
2015-11-13T16:56:17+01:00
SzatmáriVitriol
http://blog.hu/user/435167
És szerinted mi a fontosabb esetünkben/témánkat illetően?<br />
<br />
Fotók, cikk nélkül, vagy levett cikk?
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28579292
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-13T15:12:49+01:00
2015-11-13T15:12:49+01:00
Harpi
http://blog.hu/user/171519
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket?full_commentlist=1#c28579236" class="reply_nick_435167" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28579236 );">@SzatmáriVitriol</a>: Valóban. És a cikk elején ott van egy link: Fotók / Orbán Viktor Nyíregyházán<br />
Itt van: <a rel="nofollow" href="http://www.szon.hu/kepek/6955880/?articleLink=http%3A%2F%2Fwww.szon.hu%2Forban-viktor-nemzeti-iparra-nemzeti-iparvallalatokra-van-szukseg%2F2953201">www.szon.hu/kepek/6955880/?articleLink=http%3A%2F%2Fwww.szon.hu%2Forban-viktor-nemzeti-iparra-nemzeti-iparvallalatokra-van-szukseg%2F2953201</a><br />
<br />
Semmi nem tűnt el! :)
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28579272
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-13T15:06:25+01:00
2015-11-13T15:06:25+01:00
Zb74
http://blog.hu/user/58500
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket?full_commentlist=1#c28579236" class="reply_nick_435167" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28579236 );">@SzatmáriVitriol</a>: Így van, a cikket bizony levették.
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28579236
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-13T15:00:15+01:00
2015-11-13T15:00:15+01:00
SzatmáriVitriol
http://blog.hu/user/435167
A teljes cikk itt olvasható, írod.<br />
<br />
Link viszont már erre mutat:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.szon.hu/orban-viktor-nemzeti-iparra-nemzeti-iparvallalatokra-van-szukseg/2953201">www.szon.hu/orban-viktor-nemzeti-iparra-nemzeti-iparvallalatokra-van-szukseg/2953201</a>
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28576880
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-13T10:14:44+01:00
2015-11-13T10:14:44+01:00
Harpi
http://blog.hu/user/171519
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket?full_commentlist=1#c28574868" class="reply_nick_435167" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28574868 );">@SzatmáriVitriol</a>: A linkek a cikkben működnek! :)
https://napizeje.blog.hu/2015/11/12/hogyan_hereljuk_ki_a_sajat_erveinket/full_commentlist/1#c28574868
Válasz erre: Hogyan heréljük ki a saját érveinket?
2015-11-12T21:38:13+01:00
2015-11-12T21:38:13+01:00
SzatmáriVitriol
http://blog.hu/user/435167
Segítenél az eredeti cikk linkjével?
https://napizeje.blog.hu/2011/01/10/maszlagbanya_metapedia_a_nemzeti_lexikon/full_commentlist/1#c28558456
Válasz erre: Maszlagbánya – Metapédia: a "nemzeti lexikon"
2015-11-10T14:50:47+01:00
2015-11-10T14:50:47+01:00
Yarner
http://blog.hu/user/91952
<a href="http://napizeje.blog.hu/2011/01/10/maszlagbanya_metapedia_a_nemzeti_lexikon?full_commentlist=1#c28553006" class="reply_nick_183424" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28553006 );">@kecskebeka</a>: Jó reggelt, most értél ide? :-D<br />
Ez a beszélgetés majdnem öt éve véget ért, te szívcsakra...
https://napizeje.blog.hu/2011/01/10/maszlagbanya_metapedia_a_nemzeti_lexikon/full_commentlist/1#c28553006
Válasz erre: Maszlagbánya – Metapédia: a "nemzeti lexikon"
2015-11-09T17:49:35+01:00
2015-11-09T17:49:35+01:00
kecskebeka
http://blog.hu/user/183424
<a href="http://napizeje.blog.hu/2011/01/10/maszlagbanya_metapedia_a_nemzeti_lexikon?full_commentlist=1#c12144108" class="reply_nick_91952" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12144108 );">@Yarner</a>: Szerintem meg anyádra kéne vírust küldeni te féreg. Bár a vírus kikelt belőle ez lettél te
https://napizeje.blog.hu/2015/08/07/gyalog_galopp_a_deli_hataron/full_commentlist/1#c27743708
Válasz erre: Gyalog galopp a déli határon
2015-08-08T12:01:01+02:00
2015-08-08T12:01:01+02:00
Phteven
http://blog.hu/user/832091
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/08/07/gyalog_galopp_a_deli_hataron?full_commentlist=1#c27742432" class="reply_nick_805885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27742432 );">@♔batyu♔</a>: Végtelenül értelmes, és releváns hozzászólásodat elolvastuk, és tartalmának megfelelően töröltük. Kár volt a karakterért.
https://napizeje.blog.hu/2015/08/07/gyalog_galopp_a_deli_hataron/full_commentlist/1#c27743408
Válasz erre: Gyalog galopp a déli határon
2015-08-08T11:21:17+02:00
2015-08-08T11:21:17+02:00
zila5
http://blog.hu/user/592763
Lázár Ervin már rég megírta az egészet. Tessék csak tessék :) Gyönyörűen és szórakoztatóan a zordonbordon orbánykormány működéséről:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.szepi.hu/irodalom/lazar/kerek/kerek11.html">www.szepi.hu/irodalom/lazar/kerek/kerek11.html</a>
https://napizeje.blog.hu/2015/08/07/gyalog_galopp_a_deli_hataron/full_commentlist/1#c27742856
Válasz erre: Gyalog galopp a déli határon
2015-08-08T09:45:18+02:00
2015-08-08T09:45:18+02:00
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii
http://blog.hu/user/302263
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/08/07/gyalog_galopp_a_deli_hataron?full_commentlist=1#c27742432" class="reply_nick_805885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27742432 );">@♔batyu♔</a>: Ééééééééééés igggeeeennn!<br />
Egyből egy ballibsizés!<br />
gyurcsányozás hol marad komám???<br />
Ejnye no,a múltkor is kihagytad!<br />
Vagy ez van kiadva?
https://napizeje.blog.hu/2015/08/07/gyalog_galopp_a_deli_hataron/full_commentlist/1#c27742604
Válasz erre: Gyalog galopp a déli határon
2015-08-08T09:03:33+02:00
2015-08-08T09:03:33+02:00
KUHULIN
http://blog.hu/user/860431
Ha átmászok egy kerítés alatt, akkor is mondhatom, hogy csak egy eltéved kiránduló vagyok? Mert akkor tényleg semmi értelme... :)
https://napizeje.blog.hu/2015/08/07/gyalog_galopp_a_deli_hataron/full_commentlist/1#c27742574
Válasz erre: Gyalog galopp a déli határon
2015-08-08T08:58:33+02:00
2015-08-08T08:58:33+02:00
sazoo
http://blog.hu/user/178788
Jó látni ahogy egyik méltatlankodó veszi át a másiktól az évtized felfedezését: "háhá, na ugye milyen juj de mennyire megmondtam hogy hülyeség a kerítés, hiszen lám ugyehogyugye hát ottan van a vonat sín!" <br />
Egy picikét le kellene költözni a déli határhoz kedves távol elő nagyon másképp gondolkodó magyar honfitársunk. Véleménye persze lehet bárkinek, a vicces és logikus gondolatmenet is dicséretes, de tapasztalat híján ez csak maximum egy modern Ráth-Végh stílusú (de annak tudásától mentes) hallok/olvasok ezt-azt, gondolok ezt-azt majd írok ezt-azt zugfirkász műve lett.
https://napizeje.blog.hu/2015/08/07/gyalog_galopp_a_deli_hataron/full_commentlist/1#c27742520
Válasz erre: Gyalog galopp a déli határon
2015-08-08T08:45:06+02:00
2015-08-08T08:45:06+02:00
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/08/07/gyalog_galopp_a_deli_hataron?full_commentlist=1#c27742432" class="reply_nick_805885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27742432 );">@♔batyu♔</a>: "Azzal együtt megnézi az ember ezeknek a ballibsi megmondó embereknek a saját kerítéseit, mintha halálosan ellenséges környezetben élnének."<br />
<br />
Mivel nem egyszer tettél fenyegető kijelentéseket magyarok ellen, mondhatni halálosan ellenséges környezetben élünk.<br />
Persze szögesdrót nem a házak köré kellene, hanem a magadfajták köré, akik előbb-utóbb akár fegyverrel is ronthatnak azokra a magyarokra, akik mernek másként gondolkodni.
https://napizeje.blog.hu/2015/08/07/gyalog_galopp_a_deli_hataron/full_commentlist/1#c27742432
Válasz erre: Gyalog galopp a déli határon
2015-08-08T08:25:00+02:00
2015-08-08T08:25:00+02:00
♔batyu♔
http://blog.hu/user/805885
Ezt a baromságot. Na most akkor képzeld el, meg sem kell tennie a földútig 10 km-et mert még kerítés sincs. Nyilván figyelni is könnyebb, mintha ott jönnének ahol akarnának.<br />
<br />
Nem véletlenül vagytok még mindig a kukában, mert a többi is ilyen "okos". <br />
<br />
Azzal együtt megnézi az ember ezeknek a ballibsi megmondó embereknek a saját kerítéseit, mintha halálosan ellenséges környezetben élnének.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27650060
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-27T12:26:44+02:00
2015-07-27T12:26:44+02:00
xyz12345
http://blog.hu/user/967709
"Ez eddig is világos volt, fikázol ezerrel, ám egyetlen épkézláb ötleted sincs."<br />
<br />
Nem ötletelni kell, hanem megoldani a problémát.<br />
Ha párton belül nem találsz egy épkézláb embert, akkor keress kívül.<br />
<br />
"És ő meg is oldja a többség akarata szerint. Ha neked nem tetszik a megoldása, állj elő jobb ötlettek, ne fikázz. Tetszettél volna választást nyerni, így azonban csak a fikabajnokságon lettél győztes. "<br />
<br />
Az ésszerűség számít nem a többség.<br />
A munka és a felelősség a választást nyerőé.<br />
A szemellenző nem kötelező tartozék. Szerinted miért nem lehet megmutatni a kendőzetlen valóságot?<br />
<br />
"Így igaz. Csak akkor elbújsz, más nicket veszel fel vagy bármi, de soha el nem fogod ismerni, hogy nem volt igazad. Vagy kimagyarázod, hogy mégsem jó a kerítés, mert a "menekülteknek" csak a 80%-át tartja vissza. Hiába no, ilyen aljas a libsi mentalitás. "<br />
<br />
Itt ezen a nicken bárki bármikor megtalál.<br />
Nem tévedek olyan sokszor, hogy minden tévedésemhez görcsösen ragaszkodjak, hogy igaz.<br />
A relativizálás a te asztalod. Én szélső értékeket nézek.<br />
Egyik szélső érték az anyagi lehetőségünk.<br />
Kitől veszed el a kerítés árát?<br />
A bevándorlóktól?<br />
Az adófizetőktől?<br />
A másik szélső érték a hullám lecsengése.<br />
Ha egy bevándorló nem akarna idejönni, a kerítésnek a költségei akkor is meglesznek.<br />
Fizetünk az anyagért,a felállításért, a területért, a karbantartásért, a kiegészítő technikáért, az emberi őrzésért, a bontásért.<br />
Egyébként én nem ellenzem a kerítést, feltéve hogy az fizeti a költségeket saját zsebből aki akarja a kerítést.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27641564
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-26T07:02:50+02:00
2015-07-26T07:02:50+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27640558" class="reply_nick_967709" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27640558 );">@xyz12345</a>: <br />
<br />
"Konkrétan sehogy nem képzelem."<br />
<br />
Ez eddig is világos volt, fikázol ezerrel, ám egyetlen épkézláb ötleted sincs. <br />
<br />
"Nem nekem kell megoldani. Van akit ezért fizetünk."<br />
<br />
És ő meg is oldja a többség akarata szerint. Ha neked nem tetszik a megoldása, állj elő jobb ötlettek, ne fikázz. Tetszettél volna választást nyerni, így azonban csak a fikabajnokságon lettél győztes. <br />
<br />
"Ha nem lesznek kerítés és menekült hírek, neked volt igazad. Ha lesznek nekem."<br />
<br />
Így igaz. Csak akkor elbújsz, más nicket veszel fel vagy bármi, de soha el nem fogod ismerni, hogy nem volt igazad. Vagy kimagyarázod, hogy mégsem jó a kerítés, mert a "menekülteknek" csak a 80%-át tartja vissza. Hiába no, ilyen aljas a libsi mentalitás.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27640558
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-25T22:11:37+02:00
2015-07-25T22:11:37+02:00
xyz12345
http://blog.hu/user/967709
A végén kezdem. Hol van leírva, hogy lakat alatt, rács mögött kell tartanunk a bevándorlókat. Ha van mozgásterük elmennek. Ugyan úgy ahogy az ide születettek teszik. Aki teheti elmegy. Erővel vissza lehet hozni, de csak addig marad amíg az erő hat.<br />
"Konkrétan hogyan képzeled?"<br />
Konkrétan sehogy nem képzelem. Egyszerűen arra utaltam, hogy az okot kell kezelni, nem az okozatot. Nem nekem kell megoldani. Van akit ezért fizetünk.<br />
Az előzmények fényében viszont nem is lehet más a véleményem, mind hogy a kerítés terített betli.<br />
Egyébként a vitánk is meddő. Megépül a kerítés. Múlik az idő. Láthatóak lesznek a következmények. Ha nem lesznek kerítés és menekült hírek, neked volt igazad. Ha lesznek nekem.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27635644
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-25T00:39:59+02:00
2015-07-25T00:39:59+02:00
A megvalósult amerikai ólom..
http://blog.hu/user/847402
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27634114" class="reply_nick_967709" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27634114 );">@xyz12345</a>: Az embercsempészek és a bevándorlók is a kisebb ellenállás irányába fognak mozdulni, egyszerűren azért, mert ez a logikus.<br />
Eddig mi voltunk a legsimább útvonal nyugatra. Mostantól nem így lesz, és más útvonalat keresnek a térségben.<br />
A kerítés megépítése és üzemeltetése elenyésző ahhoz a költséghez képest, amit adott esetben több tízezer bevándorló ellátása jelentene évente. <br />
<br />
"A megoldás szerintem közös EU fellépés a forrásnál, közös költségviseléssel. " Konkrétan hogyan képzeled? Az ördög mindig a részletekben van.<br />
<br />
" A már itt lévőket meg nem erővel itt tartani, hanem segíteni nekik, hogy elérjék a célországukat."<br />
<br />
Csakhogy sajnos ezügyben kötelezettségeink vannak az EU felé, amennyiben mi vagyunk az első EU-s ország, ahová belépett az illegális bevándorló.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27634114
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-24T20:43:03+02:00
2015-07-24T20:43:03+02:00
xyz12345
http://blog.hu/user/967709
Meg. És még a véleményem is elmondom.<br />
Először is már a jelenlegi helyzetnek sem lett volna szabad kialakulnia. A megfelelő csatornákon értesülni kellett volna róla és a kezdeteknél beavatkozni. Ezen a ponton van hogy egyet értek veled. Most már csak kárenyhítésre van lehetőség. A kerítést ebben a formában azért tartom pótcselekvésnek mert szerintem azon a két hibáján kívül, hogy magunkra vállaljuk hogy mi vagyunk a bunkók és mi viseljük a költségeket, még hatásosnak sem tartom. A bevándorlók elrettentése van célként kitűzve, de szerintem őket embercsempészek mozgatják akiknek jobbak a lehetőségeik és nem fognak megijedni.<br />
Már magának a kerítésnek megépítése is drága, de az üzemeltetés még tovább drágítja. Az ellopástól sem lesz egyszerű megvédeni.<br />
A megoldás szerintem közös EU fellépés a forrásnál, közös költségviseléssel. Közös fellépés az embercsempészek ellen végig az útvonalon. A már itt lévőket meg nem erővel itt tartani, hanem segíteni nekik, hogy elérjék a célországukat.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27630958
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-24T13:07:37+02:00
2015-07-24T13:07:37+02:00
A megvalósult amerikai ólom..
http://blog.hu/user/847402
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27630598" class="reply_nick_967709" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27630598 );">@xyz12345</a>: Inkább: "Képetelen vagyok kezelni a helyzetet, marad a kárenyhítés" - ez a mondat sokkal jobban ráillik a jelenlegi helyzetre.<br />
Egyébként megkérdezhetem, hogy hogyan "kezelnéd a helyzetet"? Mert erről többnyire mély kussolás van..
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27630598
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-24T12:18:43+02:00
2015-07-24T12:18:43+02:00
xyz12345
http://blog.hu/user/967709
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27627102" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27627102 );">@monddazigazatmar</a>: A közös pont az impotencia. Képtelen vagyok kezelni egy helyzetet, marad a pótcselekvés.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27628310
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-24T06:16:20+02:00
2015-07-24T06:16:20+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27624826" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27624826 );">@monddazigazatmar</a>: <br />
<br />
Cikk az indexről:<br />
<br />
index.hu/belfold/2015/07/23/jogserto_a_mav_a_menekultekkel/<br />
<br />
Arcátlanság. Én ebben az országban születtem, már a szüleim, nagyszüleim stb. is itt születtek, dolgoztak és adóztak/adóznak. Én szintúgy. Nekem bizony fizetnem kell teljes árú jegyet, ha utazni akarok valahová. <br />
<br />
A Helsinki Bizottság - amelynek a blogjáról épp pár napja tiltottak ki a kellemetlen megjegyzéseim miatt - szerint ezeket a jöttmenteket, akiknek a zsebe tele van eurókötegekkel, az ország köteles lenne ingyen utaztatni? Valami kedvezményt még elfogadhatónak tartanék, de a libsik a totális seggkinyalást követelik. <br />
<br />
És igen, a kalauz nem véletlenül zárja le a szerelvényeket: azért teszi, hogy ne zaklassák a magyar utasokat, akik FIZETNEK az utazásért.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27627102
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T21:22:19+02:00
2015-07-23T21:22:19+02:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27626624" class="reply_nick_967709" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27626624 );">@xyz12345</a>: <br />
Ja. Mert jönnek az osztrákok naponta ezren. A ződhatáron. Ilyen a labanc, nem bír a vérével. <br />
Ja, mellesleg ugye anno az a kerítés arra volt, hogy az állampolgár ne mehessen arrafele. Most meg arra lesz, hogy mindenféle külföldi ne jöhessen erre.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27626624
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T20:38:34+02:00
2015-07-23T20:38:34+02:00
xyz12345
http://blog.hu/user/967709
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623008" class="reply_nick_847402" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623008 );">@A megvalósult amerikai ólom..</a>: Ugyan arról ugyan az a véleményem. A legyes példa jut róla eszembe. Egyébként semmi gond. Építettünk már bunkereket is. Meg később fel is robbantottuk és elástuk. Próbálkoztunk a gyapot termeléssel. Az sem jött be. Volt kerítés meg fal bontási ünnepség. Lehet hogy meg kellett volna tartani őket? Majd idővel erről is kialakul a kép.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27624888
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T17:16:53+02:00
2015-07-23T17:16:53+02:00
A megvalósult amerikai ólom..
http://blog.hu/user/847402
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27624332" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27624332 );">@Roan</a>: Biztos ők sem gondolták át azt a kerítésépítést..:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://nepszava.hu/cikk/1002731-ujkori-vasfuggony-a-bevandorlok-ellen/?print=1">nepszava.hu/cikk/1002731-ujkori-vasfuggony-a-bevandorlok-ellen/?print=1</a><br />
<br />
---
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27624826
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T17:07:45+02:00
2015-07-23T17:07:45+02:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
@Roan: Na, kezdem tényleg unni a sötétségedet.<br />
1. Áll a kerítés a pusztában. Ki a kurva anyádhoz folyamodsz ott státuszért? A határőr, HA lát, meg HA hall, ja meg HA épp arra jár, akkor megmutatja, hogy merre van a határátkelő. Sétálj el oda. Gondolod, hogy átugrik érted, vagy begyűjt?<br />
2."aki a határátkelőn jön, papír nélkül, azt sem fordíthatják automatikusan vissza?"<br />
Höhöhöhöhö. Hülye. Jó. Próbálj meg akkor átmenni határokon mindenféle papír nélkül. Hajrá. Gondolom az útlevél az valami dísznek kitalált okosság. <br />
<br />
"csempészútvonalak erre vezetnek" ???????????? :D:D::D<br />
Jujj, de hülye vagy. Azokat akkor nem kell meggátolni, ugye? A csempészeknek szabad járás kell ugye?<br />
<br />
Mi is volt a megoldás? Ez?<br />
"több férőhely a táborokban, transzfer, gyorsított elbírálási eljárás, a pozitívan elbíráltaknak beilleszkedést segítő tanácsadás, stb. "<br />
Gratulálok. Okos vagy, ülj le.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27624790
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T17:02:36+02:00
2015-07-23T17:02:36+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27624728" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27624728 );">@Roan</a>: <br />
<br />
"Az, hogy kevesebb ember, lenne, csak feltételezés, akkor tudjuk meg, ha megépült. Mivel a csempészútvonalak erre vezetnek, nem feltétlenül lesz akadály egy kerítés, főleg, ami két oldalról kerülhető."<br />
<br />
Az, hogy kevésbétörnének be hozzád, ha zárat szerelsz fel, csak feltételezés, akkor tudjuk meg, ha felszerelték. Mivel az út a lakásodba az ajtón át vezet, nem feltétlenül lesz akadály a zár, főleg ha az ablakokon át megkerülhető.<br />
<br />
Még mindig nem érzed az érvelésed butaságát? Persze, hogy nem. :D
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27624728
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T16:55:10+02:00
2015-07-23T16:55:10+02:00
Roan
http://blog.hu/user/53436
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27624650" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27624650 );">@monddazigazatmar</a>: mit nem értesz azon, hogy:<br />
<br />
1, aki eléri a kerítést, magyar földön van, ezért ugyanúgy folyamodhat státuszért, mint a határátkelőn? Nem a mókusokhoz, hanem a határőrök ugyanúgy begyűjtik, mint most is.<br />
2, aki a határátkelőn jön, papír nélkül, azt sem fordíthatják automatikusan vissza?<br />
<br />
Az, hogy kevesebb ember, lenne, csak feltételezés, akkor tudjuk meg, ha megépült. Mivel a csempészútvonalak erre vezetnek, nem feltétlenül lesz akadály egy kerítés, főleg, ami két oldalról kerülhető.<br />
<br />
Megoldást írtam, olvass vissza, egyébként elég kétbites gondolkodásra vall, ha valakinek nem tetszik a kerítés, az azt szereti, ha százezer ember mászkál.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27624650
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T16:44:14+02:00
2015-07-23T16:44:14+02:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27624332" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27624332 );">@Roan</a>: Melyik részét nem fogod annak fel, hogy<br />
1. Aki eléri a kerítést az folyamodhat a mókusokhoz státuszért?<br />
2. Aki elvonszolja magát a határátkelőhöz, annak papírokkal kell igazolnia, hogy mégis ki és honnan jön? Egyébként a szerb nem engedi ki, a magyar határőr meg mondjuk a koszovóit nem engedi be.<br />
Kurva egyszerű egyébként, nem dobja el Tarik az útlevelét Szerbiában, és már jöhet is. Ha meg mondjuk koszovói, és nincs vízuma, akkor vissza is mehet a biztonságos országába.<br />
3. AZ meg már csak szabályozás kérdése, hogy mit csinál a rendőr. <br />
<br />
Kevesebb ember lenne, mert <br />
1. Nem állnának neki a hercehurcának, hanem mennének az egyszerűbb megoldás felé. Plusz aki biztonságos országból jön, mint Albánia, vagy Koszovó azt be sem engedik vízum nélkül, illetve nem folyamodhat menekült státuszért, mert nincs mi elől menekülnie.<br />
2. Egy útlevélellenőrzés is több mint amit most csinálnak tehát a kontroll is nagyobb.<br />
3. És mivel csak papírral lehet átjönni, tehát a papírkérdés is megoldódott.<br />
<br />
Egyébként képtelen vagy arra válaszolni, hogy szerinted mi a helyes megoldás, de az biztos nem jó, amit csinálnak.<br />
Arra sem válaszoltál, hogy van-e zár az ajtódon, hiszen tudjuk, hogy nem old meg semmit.<br />
Érthetetlen, hogy egy magadfajta idiótának miért jó, hogy százezer ember mászkál mindenfele, de biztos feldobja kicsit a keleti környékét
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27624504
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T16:15:24+02:00
2015-07-23T16:15:24+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27624332" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27624332 );">@Roan</a>: <br />
<br />
"Kevesebb ember lesz? Nem, mert aki eléri a kerítést, menekültstátuszért tud folyamodni, tehát ugyanúgy itt lesz az országban."<br />
<br />
A kerítés ezt is megoldja, mert aki nem akar itt maradni, az nem itt adja be a menedékkérelmét, hanem más úton ugyan, de elmegy Németországig vagy ahova akar. <br />
<br />
"3 dologból, úgymint sok ember, nincs kontroll, nincs papír, egyet old meg a kerítés, az utolsót."<br />
<br />
3 dologból, úgymint sok ember, nincs kontroll, nincs papír, KETTŐT old meg a kerítés, az elsőt és az utolsót.<br />
<br />
Nem is olyan rossz, ha nem vagy maximalista.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27624332
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T15:49:44+02:00
2015-07-23T15:49:44+02:00
Roan
http://blog.hu/user/53436
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27624110" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27624110 );">@monddazigazatmar</a>: Olvass csak vissza, van pár kérdés, amit te sem válaszoltál meg, akkor ezek szerint te is egy troll vagy? És nyugodtan nyomd meg a Caps Lock-ot, akkor nem kell írás közben rátenyerelned a Shiftre:) <br />
<br />
Nem, nem ugyanaz. De mi is a különbség? Egyszer már megírtam: <br />
<br />
" Te írtad: " mi a jó abban, hogy százezer ember papírok nélkül mászkál erre-arra az országban? Határon, földeken át amerre akarnak."<br />
<br />
Akkor most vegyük sorba, a te félelmeidből mit old meg a kerítés! Kevesebb ember lesz? Nem, mert aki eléri a kerítést, menekültstátuszért tud folyamodni, tehát ugyanúgy itt lesz az országban. Papírok nélkül - ezt megoldja, lesz egy papírja (bemondás alapján), hogy ő Tariq Irakból. Erre-arra mászkál: szintén marad, mivel nincs transzfer, és nem adnak védőőrizetet melléjük, hanem regisztráció után önállóan indulnak útnak. Akkor most miről is beszélgetünk?"<br />
<br />
Tehát visszakanyarodtunk ugyanoda: 3 dologból, úgymint sok ember, nincs kontroll, nincs papír, egyet old meg a kerítés, az utolsót.<br />
<br />
Hogy a rendőr majd igazoltatja, és letartóztatja, azt ugye szintén viccnek szántad? Én a 8. kerületben élek, ahol elég sok menekült vár a keleti előtt és a Népszínház utca környékén, és csak a vak nem látja, ki a menekült, és ki az embercsempész, mégsem csinálnak semmit, ma mintha az Index is írt volna erről valamit ma. Egyébként, ha igazoltatnak bárkit, és van papírja, nem történik semmi, mivel 1 hónapig legálisan tartózkodhat itt, csak továbbküldik a táborba. Viszont a táborokban nincs hely, 3.000 férőhely ennyi embernek kevés. Ha úgy igazoltatják, hogy nincs papírja, akkor meg kezdődhet elölről a menekültjogi kérvényezéssel.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27624196
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T15:31:31+02:00
2015-07-23T15:31:31+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27624072" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27624072 );">@monddazigazatmar</a>: <br />
<br />
"Mennyire életszerű, hogy egy háborús övezetben mindenféle papír nélkül mászkálnak emberek, ahol kilométerenként van igazoltatás."<br />
<br />
Főleg úgy, hogy nála van többezer euró (nyilván nem bombázás közben adta el a házát) és az ájfónja, de épp a papírjait felejti otthon. :D
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27624120
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T15:22:04+02:00
2015-07-23T15:22:04+02:00
A megvalósult amerikai ólom..
http://blog.hu/user/847402
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623980" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623980 );">@Roan</a>: Eleve nem is jön el idáig, hanem más utat választ nyugat felé.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27624110
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T15:21:32+02:00
2015-07-23T15:21:32+02:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623980" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623980 );">@Roan</a>: Tényleg nem fogod fel amit írok? Ennyire hülye vagy, vagy tényleg csak játszod?<br />
<br />
Szeirnted ugyanaz a két eset?<br />
1. Bárki elindul, megy hegyen völgyön keresztül, amerre akar, nem tudni, hogy ki, hogy hova megy, semmit.<br />
2. Leadva az útlevele, beadva a kérelme, és elirányítják egy papírral X befogadóhelyre. Megvan, hogy Szeged-Debrecen az útiránya. Ha ezután belefut egy rendőrbe Hegyeshalomnál, akkor le lehet csukni, vagy akármi mert arra semmi dolga.<br />
<br />
SZóval szerinted ez a két eset ugyanaz????<br />
<br />
EGYÉBKÉNT, HA TOVÁBBRA SEM VÁLASZOLSZ ARRA, HOGY MIT KÉNE TENNI, AKKOR EGY KÖTEKEDŐ TROLL VAGY, AKINEK FINGJA NINCS SEMMIRŐL, CSAK UGAT MINT A KUTYA
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27624072
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T15:16:04+02:00
2015-07-23T15:16:04+02:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623954" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623954 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: Igen. Tényleg lehet, hogy otthonhagyja a papírjait, ha villámcsapásszerűen tör ki a nagy balhé.<br />
Mondjuk ha holnap reggel Jászkarajenő megtámadja Tiszakécskét meglepetésszerűen.<br />
<br />
BÁRMI baj esetén 3 perc alatt mégis mit szed össze otthon az ember, mi kell a meneküléshez? Pénz, arany, meg papírok.<br />
Te, meg én, kötelesek vagyunk az igazolványt magunknál tartani. Ha nem tudod igazolni magad, akkor bevihet a rendőr. Itt, a nagy demokráciában, Európa közepén. (legalább is pár éve még biztos így volt, tudom, egy állampolgár igazolhatja a másikat, és nyilván nem lőnek le, ha nincs nálad semmi.)<br />
Mennyire életszerű, hogy egy háborús övezetben mindenféle papír nélkül mászkálnak emberek, ahol kilométerenként van igazoltatás.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623988
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T15:00:56+02:00
2015-07-23T15:00:56+02:00
A megvalósult amerikai ólom..
http://blog.hu/user/847402
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623816" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623816 );">@Roan</a>: Londonban sem szállhatok fel egy EU-n kívülre tartó gépre, ha nincs érvényes útlevelem.<br />
Arról van szó, hogy nemcsak befelé van útiokmány ellenőrzés hanem kifelé is.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623980
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T15:00:06+02:00
2015-07-23T15:00:06+02:00
Roan
http://blog.hu/user/53436
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623904" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623904 );">@monddazigazatmar</a>: :D :D Te aztán nagyon tudsz :)<br />
<br />
És ha lesz kerítés, akkor nem megy be a bódéba, a kérelem miatt, hanem szépen hazamegy, mi? Nem, hanem szépen elkezd gyalogolni, míg ugyanúgy össze nem szedik, mint ahogy most is teszik. És nem küldik haza, hanem befogadják a kérelmét, majd elküldik az egyik táborba. Tehát ugyanott vagyunk, amit már párszor leírtam, de nem sikerült megértened: de ugyanannyi ember lesz, és ugyanúgy kontroll nélkül fognak mozogni az országban. Tehát akkor miben segítség a kerítés? Hogy regisztráljuk őket. Erre aztán valóban költséghatékony megoldás a kerítés. Szerencsére, neked mindenről van fogalmad, főleg a menekültekkel kapcsolatos szabályzásról, mint kiderült ;)
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623954
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T14:56:24+02:00
2015-07-23T14:56:24+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
Hogy mindezek ellenére miért hasznos a kerítés? <br />
<br />
Hát épp azért, mert a "menekült" nem Magyarországon akarja beadni a menedékkérelmét, hanem pl. Németországban. Ezért is a susnyáson jön be hozzánk, hogy ne kelljen it kérelmet beadnia. <br />
<br />
Ha viszont a kerítés arra kényszeríti, hogy a határátkelőn jöjjön be, akkor kénytelen lesz menedékkérelmet beadni, amivel azt kockáztatja, hogy esetleg épp itt kap menedéket és el sem jut Németországba. Ám ő ezt nem akarja, ezért inkább más úton próbál Németországba jutni. <br />
<br />
Hát ezért van értelme aa kerítésnek.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623916
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T14:50:36+02:00
2015-07-23T14:50:36+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623680" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623680 );">@monddazigazatmar</a>: <br />
<br />
Nincs kizárva, hogy tényleg így van, mert egy IGAZI menekülttel tényleg előfordulhat, hogy minden papírját hátrahagyva kell menekülnie. A rendszert meg az igazi menekültekre szabták. <br />
<br />
Más kérdés, hogy a mi "menekültjeinknél" legtöbbször nem erről van szó, hiszen állítólag előtte eladták az értékeiket, fel vannak szerelkezve ájfónnal és egyebekkel, több ezer euró van náluk, a kiscsaládot meg hátrahagyták az életerős férfiak - szóval nem egyik napról a másikra kellett menekülniük. Na de jól kiokosították őket, miért dobják el a papírjaikat. Ekkor ui. azt mond az illető, amit akar, aztán a magyar/német/stb. hatóság próbálja meg ellenőrizni, igazat mond-e. Többnyire nem tudja, és akkor esetleg elfogadja, hogy valóban menekült. <br />
<br />
Ez az egész az európai menekültügyi rendszer kijátszására jött létre, az európai országok meg bambán vigyorogva asszisztálnak hozzá. <br />
<br />
Persze normális országot ezzel nem lehet átverni, és Magyarország azzal, hogy Szerbiát is biztonságos országgá nyilvánította, be is zárta ezt a kiskaput. Mivel biztonságos országból jön, élből el lehet utasítani a kérelmét.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623904
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T14:49:49+02:00
2015-07-23T14:49:49+02:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623816" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623816 );">@Roan</a>: "nem a határőr dönti el a helyszínen, hogy ki a menekült, és ki nem, hanem az illető jelzi, hogy ő menekült, és státuszért folyamodik, amit aztán később bírálnak el. "<br />
ÉS ez a te információid szerint mégis hol az istenben történik? A kerítés tövében a zöldhatáron?<br />
Segítek: Nem. Be kell menni szépen az irodába, és beadni a kérelmet. Ha a szerb határátkelőn nem jutsz ki útlevél nélkül, akkor hogyan adod be a kérelmedet? Sehogy.<br />
A szerb határon szépen bemutatja az útlevelét, vagy ott marad a faszba. Ilyen nagyon egyszerű.<br />
<br />
Ja, ha Szerbiában háborús helyzet van, akkor nyilván máshogy állnak a menekültekhez. Van háború Szerbiában? Nincs. Bántja valaki őket? NEM. Akkor lehet ugye használni a határátkelőt. <br />
<br />
Na, mellesleg milyen kurva érdekes ugye, hogy minden háborús övezetben először a papírjaidat lövik szét, mi?<br />
Azokat a papírjaidat, amit ugye magadnál kell tartani. Ugye, a tárcádban. Szóval, hogy is van az, hogy tömegével mindenki elveszti a papírját?<br />
<br />
Fogalmad sincs semmiről. Főleg arról nem, hogy mit kéne csinálni.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623816
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T14:39:00+02:00
2015-07-23T14:39:00+02:00
Roan
http://blog.hu/user/53436
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623680" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623680 );">@monddazigazatmar</a>: Képzeld, nem a határőr dönti el a helyszínen, hogy ki a menekült, és ki nem, hanem az illető jelzi, hogy ő menekült, és státuszért folyamodik, amit aztán később bírálnak el. Szerinted, ha Szerbiában elkezdenék tüzérséggel lőni a vajdasági magyarok falvait, akiknek minden vagyona, irata megsemmisül, akkor nekik a határon a magyar határőr röhögve mondaná, hogy nincs egy huncut papírod se, ezért hazamész? A hivatalos határátkelőn meg eleve át sem tudnak kelni, hiszen a szerbek ki sem engednék őket, így maradna a zöld határ. Minden további kérdésedre szívesen válaszol a BÁH, vagy a Google, kellemes művelődést kívánok a témában!
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623680
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T14:22:23+02:00
2015-07-23T14:22:23+02:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623476" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623476 );">@Roan</a>: Mesélj, te mit is tudsz a témában bármiről?<br />
HA ott van egy ember, akinél egy huncut papír sincs, akkor ezt mégis hogy gondolod?<br />
"elég kiabálni, hogy menekült vagy, hanem úgy is van."
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623476
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T13:55:03+02:00
2015-07-23T13:55:03+02:00
Roan
http://blog.hu/user/53436
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623340" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623340 );">@monddazigazatmar</a>: nem úgy gondolom, hogy elég kiabálni, hogy menekült vagy, hanem úgy is van. Esetleg nem ártana a ismerni a szabályozást, mielőtt még a mélyenszántó gondolataidat megosztod.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623360
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T13:39:29+02:00
2015-07-23T13:39:29+02:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27623158" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27623158 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: Én egy zombiapokalipszisről kérdezném a véleményüket..<br />
Azok is csak táplálkozni szeretnének, jogaik vannak, kirekesztő dolog lelőni őket stb.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623340
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T13:37:17+02:00
2015-07-23T13:37:17+02:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27622768" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27622768 );">@Roan</a>: Te valami hülye vagy és nem tudsz olvasni????<br />
Jelenleg Szerbiából a zöldhatáron át megy, ergo a szerb nem léptetni ki, itt meg nyilván nem léptetik be, tehát azt mond amit akar, hogy ki, honnan jött, meg mindent.<br />
<br />
Lassan írom, hátha felfogod. A menekültkérelmet valahol be kell nyújtani, tetszik tudni? Nem úgy van, hogy leülsz a kerítés tövébe, aztán attól már te automatikusan menekült vagy.<br />
Szerinted mi a bánatos faszért gyűjtik jelenleg is össze őket - több kevesebb sikerrel? Mert beviszik, és regisztrálják a kérelmét. Hogyhogy nem tudsz valakit visszafordítani a határról? Te tényleg komolyan úgy gondolod, hogy az útlevél helyett elég azt kiabálni, hogy menekült vagy?<br />
<br />
Szerintem ne menjünk bele, hogy hogyan gondlokodnak a terroristák. A legnagyobb faszság, hogy te otthonról megmondod a frankót, hogy mit hogyan fognak csinálni.<br />
És ismételten elugatom, hogy egy középszintű dzsihádista szellemi vezető nem fog szervezgetni merényletet, hanem bemegy egy muszlim közösségbe, és elpofázza a nézeteit. Szépen tanítja a fiatalokat, hogy mit is vár el tőlük Allah.<br />
<br />
Mennyi a köztörvényesek aránya? Teljesen mindegy. Ha csak egy darab van, akkor is több mint kellene. Ismételten megkérdezem, hogy szerinted ugyan mi a faszért jó, hogy ISMERETLEN, PAPÍROK NÉLKÜLI emberek hordákban mászkálnak az országban. Erre szerinted a világtörténelemben mikor volt példa?<br />
Mi akadályozza meg, hogy SZlovénia felől jöjjön? Hát, egyszer egy Duna, aztán a horvát határőrség, aztán a szlovén. <br />
És ki a faszt érdekel, hogy mennyibe kerül, ha a kibaszott biztonságunkról van szó? Gondolom Saul fia, a stadionok, vagy a szabadkai zsinagógafeljújítás sokkal fontosabb?<br />
Egyébként elég jól behatárolható irányba mozognak, jelenleg igen kicsi a bevándorlás Ausztria és Szlovákia felől, teljesen felesleges hülyeséget beszélned, hogy körbe kell keríteni az országot.<br />
<br />
Egyébként neked van otthon az ajtódon zár? Minek? Nincs az a zár, ami feltörhetetlen lenne, teljesen felesleges használnod. Kérdezz meg bárkit, aki egy kicsit is ért a biztonságtechnikához, hogy tökéletes védelem nem létezik, csak megnehezíteni lehet a behatolók dolgát, remények szerint annyira, hogy ne ott próbálkozzon, hanem máshol.<br />
<br />
Ha pedig se a migráció folyamatáról, se határrendészetről, se biztonságtechnikáról nincs semmi fogalmad, akkor meg minek osztod itt az észt?<br />
<br />
Ja, és tényleg, azt hiszem, hogy adós vagy azzal, hogy MÉGIS MI A FASZT KÉNE TENNI?
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623158
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T13:08:36+02:00
2015-07-23T13:08:36+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27622968" class="reply_nick_847402" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27622968 );">@A megvalósult amerikai ólom..</a>: <br />
<br />
Kíváncsi lennék agyhalott libbancsok véleményére az árvízi gátakról. Azokat is azzal vetik el, hogy a víz úgyis eljut oda, ahová törekszik, tehát nemm kell a gát? :D
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27623008
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T12:50:46+02:00
2015-07-23T12:50:46+02:00
A megvalósult amerikai ólom..
http://blog.hu/user/847402
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27622688" class="reply_nick_967709" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27622688 );">@xyz12345</a>: Spanyolország is épített egy ugyanilyen kerítést. Erről mi a vélemyényed?
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27622968
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T12:47:28+02:00
2015-07-23T12:47:28+02:00
A megvalósult amerikai ólom..
http://blog.hu/user/847402
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27622768" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27622768 );">@Roan</a>: A menekült elsődleges célja, hogy lehetőleg mindenféle procedúra nélkül áthaladva Magyarországon nyugatra jusson.<br />
A kerítés ennek az esélyét jelentősen csökkenti ,tehát más utat keres nyugat felé. Ez a kerítés igazi értelme. A könnyebb ellenállás irányába való elterelés.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27622768
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T12:27:38+02:00
2015-07-23T12:27:38+02:00
Roan
http://blog.hu/user/53436
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27622522" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27622522 );">@monddazigazatmar</a>: Jééézus. Tehát szerinted most útlevéllel kilép Szerbiából, aztán gyorsan dob egy balost, hogy Magyarországra már illegálisan érkezzen, és véletlenül se a kijelölt határátkelőn, igaz? Ezt ugye viccnek szántad?<br />
<br />
Miért szerinted most ki regisztrálja őket? És most lassan írom, hátha megérted: ha magyar földön van, és akár legálisan, akár illegálisan érkezett, az országnak kötelessége elbírálni a menekültkérelmét, ha ő azt állítja, hogy menekült. Ez jelenleg kb. 1 hónapig tart, de semmiképpen sem tudod őket helyben visszafordítani, akár papírokkal jött, akár azok nélkül.<br />
<br />
A terroristák meg bizonyára úgy gondolkodnak, hogy vállalj minél nagyobb kockázatot, menj Irakból gyalog, zöld határon, hátha kiszúrnak, és még véletlenül sem igazi vagy profi által hamisított útlevéllel, hogy a hotelszobádból/albérletből tudj normális körülmények között merényletet tervezni. Sőt, az sem jut eszükbe, mint 9/11-nél, hogy már évek óta legálisan ott élő, kapcsolatokkal rendelkező emberek sikeresebbek lehetnek, mint a nyelvet nem beszélő, helyismerettel nem rendelkező személyek.<br />
<br />
Szerinted mennyi a köztörvényesek, terroristák aránya a bevándorlóknál? És mennyi a magyar lakosságnál? Több, vagy kevesebb? És a koszovói betörőt vagy az albán rablót mi akadályozza meg, hogy ne Szerbia, hanem Szlovénia felől jöjjön?Szerinted mennyibe kerülne a teljes országot körbekeríteni, mindenhová járőröket állítani, megerősített beléptetőpontokat létrehozni? Mert ha ez utóbbi lenne, akkor valóban lehetne minimalizálni az illegális mozgásokat (de nem megszüntetni), de azért ebbe még egy Észak-Korea jellegű országnak is beletörik a bicskája, pedig ők földrajzilag kedvezőbb helyzetben vannak ebből a szempontból. Szerinted miért csak a schengeni határokat őrzik, és az EU-s határokat nem?<br />
<br />
Szóval arról ábrándozni, hogy lesz 170 km kerítés, aztán se menekült, se betörő nem jön, az egész országba, csak a határátkelőn, felesleges.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27622688
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T12:18:15+02:00
2015-07-23T12:18:15+02:00
xyz12345
http://blog.hu/user/967709
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27620240" class="reply_nick_1015394" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27620240 );">@maxval bircaman megbízott szerkesztő</a>: Leegyszerűsítem a végletekig. Ha így sem megy át feladtam. Logikailag nem állítsz ugyan arról valamit és az ellenkezőjét is. Ha azt bizonyítod a kérdéssel kapcsolatban, hogy nálunk idegen gyűlölet van, cserbenhagyás, a felelősségvállalás hiánya, stb. , akkor ez a kép alakul ki rólunk. A kerítés ennek lesz a szimbóluma. (Nehogy már elfelejtsék milyenek vagyunk.) A turizmus, az üzleti élet fog "profitálni" belőle. A kérdést egyébként kezelni kell, de nem feltétlenül ilyen önégető módon. Persze felvállalhatjuk, hogy bunkók vagyunk és büszkén viseljük a következményeit csak akkor az viselje aki felvállalta.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27622522
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T11:59:58+02:00
2015-07-23T11:59:58+02:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27622246" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27622246 );">@Roan</a>: Ja. Aham. Tehát szerinted a szerb határátkelőn bárki kisétálhat? Nem útlevél kell hozzá, hanem elég hangosan kiabálni, hogy menekült vagyok? Próbáld meg, hogy itthonról kiengednek-e papírok nélkül. <br />
Az meg már legyen a szerb dolga, hogy mit csinál azzal, aki ott van, és kilépésre jelentkezik papírok nélkül. Vigye be, gyűjtse be, amit akar. Majd vigyáz ő is a kerítésére.<br />
Egyébként 100% lehetsz, hogy Szerbiában van még náluk papír. Hagyjuk már azt a marhaságot, hogy fél kontinenst végiggyalogolsz mindenféle papír nélkül. Én a közértbe sem megyek személyi nélkül, mert igazoltathat a rendőr, és be is vihet. Ilyen nincs.<br />
<br />
A kerítésnél pedig mégis ki és hogyan regisztrálja? A mókusok? Szépen elindul a kerítés mellett, aztán talál egy határátkelőt, ahol mehet legálisan.<br />
<br />
(Tehát az nem érdekes elgondolás, hogy a szír mérnök, fogorvos és gazdag üzletember gyalog idesétál, de a terrorista az nyilván nem fog. Gondolom a terrorista kézikönyvben le van írva, hogy ne sétálj.<br />
Egyébként ha nézted valaha mondjuk az FBI listáját, akkor a legkeresettebb terroristák kb. sose robbantottak. AZ a hierarchia legalja, aki robbantgat - a paraszt. 2 szinttel feljebb már szellemi vezetők vannak, akik csak pofáznak, felbújtanak és az életben nem láttak még robbanószert közelről.)<br />
<br />
De oké, hagyjuk a terroristákat. Sima köztörvényes jöhet szerinted? Albán rabló, koszovói betörő? Egyáltalán szerinted mégis mire való a határ?
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27622246
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T11:30:44+02:00
2015-07-23T11:30:44+02:00
Roan
http://blog.hu/user/53436
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27622072" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27622072 );">@monddazigazatmar</a>: Miért lépne ki papírokkal a szerbektől? Ha a zöldhatáron ment be, akkor miért, és hogyan menne ki legálisan?<br />
<br />
Tehát bemegy illegálisan, ki is megy illegálisan. ott szembetalálja magát a kerítéssel, de ekkor már magyar földön van. A hatóság begyűjti, papírt kap, hogy ő menekült, aztán mehet egy táborba magától, isten hírével. Tehát regisztrált embertömeg lesz. De ha téged tényleg nem az zavar az egészben a legjobban, hogy naponta több ezer ember jön, hanem az, hogy nincsen papírjuk, akkor igazad van, a kerítés egy kiváló ötlet. (Az meg, hogy majd menekültként, papírok nélkül, gyalogszerrel jön egy terrorista, meglehetősen érdekes elgondolás.)
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27622072
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T11:14:48+02:00
2015-07-23T11:14:48+02:00
monddazigazatmar
http://blog.hu/user/683105
@Roan: Nos. Jön a menekült.<br />
A szerb határőrségnél kilép okmányokkal. A magyar oldalon pedig belép. Papírokkal. Ha nincs papírja, akkor a szerb nem engedi ki, érted? Aztán:<br />
"Jő napot kívánok, útlevélellenőrzés. Ön koszovói? Vízum hol van? Tehát nincs. Akkor viszlát, koszovó nem háborús övezet."<br />
"Jó napot, tehát ön szír állampolgár. Fáradjon oda ahhoz az ablakhoz, ahol jelentkezhet menekültként, aztán a többit elmondják. Csak egy fél pillanat, megnézem az adatbázisban, hogy ön esetleg ismert terrorista-e, vagy interpol által körözött személy"<br />
<br />
Tudod, ez jelen pillanatban is így zajlik. Ezért vannak a határátkelők, amiket úton lehet megközelíteni, gyalog, biciklivel kocsival, vonattal. Aki nem arra megy, hanem inkább át keresztül kasul a zöldhatáron, az ezt a procedúrát pontosan tudja, és azért kerüli el.<br />
<br />
Szóval mit old meg a kerítés? Pont azt amiért felállítják- nincs regisztrálatlan embertömeg összevissza.<br />
<br />
(És most ne gyere azzal, hogy majd átvágják meg átugranak. Arról beszélek, hogy ha normálisan megépítik, amilyennek lennie kell. Mert meg lehet csinálni olyanra, hogy azon nem jut át ember.)
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27620712
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T08:30:45+02:00
2015-07-23T08:30:45+02:00
Roan
http://blog.hu/user/53436
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27615736" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27615736 );">@monddazigazatmar</a>: Te írtad: " mi a jó abban, hogy százezer ember papírok nélkül mászkál erre-arra az országban? Határon, földeken át amerre akarnak."<br />
<br />
Akkor most vegyük sorba, a te félelmeidből mit old meg a kerítés! Kevesebb ember lesz? Nem, mert aki eléri a kerítést, menekültstátuszért tud folyamodni, tehát ugyanúgy itt lesz az országban. Papírok nélkül - ezt megoldja, lesz egy papírja (bemondás alapján), hogy ő Tariq Irakból. Erre-arra mászkál: szintén marad, mivel nincs transzfer, és nem adnak védőőrizetet melléjük, hanem regisztráció után önállóan indulnak útnak. Akkor most miről is beszélgetünk?
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27620512
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T07:46:06+02:00
2015-07-23T07:46:06+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27620350" class="reply_nick_112544" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27620350 );">@Nzoltan</a>: <br />
<br />
"Miért kéne eltartani őket? Minden menekültkérő megkapja a hazai nettó átlagbért."<br />
<br />
Mármint munka nélkül? Mert akkor mégis eltartjuk.
https://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol/full_commentlist/1#c27620508
Válasz erre: Halk kérdés a vasfüggönyről – amire tán nem gondoltak az urak...
2015-07-23T07:43:31+02:00
2015-07-23T07:43:31+02:00
Szűtté mamá? Szűjjé!
http://blog.hu/user/192930
<a href="http://napizeje.blog.hu/2015/07/21/halk_kerdes_az_uj_vasfuggonyrol?full_commentlist=1#c27620314" class="reply_nick_112544" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27620314 );">@Nzoltan</a>: Persze, persze. :-) Köszönjük Árpi. :-)<br />
<br />
És ennek mi köze hozzá, hogy akár rosszember is jöhet letelepedési kötvénnyel és akkor kerítés helyett tárt karokkal várjuk. És még csak nem is az adófizetők, hanem a kötvény kibocsátó havercég keresi rajta a pénzt.