A nap izéje

‎"A titán forradalmi út nem habos kakaós uzsonnázással tarkított sétakocsikázás! Hanem egy diadalmasan száguldó gyorsvonat, ahol a mozdony acélos dübörgése elnyomja esendő gyomrunk korgását!"

Utolsó kommentek

"nézd legott Komédiának, s múlattatni fog. "

2011.04.28. 10:56 Harpi

Orbán és az erő nyelve

Címkék: orbán szélsőjobb reichstag diktatúra gyöngyöspata viktor

"Fontos kormányülésen vagyunk túl. Az ember azt hiszi, mindenki ért a szép szóból, kár, hogy ez nincs így. Ilyenkor egy kormány kénytelen az erő nyelvén beszélni. Btk.-módosítás, részletek a híradásokban" – írta szerda délután Orbán Viktor miniszterelnök a Facebook-oldalán.

Megtörtént hát. Megkaptuk a választ arra a kérdésre, vajon kinek áll érdekében, hogy véres összecsapásig fajuljon a félfasiszta paramilitáris bandák hőzöngése. Ha esetleg valakinek lettek volna még illúziói, azok most bízvást sutba dobhatók. Egyértelműen kiderült ugyanis, hogy az elmúlt hetek-hónapok etnikai alapú villongásai nem a rendőrség töketlensége miatt váltak napról napra egyre rémisztőbbé: Pártunk és Kormányunk, valamint Bölcs és Szeretett Futballikon Vezetőnk előre megtervezett forgatókönyv alapján hagyta, hogy a szélsőjobb által támogatott suhancok alapjaiban rengessék meg Magyarország polgárainak a biztonságba vetett hitét. És az még a jobbik eset, ha "csak" hagyta, és nem inkább ő maga irányította...

Szeretett Bölcs Vezetőnk elérte, amit akart: a teljhatalom megszerzése után felhatalmazást az "erő nyelvének" alkalmazására. A viktoriánus Magyarország Reichstagját Gyöngyöspatának hívják?

177 komment · 9 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://napizeje.blog.hu/api/trackback/id/tr432861523

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyöngyöspata és a Magyar Állam 2011.05.04. 20:07:03

Gyöngyöspatáról jó egy évtizeddel ezelőtt olvastam először, az író-újságíró, Patai József A Középső Kapu c. kisregényében. A szerző a valaha volt patai héder néhai kisdiákja, aki arra az időre

Trackback: Szakembercseréről állapodott meg Magyarország és Zimbabwe 2011.04.28. 19:36:08

 A magyar és a zimbabwei kormány megállapodott abban, hogy határozatlan időre elcserélik pénzügyi szakembereiket. 2011. május 1-től Magyarország Nemzetgazdasági minisztere Tendai Biti, Zimbabwe pénzügyminisztere Matolcsy György lesz. A szakember c...

Trackback: Szakembercseréről állapodott meg Magyarország és Zimbabwe 2011.04.28. 19:34:08

 A magyar és a zimbabwei kormány megállapodott abban, hogy határozatlan időre elcserélik pénzügyi szakembereiket. 2011. május 1-től Magyarország Nemzetgazdasági minisztere Tendai Biti, Zimbabwe pénzügyminisztere Matolcsy György lesz. A szakember c...

Trackback: Szóvirágok 2011.04.28. 18:40:49

A miniszterelnök megígérte, hogy eztán más lesz. Mert nem mindenki ért a szép szavakból és akkor most jön az erő és majd megmutatják és btk meg minden.Eszembe jutottak az eddigi szép szavak:AlkotmánybíróságFöldrajzinév-bizottságKöltségvetési Tanácsnyug...

Trackback: A gyöngyöspatai összeesküvés 2011.04.28. 17:47:51

Ismét szomorú feladat előtt állunk - de hát már csak ilyen ez a posztkommunista valóság, a parlamentben még mindig aránytalan képviselettel rendelkező partizáncsapatok gondoskodnak arról, hogy egyetlen pillanatig se folyhasson nyugodt, békés építőmunka...

Trackback: Föld alá a hajléktalanokkal! 2011.04.28. 14:32:45

Tarlós István, Budapest Székesfőváros méltóságos főpolgármestere és kreatív csapata újfent bizonyította, hogy városjobbító ténykedésének homlokterében kizárólag a legfontosabb dolgok állanak. A frissiben beiktatott várospolitikus első intézkedései közö...

Trackback: Nem attól félek, hogy horthysta restauráció lesz 2011.04.28. 14:27:52

Tegnap túl vagyunk a sokadik kormány politikájával, értékrendjével szemben tartott demonstráción, megmozduláson. Azt hiszem elmondható, hogy szinte minden napra jut ebből a műfajból már több is, tegnap a Páva utcai történelemhamisítás ellen tüntetőkkel...

Trackback: Napi hauki 2011.04.28. 14:16:27

Dögletes kígyókeselyűk csőre közöttmar a holt húsba.index.hu/belfold/2011/04/28/tenyfeltaro_bizottsag_jon_letre_gyongyospata_miatt/

Trackback: Tétényi Éva lehetne Orbán Viktor kihívója? 2011.04.28. 13:18:01

Kétharmados többséggel választották meg Esztergomban. Csak ott lenne sikere?...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Archenemy 2011.04.28. 13:10:38

ajvé, ide a bőröndömet!

Muad\\\'Dib 2011.04.28. 13:14:37

"...Vezetőnk előre megtervezett forgatókönyv alapján hagyta, hogy a szélsőjobb által támogatott suhancok alapjaiban rengessék meg Magyarország polgárainak a biztonságba vetett hitét..."
Bizony, ha ebben az országban valakiktől rettegnek a vidéki emberek azok a szélsőjobboldali suhancok. Ezek b+ fosztogatnak, sőt pl. fát lopnak az erdőből, és már ácsolják is áusviccot a falu szélén...
OMG... priceless...

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.04.28. 13:14:59

Te nem vagy normális kedves posztoló.

A Jobbik haderői (Gárda, Szebb Jövőt, Véderő, ...) évek óta tevékenykednek hazánkban.
Az MSZP alatt kezdték működésük, ott erősödtek meg, erre azok formaruha betiltásos törvényt hoztak.

Ez legalább általános törvény, mely megtiltja a magánhadseregek cirkuszát.

Nem igazán értem milyen problémád van ezzel kapcsolatban. Hagyják őket tevékenykedni, vagy sem ?

Flúgatlan 2011.04.28. 13:15:37

Ha meg nem mutatna határozottságot, erőt, akkor meg azért rinyálnál.

Vagy mi lenne az a cselekedet Orbán részéről, amit most elvárnál tőle és nem szidnád érte?

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2011.04.28. 13:17:43

"Hajdan én is ugyanezt tettem - de ma már inkább nevetek rajtuk. Ha tudok... – Harpi"
Barátom, te inkább ostobán gyűlölködsz.
Olvasgass még több Gyurcsány írást.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.04.28. 13:18:49

@Flúgatlan: Nem kell jövő idő feltételes mód. Már rinyált ezért is eleget, az előző posztjaiba.

pandras11 2011.04.28. 13:19:07

Hány idióta nagyképű majom ül a parlamentbe, akk dőzsölnek a javakban, miközben fogalmuk sincs a "havi fizetésükről"! A fél ország meg lassan ténylegesen minimálbérért dolgozik, a családok havi átlaga épp hogy eléri az 50e forintot! -Ha az alföld az ország fele.

DillingerEscapePlan 2011.04.28. 13:20:29

@Flúgatlan: ne várd tőle hogy ezt megmondja, mert fingja nincs, csak lehet szidni valamiért az orbánt.

decens 2011.04.28. 13:22:23

Hogy micsoda idióták kapnak írás lehetőséget az indexen!

Link Elek 2011.04.28. 13:35:00

egy fideszes vezeto szamara tiszta haszon, hogy a ciganyok es a szelsojobbosok kiirtjak egymast.
2 problema oldodik meg egyszerre.
nem az a baj, hogy tul sok ver folyt patan hanem az, hogy tul keves.

Jakab Andor 2011.04.28. 13:38:19

Ha Orbán mindig ezt az álláspontot képviselte volna, ilyen jól és világosan és érthetően, nem haragudnék rá ennyire. De haragszom rá vagy sem, most abban reménykedek, hogy tényleg megszűnik végre a rasszisták egyenruhás masírozgatása.

A dilemmáját is értem az éppen idejében történő beavatkozásról. Attól tartok viszont, hogy korábban éppen miatta és az általa oly tehetségesen feltüzelt és ügyesen felbátorított szélsőjobb miatt nem mertek olyan határozottan fellépni a nyíltan rasszisták ellen, ahogy -remélem- most ő fog.

Akárhogyis, annak mindenesetre örülök, hogy a szélsőjobb ilyen egyértelmű és világos üzenetet kapott a miniszterelnöktől.

a-kis-herceg 2011.04.28. 13:38:58

felháborító feltételezés, hogy maga orbánkirály, vagy pintér vezér szervezte volna...

a TEK-et az audi Q7ekkel erre hozták létre...

pali923 2011.04.28. 13:40:33

Milyen érdekes, hogy nem is olyan régen még a szoci kormányt vádolták azzal, hogy a szélsőjobb térnyerését támogatják, de legalábbis tűrik a saját mocskos céljaik okán...
Ennek a kormánynak is ez a jó, tényleg?
Egy dologban nem értek egyet Viktorral: nem most van itt az idő a rendrakásra, hanem évekkel ezelőtt kellett volna kezdeni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.28. 13:41:48

Remélem a félkatonai örző-védő cégeket is betiltják, tagjaikat börtönbe csukják. Ők ugyanis VALÓSI egyenruhát hordanak, VALÓDI fegyverekkel masíroznak fel-alá Pesten, és VALÓDI, sok esetben szándékosan rendőrautó-szerűre maszkírozott páncélautókkal rohangálnak...

ינסיידער 2011.04.28. 13:43:51

Kezdem azt gyanítani, hogy ez a napizeje blog az Index kattintásgeneráló blogja. :)

Chicano 2011.04.28. 13:44:57

No, kíváncsi vagyok kerül e még ma az Index címlapra egy ettől is nagyobb hülyeség. Nem lesz könnyű űberelni, de bízunk az Indexben, ők nagyon értenek hozzá.

Dr Kangörény 2011.04.28. 13:48:30

@Trompf: Dehogy tiltanak meg valamit!
Polgárőrök jogszerűen működhetnek az országban.
Ha ez félelmet kelt valakiben, azzal nem szabad foglakozni, a bíróságok nem is fognak elítélni ez alapján senkit.

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2011.04.28. 13:48:48

Én osztom a posztoló véleményét. Lehet őt "fikázni" - ahogy szokása a trolloknak :) , csak nem érdemes, mert attól még a valóság valóság marad, amibe mindannyian beledöglünk (bármikor)... a kormány meg sík hülye! Minél tovább akarja szájkaratéval sakkban tartani az ország lakóit, annál hamarabb fog a saját fejére hullani az igazság, amit nem a trollok fognak bemesélni épeszű embereknek, akik a saját bőrükön érzik, a kormány gyalázatos tevékenységének következményeit.
(ráadásul, ha mondanátok valamit! ... de ez a sok rinyálás, ami kijön belőletek - értelem meg sehol! - dög unalmas, mikor veszitek már észre, hogy lejárt lemezt fújtok? és senki nem foglalkozik veletek érdemben - már el sem keseredünk rajtatok: bemutatkoztatok és tényleg! Nektek ez a kánaán... ennyi amaximális tudásotok. Másoknak meg ez annyira kevés...

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.04.28. 13:51:22

@Flúgatlan: alternatívát az embereknek és a cigóknak is!! A legkönnyebb leverni őket. Romát és véderős, stb faszokat. de alternatíva nincs, munka nincs. Marad a verjétek egymást, addig sem velünk foglalkoztok.

Lefetyke 2011.04.28. 13:52:58

Tudjátok, van az a nyuszikás vicc, aminek az a csattanója, hogy "Nézd már, hát már megint nincs rajta kalap!"

Tudniillik hogy tök mindegy, hogy mit lép vagy nem lép a kormány, valaki mindig bele tudja magyarázni a maga összeesküvés elméletét.

Nekem spec nem tetszik, ahogyan eddig a gyöngyöspatai helyzetet kezelte és kommunikálta a kormány, és infó híján azt se tudom eldönteni, hogy amit most végre meglépnek, az jó lesz-e vagy sem.

De ez a cikk egyszerűen egy elfogult hülyeség. Egyértelmű, hogy nincs az a kormányintézkedés, amiben a posztíró ne magyarázná bele, hogy ez így volt eltervezve, és hogy ez mennyire rossz. Marhaság.

guderian 2011.04.28. 13:53:47

Arra meg, hogy a cigányterror alatt álló településekkel mi lesz már a franc se kíváncsi.Lényeg, masírozás nincs.

Bruhahaha 2011.04.28. 13:59:46

én meg félek a kék lámpás Audikban hátul ülő öltönyben feszítő emberektől, akik közül néhánynak még az anyós ülésen is van társa...őket is le fogják csukni évekre, mert ők igazán megérdemlik...
Kedves jogalkotók: mi van akkor, ha az önkéntes önvédelmi szervek egyenruhája, kék farmer és fehér póló lesz? Akkor betiltják azt is vagy csak egyesével lehet majd az utcán közlekedni, hogy ne keltsünk félelmet vagy bevezetik az utcai viseletű egyen köpenyt? Mi jöhet még?

Badbitie 2011.04.28. 14:03:45

Én is a posztban található következtetést vontam le az eseményekből.

nyubocs 2011.04.28. 14:04:15

@guderian: Ott a pont.

A magas labdát meg megkapták nem idén barnult honfitársaink. Ne legyenek senkinek illúziói, iszonyatos erővel le is fogják csapni, nem is kell rá olyan sokáig várni.

a-kis-herceg 2011.04.28. 14:06:02

@Bruhahaha: hm. a drazsé gyenge próbálkozása a divatos viseletek betiltásával az érdemi hatás nélkül maradt szánalmas erőlködés volt...

azóta sintérpándor a vezér és V.orbán a király

tv. javaslatok a btk hoz

jobbik: állítsuk meg a cigánybűnözést

www.parlament.hu/irom39/02986/02986.pdf

+ ne b@sz@kodjanak a képviselőkkel az fidesznyik aparátcsikok

www.parlament.hu/irom39/02991/02991.pdf

és a kormány dzsolidzsókere, amely valójában egy fércmű... folt a gatyán

ezt a gyenge kísérletet Vona megeszi reggelire:

www.parlament.hu/irom39/02990/02990.pdf

a-kis-herceg 2011.04.28. 14:07:12

@guderian: @nyubocs: lesz mas(z)írozás, a kormány erőlködik, elvetélt ötlet a btk módosítás... sz@rt se ér

A szerelő 2011.04.28. 14:10:30

Szerintem sokan nem értik vagy nem akarják érteni a lényeget. Arról szól a feltételezés, hogy Orbán szándékosan hagyta, hogy elfajuljanak a dolgok, hogy legyen hivatkozási alapja a "kemény" intézkedéseknek.
Márpedig ez a dolog nem példa nélküli a történelemben.

igényes 2011.04.28. 14:12:29

Mindenki jól tudja, hogy a rendőrségtől átvette a TeK a potenciális terrorrcselekményre alkalmas csoportusálosakba beépített belföldi "téglákat", besugókat is. El kell gondolkodni mindenen, ami ugye a TeK felelőségét érinti. Eddig a TeK PR érdekében akár Ózdig is el Q7-eztek reggeli után a a TeK emberei, mégha tyúkot lopott is valaki.

ember67 2011.04.28. 14:13:58

Nem tudom, mi _?volt Gypatán a véderő felvonulása előtt. Azt viszont javallanám végiggondolni: 30-40 férfi mutogatva, szájkaratézva, csapatosan grasszál az utcán, be-be szólogatva,"megdöglesz, kinyírom a gyerekeidet stb".
Na most gondolja mindenki hozzá, hogy ezek cigányok.
Szerintetek mennyi idő alatt verte volna szét a rendőrség őket?
A véderős hapsi TV-ben látható helyzetleírása: csak sétálgattam ott békésen, azután egyszercsak nekem ugrott 40 cigány. Ugyan öcsém, hogy kerültél oda, eltévedtél a távolsági busszal?
Ugyanaz, amikor révész máriusz a kiosztott 17 pofon után arcátlanul nyilatkozta: véletlenül arra sétáltam, oszt nekemestek a rendőrök. Akkor is, most is pofátlanul kilóg a lóláb.
Engem most sem, meg 2006-ban sem pofoztak fel. Nem jött senki be a nappalimba Miskolcon.

a-kis-herceg 2011.04.28. 14:15:00

@A szerelő: @igényes: sőt. nem hogy hagyta V.orbán, hanem ő szervezte... írja a blog. és ez sem példa nélküli... a közelmúltban is előfordult... pl a kiemelném a tisztesség szobrait a belügyminisztereket... akik a terrorizmust nagyon szeretik... és be is mutatják bizonyítékaikat rendszeresen...

látjátok feleim szümtükkel 2011.04.28. 14:15:19

Ki tudja? Szebb Jövőt Polgári Kör nincs még?

Jakab Andor 2011.04.28. 14:16:36

@A szerelő: Nem is csak az, hogy szándékosan hagyta, amióta megint miniszterelnök, hanem eleve gerjesztette a magyar / nemmagyar szembenállást, majd akadályozta a korábbi kormányokat a rasszizmus elleni fellépésben.

Ezek fontos kérdések lehetnek, de most még fontosabb, hogy végre ugyanolyan ügyesen fel is tudja-e számolni a problémát, legalább a huszonnegyedik órában, amikor talán még megelőzhető a hatalmas katasztrófa.

a-kis-herceg 2011.04.28. 14:17:28

@ember67: gondolom arra célzol, ha a cigók kétszázan "sétál"nak, akkor a qva Q=es rendőrök pl hol vannak? beszarva nézik az irodában?

a-kis-herceg 2011.04.28. 14:18:25

@ember67: gondolom arra célzol, ha a cigók kétszázan "sétál"nak, akkor a qva Q=es rendőrök pl hol vannak? beszarva nézik az irodában?

www.youtube.com/watch?v=jprLvrlV-40

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.28. 14:20:08

@ember67: Tehát ma Magyarországon az már indok lehet arra, hogy valakinek levagdossák az ujjait, hogy épp arra jár. Igazad van, ezt egy minek ment odá-val intézd majd el, ha a Te gyerekedet kell majd menned azonosítani egyszer, jó?

ben2 2011.04.28. 14:21:01

Ha a kormány cselekszik, akkor bontja a demokráciát, ha a jogállamra hivatkozva széttárja a kézét, akkor meg megy a fröcsögés, hogy hol vannak a kézzelfogható eredmények, és különben is azért kaptak kétharmadot, hogy változtassanak a törvényeken, ha azok rosszak.
Ugyanez volt a vörösiszap katasztrófa idején is: előtte azon balhéztak, hogy a cégtulajdonosok meglógnak pénzükkel, hogy megússzák a kértérítést (összesküvés elméleteket is gyártottak ezerrel, hogy ki kinek a haverja a kormányban és hogyan fogják elsikálni az ügyet), amikor aztán törvényt hoztak a pénzkimentés megakadályozására, mindjárt államosítást kiabáltak, meg rákosiztak.

ghavin 2011.04.28. 14:22:01

@A szerelő: +1
Hihetetlen, hogy mennyire nem akarják megérteni, hogy milyen üzenete van annak, amikor egy ilyen esemény utáni első válaszreakció a fenyegetőzés, amit mellesleg még az "ellenzékre" is kiterjesztett Vezérünk, miközben a cociknak, elempének éppen semmi szerepe nem volt a konfliktusban, hacsaknem itt is a "nyolcévezés" bejáratott taktikájához nyúlnak.

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.28. 14:22:48

@newtehen:

Azt hiszem, sikerült pontosan megértened, amit írt, ügyes, csak így tovább!

a-kis-herceg 2011.04.28. 14:23:17

@ben2: vicces ember vagy. két rossz intézkedést (helyzetet) párba állítasz, amiből az egyik nyilvánvalóan rosszabb, tehát a másik jooo...

fides logika...

ben2 2011.04.28. 14:24:17

@Jakab Andor:

"Nem is csak az, hogy szándékosan hagyta, amióta megint miniszterelnök, hanem eleve gerjesztette a magyar / nemmagyar szembenállást, majd akadályozta a korábbi kormányokat a rasszizmus elleni fellépésben."

Ezen kijelentéseidet milyen konkrétumokkal tudod alátámasztani? Így a hozzászólásod ugyanis nettó rágalom.

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.28. 14:24:32

@ben2:

És lehet, hogy van átmenet a semmittevés és a Kádár-korszakot idéző megoldások között? Á, ki tudhatja.

ember67 2011.04.28. 14:26:07

@A szerelő: Sejteni se sejtem az igazságot. Azt viszont érzem, hogy senkinek nincs erkölcsi alapja beszólni. Az MSZP, SZDSZ, FIDESZ, MDF, LMP közös bábáskodása mellet 20 év alatt jutottunk ide. Máshova is leírtam már a példát: FEHÉR, MAGYAR HATÓSÁGI EMBEREK nyilatkoztak meglepetten: Sajóládról eltűnt egy erdő, ellopták a cigányok. Vazze, nem egy nap alatt, hanem évek alatt! Addig hol voltak az illetékes elvtársak? Hol laktak, merre közlekedtek, hogy nem vették észre, amit minden falubeli naponta látott? Na ez az intézményesített képmutatás, ami 20 év alatt oda vezetett, hogy a naplopó réteg kiröhögi a becsületes adófizető állampolgárt. És sajnos azt kell mondanom, jogosan. Felsőzsolcán egy ismerősömet a PUTRISORTÓL 200 MÉTERRE meg akarták büntetni, mert a kocsibejáró újonnan készített díszburkolat besöpréséhez való 150 kg homok 4 napnál tovább volt kint a SAJÁT KOCSIBEJÁRÓJÁN!!!! "Majd ha a putrisoron is ilyen szigorúak lesztek" mondattal küldte el a hatóság embereit, hozzátéve, hogy szégyelljék magukat, erre elkotródtak. DE MEGPRÓBÁLTAK PÉNZT KICSIHOLNI A NORMÁLIS POLGÁRBÓL!

ben2 2011.04.28. 14:26:33

@a-kis-herceg:

Tehát egy intézkedés nem akkor jó, ha megoldást ad a helyzetre, hanem ha elnyeri a ballib fröcsögőknek tetszését?

balos logika

ember67 2011.04.28. 14:30:17

@newtehen: Én a képmutatásra hoztam példának. Aki keresi a balhét, az számol vele, hogy kaphat pofont. Nekem pl. egy ultrás drukker ne sírjon, hogy bekékült a szeme, mikor " kialakult" egy bunyó.

ben2 2011.04.28. 14:30:43

@milyen szép a Vértes, ó:

Ha van is, volt a baloldalnak nyolc éve rá, hogy bemutassa a szofisztikált megoldásait, és ehhez képest zéró eredményt volt képes felmutatni.
Ezek után kicsit visszafogottabban kellene kritizálni azt, ami legalább működik.

Tourist From An Other Space 2011.04.28. 14:31:37

azért az tisztán látszott, hogy megrendezett dolog...nem pedig, csak úgy légből kapott! Az a helyzet, hogy ezt csak az nem veszi észre, aki nem akarja...biztos folyt.köv.

Mári László 2011.04.28. 14:32:07

Maga kérem normális? Ja nem. Liberális.

ember67 2011.04.28. 14:32:51

@a-kis-herceg: Na látod, azért vonulnak, mert megtehetik. Az nem az igazságosság mintája, hogy mindkét oldal lehet paraszt!

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.28. 14:34:04

@ben2:

Ja, egy intézkedés akkor jó, ha (valamennyire) megoldja a helyzetet (bár pont a vörösiszap-katasztrófa esetében sikerült vajon?), még ha a legsötétebb kommunista időket idézi is?

A pesti bűnözést elég jól vissza lehetne szorítani némi kijárási tilalommal, nemdebár?

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.28. 14:36:12

@ben2:

Működik? Mi az, ami működik? Vagy megmondták, hogy 'jobb', szóval ajkunkon hálás dicsőítő énekkel masírozzunk a Párt után?

Az meg nem tiszta teljesen, hogyan kellett volna az emeszpé megoldja a vörösiszap-helyzetet (te hoztad azt a példát).

blah 2011.04.28. 14:37:11

szerintem a kormány még örül is, hogy most helyzet van, így nem kell kitalálniuk semmit amivel elterelhetnék a figyelmet a gazdasági problémákról és a hozzá nem értésükről... illetve szerintem már megvannak a gumicsontok amiket így később használhatnak fel.

ember67 2011.04.28. 14:39:38

@ben2: Kedves jobbos barátom: ki a t...öm hozta meg a semmisségi törvényt vizsgálat, a 2006-os jegyzőkönyvek feloldása, a bírók, ügyészek, rendőrök, tanúk stb. meghallgatása nélkül tisztán politikai "hálából"? Kollektív bűnösség és kollektív bűntelenséget hírdettek politikai beállítottság alapján. Fingod nincs a liberális elvekről, a Te kifacsart elképzelésed szerint pedig a mostani rendszer irányított libcsibb minden eddiginél, hisz most aztán tényleg mindent lehet, amit a kormány támogat.

ember67 2011.04.28. 14:40:10

@ben2: Kedves jobbos barátom: ki a t...öm hozta meg a semmisségi törvényt vizsgálat, a 2006-os jegyzőkönyvek feloldása, a bírók, ügyészek, rendőrök, tanúk stb. meghallgatása nélkül tisztán politikai "hálából"? Kollektív bűnösség és kollektív bűntelenséget hírdettek politikai beállítottság alapján. Fingod nincs a liberális elvekről, a Te kifacsart elképzelésed szerint pedig a mostani rendszer irányított libcsibb minden eddiginél, hisz most aztán tényleg mindent lehet, amit a kormány támogat.

Jakab Andor 2011.04.28. 14:44:20

@ben2: Szó sincs rágalomról, a "nemzeti oldal" felépítése Orbán retorikájának alapeleme, lényegében ő vezette be ezt az életveszélyes csacsiságot a közbeszédbe. Ha pedig egy nemzetet kettéheccelnek, mindig polgárháborús helyzetet szült és szül ma is.

gorcsev54 2011.04.28. 14:44:52

"Fontos kormányülésen vagyunk túl. Az ember azt hiszi, mindenki ért a szép szóból, kár, hogy ez nincs így. Ilyenkor egy kormány kénytelen az erő nyelvén beszélni. Btk.-módosítás, részletek a híradásokban" – írta szerda délután Orbán Viktor miniszterelnök a Facebook-oldalán."Arra azért kíváncsi vagyok ,hogy Orbán úr is mikor fog érteni a szép szóból.

Zorgon 2011.04.28. 14:55:23

Igen, le kell verni erővel azt, akik miatt egy falu lakosai végre egy kicsit fellélegeztek.
Valóban így kell cselekedni, hiszen szegény kisebbség, terrorizálják őket.
Hiszen úgy általánosságban ők dolgoznak, adót fizetnek, nem ölnek meg nyugdíjasokat a kis pénzükért, nem rabolnak ki téged utcán sétálót, ha épp egyedül vagy ők meg öten, úgyhogy tényleg ártatlan bárányok.
Kedves posztoló, miniszterelnök urunknak az a fontos, hogy mit szól ahhoz az EU, ami itthon történik, és ő hogyan tud rá reagálni.
Most ő így erős államférfinak hat kifelé, nem? Bizony magasról tesz ő ránk, meg a kis összeesküvés elméletekre. Mert mihez is kellene neki erőszak velünk - honpolgárokkal - szemben? Mondjuk ha nem iszok meg elég sört május 1-én?
Én nem állok szemben a törvénnyel, mitől is kellene tartanom?

Alterix 2011.04.28. 14:57:05

" a szélsőjobb által támogatott suhancok alapjaiban rengessék meg Magyarország polgárainak a biztonságba vetett hitét."

Igen, a 20 év cigánybűnözés csak babazsúr volt ahhoz képest...

ben2 2011.04.28. 14:59:15

@Jakab Andor:

Nemzeti oldal kb. 90 óta létezik (akkor még az MDF tűzte a zászlajára), a népi-urbánus ellentét meg már évtizedekkel azelőtt is megosztotta az értelmiséget. Ezenkívül ott volt még a kommusta diktatúrát üzemeltetők és azok kárvallotjainak szembenállása.
94-ben annyi változás történt, hogy az urbánus értelmiség lefeküdt a kommunista diktatúra üzemeltetőivel, ezáltal a nemzeti oldal és a kommunista diktatúra áldozatai is egy platformra kerültek.
Ha tényleg azt hiszed, hogy a politikai megosztottság egyedül Orbán munkásságának eredménye, akkor bedőltél a saját hazugságaitoknak.

@ember67:

2006-ban futószalagon ítéltek el embereket úgy, hogy meg sem hallgatták őket, olyan rendőrök jelentései alapján, akik ott sem voltak a helyszínen. Ilyen áldozat volt a jobbossággal nehezen vádolható Tilos rádió egyik munkatársa is. Ezeket az ítéleteket helyezte hatályon kívül a semmisségi törvény. Ha a liberális elvek egyenlőek a nyilvánvalóan kamu rendőri jelentések alapján, politikai nyomásra történő ítélethozatallal, akkor beismerem: fingom nincs a liberális elvekről.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.04.28. 14:59:32

@Muad\\\'Dib: Szerintem senki se szereti a szögesbakkancsok csattogását hallani, és tán nem véletlen, hogy nem szeretjük a nácikat, neonácikat, és társaikat. Nem véletlen, hogy senki se szereti a szélsőjobbos félkatonai szervezeteket. Senki se szereti, ha akkor is meg akarják menteni, amikor nem kell őt menteni. Ezért a fidesz a kormánypárt, nem a miép vagy a jobbik vagy valamelyik más ilyen gittegylet.

ben2 2011.04.28. 15:02:19

@milyen szép a Vértes, ó:

"a legsötétebb kommunista időket idézi"

Amíg ezt a kifejezést azok használják, akik vastagon benne voltak a kommunista diktatúra üzemeltetésében, vagy haszonélvezői voltak, vagy halvány fogalmuk sincs arról, hogyan működött az a rendszer, addig a magam részéről inkább a helyzet megoldására koncentrálnék. Bocs.

tintamin 2011.04.28. 15:07:11

Szerintem csak egyszerűen nevezzék át Gyöngyöspatát is, mondjuk Békefalvának, és akkor megszűnnek a problémák.
A Moszkva tér is sokkal szebb lesz, ha átnevezik.
Naugye!

Kalmár 2011.04.28. 15:08:34

@ember67: Semmi köze nem volt a politikai beállítottságnak.
Egyszerűen a bírósági meghallgatáson nyilvánvalóvá vált, hogy eskü alatt hazudtak a rendőrök. Nem mondták, meg, hogy az adott alakulatból melyikük követte el a bűntetteket, fedezték egymást. A bíró világosan kimondta a rendőröket felmentő itéleteknél, hogy világos, hogy hazudnak és fedezik egymást, de mivel kollektíven nem büntethet, így felmenti őket.
Ha világos, hogy eskü alatt hazudtak köztük sokan, akkor minimum, hogy azokat a gyorsított ítéleteket amelyeket KIZÁRÓLAG rendőr vallomása alapján hoztak semissé kell tenni.
Szomorú, hogy a rendőrök nem vetik ki magukból azokat a hazug agresszív állatokat akik lejáratták a rendőröket és a rendőrséget.

Rwindx 2011.04.28. 15:09:35

Az erő nyelve az lenne hogy bevezetik az egyenruhás bűnözés fogalmát a Btk-be? Erre készült Orbán már 9 éve, most meg tette végre... :D
Ójaj mi lesz ebbből.

Még egy viccblog, aminek a poénját már ugyanazok ezerszer lelőtték.

Muad\\\'Dib 2011.04.28. 15:11:03

@lecsekkoltam:
Rendben, nem szereted. Más meg azt nem szereti, ha hetente ellopnak minden mozdíthatót tőle. És bizony az ilyen csúnyanáczikhoz fog fordulni, ha a rendőrség leszarja, és nem olyan szerencsés mint a kommentelő jogvédők jelentős hányada, aki a védő-támadó kft-k által őrzött lakóparkokban él. Akiknek, halkan megjegyezve, teljesen egyezik a feladata a félkatonai csoportokéval. Ijesztő militarista külsővel megrémíteni az arra érdemeseket. Csak éppen ez a pénzes réteg megoldása, még sem olyan mókás kritizálni...

commando 2011.04.28. 15:12:58

Minő ostobaság ez!

ben2 2011.04.28. 15:21:13

@tintamin:

"A Moszkva tér is sokkal szebb lesz, ha átnevezik."

Csak a pontosság kedvéért: a Moszkva teret visszanevezik annak, ami az orosz megszállás előtt volt.
(Ha már példálózunk, ott van mindjárt az Elvis tér, na az tényleg baromság.)

Jakab Andor 2011.04.28. 15:21:15

@ben2:

"Ha tényleg azt hiszed, hogy a politikai megosztottság egyedül Orbán munkásságának eredménye, akkor bedőltél a saját hazugságaitoknak."

Nincsenek saját hazugságaink, nem tartozom semmilyen oldalhoz. Egyetlen pártot, sőt még csak politikust sem kedvelek.

A politikai megosztottság a világ legtermészetesebb dolga egy demokráciában. Az nem normális, ha egy nemzetet osztanak szét "igazi" magyarokra és nem "igazi" magyarokra.

Pontosan fogalmaztam: nem állítottam, hogy egyedül Orbán műve, és még azt sem, hogy a világon elsőként állított nacionalista alapon szembe népcsoportokat. Persze volt ilyenre példa bőven előtte is.

Egyébként, azt sem gondolom, hogy Orbán rasszista lenne, de olyan szellemet engedett ki a palackból politikai haszonszerzés céljából, amit nem lesz könnyű visszazárni. Ezért haragszom rá.

Másfelől azt is írtam, hogy legújabb nyilatkozata szerint megfelelően lépett fel és jó üzenetet küldött a szélsőjobbnak. Bízom is benne, hogy meg is fogja csinálni, amit ígért, azaz tényleg megszünteti legalább ezt a masírozgatást.

Nahoten 2011.04.28. 15:29:42

Kívánom a posztolónak és @Jakab Andornak, hogy maguk, gyermekeik és összes szerettük kerüljenek minél közelebbi kapcsolatba minél több cigánnyal!

staropramen 2011.04.28. 15:30:04

Van ennek az egésznek egy enyhe Weimari Köztársaság szaga.
Ott is addig vonulgatott, csapott,ellencsapott mindenféle színű milicia meg Bund amíg a nép nem követelt hangosan rendet és ennek érdekében megválasztott egy kefebajszú osztrák szobafestőt.
Egy lutheránus pap később ezt mondta:
Először elvitték a kommunistákat,nem tiltakoztam mert én nem voltam az.Azután a szocdemeket, utánuk a zsidókat, utánuk a mindenféle még megmaradt rendszerbe nem férőket.Nem tiltakoztam mert egyik sem voltam.
Amikor értem jöttek, már nem volt aki tiltakozzon miattam.
A dolgok mindig ugyanúgy kezdődnek.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.04.28. 15:33:27

Egymillióan a magyar sajtószabadságért
Találkozunk jövő héten szerdán este hatkor a BM előtt!Tüntetés roma honfitársaink alapvető jogaiért!

www.facebook.com/sajtoszabadsagert/posts/213178592045690

"Kubai Zoltán János Egy millióan a sajtó szabadságért vagy egy millióan a romákért? Most ezen töprengek."

"Krisztina Szivós-Zunity Eddig tartott a tagságom...mindennek van határa!!!"

"Kelemen Zsolt Ki találta ki ezt az idióta tüntetést.............??????????????????"

"Miklós Caterina Halihó! Szakadjatok már le Gypatáról! Ez a kérdés állami feladat, nekik kell, kötelező megoldani! Vagy csináljatok egy külön oldalt Gypata témában! Az eredeti ESM- csapat..már unja-e témát nagyon! Szétforgácsolódik az erő...s egyre csökken majd a tagok száma!! Pedig, rengeteg tennivaló várna ránk!"

"Riegler Krisztina ez a tüntetés sztem inkább szól a nácik ellen,mint a romák mellett."

"Tátrai Gábor Na ehhez én nem adom a nevem, kiszálltam. Szevasztok."

"Fekete Miklós Innentől kezdve kiléptem a csoportból, szánalmas banda. Ha tényleg pártatlanok lennétek, akkor a romák által elkövetett bűntettekről is megemlékeznétek."

"Csivi Csivincsik Csaba Na jo, én a sajtoszabadság mellett állok teljes mértékben, de ez.....ehhez nem adom a neven Viszlát!!"

"Rach László Kedves szervezők, ti UFO-k vagytok? Mellesleg akik itt náciznak, annyira ostobák, mint azok akik ezt a tüntetést szervezik...Undormány a mi itt van, végeztem veletek..."

Jakab Andor 2011.04.28. 15:36:36

@Nahoten: Köszönöm! Örömmel jelentem, most is kapcsolatban vagyok rengeteg romával. Sőt, honnan veszed, hogy nem vagyok roma?

Chicano 2011.04.28. 15:38:48

@IGe: Nocsak, bomlik az egység? Legutóbb jó ha százan mentek el az alkotmány ellen tüntetni, de ahogy látom nem az volt a mélypont.

ben2 2011.04.28. 15:41:21

@Jakab Andor:

"olyan szellemet engedett ki a palackból politikai haszonszerzés céljából"

Mégis milyen konkrétumokkal tudod alátámasztani, hogy Orbán bármit is tett volna a szélsőjobb megerősödése érdekében?
(A ballib megmondóemberek axiómaként kezelt sommás megállapításait leszámítva persze.)
Emlékszel pl. Bácsfy Diánára? 2004-ben amikor leváltották Medgyessy-t Gyurcsányra, a semmiből előjött egy karlengető nyilas kiscsaj, végighaknizta a ballib médiát (kedélyesen elbeszélgetett pl. Havassal a Mokáában, még könyvet is cseréltek), majd a ballibek ennek ürügyén szerveztek egy jó nagy tüntetést a neonácizmus ellen. Később a csajról kiderült, hogy a köztársasági őrezred egyik tisztjének a lánya, majd hogy-hogynem ahogy jött, úgy el is tűnt a nyilvánosságból. Tud valaki valamit azóta Bácsfy Diánáról? Ha most tényleg itt a neonáci kánaán hol van ő, aki ellen többszázezren tüntettek? Nem kellene most az élvonalban vezetnie a szabadcsapatait Gyöngyöspatán?
Na kb. ennyit arról, melyik politikai csoportnak hasznos a neonáci nyomulás politikai haszonszerzés céljából.

szgy 2011.04.28. 15:44:08

"szélsőjobb által támogatott suhancok alapjaiban rengessék meg Magyarország polgárainak a biztonságba vetett hitét."

hű, ez aztán igen, megint egy hülyeség-megmondó. mintha ma ezek lennének a legnagyobb veszély az állampolgárok vagy vagyonuk biztonságára nézve. ez aztán igen. ömlik a pártkampány-baromság csőstől ezekből a blogokból és véletlenül mind az indexre kerül. az író vagy fizetett vagy nem magyarországon él vagy csak egyszerűen hülye.

orient 2011.04.28. 15:46:49

Egyetértek, hogy szüntessék meg az ilyen egyenruhás magánakciókat, de akkor a rendvédelmi erők tegyék a dolgukat. Ha a rendőrségnek nem megy legyen csendőrség! De ne csak az egyik oldalt kezeljék a másik oldalon meg mindenki tovább randalírozik mint azelőtt...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.28. 15:47:40

@staropramen: Jaja. Véletlenül sem úgy, hogy egyesek elloptak minden mozdíthatót, learatták más termését, jószágát, mindent, amiből éltek? Oly szinten ellehetetlenítve az életüket, hogy volt aki az öngyilkosságot választotta?
Véletlenül sem itt, hanem egy teljesen békés faluban egyszer csak megjelentek a Nácik bakancsot csattogtatni. És a falu lakossága is azért üdvözölte Őket, mert végre történik valami az unalmas életükben...

Primitív...

Jakab Andor 2011.04.28. 15:47:57

@Trompf: Szögezzük le: minden jóérzésű ember tényleg örül Orbán Viktor nyilatkozatának, és reméli, hogy megfékezi ezeket a brigádokat.

Én ki is nézem belőle, hogy nem lesz olyan töketlen, mint a korábbi kormányok vezetői.

A cikk arra a momentumra reagál, amikor Orbán azt mondja, pont időben kell cselekedni, azaz meg kell várni, amíg a probléma már átlépi az emberek tűréshatárát. Azzal indokolja, hogy ha korábban teszik, akkor jönnek a szabadságjogokkal. A cikk szerzője ezt úgy fordította le, hogy tehát direkt várt, amíg nagy probléma lett.

Én azokkal értek egyet, akik szerint már jóval korábban, már az előző kormánynak sokkal határozottabban kellett volna fellépni.

Nem ilyen hülye ürügyekkel, mint a ruha. Azért, mert nyíltan rasszisták, és ezért kellene, nem csak a masírozásukat tiltani, de felelősségre is vonni a közösség veszélyeztetéséért.

Tedat 2011.04.28. 15:48:31

Nagyon gagyi ez a poszt is...

Ha ez valakinek jó, akkor az a Jobbiknak. Annak ellenére, hogy a Jobbik rettentően gyengén muzsikál, ők az egyetlenek, akik elismerik, hogy VAN PROBLÉMA vidéken.

És nem a szőnyeg alá söprik. Az összes többi párt (LMP, MSZP, Fidesz) a cigányok pártját fogja, jajj, szegények. Annyira meg vannak félemlítve, hogy félelmükben levágták egy magyar ujját, 40-en támadtak 4 magyarra!

kyncza 2011.04.28. 15:49:42

az anyád picsáját te idióta, barom cikkíró!!!
Normális vagy?

Fizetnek neked ezért a szarért te eszement idióta???

Remélem a következő megkötözés, késelés a te családoddal esik meg, aztán utána írogass ilyen marhaságokat.

A kurva anyádért nem kérdezel meg egy FEHÉR bőrű falubelit, h neki mi a véleménye, h kik miatt fajult idáig a dolog!!

balfasz...

szgy 2011.04.28. 15:50:49

@lecsekkoltam:
"Szerintem senki se szereti a szögesbakkancsok csattogását hallani, és tán nem véletlen"

tudod mit hallgatok itt hónapok, évek óta szinte folyamatosan? bömbölő cigányzenét, veszekedést, részeg üvöltözést. különösen segélyosztás után. kész élmény volt a húsvét, részeg volt mindenki a környéken. áldanám az eget ha egy napig csak a bakancsok csattogását lehetne hallani. meg a légyzümmögést :-)

egyszerűen nem tudom miről beszélnek az ilyen elméleti ideológiai szakemberek. semmi köze nincs ahhoz ami a valós életben történik.

Dezsőjóska 2011.04.28. 15:53:31

Irtani kéne itt... És most nem a cigányokra vagy a gárdásokra gondolok. A szarkavaró politikusok és a nekik asszisztáló ujságírók/bloggerek mehetnének először a lángszóró elé.

Jakab Andor 2011.04.28. 15:57:12

@ben2: A konkrétum, amiről beszélek nem úgy nyilvánult meg természetesen, hogy ő maga számonkérhető módon emberiség elleni bűncselekményeket valósított volna meg, vagy arra jogilag is elítélhető módon felbujtott volna másokat. A konkrétum, amiről beszélek, hogy ma létezik egy "nemzeti" oldal és egy "másik" oldal. Ennek felépítése egy tudatos Fidesz kommunikáció eredménye, aminek az eredménye szörnyű, és ma Orbán Viktornak is sok fejfájást okozhat.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.28. 15:58:44

@szgy: Erről beszélek lassan 3. éve. Vannak olyan problémák, amik előjőve a rózsadombról egyszerűen a 30 millás luxuskocsik sötétített ablakain nem látszódnak be. Nem látszik át a magyar család keserűsége, amikor az utolsó csirkéit ellopják, a csalódása, amikor az egész évben fáradságos munkával nevelt uborkáját mások learatják, vagy a harag, amikor egész napos munkából hazatérve nem csak feltörték, kirabolták és szétverték a házat, hanem még a szoba közepére is sz@rtak.
Ezekbe a luxusautóba nem hallatszik be a folyamatos obégatás, üvöltözés, nem érik utol a köpések, kövek.
Gőze nincs, hogy miről beszél. Neki az uborka, csirkehús a teszkóban terem, az biztonsági ember meg vigyáz a házra napközben. Fingja nincs ezekről.

Kihaennem00 2011.04.28. 16:09:08

Ez most komolyan egy poszt? Persze tudom, a kulcsszavak benne vannak, index címlaphoz meg ennyi elég is bőven. De azért mégis...

Netuddki. 2011.04.28. 16:09:12

VÉDERŐ! Bammeg ezen behaltam. DEFENDOR. XD

Netuddki. 2011.04.28. 16:12:56

@newtehen: Most elmorzsoltam egy könnycseppet a magyar családok keserűségén.
Amiket itt felsoroltál azt én mondjuk nem tűrném, de szerintem nem sok ember tűrné el. Andersen hozzátok menne ötletért ha élne...

Ianas 2011.04.28. 16:13:06

Mindig így kezdődött...

... és sosem ér véget.

Már az első ezer megatonna elpuffantott nukleáris töltetig.

tintamin 2011.04.28. 16:16:33

@ben2: Na szerintem meg nem. Ha rocksztárokról kezdenénk el elnevezni a tereinket, rögtön egy modern progresszív város lennénk. Jimmy Hendrix köz. Led Zeppelin lépcső (ez meg pont jó is:))

Ettől az örökös múltbarévedéstől, meg a most divatos dzsentrinosztalgiától hányingerem van.
Feszt azzal foglalkozunk, hogy mi volt rég (és hogy az mennyivel jobb volt, stb.) Permanens sirám.
"Kúria", "vármegye", azbmg. Mikor lesznek ispánok? És a börtön megint tömlöc?

Szimbolikus péniszverés megy megint, ahelyett, hogy melóznának.

szgy 2011.04.28. 16:26:24

@kovi1970: úgy látom még mindig nem hiszed el mi folyik errefelé. biztos te is valahonnan nyugatról írogatsz :-) ajánlom a napokban megjelent elmebeteg postok hozzászólásait átnézésre, számolatlanul találsz hasonlót.

és mit csináljunk ha nem tűrjük? te át mernél menni a szomszédba hogy adjátok vissza a tyúkokat? vagy bármit? agyonveretnéd magad? aki megtehette már beszereltetett riasztót. a többi meg reméli hogy megússza. errefelé nem az vet aki arat :-) ha a hozzászólásokat elolvasod láthatod milyen esélye van a feljelentéseknek. egyszerűen magára marad az ember.

röhögök azon akik a munkanélküliséggel magyarázzák a problémát. én is munkanélküli vagyok, segélyt sem kapok. szerinted hány embert raboltam ki vagy öltem meg?

szgy 2011.04.28. 16:31:16

aztán csodálkoznak ha hívják a polgárőröket vagy bárkit akitől egy kis békét remélnek.

most meg már az önszerveződős védelem esélyét is elvették az emberektől. csak nehogy riadalom legyen keltve.

PubiX 2011.04.28. 16:33:29

Beszarás, hogy a társaság fele még mindig nem érti, miről szól ez a poszt!
Kedves troll polgártársaim, hagyjátok már a p_ba a cigányozást! Itt rohadtul nem arról van szó!

Értsétek meg, miről szól a poszt: a kormány szándékosan engedte, hogy idáig fajulhassanak a dolgok, abból a célból, hogy most majd "rendet csináljon". És erre majd marhára büszke lesz. Direkt csinálták a szart vidéken, és most úgy tersznek mintha valami hőstett lenne, hogy eltakarítják.

itt a cigók éppúgy csak eszközök mint a véderő meg a jobbik.

Prostatikus Vogon Jeltz 2011.04.28. 16:41:33

Most kezdődik a 2 hét?

De várjámá'! Ha bezárják a karateruhás edzőtáborokat, attól megszűnik a tyúklopás is?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.04.28. 16:43:19

az alabbi cikk fenyeben teljesen jogos a poszt felvetese..

"Tényfeltáró bizottság vizsgálja Gyöngyöspatát

* Index

2011. április 28., csütörtök 13:24

Parlamenti tényfeltáró bizottság létrehozását kezdeményezi a Fidesz a Gyöngyöspatán történt események [1] tisztázására. A bizottság az ellenzék politikai felelősségét is keresi.

A május közepén felálló bizottság célja a Gyöngyöspatán kialakult helyzet politikai felelőseinek felderítése, jelentette be Kocsis Máté, fideszes országgyűlési képviselő, a honvédelmi és rendészeti bizottság elnöke."

azaz ugy tunik, valoban azert hagytak elmergesedni a helyzetet, hogy koncepcios pereknek az alapjat kepezze az ellenzekkel szemben.

szgy 2011.04.28. 17:02:26

mellékesen eszembejutott egy tipp ami másoknak is hasznos lehet: apám kb. 2 éve felszerelt a ház tetejére egy mozgásérzékelős fényszórót (kb. 5000 ft) ami elvilágít a kert végéig. utána jöttek a szomszédságból a cigányok hogy szeretnének olyan reflektort venni. mondtuk hol lehet kapni, mennyi, erre mondták hogy ők konkrétan a mi házunkra felszereltet akarják megvenni. persze nem adtuk. azóta talán csak egy sor krumplit ástak ki ha jól emlékszem.

harcsabajuszos 2011.04.28. 17:11:53

Ha vége a masírozásnak és divatbemutatónak, visszajön a biztonságba vetett hit? Varázsütésre megszűnnek a napi létbizonytalanságot hozó lopások, kínzások és gyilkosságok a kisebbség által dominált településeken?

szgy 2011.04.28. 17:49:50

@Oreg: ez a jó kérdés. ami most folyik az kb. rossz kérdésre rossz válasz.

Állnév 2011.04.28. 18:02:38

Micsoda zavaros duma!

Viktoriánus Magyarország Reichstagja?

Biztos, hogy tudja a szerző, hogy miről beszél? Kétlem.

Parajpuding 2011.04.28. 18:07:45

A zemberek azt mondták:
"Fontos felismerésen vagyunk túl. Az ember azt hiszi, mindenki ért a szép szóból, kár, hogy ez nincs így. Ilyenkor egy nép kénytelen az erő nyelvén beszélni"
Vajon ezt tetszik érteni Orbán Úr?

Parajpuding 2011.04.28. 18:10:05

@Parajpuding: így még jobb:
"Fontos felismerésen vagyunk túl. Az ember azt hiszi, a kormány ért a szép szóból, kár, hogy ez nincs így. Ilyenkor egy nép kénytelen az erő nyelvén beszélni".

nemecsek ernő áruló 2011.04.28. 18:19:18

@ben2: "és különben is azért kaptak kétharmadot, hogy változtassanak a törvényeken, ha azok rosszak."
Nem ezért. Ehhez nem kell kétharmad.

kicsijuti 2011.04.28. 18:22:11

érdekes, hogy ezt a vezérezést csak mszpsektől hallani. Megszokás vajon? Vagy autofelláció?

mérőműszerelő 2011.04.28. 18:29:46

Kedves barátaink (jelen esetben ben2 és Kalmár)!

Nagyon örülnék, ha legalább minimálisan tisztában lennétek azzal, amire hivatkoztok. Ugyanis olyan dolgokat állítotok be tényként, ami (rosszabb esetben) vagy nettó hazugság, vagy egy fikarcnyival sincs több infótok róla, mint más átlagembernek, akkor viszont csak mantráztok....

A 2006. őszét követő ítélkezési gyakorlatról van szó.
Ha kicsit is ismernétek a vonatkozó törvényeket (nem sok, csak kettőt kell átlapozni, Btk. és Be.), akkor rájönnétek, hogy elég gyatra dolgokra hivatkoztok az igazságszolgáltatás - oppardon, a jogszolgáltatás - kapcsán...

"2006-ban futószalagon ítéltek el embereket úgy, hogy meg sem hallgatták őket, olyan rendőrök jelentései alapján, akik ott sem voltak a helyszínen."
Ez a jelenleg hatályos tv-ek szerint (legalábbis tömegesen) nem lehetséges. A büntetőeljárásban a közvetlenség elve érvényesül főszabályként, tehát a vádlottat meghallgatják, észrevételei, indítványai lehetnek, rengeteg joga van. Persze vannak kivételek. Ilyen pl, a terhelt távollétében való eljárás, amikor ismeretlen helyen van a delikvens. Ilyenkor valóban lemegy az eljárás (vagy egy része) nélküle (megjegyzem, védő közreműködése kötelező az eljárásban ebben az esetben), és ítéletet is hoz a bíróság. De amint előkerül a jóember, kérheti a tárgyalás tartását, avagy perújítást. Amennyire tudni lehet, nem ezek az eljárási formák domináltak akkor.
A másik kivétel a tárgyalás mellőzésével történő eljárás, azonban ez a ti hivatkozásában leginkább okafogyott, ahhoz ugyanis az kell (egyéb, nem kevésbé fontos feltételek mellett), hogy az ügy egyszerű legyen, és a gyanúsított beismerjen. Ha viszont beismert, akkor nyilvánvalóan nem kizárólag hazug rendőri jelentések alapján ítélték el őket. Az, hogy melyik rendőri egység melyik tagja éppen hol volt akkor, azt viszonylag egyszerűen nyomon lehet követni a vezénylési naplóból (is), tehát nem hinném, hogy tömegével írtak olyan rendőrök alá jelentéseket, akik az események közelében sem voltak. Ha mégis konkrét gyanúd vagy tudomásod van ilyenről, kérlek írj feljelentést vmelyik Ügyészségi Nyomozóhivatalnak, mert az(ok) a rendőr(ök) több bűncselekményt is elkövettek.

"Egyszerűen a bírósági meghallgatáson nyilvánvalóvá vált, hogy eskü alatt hazudtak a rendőrök. Nem mondták, meg, hogy az adott alakulatból melyikük követte el a bűntetteket, fedezték egymást. A bíró világosan kimondta a rendőröket felmentő itéleteknél, hogy világos, hogy hazudnak és fedezik egymást, de mivel kollektíven nem büntethet, így felmenti őket.
Ha világos, hogy eskü alatt hazudtak köztük sokan, akkor minimum, hogy azokat a gyorsított ítéleteket amelyeket KIZÁRÓLAG rendőr vallomása alapján hoztak semissé kell tenni."

ad 1) ott voltál a tárgyalásokon, tudod mi hangzott el? Sztem nem.
ad 2) az eskü jogintézményét a magyar büntetőjog nem ismeri, tehát lehet esküt tenni a feszületre, a Könnyező Madonnára vagy Carmen Electra-ra, annak semmivel nem lesz több vagy kevesebb következménye, mint a "simán" megtett tanúvallomásnak.
ad 3) van olyan (egyéb garanciális elvek mellett), hogy ártatlanság vélelme. Tehát amíg KÉTSÉGET KIZÁRÓAN nem sikerült bizonyítani, hogy melyik rendőr bántalmazta az adott állampolgárt, addig nem bökhet rá csak úgy egyre a bíró, hogy téged választalak, el vagy ítélve, mert sunyi a szemed. (kollektív büntetés, főleg bizonyítékok hiányában egy szomorúbb rendszer és korszak terméke volt. Én nem sírom azt vissza). Saját magát pedig senki nem köteles bűncselekmény elkövetésével vádolni...
ad 4) nem ez a minimum megoldás, ettől a hatályos tv-eink jóval korrektebb és követhetőbb szabályokat fogalmaznak meg ilyen esetekre. Ez szimpla politikai megoldás volt azon rétegek elhallgattatására, akik annak reményében szavaztak a Pártra, hogy a vélt vagy valós sérelmeiket 2006 kapcsán rendezi. rendezte, ismét a kollektivizálás elve alapján, nehogy dolgozni is kelljen, mert az fárasztó, és szaktudást igényel.

Mindezeket csak azért volt merszem billentyűzetre vetni, mert számtalanszor olvastam már, hogy az elmúlt időszakban bizonyos kormányzati cselekvések kapcsán a kormányt védők hozzászólásaiban sokszor bukkant fel az, hogy amíg a kritizálók nem olvasták a hivatkozott intézkedéseket (pl médiatv, új alkotmány), addig ne szóljanak bele, mert hiteltelenek.

Vagy olvassátok el a hivatkozott jogszabályokat, és hozzatok mellé konkrét tényeket, vagy ne mantrázzátok (ráadásul időnként kiszínezve, amit a jelenleg regnáló jogászaink szajkóznak a Nemzet Szócsövén - alias SzP - keresztül) azt a félhülyeséget, amire nincs rálátásotok... mert hiteltelenek lesztek, és még akkor sem hisznek nektek, ha véletlenül igazatok van.

Bergeroth 2011.04.28. 18:44:24

Azért valljuk be, gumicsontnak ez is tökéletes. Pár hetet legalább ezzel is nyertek, a "fidesz felkészült a kormányzásra", kezdetű szlogen farvizén evezve.

hazug fidesznyik (törölt) 2011.04.28. 18:56:59

@kicsijuti: "ezt a vezérezést csak mszpsektől hallani"

Jó, hogy nem a hívei hívják vezérnek a Bölcs Vezetőt... há hülye vagy te bammeg?

Bambulka 2011.04.28. 19:03:49

Elolvastam az idézetet. Olyan, mintha Kádár János mondta volna.

parandroid 2011.04.28. 19:09:39

jawohl. engedte egy kicsit a gyeplőt, hogy annál jobban nézzen ki, amikor majd jól meghúzza.

nem új trükk, de legalább működik.

hazug fidesznyik (törölt) 2011.04.28. 19:14:15

@Jakab Andor: "Én ki is nézem belőle, hogy nem lesz olyan töketlen, mint a korábbi kormányok vezetői."

Na ná, hogy nem. Éppen az ő polgári körében készült fel a nagy tettekre a samesza, Vonanáci Gabesz, aki most is hű embere, csak éppen a látszat kedvéért ellene pampog. Szóval nem töketlen, hanem pártot alapított a szélsőjobb faszfejeknek.

MoxNox 2011.04.28. 19:22:11

Nem baj, hogy minden hülyének lehet blogja, szabad országban élünk szerencsére. Az pedig, hogy még egy elkerülendőt kell megjegyezzek, tényleg nem a világ vége. Egy élmény volt ez a szar, de tényleg.

Húsleves 2011.04.28. 19:28:54

Azt tudom javasolni a posztolónak, meg a többi szeretett liberális barátainknak, hogy ezen témázzanak jó sokat, egészen a következő választásokig, és biztosan meg lesz az eredménye. Nem bánjuk meg!
Nagyon is látszik, hogy kinek az érdeke a feszültségkeltés, úgyhogy máris gondolkozhattok, hogy miután a zöld színt is lejárattátok, milyen lesz a következő.

hazug fidesznyik (törölt) 2011.04.28. 19:30:22

@Jakab Andor: "Másfelől azt is írtam, hogy legújabb nyilatkozata szerint megfelelően lépett fel és jó üzenetet küldött a szélsőjobbnak. Bízom is benne, hogy meg is fogja csinálni, amit ígért, azaz tényleg megszünteti legalább ezt a masírozgatást."

Bölcsen szóltál, ugyan nem ér semmit. Én inkább annak örülnék, ha megszüntetné a tyúklopást, a terménylopást, a segélyek készpénzben való fizetését és a védtelen öregek bántalmazását, gyilkolását és a betöréseket.
Majd utána jöhet a többi. Például biztosítani a magántulajdon szentségét és a fegyveres önvédelemhez való jogot (magánterületen).
Kimondottan örülnék, ha néhány cigány eljuthatna Amerikába. Egyet tudniuk kell: ha valakinek a tulajdonára lépnek, simán lelövik őket. A rendőrök csak a jegyzőkönyv miatt mennek ki, utána jöhet a hullaszállító. Nagyon sok amerikai filmben láthatjuk a magántulajdonhoz való jog érvényesítését. Na mindegy, ez itt moslékország, nem pedig jogállam. Itt a nyugdíjpénzeket is ellopta az Orbán-kormány. Akkor nehogy éppen a bűnözőktől védje meg az embereket...

Lucernaböde 2011.04.28. 19:32:58

Egy dolgot szögezzünk le: Kálmán Olgánál butább liba nem sok e földkerekségen.

Lucernaböde 2011.04.28. 19:33:54

Egy dolgot szögezzünk le: Kálmán Olgánál butább liba nem sok van e földkerekségen.

Lucernaböde 2011.04.28. 19:35:59

@hazug fidesznyik:
"Itt a nyugdíjpénzeket is ellopta az Orbán-kormány."

Nem lopta el te barom állat.

trendo+ 2011.04.28. 19:39:32

@ben2: Azért az megkérdezem, csak úgy OFF, hogy hol van az ezer helyen gyűjtött adományokról az elszámolás. A kárenyhítési alap kinek kamatozik? A kváziállamosítással még az is meg lett akadályozva, hogy polgári pereket indítsanak a károsultak a MAL Rt ellen. Oltári nagy a csend.

kód 2011.04.28. 19:48:25

@ember67: "Na most gondolja mindenki hozzá, hogy ezek cigányok.
Szerintetek mennyi idő alatt verte volna szét a rendőrség őket?"

Ezt véletlenül egész pontosan tudjuk. Helyi beszámoló szerint a cigányok (egy jól meghatározott csoportja) pontosan ezt csinálja évek óta, beszól, leköp, útonáll. Ennyi idő alatt nem verték szét őket.

látjátok feleim szümtükkel 2011.04.28. 19:49:51

@Lucernaböde: Jó estét! Látom a szádat anyád megint elfelejtette kimosni. Én hypóval mosnám ha az én fattyam lennél. Pedig alapállásból nem is vagy annyira húgy agyú.

kvadrillio 2011.04.28. 19:50:18

cigányasszony asszonta : háború lesz !
HÁBORÚ LESZ !

lesz!

...AZ EGYIK VÉDŐ-NEK LEVÁGTÁK A KISUJJÁT....

A CIGÁNYOK NAGYON JÓL KEZELIK A KÉST.

látjátok feleim szümtükkel 2011.04.28. 19:51:31

@Lucernaböde: Jó estét. Látom anyád megint elfelejtette a szádat kimosni. Én hypoval tenném, ha az én fattyam lennél. Pedig nem is vagy annyira húgyagyú.

igazságos 2011.04.28. 19:54:36

Mikor meghallottam, hangosan felnevettem ezeken a szavakon. :DDDD
Orbán mit mond, kit érdekel, eddig se csinált semmit, Pintérrel az élen, ezután se fog. Jobbik meg majd kitalál valami újat, megkeresi a kiskapukat.

Nem lehet ezt már tovább művelni, hogy a c.óknak mindent lehet, a magyarok meg rettegésben élnek. Ha nincs mitől félnem, akkor nem érdekel, ki masírozik az utcán, legalább őrzik a rendet, ami a rendőrség dolga lenne, csak valahogy elfelejtették.

fakopács 2011.04.28. 19:57:18

@látjátok feleim szümtükkel: Milyen hypóval? Vitriollal, vagy fukusimai löttyel. Az legalább világítana a sötét pofájában.

dbeata 2011.04.28. 20:01:47

@ben2: "A haza nem lehet ellenzékben" meg zászlókirakások az ajtó fölé (aki magyar velünk tart).
Meg hasonlók, kedves polgártársam.
De a legjobb a sógornőm esete (bocs, akik már olvastátok), aki azt írta körbe az iwiw-en 2006-ban, hogy aki nem jobbra szavazott, az törölje magát az ismerősei közül...
Lehet, hogy a te emlékezeted nem erre van kihegyezve, de én megjegyzem az ilyesmit.

kvadrillio 2011.04.28. 20:03:14

én elhiszem, hogy a KAPITALIZMUS BEVEZETÉSE MIATT át kellett játszani a munkahelyeket, vállalatokat, gyárakat a multiknak, privatizálóknak, de EZZEL A TÁRSADALOM TÚLNYOMÓ RÉSZÉT HALÁLRA ÍTÉLTÉK !!!

..miközben akik megszerezték ezeket a munkahelyeket MILLIÁRDOSOK LETTEK, MÉG TÖBB MILLIÁRDJUK LETT.

Ha sürgősen nem találnak ki egy harmadik rendszert,a cocilzmust elsöprő kapitalizmus helyett....., itt előbb-utóbb nagy gebasz lesz.

Jelenleg Magyarországon egy ÉLHETETLEN RENDSZER VEGETÁL, AGONIZÁL.

Még akkor is, ha egyesek, ügyeskedők másképp érzik. Ők, kevesen vannak.

...amúúúgy meg a fiktív számlagyártók vígan működnek, piramisjátékok vígan működnek, uzsorakamatos pénzintézetecskék vígan működnek, adócsalók vígan működnek, álbrókerek vígan működnek, stb.....ÉBRESZTŐ !
...AMÍG MÉG LEHET.....

kvadrillio 2011.04.28. 20:10:03

Adósságukba fulladnak az önkormányzatok

Index

2011. április 28., csütörtök 17:39

Év végére besűrűsödhetnek az önkormányzati csődök, derül ki a PricewaterhouseCoopers (PwC) elemzéséből. Ekkor kell elkezdeni a 2007-ben felpörgő, átlagosan közel négyéves törlesztési moratóriummal kibocsátott kötvényállomány visszafizetését....

...HMMM...ÉS AKKOR EGYMÁS UTÁN KAPJÁK ÉS MAJD MÉG KAPJÁK AZ "ÉLETMŰ-DÍJAKAT!" A TÖBBCIKLUSÚ VOLT POLGÁRMESTEREK, MINT AZ ÉLETFOGYTIGLAN 350 EZRET KAPÓ DERCE TAMÁS, DEMSZKY GÁBOR...STB...STB....., miközben az állástalanság, munkanélküliség az egeket döntögeti és többszázezer gyerek és család éhezik.....

A baromságnak is van határa.

...sport-ÉLETMŰ-DÍJAK, SZÍNÉSZ-ÉLETMŰ-DÍJAK, POLGÁRMESTER-FŐPOLGÁRMESTER-ÉLETMŰ-DÍJAK.......ESZEM-FASOM MEGÁLL.....

dbeata 2011.04.28. 20:10:56

@igazságos:
Sokat gondolkodtam én is, és arra jutottam, nem lesz ez így jó. Tegyük fel, hogy mondjuk képesek lennének kiszűrni az összeférhetetlen részét a cigányságnak, és mondjuk tényleg valahová bezárnák őket, vagy kiüldöznék. Vajon akkor megállnának menetelős barátaink, ha már íly szép győzelmet arattak? Véleményem szerint nem. Új ellenséget keresnének maguknak. Akkor jönnének a zsidők, meg a hajléktalanok, meg mindenki más, szépen sorban. Ez az én gondolatom. Főleg emiatt gondolom, hogy nem jó dolog ez a masírozás. Egy nagyon súlyos probléma tünete. Ugyanakkor tényleg örülök, hogy nem ott kell laknom a családommal.

Wintermute24th 2011.04.28. 20:22:20

Amúgy mindegy, hogy Orbánék szervezték-e vagy sem. Itt az alkalom, hogy elkezdjék szervezni diktatúrájukat ezen a szemétdombon.

neszójjábe 2011.04.28. 20:34:01

Arról hogy ide jutottak a cigók, jórészt az elmúlt 20 év kormányai tehetnek. Meg a cigók. Sajnálnám is őket, ha nem szembesülnék nap-mint nap azzal, hogy naplopó életmódjuk mellett rabolnak ,fosztogatnak, jónéhányan nagy fekete auókkal járnak (drog, kurvák, uzsora, behajtás, védelmi pénz...) és tehetik ezt az adófizető társadalom szeme előtt. Mindenki tudja miből élnek mégis kussol a hatóság, az ERŐ. Félelmet keltenek, féltem a gyerekeimet mert ahonnan jönnek ott nincs gátlás. Nem tudnak, nem akarnak szocializálódni. Nem elég hogy 100 milliárdokba kerülnek a mi pénzünkből, még félnünk is kell tőlük mert az összes eddigi kormányunk béna kacsa, a rendőrség keze pedig meg van kötve, plusz félnek vagy le vannak fizetve.

Én, rendes családos, dolgozó, törvénytisztelő polgárként mocsok vagyok csak azért mert egy kicsit élvezem, hogy ők is FOSNAK VÉGRE TŐLÜNK? Őszintén bűn ilyenkor a kárörvendés? Abba a néhány száz faluba, városab ahol baj van a romákkal mindenhová kellene a véderő vagy akárminke hívják magukat. Hogy ne lopjanak, raboljanak, ne kössenek bele a gyerekeinkbe és hogy ha nem is élünk valami jól, legalább biztonságban élhessünk, nyugodtan menjünk ki az utcára.
Mi tisztességes adófizetők.
Nagy kérés ez? Nem. De azt hiszem normális megoldás egyszerűen NINCS! Szóval ennél csak rossszab lesz.

Lucernaböde 2011.04.28. 20:49:00

@Wintermute24th: Nem lopta el te fasz. Rosszul tudod te majom állat.

kvadrillio 2011.04.28. 20:49:05

a RENDSZERVÁLTOZÁS AKARJA ŐKET EURÓPA NÉGEREIVÉ TENNI.
mAI MR1 ÜTKÖZŐ MŰSORA: a rendszerváltozűás előtt volt mun kájuk, nem volt velük gond.

Itt egy-két ember hsz-ét olvasva az vág be, hogy nem ezen a földön él. VAGY ROBOT-VÉLEMÉNYFARAGÓ.

..ÉS EGYRE JOBBAN...ÉS JOBBAN MÉG JOBBAN EL LESZ SZABVA A DOLGOK MENETE.

KÁR.

tinca 2011.04.28. 20:51:49

"... a rendszer végiggörgeti őket.."

nyomorszele.blog.fn.hu/index.php?view=bejegyzes_oldal&bejid=159112

"És mennek majd tovább. Motiválatlanul, mintát csak egymástól ellesve, és ehhez mindig kapcsolódik majd valamilyen deviáns viselkedési forma. Alig haladnak majd, nem figyelnek, ahogy nőnek, egyre agresszívebbek lesznek. A rendszer végiggörgeti őket, csak egy, hangosan csak néha kimondott vezérelv mentén: minél hamarabb megszabadulni tőlük. És az általános iskola továbblöki majd őket a szakiskolákba, ahonnan legjobb esetben fél-analfabétán kimaradnak.

Mert a történelem ismétli önmagát. És az ember nem tanul."

fakopács 2011.04.28. 20:55:31

@Lucernaböde: Mi van te majom? Nem mosták ki a majomházban slaggal a mocskos pofád?

kvadrillio 2011.04.28. 20:55:48

@tinca: ....ÉS AKKOR....AKKOR...DE AKKOR...ÉS AZUTÁN....jön Járóka Lívia és havi többezer eurós fizetésével megmenti őket !!! :O)

B+

qube 2011.04.28. 20:58:34

Egyáltalán nem kedves libeláris és egyéb "jogvédők"!!

Vajon magyar (spanyol, finn, skót stb)ember vajon meglincselt volna-e egy gyermeket véletlenül elsodró tanárt a gyerekei szeme láttára? Ez vajon nem tipikusan cigánybűnözés-e??? Elég volt! A rendőrség nem tud (akar?) megvédeni, akkor jöjjön az önvédelem!

Muitnep 2011.04.28. 20:59:40

Szerintem!

szerintem rossz oldalra áll a kormány

a romák nem akarnak beilleszkedni, minek termeljen, ha el lehet lopni a készt fiatalkorúakkal,
meg be is lehet törni, meg csoportosan lehet csonkítani

meg ugye régen a szocpolért ugyanazokból a téglákból építettek 5-6 házat
meg a rokonok egymás gyerekeit veszik ki a nevelőintézetből és neveleik fel, papíron, mert utána visszacserélik
meglehet nézni, h a kórház területén, a szülészet előtt dohányoznak sorban a cigók, akkor minek családipótlék nekik?
meg ugye van nótájuk, amit hajnalban énekelnek, "induljatok magyarok dolgozni"

zsidó, néger, kínai emberről még nem hallottam, h lopná a termést, amit megtermelünk és nem ugrál éjszakánként a kertben,
ja, és egy csoport kínai mellett szívesebben megyek el, mint egy falka roma mellett

vegyük már észre, h a romák kártékony-paraziták rajtunk

vártam volna - vonóhúzzásos, orsós -miniszterelnökünk facebook-os kommentjét, az olasziszkai és a veszprémi incidens után is

ne csodálkozzon senki, ha a következő választáson nyer a jobbik

Éljen Magyarország! Jövőt az unokáinknak!

a-kis-herceg 2011.04.28. 21:02:32

@Muitnep: és a politikus bűnözés???? az smafu?

Húsleves 2011.04.28. 21:04:53

@qube:
Tudják ők nagyon jól mi a helyzet, és pontosan azért írják az ilyen cikkeket, hogy úgy reagáljanak rá az emberek, ahogyan te most. Innentől kezdve ugyanis lehet mutogatni, hogy lám, ugye hogy rasszisták a magyarok.
Mindenkit meg kell büntetni, aki bűnös, etnikai hovatartozástól függetlenül. Nincs kivétel, nincs felmentő ok. Ehhez kell következetesen ragaszkodni, és akkor ki lesznek takarítva a jogvédők.

Muitnep 2011.04.28. 21:05:58

@a-kis-herceg:

attól nem fosok be esténként

és megmarad a gyerekem biciklije és nem verik meg az iskolában

ja, és a politikusok a feleségemet nem verik meg az iskolában tanítás közben

a hordától félek

a-kis-herceg 2011.04.28. 21:08:21

@Muitnep: ez éppen változóban van... gondoskodnak erről is... hogy félj a politikusoktól...

vagy fordítva. ha csak ez kell...
a cigó is lophat fehérgallérban...

qube 2011.04.28. 21:11:42

Húsleves

Alapvetően egyetértünk! De elegem van a szerecsenmosdatásból! Emlékeztek "szegény" Patai Jouzsikára? Akit átszúrtak karddal a buszon. Ment a javékolás, hogy hát ilyet....szegény Józsika...csak azért mert cigány! Aztán mindenki tudja mi volt a karrierje ennek a hulladéknak...aki nem annak elmondom szívesen. Ott van folyamatosan ahova való....börtönben!

Muitnep 2011.04.28. 21:12:24

@a-kis-herceg: nem érdekel, lopjon a bankszámlámról fehérgallérban

csak hajnal 2 kor ne legyen a nappaliban 3 cigány késsel

és ne késseljék meg az éjszakában a fiaimat

a rendőrség is fél tőlük, sajnos

J. László egy bolsevik (törölt) 2011.04.28. 21:13:34

@Lucernaböde: Látom, apád nem ismerte az óvszert. Azért nyugtass meg, hogy legalább te nem szaporodsz, nyomorék bolsi.

mérőműszerelő 2011.04.28. 21:49:20

@hazug fidesznyik: rossz helyen kopogtatsz a finoman cizellált érveléseddel.

Alamio 2011.04.28. 22:04:37

Ez nem érvelés, hanem ordibálás.
Kb. ezt okozza egy olyan minőségű bejegyzés, amilyen ez. Hazudik, mert ez az állapot nem jó sem a Fidesznek, sem az országnak, sem a magyar cigányságnak. Ezért akarnak tenni valamit.
A jelen helyzet szítása jó a Jobbiknak, és jó az LMP-nek, illetve tetszőleges, a kormányt támadó külföldi jogvédő szervnek. Szóval ennyit a nagy összeesküvésről. Álszent is, mivel felhasznál egy tragikus állapotot, pedig szövegében úgy tünteti fel, hogy meg kéne védeni a cigányokat (a nem cigányokat miért nem?). Felelősség-áthárító is. A szerző nem érez közvetett felelősséget amiatt, hogy az ideológia amit vall felelős a kialakult helyzetért? A gondolatközösségben, melyet oszt, ez a helyzet alakult ki...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.04.29. 12:12:05

@Lucernaböde: valoban nem lopta el.

ezt a fajta buncselekmenyt zsarolasnak hivjak:-)

"A zsarolás a Btk. 323. § (1)bek.szerint: Aki jogtalan haszonszerzés végett mást erőszakkal vagy fenyegetéssel arra kényszerít, hogy valamit tegyen, ne tegyen vagy eltűrjön és ezzel kárt okoz, bűntettet követ el, és egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.04.29. 12:13:29

@Alamio: es ehhez mit szolsz?:-)

"Tényfeltáró bizottság vizsgálja Gyöngyöspatát

* Index

2011. április 28., csütörtök 13:24

Parlamenti tényfeltáró bizottság létrehozását kezdeményezi a Fidesz a Gyöngyöspatán történt események [1] tisztázására. A bizottság az ellenzék politikai felelősségét is keresi.

A május közepén felálló bizottság célja a Gyöngyöspatán kialakult helyzet politikai felelőseinek felderítése, jelentette be Kocsis Máté, fideszes országgyűlési képviselő, a honvédelmi és rendészeti bizottság elnöke."

mindenesetre elgondolkodtato, hogy a gyongyospatai helyzetet az ellenzek megfingatasara kivaja a kormany felhasznalni..:-)

Alamio 2011.04.29. 12:23:24

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
1., A jogi érvvel tévedsz. Az egy jogellenes, (tőlünk nyugatabbra ex lex állapotnak hívott) helyzet felszámolása. Nincs ugyanis olyan, amire anno köteleztek a MNYP-be lépéskor: nem lehet téged polgári szerződés megkötésére KÖTELEZNI.

2., Egy vizsgálat értelme és politikai célja egymástól lehet eltérő. Ha kormány volnék (na jó, álmodom :-)) én is szeretném megtudni, mi folyik ott. Most sem tudom, és aki azt állítja tudja, az vagy ott él, vagy járt már ott, vagy hazudik. Szóval nagyon kell a tiszta kép.
Egy másik vetület ebből az, hogy a politikai szkanderből a cigánybűnözéssel riogató Jobbik, a Fideszt okoló (korábbi kormányok felelőssége fel sem merül a 20 éve szőnyeg alá söpört problémáról?) LMP, vagy az ellenzéket hibáztató kormányoldal jön-e ki győztesen.
Talán nem egy síkon kéne vizsgálódni, és akkor nem látna mindenki mindenhol démonokat.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.04.29. 12:36:35

@Alamio: 1. attol meg zsarolas marad amit matolcsyek csinaltak. en mondjuk beintettem nekik es vittem a penzecskemet, mert utdom, hogy mire en nyugdijas lennek, mar nem lesz allami nyugdij, tehat jol atbasztak aki maradt..:-) de nem kevesen pontosan azert hagytak magukat atleptetni (na ez a pont is megerne egy erdekes beszelgetest.. mi az hogy akkor kell nekem sorbanallnom es utanajarnom, ha NEM akaork valtozast???) mert megfenyegettek, hogy hatrany eri oket, ha nem teszik meg. en speciel a fenyegetesre mindig provokacioval reagalok, mert engem nem lehet megfelemliuteni, de fgasza kis ellensegge lehet tenni vele. ez az elso eset, hogy kimondom: a jelenlegi kormany az ellensegem. nem lehet vele megalkudni, nem lehet vele kompromisszumot kotni, tehat nem ellenfel. ellenseg. a legrosszabb fajtabol. mert en nem az utcan randalirozok, nem gyujtok fel semmit, nem tamadok meg rendoroket, nem foglalok szekhazat. adot fizetek es dolgozok 20 eve. es ennek jutalmakent most betamadtak...

2. szoval szerinted teljesen rendben van, hogy hagyta a rendorseg a helyzetet elfajulni es utana az ellenzeket tamadjak vele?:-)

fura egy nep el ebben az orszagban...

Alamio 2011.04.29. 12:46:02

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
1., Az elsőben nem értek egyet (ahogyan a másodikkal sem), hiszen az, hogy a maradás/menés között lehetett választani, nagyobb döntési faktort adott, mint akár az államosítás, akár a privatizáció/magánosítás. És éltél is ezzel a jogoddal. Szóval hol nem tudtál megalkudni, kompromisszumot találni a kormánnyal?
2., Ki mondta, hogy hagyta a rendőrség elfajulni a helyzetet. Adva van egy robbanásig feszült falu, fosztogatásokkal, testi sértésekkel megtűzdelt világa. Helyi rendőr nélkül ember nincs aki ezen kiigazodna pár nap alatt, gárdával, OVE-vel együtt főleg nehéz. És ami eddig kikerült: egy hugyozó ember karlendítéssel provokál. Szürreális, de igaz. Tégy igazságot ezen tények ismeretében, de MOST AZONNAL...
3., Amit pedzegettem, bele sem kezdél: nyílván kizárólag az utóbbi 1 évben fajult idáig a helyzet ugye? Tehát véletlenül sem felelős a bloggazda és véleménytársai azért, hogy Magyarországon a cigányok helyzete odáig fajult, hogy 2 pólusra vagyunk szakítva egy új mezsge mentén: van, aki elítéli a cigánybűnözést. Mások meg jogvédők akarnak lenni a cigány áldozatok miatt. Ereszd össze a két bandát, nem hiszem, hogy sok okos dolog jön ki belőle.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.04.29. 13:45:25

@Alamio: az nem vbalasztas, hogy fizetem tovabb az allami nyugdijat es ki vagyok zarva belole...

az bizony durva zsarolas. de nem baj, majd nemzetkozi birosagon kipereljuk:-)

tudod, a ketharmad hegyeshalomnal veget er...:-D
is itt sem fog orokke tartani..

en mondom, hgy a rendorseg hagyta elfajulni a helyzetet, ugyanis a neonacik torvenyt sertettek. oket el lehetett volna vinni rogton az elejen es megtiltani barmifele kikepzotaborosdit. n em kellett volna hazudozni az evakualasrol, hogy csak hgusveti kirandulas es nem kellett volna mindent megtenni kormanyszinten a verekedes kirobbanasaert.

nem erdekel, mikor fajult idaig a helyzet. a jelenlegi kormany dolga megoldani. mit mondot pinter? ket het mulva rend lesz..?
de nem megoldotta, hanem szepen felhasznalja a politikai ellenfelei ellen.

Alamio 2011.04.29. 14:11:33

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ez amit a fentiben írsz már vádaskodás, nem vita. A perrel sokat segítesz magadon, de hajrá. Ne lepődj meg, ha 12 millával vékonyabban jossz haza, bukott ítélettel. A fent leírt ok-okozat miatt. A Tied egy jogtalanul, kényszerből megkötött polgári szerződés volt. Ilyent nem is lehet csinálni. Erősebb szál lesz ez a kinti perben, mint hinnéd, ha jók a kormány ügyvédei. Arról nem is beszélve, hogy
1., jogodban állt maradni, tehát ellopásról szó nincs.
2., A megtérítését garantálták.
Megnézem Strasbourgot az ügyben, popcornnal az ölemben. Más lenne kicsit, ha a visszaható hatályt vinné ki valaki, az tényleg bukna. Ez el sem jut odáig.

Te mondod. És ki vagy Te? Bizonyítsd is, vagy ne vádaskodj!
Mivel is sértettek törvényt? Gyülekezni joguk van, gyakorlatozni maskarában joguk van. Rossz hely a jogállam, ha úgy gondolod, csak neked vannak jogaid, mert állandóan csalódni fogsz.
Akkor és csak akkor lehet ellenük fellépni, ha a gyülekezési joggal visszaélnek. Ez mostanra következett be. Az érveid itt kb. mennek lecsóba. Abban legalább egyetértek, hogy a jelen kormány felelőssége megoldani. De képtelen vagy elismerni, hogy 20 év kormányai nem tettek semmit, hogy ez bekövetkezzen. Sőt, még szították is a tüzet.
Feljebb leírtam: a jelenlegi helyzet a Fidesznek nem jó egyes-egyedül. A Jobbik és az LMP is tud ebből politikai haszonra szert tenni. A Fidesz kárára. Amúgy retorikában Te is ezt műveled, tolod a felelősséget a legkevésbé felelős, de cselekvéskényszerben levő kormány irányába.

Hogy mit szólok hozzá? Ez egy ember, akinek jogában áll hülyének lenni.

2011.05.01. 11:58:04

@Alamio: Az ex-lex állapotra reagálnék.
Ha egy rádkényszerített helyzetet megszűntetnek, akkor téged nem érhet sem jogi, sem anyagi hátrány.

Márpedig: ha nem lépsz át, a munkádból származó jövedelmed alapján KÖTELEZŐEN fizetendő nyugdíjjárulékot nem számítják be a nyugdíjadba!!!

Na ez nem üzleti ajánlat, ez zsarolás!

2011.05.01. 12:17:47

@ben2: Na kb. ennyit arról, melyik politikai csoportnak hasznos a neonáci nyomulás politikai haszonszerzés céljából.
Bármelyiknek. Ne legyél már szemellenzős!
Ha gondok vannak az országban, ellenséget kell gyártani!

2011.05.01. 12:25:40

@Muitnep: Éljen Magyarország! Jövőt az unokáinknak!
Nekem úgy tűnik, hogy a kormány(?) OV a Jobbikkal akarja megoldatni a cigánykérdést. Mivel kifelé pozitív képet kell felmutatni, ezért szóban elítélik a Gárdát, de örülnek, hogy nem nekik kell fellépni a cigánnyal szemben.
Álnok, képmutató banda, semmivel nem különb az elődjénél!

2011.05.01. 12:28:06

@Alamio: ez az állapot nem jó sem a Fidesznek,

Csak két kérdésem volna:
1, miért is?
2, Fidesz nincs, csak OV, tehát neki miért nem jó?

2011.05.01. 12:29:45

@qube: A rendőrség nem tud (akar?) megvédeni, akkor jöjjön az önvédelem!

És a kormány feloldá a fegyvertilalmat!

2011.05.01. 12:35:43

@Lucernaböde: Nem lopta . Államosította. Ja , az ugyanaz?

2011.05.01. 12:44:30

@mérőműszerelő: Vagy olvassátok el a hivatkozott jogszabályokat, és hozzatok mellé konkrét tényeket, vagy ne mantrázzátok (ráadásul időnként kiszínezve, amit a jelenleg regnáló jogászaink szajkóznak a Nemzet Szócsövén - alias SzP - keresztül) azt a félhülyeséget, amire nincs rálátásotok... mert hiteltelenek lesztek, és még akkor sem hisznek nektek, ha véletlenül igazatok van.

Kösz, átfogó, világos beszéd.
Teljesen igazat adok Neked. Annyi csak a baj vele, hogy kicsit hosszan írtál, ennyit egyszerre nem tud befogadni az a célszemély, akinek címezted.
Mindenesetre: gratulálok.

Alamio 2011.05.01. 12:47:07

@Könnyen elkaptuk, uram!: Honnan vetted ezt a baromságot? Ha érvénytelen szerződést számolnak fel, nekem abból nem származhat károm? Hol élsz? De tudod mit? Bizonyítsd igazad!
1., Azért nem jó, mert népszerűséget csak a kormány bukhat a kialakult helyzeten, ráadásul komoly forrásokat kell rá elkülöníteni. A Jobbik, LMP, MSZP pedig mind más oldalról tudnak politikai performanszot bemutatni az eset felett. Azaz lose-szituációban a kormány és a Fidesz van, win-szituációban meg mindenki más. De mintha ezt már leírtam volna. Tehát a kialakult helyzet politikai szempontból midenkinek jó kivéve a Fideszt, mert neki kell megoldania a problémát, és a megoldáson és a meg nem oldáson is bukik.
2., Légből kapott hipotézisre nem reagálok. Márpedig a "Fidesz nincs, csak OV" egy légből kapott hipotézis. Mintha 250 ember, meg a hátország mind droidok lennének. Nőj fel.

2011.05.01. 12:49:16

@kyncza: Sajnos mélységesen igazad van!

Alamio 2011.05.01. 12:50:41

@Könnyen elkaptuk, uram!: Milyen definíció szerint egyezik a lopás az államosítással? Csak kérdezem.

Amúgy államosítás sem történt, az akkor lett volna, ha nem hagyják meg a Manyup-ot, hanem átveszik. De ezek a tények se zavarjanak.

2011.05.02. 11:48:29

@Alamio: Légből kapott hipotézisre nem reagálok. Márpedig a "Fidesz nincs, csak OV" egy légből kapott hipotézis. Mintha 250 ember, meg a hátország mind droidok lennének. Nőj fel.

1; reagáltál
2; vedd ki a képletből OV-t. a fidesz széthullik. Vagy gondolod, Kósa mögé beállna Kövér? Navrasics mögé Szájer?
Nőj fel.

2011.05.02. 11:51:55

@Alamio: Amúgy államosítás sem történt, az akkor lett volna, ha nem hagyják meg a Manyup-ot, hanem átveszik

Szofisztika.
Nem gyilkosság, élet ellenes bűncselekmény.
A pénzt átvették.
Tudod, a padlássöprésnél se vitték el a padlást, le se pecsételték. Elég volt a termény.

Attól, hogy a homokba dugja a fejét a strucc, még ugyanúgy megb..szák, csak nem látja.

2011.05.02. 11:59:05

@Alamio: Hol élsz? De tudod mit? Bizonyítsd igazad!

Korábban jogi dolgokra hivatkoztál. Ezért én is.
Ha egy szerződésről kimondja a bíróság, hogy jogtalan volt, akkor lehetőséged van perelni az előző állapot visszaállítására.

Tehát: ha egy piramisjátékot szervező cégnek fizettél, és a bíró kimondja, hogy téged jogtalanul hoztak számodra hátrányos helyzetbe, magyarul erőszakkal, vagy becsapva, akkor lehetőséged van visszaperelni a pénzed, kamatostul!
Ha a Magyar állam elvette felmenőid vagyonát, mert mondjuk kuláknak kiáltotta ki, lehetőséged volt kártérítést követelni, és akár a földbirtokot visszaigényelni, ha ez nem ütközött akadályba.

Elég a példa? Megértetted, mire gondoltam?

2011.05.02. 12:01:09

@Alamio: Milyen definíció szerint egyezik a lopás az államosítással? Csak kérdezem.

Érdekes. A Rákosiék államosítása kvázi az volt. Ebben valahogy össztársadalmi egyetértés van.
Csak állítom.

2011.05.02. 12:17:12

@Alamio: Amúgy államosítás sem történt, az akkor lett volna, ha nem hagyják meg a Manyup-ot, hanem átveszik. De ezek a tények se zavarjanak.

Ez nem tény, hanem értelmezés.
A tolvajnak se kell a pénztárca, csak a pénz.

A fasiszták kényszerítették a zsidókat vagyonuk átadására. Később perelhették a NÉMET államot!

A kommunisták elvették a gazdától földjét, birtokostól birtokát, polgártól házát...
később kártérítést kaphattak a Magyar Köztársaságtól!

A Magyar Köztársaság és Magyarország között jogfolytonosság van. Nem volt erőszakos hatalomátvétel, így a szerződések érvényben vannak. Mondhatjuk, hogy egy szerződés kényszerített volt, tehát jogtalan, de akkor vissza kell állítani az eredeti állapotot, úgy, hogy engem ne érjen hátrány. A pénz közösbe tolásával elveszett a névhez rendelése, márpedig innentől kezdve nem az enyém, névreszólóan, hanem az állam rendelkezik felette. Ezt neveztem államosításnak. Márcsak azért is, mert adó formájában folyik be, tehát arra fordítja, amire akarja, nincs "pántlikázva", nem kell elszámolni vele.

Amúgy azt, hogy megzsarol, hogy a továbbiakban a cég által kötelezően befizetendő nyugdíjjárulékot nem vehetem figyelembe a nyugdíjam későbbi megállapításánál, azt minek neveznéd? Közteherviselésnek????
süti beállítások módosítása