A nap izéje

‎"A titán forradalmi út nem habos kakaós uzsonnázással tarkított sétakocsikázás! Hanem egy diadalmasan száguldó gyorsvonat, ahol a mozdony acélos dübörgése elnyomja esendő gyomrunk korgását!"

Utolsó kommentek

"nézd legott Komédiának, s múlattatni fog. "

2015.02.15. 09:13 Harpi

Putyin-látogatás: Miért hegesztették le a csatornafedeleket?

Az orosz elnök csak 17-én, kedden jön, de az aznapi korlátozások előkészületei már zajlanak – írja a vs.hu. Budapest 14 kerületében lesznek hosszabb-rövidebb ideig tartó lezárások csaknem 20 különböző útvonalon. Biztos, ami biztos, a csatornafedeleket is odahegesztették keretükhöz.

Vajon miért van szükség a csatornafedelek lehegesztésére? Lehetséges válaszok, a teljesség igénye nélkül:

1. A tini nindzsa teknőcök miatt;

2. Nehogy Bagaméri ellenőrizetlen fagylalttal kínálja meg Vlagyimir Vlagyimirovicsot;

3. A TEK-esek is kedvelik Orson Welles filmjeit, különös tekintettel A harmadik ember című alkotásra;

4. Nehogy elbújjon valaki a küldöttségből;

5. Nehogy kicseréljék Putyint Kovács Bélára;

6. A csatornafedél drága dolog, és hát, ugye, tűntek már el dolgok...

Vagy szerintetek más lehet a valódi ok? Találjuk ki együtt!

 

 

91 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napizeje.blog.hu/api/trackback/id/tr947176425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e527491trbvm.com 2015.02.15. 17:22:48

Azert, mert a fasiszta Orban rezsimben, mostanra akkora a SZAR, hogy mar csak igy lehetett megakadalyozni, hogy nyakunkig erjen.

♔bаtyu♔ 2015.02.15. 17:26:05

Nehogy ellopják a cigányok. Akkor lehegesztették volna már ezer éve.

Szerintem, nehogy elindítsanak valami vállról indítható dolgot.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.02.15. 17:39:43

Bölcs előrelátás! Én azért -biztos, ami biztos- javasolnám az órásboltok bezárását és a tömény készletek elrejtését is. És persze női lakosság16-45 közti része is biztonságosabb helyen van a pincében, hátha fel akarják szabadítani.

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2015.02.15. 17:52:38

@♔bаtyu♔: vállveregetés? azt nem onnan inditják. puha testu politikusoknak megy az mindenhonnan.

röf 2015.02.15. 17:53:19

Miért hegesztették le az aknafedeleket?
Hogy ne tudja a sem a szennyvíz, sem az ukrán terrorista fölemelni.
Nem jöttetek rá magatoktól?
Akkor ostobák vagytok.

Tudományos libsizmus 2015.02.15. 17:55:03

@e527491trbvm.com:
Mehetsz te is vissza a továbbképzásre. A rezsim most kommunista, te tudatlan.

Tudományos libsizmus 2015.02.15. 17:56:48

Szerintem azért hegesztik le őket, hogy ne tudjanak a csatornából előjönni a libsik. Hogy mutatnának?

andraszuzu 2015.02.15. 18:07:47

@Csokis: nalad a pont, nagyfater elete vegeig hianyolta az orajat, de legalabb az elete megmaradt, ha ma elne erre a hirre mar elasta az etkeszletet. Csori csatmuves mit ossze fog k.anyazni mikor ugy ket honap mulva nyakig er a teren a papiros viz.

Alick 2015.02.15. 18:21:03

Amikor BushBoy jött, akkor is hegesztettek...

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.15. 18:31:47

Azért hegesztették le a csatornafedeleket, hogy a libsik ne tudjanak a rettegett diktátor elől a csatornába bújni.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.02.15. 18:40:36

@andraszuzu: Az én nagypapám sas behívóval került be 44-ben, aztán amikor elvitték volna gyepűt építeni Nyugat-Magyarországra (40 pluszos, 160 centis, két gyerekes, pesti középiskolai tanárként olthatatlan vágyat érzett rá), inkább lelépett Pilisvörösváron. A svábok bújtatták kora tavaszig, kapott civil ruhát, aztán márciusban a hóna alá toltak egy sonkát, meg egy kenyeret, és mondták, hogy most már biztonságban hazamehet a családjához. Ez részben igaz is volt, az első patruj csak az órájától, a "nyifogós" zseblámpájától és a sonkától szabadította meg, a kenyerét meghagyta, és málenkij robotra sem vitték, úgyhogy tényleg épségben hazaért.

Netuddki. 2015.02.15. 19:21:12

Ha nagyobb a fojtás, nagyobb lesz a pukkanás is...

Tudományos Iibsizmus 2015.02.15. 19:29:44

Hogy birca nehogy egy óvatlan pillanatban belenyaljon Puttyin seggébe.
Az nekünk KISZ titkároknak a kiválcsága.

Tudományos Iibsizmus 2015.02.15. 19:30:34

@beszélő majom: Mi van polivinil? Te még mindig a fizetési listán vagy?

Muad\\\'Dib 2015.02.15. 19:36:16

Király, az index valamelyik csökkent képességű kreténje belengette a baromságot, azóta az internet IQ hiányos része ezen pörög. Azért b+, mert ez egy bevett biztonsági előírás, amit néhány imperialista rezsim látogatásakor elő szoktak adni (USA, oroszok, miegymás).
Nagyon jó dolgunk lehet itthon, ha a sok agyhalottnak ez is témát tud szolgáltatni, mert nem talál fontosabb problémákat...

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.15. 19:50:53

@Tudományos Iibsizmus:

Nicsak, Kurt úrfi elfelejtett stílust váltani miután nicket hamisított, de mielőtt hozzám szólt volna?

:DDD

Te vagy a legostobább plankolt faszt szopó köcsög, akit a net a hátán hordoz :)))

Wirgilstarkwel 2015.02.15. 20:03:42

Látták a hülye amcsi filmeken.
Esetleg attol rettegnek, hogy valaki tarkón csapja egy aknafedővel ?

bananarepublica 2015.02.15. 20:26:43

Amit csinalnak valojaban szartsem er,az akna fedelek szürke öntvenybol keszulnak nehezen hegeszhetoek, latszik a varraton felhabzott, kalpacsal siman ráutnek es a varrat maris eltort.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.15. 21:14:52

Volt már olyan merénylet, amikor a csatornafedelet robbantották bele a felette elhaladó autóba.
Ha jól emlékszem a Bader-Meinhof csoport hajtotta végre, így ölve meg valamelyik NSZK iparmágnást. Egy normál robbanást kibírt volna a bizonsági autó, de ezzel a módszerrel célt értek..

Stagyar-zil-Doggo 2015.02.15. 21:36:03

Nyilván az ürgebőrbe varrt békaemberek miatt...

Szabványok 2015.02.15. 22:37:27

Olyan csúnya volt hegesztési pontok nélkül. Egy ilyan öntöttvas, díszes csatornafedél olyan hegesztések nélkül, mint arc, ragya nélkül.

Kíváncsi vagyok mit csinálnak majd ha elment Putyin!
a) Semmit. Majd ha fel kell emelni, akkor csináljon valamit a csatornázási művek.

b) Felxszel szétvágják.

c) Rendelnek a Mészáros és Mászáros cégtől 200 darab díszes csatornafedelet 1Mrd forint értékben.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.15. 22:44:48

@Szabványok: Amikor Bush jött 2006-ban, akkor is leheggesztették..

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.02.15. 22:46:48

A TEK vezér gyenge orosz tudására utal.
A " davaj csaszi"-t összekeverte a
" davaj csatornafedél"-lel!

kvadrillio 2015.02.15. 23:50:50

Még titkosabbá tenné a Fidesz a Paksi bővítést
Rogán elfelejtkezett 3000 milliárd adóforintról

Jövő héten tárgyalja az Országgyűlés azt a fideszes javaslatot, ami a paksi bővítéshez kapcsolatot beruházásokat kivonná a közbeszerzési törvény hatálya alól, az előkészítő dokumentumokat pedig 15 évre titkosítaná. Az LMP és a Párbeszéd Magyarországért tiltakozik a titkosítás ellen. A Fidesz nemzetközi példákra hivatkozik, amikor a titkosítás mellett érvel.
Kapcsolódó írásaink

900 milliós pályázatot nyert Orbán vejének cége
Feljelentés Orbán Ráhel férjének nyertes pályázatai miatt

Vlagyimir Putyin keddi látogatása után, már szerdán kerülhet a titkosításról szóló javaslat a Ház elé, így leghamarabb 2030-ban tudhatjuk meg, mi alapján született a megállapodás a paksi bővítésről Orbán és Putyin között.

Holoda Attila energetikai szakértő, az Orbán-kormány korábbi energetikai államtitkára az RTL Klubnak azt mondta, felháborítónak tartja, hogy a kormány a nyilvánosság teljes kizárására készül a következő évtizedek egyik legnagyobb beruházásával kapcsolatban.

A Párbeszéd Magyarországért Brüsszelhez fordul, amennyiben a Fidesz megszavazza a titkosítást. Jávor Benedek, az ellenzéki párt európai parlamenti képviselője az RTL Klubnak úgy fogalmazott: „A legelemibb információkat is elzárnák a nyilvánosság elől. Meggyőződésem, hogy ezen a ponton eljutottak oda, hogy az uniós jogot is sérti ez a törvényjavaslat.” Jávor elmondta, mindent meg fog tenni azért, hogy ez be is bizonyosodjon, és a törvénnyel kapcsolatban uniós kötelezettségszegési eljárás induljon a kormány ellen.

A paksi bővítéshez kapcsolódó atomtemetőt is homály lengi körül. A fideszes javaslat szerint csak az kérhetne információt az atomtemetőről, aki annak 100 méteres környezetében lakik.

Széll Bernadett LMP-s képviselő pert indított a paksi beruházás dokumentumainak nyilvánosságra hozataláért.

Rogán Antal, a Fidesz frakcióvezetője a finn példára hivatkozva próbálta védeni a titkosítás ötletét. Mint mondta, Finnországban is az oroszok építenek atomerőművet, és az információk egy részét ott is titkosították. Rogán csak azt felejtette el hozzátenni, hogy a Finnországban épülő erőmű magánberuházás, ahhoz a finn költségvetés nem járul hozzá. Ezzel szemben a paksi bővítésre a magyar kormány 3000 milliárd forint értékben vesz fel hitelt – ezt költené el a legnagyobb titokban.
Címkék:

AZÉRT ENNYIRE HÜLYÉNEK NEM KŐNEHHH LENNI !

PERSZE....TEGYÉK NYILVÁNOSSÁ A TERVRAJZOT IS, AZ ELKÉPZELÉSEKET, AZ ÖSSZES DOKUMENTUMOT IS, OCCT AKKOR KÖNNYŰ LENNE VALAKIKNEK FÖLROBBANTANI IS EZT AZ ATOMREAKTORT !!!

TISZTA ELMEBETEGEK EZEK A PÁRTOK !

AZ ENNYIRE HÜLYE PÁRTOKAT MÁR RÉGEN BE KELLETT VOLNA TILTANI !!!!!

Gerilgfx 2015.02.16. 00:12:10

@röf: nem is kell, megoldja föld-levegő rakétával a ferihegy 30 kilóméters körzetén belül.

2015.02.16. 00:29:52

@♔bаtyu♔: Szerintem, nehogy elindítsanak valami vállról indítható dolgot. "
Ja. Még a végén elindulna az agyad.
Teljesen valószínű, hogy Putyint a csatornából felbukkanó páncéltörő, vállról indítható rakétás akarná megölni...
Elképzelem, ahogy mászik fölfelé, majd kinyitja a fedelet, kitolja a fegyvert, és....
mondd, te teljesen hülye vagy?

2015.02.16. 00:33:12

@beszélő majom: Miért bújnának a libsik a csatornába? Az már megtelt a békamenettel.
A szenny meg nem ott folyik, hanem a Parlamentben....
Műanyag majom. Moncsicsi.
Beszélő majom? Beszél, de nem gondolkozik.

2015.02.16. 01:45:44

jó móka lenne ha valaki lőne egy lyukat bele pont nálunk. asszem úszna a paksi biznisz.

djangyu 2015.02.16. 02:26:46

@Alick: ja, altalanos, ha nagy gote jon, mert 2006ban, amikor Bush volt, meg villamosokat is bevetettek a Parlament korul... Ha Obama idelatogatna, akkor egesz Budapestet lezarnak. Ezt a reszet nem kell tullihegni, bar olcso poenok beirasara, meg utankoveto zindex cikknek (mert a poszter mintha hatszor elolvasta volna az anyacikket) nagyon jo.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.16. 04:02:21

@beszélő majom: Te már megint összekeversz valakivel polivinil. Asszed csak én emléxem a régi nikkedre?

igazi Ténytár 2015.02.16. 05:22:00

@kvadrillio: Te is segg hülye vagy a természettudományos dolgokhoz ha ettől félsz.

Persze tudod jól nem arról van szó, hiszen a PÉNZÜGYI dolgokat (állami felelősségvállalás, határidők, stb) kérik a szerződésben, nem a reaktor paramétereit, csak sunyin játszod az eszedet.

Azt mar el se varom, hogy emlekezz arra amikor Gyurcsany csak szimpla gazvezetek ugyben titkozlott az oroszokkal ORBAN NEMZET ELLENES PUCCSOT ORDIBALT.

Pedig az se osszegben, se hatasaiban kozeleben sincs paksnak.

___

hvg.hu/itthon/20140114_Magyarorszagon_eppen_puccs_van__Orban_20

"Történik valami, ami Magyarországon mindannyiunk számára figyelmeztető lecke. Anélkül, hogy külpolitikai kalandokba bocsátkoznék, szeretném Önöket tájékoztatni arról, hogy Magyarországon éppen puccs van. A magyar kormány puccsot hajt végre a magyar parlament ellen. A magyar kormány puccsot hajt végre a saját népe ellen" - mondta Orbán hat éve a Gyurcsány-kormány és az Oroszország közötti, a Déli Áramlat gázvezetékről szóló megállapodás aláírásáról.

"Tíz évre titkosított, hosszú távra szóló szerződést köt Oroszországgal a XXI. századot és a magyar nép, a teljes Kárpát-medencei életét döntően meghatározó kérdésben: az energia kérdésében. Úgyhogy arról mi semmit nem tudunk. Ez figyelmeztet bennünket arra, hogy miközben itt a gyakorlati együttműködés kérdéseinek feszegetésével töltjük majd az időnket, van még teendő; a rendszerváltás korából, az előző rendszerből itt maradt romok eltakarítása, kártékony, rossz politikai reflexek és mentalitások eltakarítása..." - tette hozzá akkor Orbán.
___

igazi Ténytár 2015.02.16. 05:23:40

@ azért az sokat elárul, ha a nagy bátor Putyinka így be van szarva hogy Magyarhonban merényelik meg...

Minszkben is lehegesztettek a dolgokat minap? Brazíliában is a foci VB-en?

Ms Diane Choksondik 2015.02.16. 07:35:26

@igazi Ténytár: 2015.02.16. 05:23:40

igen, heggesztettek, sőt, Brazíliában egy kb 1-2km-es kordont húztak a stadionok köré, ahová csak jeggyel vagy "lakcímkártyával" lehetett bejutni.

Ms Diane Choksondik 2015.02.16. 07:40:24

@Ms Diane Choksondik: ill volt amelyiket purhabbal fújtak körbe vagy lefestettek, h látszódjon ha elmozdították. ez egy teljesen hétköznapi biztonsági protokoll

konrada 2015.02.16. 07:55:01

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Nézd: qva sok csatornafedél van útközben, mindegyikhez nem lehet 2 rendőrt állítani, így egy jó ütemtervvel, elterelő manőverekkel megvalósítható lenne. Ezért lett ez bevett módszer.

@bananarepublica:
Igaz, tényleg. Ha neki áll ott a küldöttség érkezésekor kalapálni egy samuval, hogy kijöjjön a haver...;)) (Mert bármennyire öntvény, alulról azért nem igazán könnyű eltörni a heggesztést.)

@Gerilgfx:
Ha ilyen egyszerű volna, nem repkedne egy csúcspolitikus, se egy izraeli gép.
...de mivel feltalálták már az elektronikus zavarást, így nem is olyan könnyű eltalálnni egy repcsit vállról indítható rakétával...

2015.02.16. 08:27:18

@konrada: Mivel a csatornából kiugrani vállról indítható rakétával kivitelezhetetlen, ezért tök mindegy, le van-e hegesztve. Ha robban, akkor szintén....
Képzeld magad elé a képet: érkezik a konvoly, és valaki felemeli az öntöttvas csatornafgedelet, félre tolja, majd kipakol egy fegyvernek látszó , másfél méteres tárgyat, vállára veszi, betölt, majd gondosan céloz, és lő!
A konvoly már rég elhaladt, vagy a követő autó szépen visszaküldi a csatornába a merénylőt....

2015.02.16. 08:28:14

@konrada: Ezzel szemben robbanószer megoldja a kérdést, nem kell kalapács a kinyitáshoz....

2015.02.16. 08:32:51

@konrada: Egyébként Magyarországon a tetőről való oroszölésnek van hagyománya.Meg a barikád építésnek.

konrada 2015.02.16. 08:40:38

Ez így igaz.
...de: hogyan időzíted, hogy pont akkor robbanjon? Mert a távírányítással több gond lehet: kiépíteni egy vezetékrendszert a megfigyelési pontig elég macerás, rádióval meg (a celulárissal is) az a probléma, hogy olyan rádiós vákumban utaztatnak egy ilyen magasrangú embert, hogy azon nem megy át egy jel sem a sajátjukon kívül.

...ja persze lehet irányított kézzel vezérelt robbantás, de a rádiócsend miatt a kamikáze nem biztos, hogy pontosan tudja írányítani, ha meg kisebb, bontó robbantás, és utána kézi vezérelt támadásnál meg az időtényező teszi kicsivé a siker esélyét.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.16. 08:44:31

Az ok állatvédelmi.

Híre ment, hogy ma délután az egyik Soros-farmról ki fog szabadulni 200-300 balliba. és gágogni fognak a Keleti és a Nyugati között. Mivel a balliba ostoba lény, egyszerre csak egy dologra képes, így fennáll a veszélye, hogy gágogás közben nem fognak tudni figyelni a lábukra és elbotlanak a csatornafedőkben. A leheggesztéssel ez a veszély elhárul.

tobias2 2015.02.16. 08:48:35

Hogy sehová ne tudjon elbújni senki, amikor az oroszok elhurcolják?

konrada 2015.02.16. 08:55:57

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Ez igaz.
...de máshol is. Így - mivel egy házsor messzebb van, mint a csatorna, és pontosabb célzást igényel - a támadásra alkalmas időablakban meg elég komoly megfigyelést kapnak mind az ablakok, mint a tetők....

2015.02.16. 09:14:20

@konrada: Nem akarom felrobbantani. Aki meg igen, az oldja meg. Mindenesetre a csatornából kipattanó óragerincű gyorstüzelő atomrobbanófejes putyinölő nem épp valós veszélynek tűnik.

randomuser1 2015.02.16. 09:14:48

szerintem nem kíváncsi a magyar szarra, csinált eleget odahaza is az utóbbi tízenhárom évben..

2015.02.16. 09:15:50

@konrada: Tehát: ha az ablakokat figyelik, az elegendő az elhárításhoz, de a csatorna valós veszély, mert míg a konvoj áthalad, semmi esély kibukkanni a csatornából, és célzott lövést leadni????

2015.02.16. 09:18:23

@maxval bircaman szerkesztő: A birkák miatt van. Ja, nem. Azoknak ott a kordon. Nem kell mást tenni, mint a kordont derékszögben felállítani, a birka előbb-utóbb úgyis megtalálja a sarkot, és nem tud kijönni.

2015.02.16. 09:19:59

@konrada: Nézd, egy vállról indítható rakéta azért nem igényel oly nagyon pontos célzást....Ja, hogy a csatornás merénylő páncélöklét a mérgezett fúvócsőhöz hasonlítod? Akkor igen!

2015.02.16. 09:28:35

Standard biztonsági eljárás ilyen esetekben, ezen pörögni nevetséges, illetve a poszter agyi kapacitását mutatja.

konrada 2015.02.16. 09:29:59

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Mondom: időtényező.

...nem véletelnül találták ki - és nem az oroszok, de nem is a magyarok - a terrorelhárításoknál azt, hogy a csatornán keresztüli támadás fokozottan veszélyes potenciális lehetőség. (Egy kis gyakorlattal a csatornafedél fel, kis távolságra céloz, lő feladatsor nem tart tovább, mint elolvasni a tevékenységre utaló szavakat.)
...tudom jön a válasz, hogy nagy a sebesség. De ha valaki komolyan megszervez ilyesmit, az tud arról gondoskodni, hogy lelassítsa a sort. (S ez nem fikció, megtörtént esetek után került be ez a megelőzési módszer a protokollba.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.02.16. 09:31:30

félnek, hogy putyin ellopja a vasat biztos...

konrada 2015.02.16. 09:35:20

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Nem??? Gondolod olyan könnyű egy több kilós csővel pontosan célozni? Hidd el, hamarabb eltalálnál egy maroklőfegyverrel egy mozgó célpontot 50-100 méterről, mint egy méteres, vállon lévő csővel. (De tudom, arra gondolsz, hogy az elektronika célra írányít. De erre már írtam, hogy ez esetben a zavarást is le kellene küzdeni.)

randomuser1 2015.02.16. 09:40:58

@doggfather: most, hogy az olajár a béka segge alatt van, a bölcs vezér valahogy kell gondosokodjon a népéről, nem gondolod?

déjá vu39 2015.02.16. 09:43:01

@kvadrillio: TÉNYLEG NEM KELL ENNYIRE HÜLYÉNEK LENNI!

A beruházásnak legalább a fele nem titkos technika, közbeszerzésen beszerezhető. Még tisztességes közbeszerzésen is.
Ha viszont titkosítva van, akkor nem lehet tudni, hogy ki, mennyiért, milyen kondiciókkal vitte el a pályázatot.

Attól, hogy imádod Viktorékat - amihez természetesen jogod van - még nem árt, ha némi tudással is rendelkezel. Vannak ismerőseim, akiknél a kettő összefér...

déjá vu39 2015.02.16. 09:46:33

@Ms Diane Choksondik: Lehet, hogy hegesztettek (Nem tudom), de az biztos, hogy nem "heggesztettek".

déjá vu39 2015.02.16. 09:47:56

@vuvuzela importőr: Szerintem is jó lenne. De nem fog. Lehegesztett csatornafedél nélkül sem.

2015.02.16. 09:59:41

@déjá vu39: najó, ez amúgyis csak elmélkedés, hogy mi lenne ha. Ennél valószínűleg nagyobb dolgokon múlik az egész, nem csodálkoznék, ha nélküle pont ugyanúgy menne minden tovább, a lefektetett ötéves terv alapján...

kamasoft50 2015.02.16. 10:06:36

A keleti nyalás politikája megköveteli az üres utcákat, az elszállított autókat, a lehegesztett csatorna fedőket, az előző nap ideküldött páncélautókat, tekeseket, putyinistákat, hisz ki tudja, a két diktátor iránti szeretet mire képes? Persze, utána fel kell szabadítani az utat a csatornába, hátha a felcsúfi megint operába akar menni!

Muad\\\'Dib 2015.02.16. 10:12:13

@kamasoft50:
Gondolom, hogy az a tény nem aggaszt, hogy a hasonló intézkedések kibas*ott általánosak, akár az USA mélyenhúdedenagyondemokratikus elnöke látogat valahová, akár egy putyin.

kamasoft50 2015.02.16. 10:31:27

@Muad\\\'Dib: Az a véleményem, hogy eltúlozzák az intézkedéseiket! Ha majd onnan jönnek, a te felvetésed akkor lesz aktuális!

konrada 2015.02.16. 10:35:31

@kamasoft50:
Ezt teszik mindenhol. Sehol nem vállalják be azt, hogy arról legyenek híresek, hogy nem túlozták el az intézkedéseket, és így a világtörténelem lapjaiba kerüljenek...

von Putri 2015.02.16. 10:38:08

@Muad\\\'Dib:
Az izraeli elnök Mose Katz látogatásakor is lehegesztették a csatornafedeleket. Sőt még néhány kétes megbízhatóságú személyt is őrizetbe vettek arra az időszakra. De az demokratikus őrizetbevétel volt (azt hiszem jogilag előállításnak felel meg), mert a Gyurcsány idején történt

Az egyik ilyen személy egy sok éve itt élő és dolgozó arab orvos volt emlékezetem szerint

wolves84lb 2015.02.16. 11:10:27

@Muad\\\'Dib: nem az a baj, hogy lehegesztik a csatornafedeleket (bár a tavaszi esőzések elkalmával biztosan lesz pár, ami szopatja majd a csat.műveket, mert nem verték le a hegesztést), hanem az, hogy idejön Putyin. De gondolom, ez téged nem zavar.

Muad\\\'Dib 2015.02.16. 11:18:45

@wolves84lb:
Nem, képzeld minimálisan sem zavar. Ez a hülyéket zavarja. A világ egy roppant fontos országának az elnöke. Nem mellesleg annak az országnak, amitől kisebb-nagyobb mértékben egész Európa függ gázszállítási szempontból. Az, ha Orbán szokása szerint elvtelenül nyal neki, az zavarni fog. Persze gondolom te nem vagy képes a kettő között különbséget tenni.

von Putri 2015.02.16. 11:30:13

@wolves84lb:
Idejön egy diktátor egy másik diktátorhoz, oszt mégse vesznek "preventív őrizetbe" senkit

Bezzeg amikor egy demokrata izraeli elnök jött egy másik közismerten nagy demokratához, Gyurcsányhoz, akkor szükség volt az ilyen intézkedésre

Moshe Katzav ex-elnök azóta a börtönbüntetését tölti Izraelben, Gyurcsány ezt megúszta, pedig jobban kiérdemelné. Így szabadlábról bírálhatja azokat, akik Putyinnal barátkoznak. Ja, az ő esetében ez teljesen más volt

antisystem 2015.02.16. 11:42:26

Hát milyen sértés, és diplomáciai fiaskó lett volna már, ha a Bush vizit alatt hegesztenek, Putyin alatt meg nem???? :)

oszt jónapot 2015.02.16. 11:44:26

@von Putri: Idejön egy diktátor egy másik diktátorhoz, oszt mégse vesznek "preventív őrizetbe" senkit.

Attól, hogy nem reklámozzák, erre ne vegyél mérget. A kínai látogatás idején is sikerült "véletlenül" berendelni pár tibetit adategyeztetésre.

oszt jónapot 2015.02.16. 11:45:15

@antisystem: "Bástya elvtársat már meg sem akarják ölni?"

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.16. 12:20:31

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem erről van szó. A 70-es években volt már egy ilyen merénylet. A Bader-Meinhof csoport hajtotta végre, és egy csatornafedelet robbantottak bele egy Nszk iparmágnás felette elhaladó autójába.
A biztonsági autó valószínűleg egy sima robbanást kibírt volna, de ezzel a megoldással sierült kiiktatni a célpontot..

Trackers 2015.02.16. 12:22:27

Tényleg senkit nem zavar a tény, miszerint kb 20-30 éve ez az eljárás (csatorna leheggesztés) általános ??

andraszuzu 2015.02.16. 12:38:30

En a nyaralomban heggesztek kedden a egy kartarsnovel, munkaebed is lesz. Szep napot.

Bambano 2015.02.16. 13:20:30

@konrada: rádióval nem tudod indítani, mert az autó, ami éppen fölötte van, árnyékolja a rádiót.

egyébként anno, amikor a pápa Debrecenben járt, nemcsak lehegesztették a csatornafedeleket, hanem le is aszfaltoztak mindent. a pápa csak egy új, egységes, bontatlan aszfalton mehetett végig kocsival. igen, jól érted, ráhúzták az aszfaltot a csatornafedelekre is.

kvadrillio 2015.02.16. 13:22:06

A többség elutasítja Paks 2-t, tiszta energiát szeretnének
Index
2015.02.16. 11:08 Módosítva: 2015-02-16 13:08:50

A Medián friss, a Greenpeace megbízásából készített reprezentatív közvélemény-kutatása szerint a megkérdezettek 60 százaléka elutasítja az új magyar atomerőmű orosz hitelből való megépítését, és kétharmad inkább a megújuló energiaforrásokat részesítené előnyben, írja a Hvg.hu.
DMOHA20140130005
Fotó: Mohai Balázs

Az 1200 fő részvételével, országos reprezentatív mintán végzett kutatás megerősíti az Ipsos tavaly nyári, szintén a Greenpeace megbízásából készült kutatásának eredményét.

Az új blokkot főként biztonsági okokból utasítják el a válaszadók, de 45 százalékuk szerint fontos ellenérv az is, hogy a hitel miatt függővé válnánk Oroszországtól. Sokan aggódnak a radioaktív hulladék megoldhatatlan problémája és a korrupciós kockázatok miatt is.

A megkérdezettek 60 százaléka szerint nem veszélyeztetné az ország energiaellátását, ha nem épülne meg az új blokk, 66 százalékuk pedig azt szeretné, ha Magyarország elsősorban tiszta, megújuló forrásból származó energiát használna.

NEMTOM..., ENGEM PÁRMILLIÓAN...EZ A GRIMMPÍÍÍSZT...VALAHOGY SOSEM TALÁL MEG !!! MINDIOG CSAK ESZT AZ 1200-AT ????????:o)))

konrada 2015.02.16. 13:31:50

@kvadrillio:
Ha megtalálna téged is, akkor lehet, könnyen te is a 66%-ba kerülnél, mert egy fizetett felmérés esetén kérdezni tudni kell.
...de még nagyobb tudás kell ahhoz, hogy ne hagyjad, hogy a szájba rágott választ írják be véleményedként!,))

inebhedj - szerintem 2015.02.16. 13:33:16

@Trackers:

+1

Különösen így van, ha az érkező terrorista fenyegetettségét a titkosszolgálatok is kiemeltként érzékelik. Ugyanez a helyzet mondjuk az amerikai elnök látogatásakor (és még volna pár ilyen személyiség / poszt).

Viszont a tények általában senkit nem zavarnak, egyfelől, mert nem tudjuk, mik a tények és mi az, amiről csak hisszük, hogy tény, másrészt nem sokra megyünk velük, mivel nagyon gyorsan elfelejtjük őket, harmadpediglen képtelenek vagyunk kritikusan értékelni, összefüggéseket, kizárásokat találni közöttük.

Így megy ez.

kvadrillio 2015.02.16. 14:04:32

MÉÉÉÉÉÉR !....MÉÉÉÉÉÉR ????!

MER TANKOKKAL JÖN !....AZÉÉÉÉÉR !!!!!

...és nem akar ELAKADNI !

kvadrillio 2015.02.16. 14:05:47

@kvadrillio: ...elég ha csak 1 csatfedél félrecsúszik ugye, occt elakad a TANK ! TENK ! PLÁNEHHH :)

mikka 2015.02.16. 14:26:47

Hegeszteni kell nehogy a liberális blogger férgek kimásszanak a napfényre és megtapasztalják hogy nem ebben a valóságban léteznek..

mikka 2015.02.16. 14:27:56

Hajrá Paks! Hajrá Atom project!
A zöldek kapják be!

Bambano 2015.02.16. 14:42:00

@kvadrillio: jó nagy linkelés az az index cikk, a címe szerint zöld energiát szeretne a többség, a cikken belül pontosabban leírt kérdés szerint meg csak azt utálják a népek, hogy orosz atomerőmű legyen.

KUHULIN 2015.02.16. 15:22:20

Szerintem F1-es autóval jön, azért kell.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.16. 17:01:11

@kvadrillio:

BRÉKING!

A Független Balliba Kutatóintézet szerint a lakosság 50 %-a Gyurcsányra szavazna, ha most lennének a választások, 51 % pedig Bajnaira. A maradék 0,1 % pedig Orbánra.

A lakosság 99 %-a emelett kijelentette: az ország azonnal indítson háborút Putyin ellen.

Exploiter 2015.02.16. 17:42:45

@inebhedj - szerintem:

Az "érkező terrorista" fenyegetettsége valóban nagy.

De a cikkben hülye a kérdés, nyilván le kell rögzíteni mindent, amit lehet, a ruszki az viszi, ami mozog, ugye.

randomuser1 2015.02.16. 17:52:27

@Exploiter: ez régen volt, újabban inkább hoznank dolgokat, ukrajna is mennyi jóságot kapott, rakéták, tankok, számolatlanul záporozik rájuk!

von Putri 2015.02.16. 20:06:08

@oszt jónapot:
"Attól, hogy nem reklámozzák, erre ne vegyél mérget"

Gondolod titokban folynak már a deportálások? Aszt milyen elvetemült az a Zorbán rencer!

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.17. 11:17:41

@kvadrillio: Hülyének lenni állapolgári jog, ahogy azt Dörmögő Dömötör mondta egykor..
süti beállítások módosítása