A nap izéje

‎"A titán forradalmi út nem habos kakaós uzsonnázással tarkított sétakocsikázás! Hanem egy diadalmasan száguldó gyorsvonat, ahol a mozdony acélos dübörgése elnyomja esendő gyomrunk korgását!"

Utolsó kommentek

"nézd legott Komédiának, s múlattatni fog. "

2012.11.27. 16:57 Harpi

Az évtized böszmesége – csak gumicsont?

Címkék: fidesz jobbik böszmeség antiszemita gumicsont Gyöngyösi Márton

A zsidó képviselők összeírásáról beszélő politikus bocsánatot kért, de nem mond le... Köves Slomóék viszont feljelentik, de beszóltak a kormány erőtlen reakciója miatt is... Erről ordít ma a hazai politikai sajtó és a blogszféra. Pedig nem erről kéne – hanem a demokratikus értékeket arcul vizelő új magyar választási rendszerről!

dem1.jpgGyöngyösi Márton intéz szózatot "a nemzethez" egy tavalyi Izrael-ellenes tüntetésen Fotó: Barikád


Az időzítés legalábbis szembeötlő. Büdös nagy gumicsontnak tűnik a jobbikos Gyöngyösi Márton tegnapi parlamenti verbális mocsoklavinája. Érdekes, hogy miközben az egyre kevésbé tiszteletre méltó Ház lenyomta a torkunkon a nyugati világ eddig ismert legantidemokratikusabb, posztbolsevik választási szabályozását, előugrott a búvészkalapból egy jobbos kretén, és beszólt egy akkora gusztustalan ökörséget, ami egy napra azonmód elvonta a sajtó, a blogszféra és a mém-ipar teljes figyelmét. Túl azon, hogy arra azért születni kell, hogy valaki előre megfontolt szándékkal, aljas indokból ennyi mocskot kiböfögjön magából, egy dologra kíváncsi lennék: Vajon
 milyen szívességet kapott cserébe ezért a böszmeségért a jóarcú jobbikos honatya a Fidesztől?

96 komment · 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://napizeje.blog.hu/api/trackback/id/tr934930110

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Út a gonosznak 2012.11.29. 08:35:14

Nincsenek sem biztonságot adó anyagi, sem szellemi javaik, nincsenek öntudatot adó törekvéseik, sikerre vivő eszméik, támasztékot nyújtó ideológiáik és most kétségbeesetten ődöngenek, ide-oda, valamerre. Mindenre vevők. Mindennek utat engednek....

Trackback: Az antiszemita hadművelet 2012.11.27. 22:47:14

Tegnap két dolog történt a Parlamentben: Elfogadták a választási eljárásról szóló törvényt.  Gyöngyösi Márton zsidózott egy nagyot, amire  a kormány udvariasan reagált. Ebből jó nagy botrány lett.  Vajon miért éppen ezen a napon j...

Trackback: Összeírás 2012.11.27. 21:46:20

- Jó estét kívánok! A Központi Statisztikai Hivatal Kényes Ügyek Osztályáról jöttünk.- Jöjjenek be, miben segíthetek?- Egy listát készítünk, ehhez kérnénk a segítségüket.- A férjem nincs itthon, de én is tudom, miről van szó! A minap vetette fel a Parl...

Trackback: 120 ok, ami miatt nem szavaznék a Fideszre 2012.11.27. 20:14:06

Fülkeforradalom, gyorsnaszád, alaptörvény, manyup, békemenet, választási regisztráció, pávatánc, félázsia, romkocsmázás, oligarchák, csekkadó… Bűnlajstrom 2010 áprilisától 2012 augusztus elejéig. Ha kihagytam valamit, írd meg kommentben! * 1. A K...

Trackback: Hány lista egy élet? 2012.11.27. 20:11:46

A listák korszakát éljük - kormányunk mindent elkövet, hogy polgárait különféle szempontok alapján nyilvántartásba vegye. Ott van ugyebár a nemzeti konzultáció adatbázisa - ők azok, akik látszólag (írásbelileg dokumentálva) egyetértenek a kormány és O...

Trackback: Milyen Viki? Aki az országot tönkreteszi! 2012.11.27. 20:05:27

A Népszava címlapon vágott vissza a békemenetes óriásplakátok és buszmatricák miatt. Nem volt nagy kihívás, hiszen a közpénzekkel tömött kormányzati kommunikációs stáb által feladott labda nem szállt túl magasra. Az első képen a Népszava november 26-i ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sírköves Slomó 2012.11.27. 18:54:42

'Ház lenyomta a torkunkon a nyugati világ eddig ismert legantidemokratikusabb, posztbolsevik választási szabályozását'

-freudi elszólás: Valóban posztbolsevik, fájis nagyon mnden bolsevik szocionostának.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.11.27. 19:02:47

Mégis milyen szívességet kapott volna?

Ez az egész színjáték a Jobbikkal egy faszán megírt forgatókönyv szerint zajlik.

Nézzük időrendi sorrenben:

1: Vona közreműködésével megalakulnak Polgári Körök.

2: Vona (a Vikrtorral egyezséget kötve a háttérben) megalakítja a Jobbikot

3: Vona (Viktor felszóítására) megalakítja a Magyar Gárdát

4: Vona emberei (szintén Viktor felszólítására) szétbasszák Budapestet

5: Vona a Fidesz választási gyözelme után után már alábbhagy az ultra-radikális szólamokkal. Budapest felgyújása úgy látszik 2010 után már nem jövedelmezö.

6: a látszat kedvéért még (színpadiasan)"mocskolódik" a Viktorral, de aztán hamar abbahagyja

7: Most már ott tartunk, hogy a Jobbik kényesen ügyel arra, hogy ne konfrontálódjon a kormánnyal.

Ennek ékes példáj a Jobbik szócsöve, a köcsög.infó, aki ma már legfeljeb a cigányokkal/zsidókkal/történelemmel van elfoglalva, újfent hangsúlyozva, kényesen ügyelve arra, hogy még csak véletlen se említsen kormányhoz köthető aktuálokat.

Konklúzió:
2014-ben Orbán-Vona frakció lesz.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2012.11.27. 19:07:27

Izraeli állampolgárságú képviselőkről volt szó, de egyébként minden kettős állampolgársággal rendelkező képviselőre vonatkozik a "felhívás", amire vonatkozó információt egyébként a képviselőknek felhívás nélkül, saját maguknak kellene nyilvánosságra hozniuk, jelölésük pillanatában, hogy a választók minden releváns információ birtokában szavazhassanak. És ha még meg is választják őket, akkor se férhessenek hozzá semmilyen bizalmas információhoz. Ugyanis egy állampolgárság nem csak jogokkal, de kötelezettségekkel is jár, ami olyan érdekellentétekben kristályosodhat ki, ami nemzetbiztonsági kockázatot jelent.

"Az országgyűlési képviselők közjogi pozíciójából és az állampolgárok általi közvetlen választásából következően indokolt, hogy a tevékenységükkel összefüggő személyes adataik széles köre megismerhető legyen a választópolgárok megalapozott döntésének előfeltétele, hogy a képviselőjelöltek korábbi politikai, közéleti tevékenységét, annak motivációit a lehető legszélesebb értelemben megítélhessék.

Az Alkotmánybíróság 60/1994. (XII. 24.) AB határozata szerint „…az Alkotmánybíróság állandó gyakorlata, hogy a demokratikus államélet és közvélemény érdekében az állami tisztségviselők és más közszereplő politikusok alkotmányosan védett magánszférája másokénál szűkebb; különösen ki kell tenniük magukat mások kritikájának.” A kettős állampolgárság az adott személy számára nemcsak több jogosultságot, de esetleg több kötelezettséget is jelent, mely utóbbiak teljesítése befolyással lehet képviselői feladatai ellátására is. Ennyiben olyan személyes adatról van szó, amely a köztevékenységgel összefügg.

A képviselők esetében a kettős állampolgárságra vonatkozó adat nem tekinthető kizárólag a magánélet részének, az ilyen adat nyilvánossága nem sérti az érintett magánszféráját, személyes integritását, ezért nem indokolt a személyes adatok védelmére vonatkozó, az Alkotmányban és az Avtv.-ben lefektetett szabályok alkalmazása.[1][1]

Az Ön által felvetett kérdésre a válaszom tehát az, hogy az országgyűlési képviselők kettős állampolgárságára vonatkozó adat az Avtv. 19. § (4) bekezdése körébe tartozó, közérdekből nyilvános személyes adat. Ez azt jelenti, hogy a képviselők állampolgárságára vonatkozó tájékoztatást az ilyen adatot kezelő szervek és maguk a képviselők mint közfeladatot ellátó személyek is kötelesek bárki számára megadni.

Budapest, 2009. április
Üdvözlettel:
Jóri András"

Ettől függetlenül egyetértünk abban a kérdésben, hogy ez a téma gumicsont, ahogy a közéleti témák 99%-ka az. Azt már vitatom, hogy 10 éves, mert inkább 100 éves. Hogy még véletlenül se foglalkozhassunk a valódi problémákkal. Ez a kérdés nem igényel közbeszédet, kettős állampolgárnak nincs helye a kormányban.

A regisztráció pedig csak minimálisan anti-demokratikusabb, mint a kopogtatócédulák rendszere. Hiszen utóbbi is sérti a titkos választójogot, mivel még a választások előtt névvel, címmel, személyi adatokkal kell nyilatkozni arról, hogy melyik pártot kívánja támogatni az ember...Amiből a pártok szépen listákat építettek, amire alapozva "mozgósítottak", ami még véletlenül sem racionális érvelést jelent egy program mellett:D
A regisztráció ezt azzal fejeli meg, hogy most már tudni lehet, hogy a 100 választásra jogosultból melyik 70 megy el szavazni, így tehát aki nem ránk szavaz, azt név szerint azonosítani lehet, sokkal pontosabb listákat lehet így gyártani...
Plusz majd csökkenti a részvételt egy 4-5%, amire persze szüksége van mindkét nagy pártnak, akik a legteljesebb listákkal rendelkeznek és akiknek rendelkezésére állnak azok az anyagi és humán kapacitások, amivel nagyobb arányban eltudják cibálni szavazni a biztos választóikat.

A regisztrációnál sokkal súlyosabb probléma az egyfordulóssá tett választási rendszer, ahol túlkompenzálják a nagy pártokat és ami drasztikusan erősíti a politikai váltógazdaság bebetonozását. Lehetetlenné téve, hogy új alakulat a politikai színpadra lépjenek, pláne azt hogy érdemben hatással legyenek az ország sorsára...

Mert az is 100%, hogy értelmes ember nem áll össze az MSZP-vel, DK-val, Bajnaival, szdsz-millával, 42 éves nyugdíjasokkal...Az más kérdés, hogy nekik van 1 millió nem értelmes szavazójuk. Meg a fidesznek is van 1 millió nem értelmes szavazója, meg a jobbiknak is van egy fél-1milliós tábora.

Még mindig ott van 5 millió ember, aki elmehetne szavazni és elzavarhatná ezt a sok-sok mocskot a politikai közéletből!

Le_Penseur 2012.11.27. 19:14:30

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:
Ez a választási rendszer kizárólag a Kádár rendszert, a levajazott választásokat és az egypárt rendszert visszasíró, a szocializmusban szocializálódott választóknak tetszik.

Ramil Safarov 2012.11.27. 19:17:17

Nem ertem miert lenne gond, ha osszeirnak a zsidokat ?
Miert ne tudhatnank meg, kik azok, akik az orszagunkat nemzentunket akarjak elpusztitani.
Szerintem nepszavazast kene kiirni a temarol. Valamilyen jelolest is bekene vezetni, legyen mondjuk kek haromszog.

-JzK- 2012.11.27. 19:20:10

Idézek Facebookról, (egy ismerősöm írta):

"Gondolkodtam, hogy reagáljak-e Gyöngyösi Márton felvetésére. Nem szeretnék a hőbörgő, lincshangulatot keltők táborába beállni. Megpróbálom tényszerűen kifejteni a véleményemet.

A kérdés azon fordul meg, hogy a demoliberális álláspontot, „dogmát”, miszerint egy állam nem állíthat fel származásbeli, meggyőződésbeli kvótákat állampolgárság elnyeréséhez, elfogadjuk-e vagy sem, avagy a természettörvény és a tételes isteni törvény fényénél megvizsgálva igaznak bizonyul-e objektíve, avagy sem.

Elképzelhető olyan állam, amely világnézeti alapvetésének a demoliberális tézist fogadja el, miszerint államának polgára az lehet, aki:

1.) az adott államban születik;
2.) és/vagy az adott állam polgárának/polgárainak gyermekeként születik;
3.) és/ vagy állampolgári esküt tesz;
4.) és/vagy az adott államban lakik, van állandó bejelentett lakcíme;
5.) és/vagy az adott állam számára fizet adót.

Ebben az öt pontban foglalható össze a demoliberális álláspont, és mindegyik állam ezek egy vagy több pontját, azok variációit szabja feltételül.

Gyöngyösi Márton véleményem szerint érveléstechnikai hibát vétett, úgy kellett volna érvelnie, hogy ne tudják önmaguk cáfolata nélkül megtámadni.

Először is a természetjog alapján egy szuverén állam megszabhatja, hogy kit fogad el állampolgárának. Ebbe származási kötelmeket is állíthat.

A Trienti Zsinaton a „Tamesti” rendeletben – mely a házassági jogot szabályozta – elvetették a francia püspökök javaslatát, hogy a szülői beleegyezés, vagy a rangállapot – legalább is – egyházjogi akadály legyen. A házasság intézménye megelőzi ugyanis a család, vagy a népek, nemzetek létét, így vannak olyan elidegeníthetetlen jogai az emberi személynek és a családoknak, amibe a nép vagy állam sem szólhat bele. Tehát a szülői beleegyezés hiánya, vagy a morganatikus (rangkülönbségi) jelleg nem érvényteleníthet házasságot természetjogilag sem, azonban az ezt megkötő, vagy leszármazottai bizonyos közösségi jogokat, vagy közösségi jogok egészét elveszítik.

Például egy állam megszabja, hogy a nemzet teljes jogú tagja csak nemesi származású ember lehet, s ha egy nemesifjú beleszeret egy jobbágyleányba, érvényesen és törvényesen el is veheti (ami önmagában nem megakadályozható), azonban elveszít bizonyos jogokat önmaga és/vagy utódai számára.

Ugyanez vonatkozik a népiségi kvótára is. Amit – mégha kiskapukon keresztül is – maga Izrael Állam is gyakorol. Szerintem teljesen jogosan.

A híres/hírhedt nürnbergi törvényeket például a cionisták üdvözölték, s az emancipációt csődnek tekintették egészében (egyes esetektől eltekintve). A jog, azonban nem a belsőről, hanem a külsőről ítél, és a jognak az általánost kell figyelembe venni, „ahogy lenni szokott” (ut in pluribus), avagy a „kivétel erősíti a szabályt”. Az Egyház csupán azt kifogásolta, hogy házassági tilalmat állított fel a német állam. Ha két ember szereti egymást, megakadályozhatjuk? Nem. Viszont olyan következményeket fölállíthatunk, hogy állampolgári jogainak egy részét vagy egészét elveszíti az illető.

Ráadásul a tételes isteni jog is megerősíti a természettörvény bennfoglalt álláspontját. Mózes és Ezdrás törvényei világosan szólnak minderről. Akinek az anyja zsidónak minősül, annak a gyermeke minősül automatikusan zsidónak. Akinek a törvény szerinti apja az, azt is rituálisan fel kell venni a zsidó közösségbe.

Ahhoz, hogy valaki zsidó legyen nem-zsidóként, komoly próbát kell kiállnia az orthodox felfogás szerint. Háromszor elküldi a rabbi a jelentkezőt. Komoly felkészítés és rítus tartozik hozzá, míg végül a körülmetéléssel, a rituális fürdővel és a kakas-áldozattal valakit befogadnak, aki származásilag nem-zsidó. Emlékezzünk Ruth könyvére! Milyen próbát kellett kiállnia és bizonyítania, hogy saját népe ellenében (ez fontos!) is a zsidósággal tart Ruth. Ezt példának emelni antiszemitizmus?

Izrael Állam máshogy kezeli ezt. Akinek bármelyik nagyszülője zsidó, az kérheti az izraeli állampolgárságot. Hogy kinek a nagyszülője zsidó? Ezt kérem a „csúnya” genealógia és a vallási hatóságok döntik el.

Hasonlóval az NSZK-nál találkozhattunk az 1990-es évekig. Élhetett bárki bárhol a világon, akár Tanganyikában, s csak egyik nagyszülője német, németül egy szót sem tud, igényelhette a német állampolgárságot.

Izrael Állam hűen követi ebben a hitleri rendszert. Alijázol? Rendben! Akkor sorkatonai szolgálat és/vagy közmunka azonnal. Mit mondott Hitler az 1934-es pártnapon az újonnan alakult Birodalmi Munkaszolgálat (Reichsarbeitsdienst) sorai előtt, amit már írt a Mein Kampfban is? „Eljön az az idő, amikor senki sem lehet német állampolgár anélkül, hogy a ti soraitokban ne szolgált volna!” Azaz teljes jogú német állampolgár, ha németvérűnek is minősült csak az lehetett, aki egy év munkaszolgálatot és (férfiként) két év katonaságot letöltött.

Ahogy a viccben van: Kohn Alijázik, és beosztják egy kibucba dolgozni. Azonban narancsszüretkor csak lébecol, és eszi a narancsot a fa alatt. Odajön hozzá a szüretvető és ráförmed. „Mit csinálsz itt Kohn? Nem hallottad a Mikrában, hogy aki nem dolgozik, ne is egyék, és azt, hogy ne lopj?” Erre megszólal Kohn: „Mily szép vagy Izrael! Az ember csak ül a fa alatt, eszi a narancsot, és közben bibliai idézeteket hallgat!”

Ráadásul azért, mert valaki zsidó származású, és szimpatizál Izraellel, vagy részrehajló, számonkérést nem lehet irányába tenni, ettől nem valami ördögtől megszállott gonosz ember. Mert mi érvényesül? A szent ágostoni vonzalom rendje (ordo dilectionis). Az értékek azonos rendjében a hozzánk közelebb állót preferáljuk. Ahogy a viccben van. A jom kippur-i háború során az anticionista-antiiperialista szolidaritás jegyében az üzemek párttagjai kivonulnak tüntetni. Kohn nem megy. Az üzemi párttitkár odamegy Kohnhoz és megkérdezi, miért nem jön, hisz ő kiváló pártmunkás, meggyőződéses kommunista és 20 éve párttag. Azt válaszolja Kohn: „Titkár elvtárs! Az igaz, hogy húsz éve vagyok párttag, de negyven éve vagyok zsidó.”

Pár példa. Igen megrázó dolog a hazai és kelet-középeurópai németség kollektív kitelepítése 1945 után. Azonban az tény, hogy a németség nagy része nem volt lojális a saját államához. A németekkel tárgyaló magyar tábornokoknak, főtiszteknek is azt mondták, hogy ezt mint német parancsoljuk meg maguknak. Igen, a háború utáni antinémet propaganda fölfújta az „áruló német tábornagyok” ügyét, de tény, hogy akinek a „Gute nacht, mein klein Friczi!”-t suttogta fülébe édesanyja, nagy valószínűséggel nem fog németre lőni, vagy erre parancsot adni. Igen, voltak, akik meggyőződésből megtették (például Maléter Pál, aki erdélyi német volt és antifasiszta), de nézzük meg az arányokat!

Így érthető csehszlovák részről is, hogy 50 kg csomaggal kivágták édesapámat 2 évesen szüleivel, holott ekkor még magyarul is alig tudott. Nagyanyám szlovák volt, de mivel a férje magyar volt, azt mondta, hogy ő magyar. Csehszlovák nemzetbiztonsági szempontból kockázat, ráadásul nagyapám bakter volt, határállomáson. Másik példa. Egy német katona, aki erdélyi szász volt, és dezertált, nagyapámat kereste meg, adjon neki civil ruhát, mivel erdélyi volt. A bevonuló oroszok ételt csak nagyanyámtól fogadtak el, mert kommunizmus ide vagy oda, nem ez vezette őket, hanem tudták „holló a hollónak, szláv szlávnak szemét ki nem vájja”.

Akik meg hápognak Gyöngyösi Márton kijelentén, azok ezen gondolkodjanak el. Egy volt egyetemista társammal esett meg, körülbelül hét éve. Ismert egyetemi szinten magas szintű JOBBIK-os tagokat, volt velük egyszer kétszer közös házibuliban. Anyai részről zsidó származású, nagyszüleit mint szociáldemokratákat 1944. március 19-e után letartóztatták, és azonnal Dachauba és Mauthausenbe internálták. Izraelben élnek rokonai. Nem volt meggyőződéses zsidó kötődése, de gondolta, megnézi az országot. A repülőtéren, a magyar repülőtéren mi történt? Előmászott a repülőgépre való felmenetel előtti ellenőrzési ponton egy tökéletes magyarsággal beszélő izraeli ágens, és kirángatta megszégyenítve a sorból. Nagyszülei értetlenkedtek, és minősíthetetlen jelzők kíséretében, magyar felségterületen annyit mondott nagyszüleinek csak, hogy „fasisztaveszély van”. Képzeljük el a nagyszüleit... Az izraeli rokonokat is felhívatták, hogy biztos oda megy-e, hány napra stb. Ez nem a tel-avivi repülőtéren történt, hanem Ferihegyen! A hipokratáknak a magyar szuverenitás ilyen megsértése mit sem számít.

Szóval nem lehet elvitatni, hogy egy állam – ahogy teszi Izrael Állam – származásbeli korlátokat állít föl állampolgárság tekintetében. Én ezen nem háborgok. Azt sem vitatom – amint megint tökéletesen helyesen csinál a maga szempontjából a zsidóság – hogy egy nem-magyar magyarrá válhat. Azonban ez nem alapfokú makogást jelent („add ide, a didit”), a honosítók megkenését a kínai triádok által, hanem komoly vizsgát, és bizonyítást, hogy az illető vérével, verejtékével, fizikai és szellemi munkájával eggyé akar válni a magyarsággal."

béla a görög (törölt) 2012.11.27. 19:23:04

A jobbikos szimplén tajparaszt.
DE szerintem az emberek már a beteg magyarokat is irják a kedves fideszes képviselőket és pereputtyukat. Túllőttek a célon.

Szerintem is gumicsontnak dobták be de nem hiszem, hogy el lehet már terelni a figyelmet a választási törvényről, regisztrációról. Fogják ezek még módositani ezt is mert olyanok mint a sarokba szoritott patkányok ott fognak szűkölni.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.11.27. 19:25:26

Rövid tömör zseniális!
Mintha magam mondtam volna.. :)

A legnagyobb fizetett színház a demokrácia! Ronald Reagan és Arnold Schwarzenegger legalább tényleg színészként kezdték..

2012.11.27. 19:27:04

Recseg-ropog a judeokommunista véleményterror szerkezete. Szokjátok csak bibsikéim.

Kámasuka 2012.11.27. 19:30:28

@Le_Penseur:Ez a választási rendszer kizárólag a Kádár rendszert, a levajazott választásokat és az egypárt rendszert visszasíró, a szocializmusban szocializálódott választóknak tetszik.

- akkor a Népszava/Népszabi biztos rituális öngyilokra készül, mert eléggé ekézi a systemet.

Chalky White 2012.11.27. 19:37:17

én pont leszarom kinek mi a származása, ha ennek a csávónak valamelyik felmenője cigány vagy zsidó vagy ufó azt is.. Ezek is csak ilyen hobbinácik...

fonó 2012.11.27. 20:03:18

Amikor Romániában a magyar kettős állampolgárokról lesz lista iskolában, munkahelyen.................az szép világ lesz szegényeknek.

fonó 2012.11.27. 20:08:00

Nemzeti pincérek be vannak tojva, irigyek, féltékenyek, frusztráltak, maguk nullák így mások sikereitől megőrülnek.

Gatinho 2012.11.27. 20:11:41

Nem értem mi a gond a regisztrációval. Regisztrál aki szavazni akar, aztán arra szavaz, akire akar.

Az orbánfóbiások úgyis azt mantrázzák már jó ideje, hogy úgyis a csak a legostobább emberek támogatják már a kormányt. A legostobábbak meg valószínű ahhoz is hülyék, hogy felfogják, hogy a szavazás előzetes regisztrációhoz kötött. Ergo a felvilágosult,kiművelt, tudatos E2014 szavazó elmegy majd regisztrálni, az ostoba fideszes meg nem.

Szóval inkább örvendeznetek kellene...

dr kíváncsivagyok 2012.11.27. 20:25:19

" Vajon milyen szívességet kapott cserébe ezért a böszmeségért a jóarcú jobbikos honatya a Fidesztől?"

Kap még egy színházat,....oszt' jónapot !

dr kíváncsivagyok 2012.11.27. 20:27:08

@Gatinho:
"Ergo a felvilágosult,kiművelt, tudatos E2014 szavazó elmegy majd regisztrálni, az ostoba fideszes meg nem. "

Ti nem vagytok ostobák , az ostobák nem tudnak hasznot húzni az Ország tönkretételéből....

dr kíváncsivagyok 2012.11.27. 20:31:24

@-JzK-:
"Akik meg hápognak Gyöngyösi Márton kijelentén, azok ezen gondolkodjanak el"

ha neked "hápogás" egy nyíltan náci , aljas szándékból elkövetett beszéde ,...akkor Te is náci vagy barátocskám..., mert " Bűnösök közt cinkos ,aki néma ..."

csapos1 2012.11.27. 20:31:50

@Gatinho:
neked semmi
persze, ha értenéd......

dr kíváncsivagyok 2012.11.27. 20:33:26

@Plakátoltassuk ki a Lajossal, oszt jónapot...:

"Konklúzió:
2014-ben Orbán-Vona frakció lesz. "

helyesebben : KOALÍCIÓ ...
Én már régóta mondom ...

dr kíváncsivagyok 2012.11.27. 20:35:53

Meglepő fordulat lenne , ha a DK feljelentésére , Polt kezdeményezésére ,a bíróság feloszlatná a Jobbikot...
Egyből szaporodna a Fidesz tábora ...(hacsak nem ez volt a cél ?!)

lehuto 2012.11.27. 20:44:22

Vajon az miért nem fog soha napirendre kerülni, hogy írjuk össze, basszátok meg, az összes magyar-norvég kettős állampolgár képviselőt...? Ahogy gondolom, az is jólesett mindnyájunknak, mikor a szlovákok hazavágták azokat a felvidéki magyarokat, akik éltek a lehetőséggel, és felvették a régi-új magyar állampolgárságukat. Ecsém, magyarázhatjátok ezt akármilyen terjengősen, naon nem eurokonform ez az összeírós hozzáállás, ráadásul rossz időket idéz.

gombosg 2012.11.27. 20:44:34

@Gatinho:
Mindenki sokkal kevésbé utálná a regisztrációt, ha értelmesen meg lenne oldva. Jelenleg vagy személyesen, vagy interneten lehet regisztrálni.

Levélben miért nem?

Ha tudtak legalább ötször nemzeti konzultációt küldeni személyre szólóan, regisztráló levelet miért nem lehet?

nyekk 2012.11.27. 20:49:18

Gyöngyösi Mártonnak teljesen igaza van. Aki zsidó menjen az izraeli parlamentbe képviselőnek. A magyarból meg húzzon el.

A választónak meg jogában áll tudni, hogy akire szavaz, nem beépített embere-e egy rosszindulatú ,ellenséges idegen hatalomnak (Hívják azt akár Izraelnek, akár Észak-Koreának, akárkinek)

Megélhetési Rettegő 2012.11.27. 20:51:28

Jajjjjj itt vannak a náci fasiszták, meg fasiszta nácik segítség. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Chalky White 2012.11.27. 20:55:16

@nyekk: szerintem meg takarodjon haza mindenki, multikkal egyetemben, majd mi elleszünk a kőbaltánkkal meg turulmadarunkkal. Az lesz ám a fasza.
Szerintem te is húzz a picsába, mert nekem meg a te fajtád nem tetszik.

ojcabojca 2012.11.27. 20:57:37

A fidesz két vesztes választás után haragjában - a szemétben talált anyagok újrahasznosításával - építette meg a jobbikot. Minél rosszabb az országnak, annál jobb viktornak elv szerint. Minden frontra a megfelelő embert, és az utcákon ez volt a legmegfelelőbb csapat.(Az én munkahelyemen választékosan öltözött úrasszonyok osztogatták a vértől fröcsögő jobbikos periodikákat, amelyeket a fideszes városháza pénzén nyomtattak.)fidesz=jobbik.

vallatas 2012.11.27. 21:13:02

Jobbik teljesen lejáratja magát, a cigány ügyben sokan támogatták, de ez már a hülyeség ne továbbja, főleg az, hogy nyíltan elárulták magukat, hogy fidesz bábok.
Vonó és Orsós nagykoalíciót! :-)
Chanád volt az üzletkötő!!!

flippant 2012.11.27. 21:30:11

Paranoid f@szok... Túl sok összeesküvéselméletet böngésztetek. A likudos fideszből hogy a rákba képzelitek, hogy létrehozzon egy mesterkélt jobbikot. Hülyék ezek hozzá. Egy ilyen művelethez nagyobb előkészület és hozzáértő apparátus kellene. De ezek a gyíkok még 2 hét alatt se tudtak rendet tenni... A macskámat nem bíznám rájuk..

Anti Anyag (törölt) 2012.11.27. 21:30:55

@lehuto: A szlovákiai magyarok már régen össze vannak írva.

A Jobbikos pedig nem azt mondta, hogy vegyenek el mindent a zsidóktól, hanem azt, hogy legyen róluk lista. A nép tudja, hogy a képviselője zsidó. Ennyi.

uborkagyalu 2012.11.27. 21:31:58

Én azt nem szeretem (és ez az ügy csak különösen rávilágított erre, csak egyfajta tünet), hogy egymásnak ugranak az emberek, és utálkozás van. Talán valóban illuzórikus elképzelés, hogy az ún. nemzeti radikálisok ne a gyűlölet hangján szólaljanak fel se a politikában, se itt, blgokon. Mégis, elkeserítő tud lenni, hogy amikor az ember pusztán azért, mert a jóérzése azt mondatja vele, hogy elfogadhatatlan a zsidózás, a cigányozás, a listázás, úgy kezelje a másik oldal, mint 1. hazaárulót, 2. olyan valakit, mint aki teljesen hülye, naiv és "rettegő" libsi vagy fideszbérenc.

Kedves nemzeti radikálisok, a stílusotok és a mondanivalótok (és a politikusaitok mondanivalója) nem tetszik, az összeesküvés-elméleteitek sem (akármennyi igazság van mögöttük, ha van), de nem azért, mert hibbantak vagyunk vagy megvezettek minket a cionisták, a "ballib média", a Guyrcsány vagy épp az Orbán, hanem azért, mert kellemetlen, ahogy beszéltek, ahogy megnyilvánultok, ahogy gyűlölködtök. Úgy csináltok, mintha csak ti tudnátok, hol van a kutya elásva, a többi meg fogalmatlan hülye, de csak egyre rosszabb hangulatot csináltok az országban, amit elvileg annyira szerettek.

pimpalini 2012.11.27. 21:36:32

Valaki írja le már nekem (aki értelmesnek tartja magát), hogy miért is ördögtől való a választási regisztráció?

Az nem érvényes, hogy "mert csak". Érveket kérek.

Az ugyanúgy jó lehet minden demokratikus pártnak, ha nem lehet csalni. Vagy ha nehezebb csalni. Vagy pont ez a gond?:)

Dig, Lazarus! 2012.11.27. 21:41:00

Kövér doktornak nem adatott meg, hogy kivezettesse az ellent, na most a jobbik kreatív, khm kettôs állampolgársági indítványa nyomán, Rogán doktor méltányolva a sok fölháborodást maga is fölháborodott, már meg is ígérte, idén elkészül a határozat, és január 1-jétôl kivezettetik a renitenseket. Vagy akit annak gondolnak. Tehát a derék doktor játékát azok segítségével rakták össze, akikre mérges a jó házelnök.

De egy hétfôi hír is érdekes lehet – a kormány bekebelezné az IdomSoftot. Ez azért elég durva, ám mielôtt beindult volna a turbulencia, a kivezettetendôk engedelmesen rámozdultak inkább a fent említett izére.

Nincs itt semmi remény. Ahol az a legtöbb, hogy egy posztoló legalább gyanakszik ...

vallatas 2012.11.27. 21:44:21

@pimpalini:
-válaszolok rá, ha elmondod, hogy mi szól mellette.
-Ha elmondod, hogy mennyibe kerül ez a plusz kor.

egyébként elég frankón lehet előre kalkulálni kubatov listán szereplők neveit össze kell vetni a beérkezett előregisztráltakkal és lehet látni, hogy hol mekkora a FIDESZ előny, hol kell még szavazókat vásárolni... :-)

pimpalini 2012.11.27. 21:50:29

@vallatas:

Mivel nem nekem nem tetszik, hanem sokaknak, ezért úgy gondolom nem nekem kell érvet hoznom arra, hogy miért jó, hanem azoknak, akik szidják.:)

De azért, hogy ne maradj lógva, mondok egyet: regisztráció nélkül nehezebb lesz hajléktalanok szavazatát az utolsó pillanatban megvásárolni pár sörért, mivel valószínű, hogy ezek az emberek nem kalkulálnak előre 6-7 hetet. Vagyis a komolytalan, megvásárolható szavazókat, s ezáltal a csalókat, hátrányos helyzetbe hozza. Mi ebben a rossz?

Valaki akar a kormány ellen szavazni? Tessék, menjen regisztrálni. Valaki akar még Fidesz kormányt 2014 után is? Tessék, menjen el regisztrálni. Senkit sem zárnak ki a szavazásból ezután sem.

dr. Balta$ár 2012.11.27. 21:52:24

egyetértek...

a komoj dolgok elfedésére mindig bedobnak zsidó/cigány stb hergelős elterelést...

ez ingyen van... a brikák kajálják... birkaeledel...

pimpalini 2012.11.27. 21:52:51

@vallatas:

Helyesbítek: nem regisztráció nélkül, hanem regisztrációval.

ojcabojca 2012.11.27. 21:55:47

@pimpalini: tipikus (anti)szociális demagógia

kiskutyauto 2012.11.27. 21:56:50

Hát igen.. eléggé gyanús hogy az egész előre kitervelt provokáció volt. Vélhetőleg nem véletlen lett kicserélve az "állampolgárság" szó a "származás" szóval...
Hajrá Abszurdisztán hajrá Orbanisztán!

vallatas 2012.11.27. 21:57:07

@pimpalini:
Most mondtam, tegyük fel van előregisztrálva 2millió ember. Kubatov listán szerepel 600ezer ember, ebből 500ezer van az előregisztrált adatbázisba összevetik és látják, hogy hol mennyi emberük van. Hogy ezt miből gondolom? Fidesz nyomta be a választóbizottságba az embereit. Innentől kezdve már csak ott kell vadászni bizonytalan előregisztrált szavazókra ahol kell még szavazó... így sokkal jobban lehet irányítani, menedzselni ezt a játékot.

Engem speciále ami leginkább bosszant, hogy nekem ez plusz kör, és plusz adópénz megy el erre, hatékonyságát meg a fent említettek miatt kizárom, ha valaki szavazatokat vásárolt eddig, akkor listákon keresztül ezután is fog, csak sokkal hatékonyabban, jobban számolható.

egyébként szerintem nem a hajléktalan, hanem inkább a kisebbség a nagyobb halmaz. Cigányokról könnyebb listát vezetni, előregisztrálni őket. Mikor mennek segélyért már lehet is vinni őket fejpénzért. :-)

rohadjmegARCgeci 2012.11.27. 21:59:37

És még pénzt is kap érte hogy hülyeségeket beszéljen a parlamentben.
Nincs felvétel ezekhez?Csak mert ez nekem is menne, ha nagyon összeszedem magam no meg ha kellően motiválva vagyok.

uborkagyalu 2012.11.27. 22:05:25

@pimpalini: van, aki nem annyira tudatos választó, ezért elég spontán dönti el, hogy elmegy-e. Ha nem regisztrált, mert úgy volt vele, "senki nem érdemli meg a szavazatom", de később mégis úgy dönt, elmegy (mert így kelt fel vasárnap, mert megdumálta a felesége, mert valami még történt a regisztráció zárása és a választás napja között, amin felháborodott/felbátorodott, satöbbi, ezernyi oka lehet...), akkor nem élhet a szavazati jogával. Tulajdonképpen a döntési szabadságát korlátozzák.

A cél, hogy növeljük a tudatosságot a választópolgárokban, még támogatható is valamennyire (ennek ellentmond, hogy mindenkinek joga van hozzá, hogy ne legyen aktív politikailag), de egy választási rendszernek nem feladata ezt kikényszeríteni. Egy választási rendszernek biztosítania kell, hogy a népakarat érvényesüljön, ennek minden megszorítása kritizálható.

Hogy a hajléktalanok vagy mások szavazatát nehogy megvegyék, arra meg nem garancia a regisztráció: hetekkel előtte fogják megvenni tőle.

pimpalini 2012.11.27. 22:06:38

@vallatas:

A hajléktalan csak egy példa volt, a bizonytalan, befolyásolható szavazók halmaza jóval nagyobb. A többi pártnak is vAn listája, nem csupán a Fidesznek.
Ami baromira antidemokratikus, az a kopogtatócédulák rendszere, mivel ott ugye személyes adatokkal szórakozik az állam. Érdekes, ez ellen egyik mostani ellenzéki pártnak sem volt kifogása eddig. Talán csak az újoncok (LMP) tette szóvá egyszer.

Amit írtál: most erre mit mondjak? Ha valaki már alapból csalásra gondol, csalással akar választást nyerni, s azon akad ki, hogy az ellenfele is csalhat, hááát...:) Kicsit röhejes. Vagy éppen azon akad ki, hogy ő most nem csalhat, vagy nehezebben csalhat.:) Mert ugye addig minden szép és jó volt, amíg lehetett utaztatni az embereket, meg át lehetett kérni a szavazatot oda, ahol nagyobb esély van arra, hogy rétegpártok a parlamentbe jussanak. Az demokratikus volt? Pontosabban azzal nem volt semmi baj?

Ez az egész hisztéria, nem más.

OFF:
Azt is bírom amúgy, hogy most sokan szidalmazzák Róna Pétert, aki eddig nagyon jó volt nekik, csak mert megmondta az igazat Bajnaiékról.:) Mert meg merte mondani a véleményét.:)

dr kíváncsivagyok 2012.11.27. 22:08:01

"Az időzítés legalábbis szembeötlő. Büdös nagy gumicsontnak tűnik a jobbikos Gyöngyösi Márton tegnapi parlamenti verbális mocsoklavinája. "

A felolvasott szöveget lehet hogy Orvbán beszédírója írta...

dr kíváncsivagyok 2012.11.27. 22:11:09

@pimpalini:

"Valaki akar a kormány ellen szavazni? Tessék, menjen regisztrálni. Valaki akar még Fidesz kormányt 2014 után is? Tessék, menjen el regisztrálni. Senkit sem zárnak ki a szavazásból ezután sem. "
...pedig megtehetnék , úgy-e ?

rohadjmegARCgeci 2012.11.27. 22:11:48

@dr kíváncsivagyok: Lehet hogy közben együtt buzultak a Gellértben.

pimpalini 2012.11.27. 22:12:58

@uborkagyalu:

Pont ez a lényeg. Akiket az utolsó pillanatban vettek meg, nem fognak ezek után szavazni, mert ezek az emberek többnyire nem táblázzák be magukat 6-7 hétre előre. Nem tudják mit csinálnak, mikor, s hol.

Ha már tényleg komoly dolgokról akarunk dönteni, akkor ne legyünk már gyerekek, hogy majd az utolsó pillanatban beesünk.
Most őszintén: aki 4 év alatt nem tud dönteni, annak elég lesz még 5 hét? Szerinted? Nem hinném, hogy 5 hét alatt olyan nagy horderejű dolog derülne ki, ami alapjaiban fordítaná meg valakinek a meggyőződését, ha egyáltalán van neki olyan. Aki meg szélkakas, hát, az így járt.
Aki meg nem tudja hat héttel a választások előtt, attól még regisztrálhat. Legfeljebb nem megy el szavazni.
Nincs ebben semmi kirekesztő, semmi antidemokratikus. Nem korlátozzák senkinek a jogát, nincs cenzus, nincs nemi diszkrimináció, stb...

Az egész a szokásos hisztériapolitika legújabb megjelenési formája, gumicsontja, amivel lehet a hülyéket ijesztegetni, s diktatúrázni, mert addig sem kell értelmes dolgokat, építő jellegű üzeneteket kitalálni, amivel valóban meg lehetne (talán) szólítani az embereket. De ehhez ugye gondolkodni kellene, s nem csupán gyűlöletet kelteni.

pimpalini 2012.11.27. 22:15:14

@dr kíváncsivagyok:

Hát, sok szoci megtenné, ha tehetné, hisz a gyökereik sosem fognak elveszni...:) De szerencsére ez már nem a pártállami diktatúra. Ez többpártrendszer. Ez fáj az mszp-nek, meg a holdudvarának.

nincs1itt 2012.11.27. 22:19:55

Szépségeim, végre valakinek feltűnt, hogy mire is volt jó ez a nettó-zsidózás... A Duce-bonsai Szlovéniában villám látogatott, mert annyira qrva fontos, Gyöngyösi-Schönberger a Szegedi Csanád kámingóttyát követően ekkora marhaságot dobott a sajtó elé. Az meg ugrott, mint gyöngytyúk a langyosra, hogy némmá medál!! Jéééé, lánc! Szóval, most is a regisztrációról gagyogni, meg a nácinyilasfsiszta veszélytől rettegni, röhejes!! Megszívatták a sok egységsugarú szavazópógártot, mint paraszt a berváját, oszt' jónapot!

uborkagyalu 2012.11.27. 22:30:58

@pimpalini: nem értek egyet.

A jogállam és a demokrácia finoman működő szerkezet, ahol az állampolgárok szabadsága a legfontosabb érték. Finoman kell ehhez a szerkezethez nyúlni, arra viszont ez a hatalom alkalmatlan. Ez a szélkakas-szöveged, meg hogy "nehogy már akkor essen be", ez pontosan jogkorlátozó felfogás. Nagyon is joga van szélkakasnak lenni és beesni utolsó pillanatban. Alapvető szabadsága bárkinek. Ezt tagadja a Fidesz (és te is). Egy dolog elvárni valamit, vagy jónak tartani (ti. a tudatosságot), de nem lehet törvénnyel előírni. Az akaratautonómia mindenek előtt. Egy jogállamban.
Ha nem értünk egyet, akkor ez van, de jelezném, hogy az érvelésed a jogállamiság tiszta eszméjével igenis összeegyeztethetetlen.

(A megvett szavazatokról: valós jelenség, amit írsz, de simán leszervezik ezeket az embereket a szavazás napjára, esetleges további ígéretekkel. Bármelyik párt.)

pimpalini 2012.11.27. 22:37:50

@uborkagyalu:

Miért sérülne alapvető szabadságjog? Akkor sérülne, ha kirekesztenénk azokat, akik az utolsó pillanatban döntenek arról, hogy melyik pártra szavazzanak. De nem ez történik.

Még egyszer mondom: aki akar szavazni, elmegy regisztrálni. Aki nem tudja, az is elmegy, s majd később eldönti. Akkor lenne igazad, ha annak, aki regisztrál, KÖTELEZŐ lenne elmenni szavazni.

Értem a problémád, de szerintem téves következtetést vontál le az egészből.

Gxyakorlatilag ez plusz egy kör mindenkinek.

uborkagyalu 2012.11.27. 22:46:16

@pimpalini: hogy sérül-e, felfogás kérdése, szerintem már ezzel is, épp ezért nem hisztéria a kritika. De nem kell egyetértenünk, és logikus, amit írsz.

orient 2012.11.27. 22:56:45

Komolyan mondom, minél többet zsidóznak ebben az országban annál inkább kezdem őket szeretni. Abszolút jó a kampány a zsidókért. Minél több agybeteg dumál ellenük annál inkább meggyőznek jó csavók ezek a zsidók.

Egyébként a pesti zsidókkal csak jó tapasztalatom van. Mind tisztességes, keményen dolgozó becsületes emberek, pedig sokat ismertem/ismerek és izrael politikájával nem értek egyet egyáltalán. Tehát ez a zsidó-fóbia eléggé demagóg, gyerekes és idióta.

Kelly és a szexi dög 2012.11.27. 23:17:46

Ki az az Országgyűlésben, aki nem meri vállalni származását vagy állampolgárságát?

Putyilov gyári melós 2012.11.27. 23:27:34

Ez szerintem is tipikus Fideszes-Jobbikos összjáték.
Ráadásul úgy szervezték, hogy Orbán ne legyen itthon.
Egyértelmű, hogy a Jobbik a Fidesz külső, nem nyílt koalíciós partnere, amely mindig megrendelésre csinálja a balhét 2006 óta..

Gyáva és sunyi mindkét banda és átbassza a szavazóit.

Putyilov gyári melós 2012.11.27. 23:28:54

@Kelly és a szexi dög:

Pl.Bölcs Vezéreid: Orsós Viktor és Zazrivetz Gábor.

Putyilov gyári melós 2012.11.27. 23:31:19

@pimpalini:

Kár a felesleges hazugságkör, fenn a Wikileaksen Orbán elvtárs coming outja.

Moan 2012.11.27. 23:48:26

Ez úgy ide illik:

Ady Endre
Nagyváradi Napló 1902. január 31.

"Néznek bennünket kultúrnépek. Látják képtelenségünket a haladásra, látják, hogy szamojéd erkölcsökkel terpeszkedünk, okvetetlenkedünk Európa közepén, mint egy kis itt felejtett középkor, látják, hogy üresek és könnyűk vagyunk, ha nagyot akarunk csinálni, zsidót ütünk, ha egy kicsit már józanodni kezdünk, rögtön sietünk felkortyantani bizonyos ezeréves múlt kiszínezett dicsőségének édes italából, látják, hogy semmittevők és mihasznák vagyunk, nagy népek sziklavára, a parlament, nekünk csak arra jó, hogy lejárassuk. Mi lesz ennek a vége, szeretett úri véreim? Mert magam is ősmagyar volnék s nem handlézsidó, mint ahogy ti címeztek mindenkit, aki különb, mint ti. A vége az lesz, hogy úgy kitessékelnek bennünket innen, mintha itt sem lettünk volna.

Legyünk ez egyszer számítók. Kerekedjünk föl, s menjünk vissza Ázsiába. Ott nem hallunk kellemetlenül igazmondó demokratákat. Vadászunk, halászunk, verjük a csöndes hazai kártyajátékot, s elmélkedhetünk ama bizonyos szép ezredéves álomról.

Menjünk vissza, szeretett úri véreim. Megöl itt bennünket a betű, a vasút, meg ez a sok zsidó, aki folyton ösztökél, hogy menjünk előre. Fel a sallanggal, fringiával, szentelt olvasókkal, kártyákkal, kulacsokkal, agarakkal, versenylovakkal, és ősökkel! Menjünk vissza Ázsiába!..."

Fahrenheit451 2012.11.27. 23:54:31

@orient: Megy a nyali fali zsidó módra nálatok mi?

merre 2012.11.28. 00:01:09

@orient: Ez valami igazságbeszéd volt?
Ez a sárgacsillagos hepaj inkább a Jobbik népszerűségét növeli.

punkfrog 2012.11.28. 00:54:07

@pimpalini:

"Miért sérülne alapvető szabadságjog? Akkor sérülne, ha kirekesztenénk azokat, akik az utolsó pillanatban döntenek arról, hogy melyik pártra szavazzanak. De nem ez történik."

Pontosan ez történik!Ha a szavazás napján döntöm el(utolsó pillanat), hogy szavazni akarok, nem tehetem!Miért nem lehet a regisztrálni a szavazás napján a szavazóhelyiségben?Mert akkor kiderülne, hogy semmi értelme az egésznek!

bastian 2012.11.28. 01:24:52

Jó ötlet ez a sárga csillag, ezzel szolidaritást vállalnak a négerekkel, kínaiakkal és mindazokkal, akikről üvölt a származás, tehát "meg vannak" jelölve. Mert az hogy néz már ki, hogy néger nem tudja kiadni magát "magyarnak" ,mert mindenki látja rajta, hogy nem az, a zsidó meg igen. Ez súlyos társadalmi egyenlőtlenség, ezért a zsidókról is látszania kell az "avatatlan" szemek számára is, hogy azok! Ez így igazságos és én is szívesen viselek "H" betűs kitűzőt!

rockjano 2012.11.28. 01:39:36

Tökéletes a poszt ugyanezt gondolom rólla

Ez egy előrre megszervezett politikai konspiráció volt, a Fidesz-Jobbuk összefogás első gyümölcse.

Lesz ez a két párt még koalícióban ne aggódjatok...

jog-ász 2012.11.28. 07:19:45

lehet államtitkosították a dns- vizsgálatának eredményét 50 évre..

okostojgli (törölt) 2012.11.28. 07:38:49

Nácik, moslékzabálók, nagymagyarországos kretének bekaphatják.

Csak itt, csak most, csak nektek:
hvg.hu/w/20121128_A_magyarok_istenere

Putyilov gyári melós 2012.11.28. 08:05:35

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Orbán elvtárs most nem ér rá, mert épp a stratégiai szövetségesénél Albániában nyalja Enver Hodzsa egyik volt kommunista pártfunkcionáriusának a seggét.

Most az itthoni politikát a hazai stratégiai szövetségese a Jobbik irányítja.

Putyilov gyári melós 2012.11.28. 08:09:26

@rockjano:

Tévedsz, nem az első.
Már 2002ben ezzel a céllal hozta létre a Fidesz a Jobbikot, hogy kívűlre szervezze a balhékat.

Azóta viszont a Jobbik teljes egészében felzabálta a Fideszt és most épp azt jelölte ki Gyöngyösi képviselő, hogy milyen származásúak lehetnek a Fideszes kormánytagok.
Remélem Orbántól is DNS vizsgálatot kérnek :o))))

Void Bunkoid 2012.11.28. 08:16:16

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó:

olyan jókat szoktam ezeken az összelegózott izmusdefiníciókon röhögni.

"Judeokommunista" - akkor ezek szerint van "kripto-fasisztoneoliberoimpresszionista" is? :D

Moan 2012.11.28. 08:19:34

@okostojgli:

Köszi, ez qurvajó!

"Ez a baj a prosztó nacionalizmussal meg a World of Warcrafttal is: ami a kis hülye szubkultúrán belül óriási achievement és level up, azt a felnőttek meg a lányok szarba sem veszik."

:)

Mr. Mojo 2012.11.28. 08:39:31

Akkor most röviden és érthetően elmagyarázom a fogyatékkal élőknek. Ez úgy működik, hogyha szavazni akarsz, érzel indíttatást, akkor elmész regisztrálsz és szavazol. Amennyiben nem, akkor nem. Ilyen kurva egyszerű ez az egész. Persze nagyon jól tudjuk, hogy itt a proli és cigány-tömeg lustasága a probléma ennek a csürhének. Most akkor ki fog a bablevesért regisztrálni? :) Amúgy szarok a fideszre, meg a jobbikra is, csak már geci unalmas az állandó siránkozás. Jahh, és nem értem azt sem, hogy ha az ember tudja, hogy melyik képviselő zsidó, akkor mi van? Úgyis látni a pofáján meg a viselkedésén, mint a náciaknak is.

Parajpuding 2012.11.28. 08:39:47

Úgy látom az orbán-orkok egyre hangosabban és fülsértően vinnyognak. Érzitek, hogy szorul a hurok? :)

Mr. Mojo 2012.11.28. 08:42:57

Szeretem ezt a hallucinálást, ilyenkor biztosan remegő izgalom fog el, mi? Féééélnek az orbáááéán-orkok, drágaszáááág. :) Hülye. Orbánt veletek együtt lőném tarkon vonástúl mindenestől. Csak a hülyeségetek elképesztő. Remélem tényleg létezik fizetett rettegő, és nem magatoktól vagytok ilyen szarok. :)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.11.28. 09:00:46

Na miért csinálták, 2014ben koalíciós partner lesz a Fidesz mellett a Jobbik, együttműködnek a fijjúk hogy nehogy elessenek a húsosfazéktól...

Lencsés István 2012.11.28. 09:13:22

" .... Miközben lenyomják a torkunkon a nyugati világ legantidemokratikusabb választási szabályozását .... "

Miért lenne antidemokratikus ? Azért mert a sok síró anonimnak nem tetszik ? :O Ha az IGAZI MAGYAR EMBER - nek nem tetszene , már menne tünteni , de nem megy , tehát sírjatok csak nyugodtan tovább . :) ;) :D

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.11.28. 09:14:38

@dr kíváncsivagyok:

"helyesebben : KOALÍCIÓ ...
Én már régóta mondom ..."

Bocsánat, ezt szerettem volna írni, de már a melótól kifolyt a szemem.

Tehát koalíció.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 09:56:34

@Lencsés István:

Az meg külön röhej, hogy azok pampognak antidemokratikus törvényről, akik egy egész pártot (demokratikusan megválasztott pártot) betiltatnának egy képviselőjük által kimondott mondat miatt.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 09:59:48

@Mr. Mojo:
Nincs ebben semmi újdonság.

Magát demokratának valló komcsiajaink minduntalan rettegnek, és diktatúráznak 1990 óta, mikor nem az MSZP van hatalmon.

Megélhetési rettegés.
Recept: Megvársz egy zsidózást, és rommá okádod a netet. Sárga textilből vart csillag kitűzése csak haladóknak, térítésmentesen.

sulcus (törölt) 2012.11.28. 10:47:28

Jó napot kivánok mindenkinek.
-pina-
volt már?

Kivlov 2012.11.28. 10:48:12

tiszta vicc az egész sztori...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.28. 11:01:04

@Lencsés István:

Pisza!

Vonatkoztass el attól, hogy demokratikus-e vagy sem.

Vizsgáld meg abból a szemszögből, hogy müködőképes-e!

9 hónap alatt hogy lesz 25000 embernek ügyfélkapuja egyetlenegy okmányirodában?

Szerintem az eljárás működésképtelensége komolyabb veszély, mint az, hogy demokratikus-e. Ugyanis attól, hogy demokratikus (bár szerintem ez sem áll rá 100%-ban), attól még egy vödör kakit sem ér, ha nem tud működni.

monddazigazatmar 2012.11.28. 12:02:43

@vallatas: A regisztrácioval kapcsolatban nem értem a gondolatmenetedet. Kubatov lista, regisztráció összevetése elvileg érthető lenne, csak azt nem értem, hogy szerinted egy ember nézete nem változhat évek alatt? Magyarán aki fidesz szavazó az az is marad élete végéig?
Igazából marhaságnak tartom a regisztrációt, felesleges hülyeség. Abban az egyben értek egyet, hogy tényleg nem lehet szavazás napján sörér' hajléktalant venni, illetve nem bujhat elo 3 nappal a választás elott valaki, aki a hiradóban kijelenti, hogy "Horn Gyula vert össze' - volt rá példa, és akármennyire is utálom hornt ezt azért már akkor se hitte senki.
Szóval eléggé paranoiás marhaságnak tartom itt a nagy hőzöngést, az nem ugy van, hogy van 2 millio ember aki X pártra szavaz akármi is történik. Amugy meg az ilyen milla-lmp szavazók sokkal informáltabbak, szoval még jól is jöhet nekik
süti beállítások módosítása