A nap izéje

‎"A titán forradalmi út nem habos kakaós uzsonnázással tarkított sétakocsikázás! Hanem egy diadalmasan száguldó gyorsvonat, ahol a mozdony acélos dübörgése elnyomja esendő gyomrunk korgását!"

Utolsó kommentek

"nézd legott Komédiának, s múlattatni fog. "

2013.06.18. 21:02 Harpi

Nőverő villamosvezető: Kór vagy tünet?

Címkék: bkv magyarország agresszió civilizáció villamosvezető tapló bkk agressziókezelés

ba3add76e655c9eaf95dd5a3_3_1371580452.jpg_560x365

Jól felfújták ezt az asszonyverő csingapilóta-ügyet! Pedig ha valaki idetéved a civilizált világból, lehetne több esze annál, mint hogy egyedül csámborog a városban! Vagy valahol egészen másutt gyökerezik a baj?

Egy Magyarországon élő brit állampolgár az a terhes anya, akit hétfőn úgy felpofozott egy villamosvezető, hogy vérzett a szája. Amint az Indexhez eljuttatott levelébena nő megírta, azért lépett rosszkor a sínekre, mert reflexből nem balra, hanem jobbra nézett, és nem mellesleg, nem a villamosvezető mentette meg az életét azzal, hogy lefékezett, mert volt ideje visszalépni a padkára.

Mindazonáltal nehezen érthető, miért kell ezt ennyire felfújni. Ha mi elmegyünk egy primitív, civilizálatlan, harmadik világbeli országba, akkor betartunk bizonyos szabályokat, például: nem lófrálunk az utcán helyi kísérő nélkül, pláne nem egyedül. Pontosan tudjuk, hogy ha nem vigyázunk, akkor könnyen bajba kerülhetünk, mert az agyatlan agresszív tapló helyiek inzultálhatnak. Érthetetlen, hogy egy világlátott brit polgárban miért nincs egészséges óvatosság, ha elhagyja a civilizált világot! Minek jön ide, ha nem tud vigyázni magára?

Vagy lehet, hogy másutt van a baj?

Talán ennek az ügynek nem is az a legundorítóbb része, hogy egy vélhetően agressziókezelési zavarokkal küszködő sínpedró véresre pofozott egy halálra rémült terhes nőt a nyílt utcán? Hanem inkább az, hogy a magyarok a jelek szerint a fejüket sem kapják fel ezen, vagy ha igen, akkor nem azon töprengenek, hogy vajon miért vezethet fővonali tömegközlekedési eszközt olyan ember, aki képtelen féken tartani az indulatait, hanem ehelyett a majdnem halálra gázolt nőt anyázzák?

(Képünk illusztráció – Forrás: Internet)

UPDATE
Miért vezethet tömegközlekedési eszközt olyan ember, aki képtelen féken tartani az indulatait? – tettük fel fentebb a kérdést. Legalább ilyen izgalmas kérdés azonban, hogy: Miért vezethetik Magyarország legnagyobb városi tömegközlekedési vállalatának kommunikációját erre a feladatra szakmailag tökéletesen alkalmatlan személyek? Mindaz ugyanis, amiről itt és most szó van, valójában egy kommunikációs katasztrófa. Egy valóban profi csapat hétfőn, azon melegében, még mielőtt a balhét felkapta volna a bulvármédia, kiadott volna egy gyors közleményt, valami ilyesmi szöveggel: "végtelenül sajnálják a történteket, elnézést kérnek a hölgytől, és kivizsgálják az esetet, a kollégát pedig mindenféle prejudikáció nélkül felfüggesztik a vizsgálat végéig". Ennyi. Ha ezt akkor megteszik, mára elfelejtettük volna az egészet. Ezzel szemben a BKV-BKK kommunikátorai a lehető legrosszabb megoldást választották: a hallgatást.

189 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napizeje.blog.hu/api/trackback/id/tr215367852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2013.06.18. 21:49:11

"hogy vajon miért vezethet fővonali tömegközlekedési eszközt olyan ember, aki képtelen féken tartani az indulatait"
a villamost tartotta féken, az épp elég.
az indulatai pedig a balesethelyzet után elszabadultak, ezer és egy ilyen eset történik nap mint nap (na nem a pofon, hanem a meggondolatlan lelépés), nem csoda, hogy elszakad a cérna.

szuperkrumpli 2013.06.18. 22:57:08

Az országról mindent elmond, hogy rengetegen helyeslik, hogy a sofőr leszállt pofozkodni! Vajon a komondoros képviselő esetében illetve az olaszliszkai lincselésnél is így vélekedtek? Van az úgy, hogy magunk intézzük a dolgokat és felpofozunk valakit, netántán agyba-főbe verjük, nemde?!

Kisamotors 2013.06.18. 23:03:39

Elég baj, hogy csak ennyi...
Teljesen abszurd a történet, egy hivatásos gépkocsivezető (vagymi, villamos) így reagál egy mindennapos vészhelyzetre ?
Hajj, de nagyon sokan bólogatnak erre is, mindenféle magyarázattal, arra azért kíváncsi lennék, ha az Ő terhes feleségüket veri pofán egy türhő 100 kilós paraszt.
Ez itt belefér..., kurvára meg vagyok ijedve, hogy sokan bólogatnak.
Az ilyen inkább pofozgatná a kopaszmerciseket.
Ótvar lett ez az ország...

lifelike 2013.06.18. 23:04:22

Idegbeteg szarul élő nyomorultak vagyunk mind ebben az országban, ki jobban ki kevésbé

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.06.18. 23:04:36

"hogy vajon miért vezethet fővonali tömegközlekedési eszközt olyan ember, aki képtelen féken tartani az indulatait"

Rendszeres pszichológiai vizsgálaton kell átesnie egy töm.köz. járművezetőnek.

.

www.youtube.com/watch?v=P2IZo4fu80s

TGabi 2013.06.18. 23:09:03

Sajnálom a brit hölgyet-főleg azután, hogy a külföldiek gyakran imádnak itt lenni, mert nekik, úgymond olcsó.

Ezek után nem tudom, mennyi kedve lesz hozzá :S

Pepibubó 2013.06.18. 23:13:02

Az ilyesmiért, amit a villamos vezetője művelt, több év börtön jár civilizált országokban. Ja, hogy nem vagyunk azok? Ez sajnos igaz, és ahogyan a hozzászólásokat elnézem, egy darabig nem is leszünk. Nem az a bűnös, aki ledöf valakit, hanem aki "kiprovokálja". Micsoda "kristálytiszta" őserdei "logika"!

A villamosvezető tette "tökéletes koronája" annak a szennyes, primitív, állampolgárt-, utast gyűlölő stílusnak, ami még a szocialista diktatúrából maradt itt. Az azóta eltelt 23 évben pedig fennmaradt, "hála" a kommunisták kezében hagyott hazai médiának!

Igen, szégyen az országra, meg a népre, amelyik ezt eltűri. Csak meg kell nézni a hozzászólások zömét másutt is, a mosott agyú birkák bégetését, amelyek éltetik a villamosvezetőt, dicsőítik a kést, amivel levágják őket!

Kisamotors 2013.06.18. 23:13:07

@lifelike: Igen, alapvetően ez a baj.

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Na meg a buszoknak, metróknak is időszakos műszaki vizsgálaton...aztán valahogy mind megfelel...

marczy 2013.06.18. 23:15:17

"nem csoda, hogy elszakad a cérna"
Nem szakadhat. Ilyenért tőlünk nyugatabbra azonnal repülne, de nem a villamosból, hanem a Holdig.
Miért? 1. Közfeladatot lát el. 2. A közlekedés veszélyes üzem, és az indulatok fokozása a balesetveszélyt is fokozza. Nem lettem volna meglepve, ha 3 perccel később ütközik egy autóval...

Ha valaki mégis elfogadja az ilyen viselkedést, lesz szíves elmenni a Balkán irányába. Szerbiát javaslom. Egyszer kikanyarodott elém be nem látható helyről egy öreg szerb pali egy belgrádi autóval, és ha ez nem lett volna elég, ki is mutatott. Az ilyenek nem valók Európába.

Ha a pszichológiai vizsgálat nem szűrte ki, az első panaszra akkor is repülnie kell. Ennyi.

alte trottel 2013.06.18. 23:18:36

@Rocko-:
Tipikus szittyamagor tipikus reakciója. Ha egy uniformist tölt ki, akkor a talicskányi szarnak is igaza van, bármikor, bárhol, bármiben.

És el is hiszed, nem csak kamuflázs. Mert önként, dalolva, vad lelkesedéssel csicskulni szép, jó és qrrvára trendi!

VacakBlogHu 2013.06.18. 23:21:28

Kedves bölcs és megfontolt kollégák. Egyikünk sem tudja mi történt. Nem voltunk ott, nem láttuk, nem hallottuk. Ráadásul ez poszt véletlenül, vagy szándékosan felét közli a valóságnak. Az angol nőci 3 éve itt él. Tökmindegy, miért nézett jobbra, vagy balra, mikor ELŐTTE volt piros az a nyüves lámpa és ezt ő is elismeri. Teljesen mindegy, hogy visszalépett-e a járdára vagy sem. Mikor a villamosvezető látta, hogy előtte csámborog két ember azonnal fékezett. Mindegy, hogy fékezés nélkül is sikerült volna visszalépniük vagy sem, ezt a vezető nem tudhatta, tehát az egyetlen helyes dolgot tette, fékezett. Ezek után leszállt, mert azt hitte az egyik emberkét elcsapta. Legalább is ezt lehetett olvasni. Ezek után, hogy mi zajlott köztük, ki mit mondott nem tudjuk. Ki nem ütött volna ha közlik vele, hogy ő csak egy köcsög tróger hungarian tujadrájver és mit hőbörög itt egy brit úrinőnek?! Persze érezhette helikopternek is aki móresre tanítja a buta gyalogost. Nem tudjuk mi történt. Nehogy már a nőcinek legyen igaza, mert brit és mert terhes.

ex-dr. vuk 2013.06.18. 23:21:59

Szamomra az a dobbenetes, hogy a rendorok "nem tehetnek semmit"... Semmi feljelentes vagy valami, menjen a BKVhez panaszkodni egy nyilvanvaloan buntetougyben...

Hózen Tróger (törölt) 2013.06.18. 23:26:02

"reflexből nem balra, hanem jobbra nézett"

Csak előre kellett volna néznie, és láthatta volna, hogy nem indulhat el, hiszen a 4-6-os vonalán minden gyalogos átkelő lámpával védett, ha annak a baromnak vészfékeznie kellett, akkor nyilván számára volt szabad jelzés, ergo a nő tilos jelzés ellenére lépett le, ami szabálysértés. A piros lámpa, gondolom Angliában is tilosat jelent. Nem tudom ezért vajon fog-e felelni...? Ez természetesen nem menti föl azt az állatot, de a nő is jócskán felelős.

Kisamotors 2013.06.18. 23:27:54

@VacakBlogHu:
Azért az tény hogy a figyelmetlenségéért pofánverte a villamosvezető.A többi tényleg töltelék.
Talán, ha elütötte volna még meg is rugdossa, mert hát miért épp őt szivatja azzal hogy a villamos alá lép.

alte trottel 2013.06.18. 23:29:21

@VacakBlogHu:
Még egy typical szittyamagor!
Azt mondjuk nem hallottad soha, hogy nem illik pofozkodni? Sőt! A BTK szerint BŰNCSELEKMÉNY?
Még akkor is, ha Hős És Mindenekfelett Hatékonyan Szakszerű Rendőrségünk eddig még csak a statisztikák fényezésében alkotott maradandót?

dezi72 2013.06.18. 23:30:15

Taps és Örömkönnyek!
Vegre egy normális hozzaszolas(állás)!
Koszonom VacakBlogHu!!!

smartdrive 2013.06.18. 23:30:27

gusztustalan hatásvadász cím, simán be kéne perelni téged nemi diszkrimináció miatt

BigPi 2013.06.18. 23:30:27

Remélem a két nőt közveszély okozásért megbüntetik.

alte trottel 2013.06.18. 23:31:48

@Hózen Tróger:
Légy oly bátyus, és idézd már azt a hatályos törvényt, hogy a tilos jelzésre bambulás büntetési tétele hány pofon, koki, saller avagy kecsketúraó a jármű fajtája, sebessége és önsúlya függvényében.
Amúgy ÉSZNÉL VAGY?

Pepibubó 2013.06.18. 23:33:03

@Hózen Tróger: Érdekes, hogy senkiben sem merül fel, hogy esetleg a Mechwart téri lámparendszerrel nem stimmel valami. Két külföldi is merősöm is járt már ott hasonlóan. (Pofont leszámítva, de egyiküket el is ütötte egy gépkocsi, szerencsére nem volt komoly sérülés.) A gyalogosoknak szóló lámpákon ott könnyű "átlátni" a következőre, ami már nem rá vonatkozik.

Ettől teljesen független a pofon ügye, amiért normális országban börtön jár. Persze csak ott, ahol számít a népnek, hogy milyen kategóriába sorolják civilizált helyeken.

Kisamotors 2013.06.18. 23:38:48

jaja, ahol a miniszterelnök is osztogat sallert , meg kokit... :D
@BigPi: jó nagy marha vagy Te is :)

R.-né Kerrigan Sára 2013.06.18. 23:39:00

1. "vajon miért vezethet fővonali tömegközlekedési eszközt olyan ember, aki képtelen féken tartani az indulatait"

vajon miért közlekedhetnek a városban olyan balfaszok, akik a) a lámpa piros jelzését nem képesek értelmezni, b) nem vesznek észre egy kib..szott nagy sárga villamost?

2. és ha a villamoson is lett volna terhes nő (ki tudja, lehet, hogy volt is), aki pl. elesik, amikor a vezetőnek vészfékeznie kellett a két stupid bitch miatt? azt le se szarnátok, igaz?

3. azt meg ízlésesen elhallgatja a poszt, hogy még a két nyomoroncnak állt feljebb.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.06.18. 23:41:34

ekkora szemét írást régen olvastam

tipikus szélsőliberális bulizósfiatalos írás

alte trottel 2013.06.18. 23:41:47

@BigPi:
Akkor te mennyit kapnál közveszélyes hülyeségért?

Ennyi balfaszt!
Nem képes egyikőtök se felfogni, hogy ha az igazságosztó fenemén első rémületében bokáig fossa is végig magát, AKKOR IS maximum bepereli a vakegér komphajót a ruhatisztítás költsége és a nem vagyoni kár (ijedtség, szégyen, megmialótúró ami a fiskálisnak még eszébe jut) ÉS VISZI A LÓVÉT?
De POFOZKODNI? ÉSZNÉL VAGYTOK?

hopptarisznya 2013.06.18. 23:42:26

A NŐ IS BEVALLJA, HOGY MÉG VOLT POFÁJA BEINTENI A VILLAMOSVEZETŐNEK! AKKOR MIT CSODÁLKOZIK?

Jó hogy büszke rá, hogy sikerült visszaugrania a padkára, ugyanakkor a villamoson már több utas kidőlhetett a hülyepicsa miatt!
Igencsak nagy az egója, ha nem ezekre az emberekre gondol, hanem abból indul ki, hogy saját erejéből elhárította a vészhelyzetet. Büszke lehet magára! És még volt lélekjelenléte "obszcén mozdulatokat" tenni az üvöltöző villamosvezető felé. Namost ha valaki ilyen keménycsaj, akkor vállalja szépen ha felpofozzák!

Tyreo 2013.06.18. 23:43:22

Én azért kiemelném ezt a mondatot a nőtől.
"Mi dühös gesztusokkal válaszoltunk neki."
És nem. Nem volt helyes amit a csávó csinált, de meg tudom érteni, hogy meggondolatlanságra vetemedett. Én is léptem már ki villamos elé, vissza is táncoltam időben, de utána nem állok neki pattogni a sofőrnek, pláne, ha láthatóan le van fehéredve mert azt hitte megölt valakit..

smartdrive 2013.06.18. 23:45:28

mondjuk az érdekelne, hogy milyen a kilátás a Combino vezetőfülkéjéből, ha a járdára visszalépő gyalogos pont úgy néz ki, mint akit elgázolt :D

Hózen Tróger (törölt) 2013.06.18. 23:48:32

@alte trottel: Igen, észnél vagyok. Tőlünk nyugatabbra, "normálisabb" országokban a gyalogosokat is büntetik a piroson "áthajtásért". Egy barátom nemrég Bécsben 5 euró helyszíni bírságot perkált ezért, pedig se villamos, se autó nem volt a közelben, csupán piros volt a lámpa és egy rendőr pont ott volt.
Félre ne érts, a pofozkodást mélységesen elítélem, nőkkel szemben halmozottan, de vitathatatlan, hogy nagyot hibázott, szabálysértést követett el az angol nő.

Pepibubó 2013.06.18. 23:48:44

@Tyreo: A pár évvel ezelőtti tüntetéseknél talált rá a rendőrség a "pszichikai bűnsegéd" fogalmára. Tessék mondani, ha valakik egy köztörvényes bűnelkövető tettének örvendeznek és ezzel bátorítják a következő pofozkodó, esetleg "jogos" dühében embert ölő állatot, azok nem "pszichikai bűnsegédek"?

alte trottel 2013.06.18. 23:49:22

Hát ez reménytelen.
Figyelem hominidák! Időben szólok, ez ugyan nálunk már egy bevett és a hozzátok hasonló debil ivarszervek számára el is fogadott elintézési mód, (kivéve ha a másfél mázsás hímivarú etnikum gondolja úgy, hogy pünkte TI kalózkodtok a komfortzónájában, mert akkor sújtson le a törvény teljes szigora) de a szélrózsa bármely irányában lépitek át a határt, hisztérikus sebességgel szokjatok le eme szittyamagorikumról, mert keserves hómapokat fogtok eltölteni valamely rácsos középületben, de hevesenn vérmérsékletű népek a szart is kiverik belőletek.
Howg, én beszéltem.

Kisamotors 2013.06.18. 23:49:33

@endike: de jól be tudod sorolni az embereket :)
wikipedián olvastad ezeket ? :D
@hopptarisznya:
Te vetted fel a tanúvallomását, vagy csak ezt-azt olvastál.
Én sem vagyok abban biztos, hogy lekevert neki egyet, amitől vérzett a szája, lehet csak megsimogatta a haját...és ennek van hírértéke, egy félreértés az egész :)

Zb74 2013.06.18. 23:57:31

Először is szögezzük le, hogy senkinek sincs joga megütni egy másik embert - kivéve önvédelemből, de itt nyilván nem erről van szó.

Ami viszont a részleteket illeti:

"azért lépett rosszkor a sínekre, mert reflexből nem balra, hanem jobbra nézett"

Ilyesmi ugyan előfordul, ha olyan országban jársz, ahol a megszokottal ellentétes irányú a közlekedés, de itt egy lámpás kereszteződésről van szó. Ott előre kell csak nézni; a lámpát kell figyelni. A lámpa pedig pirosat mutatott. A fenti állítás tehát minimum sántít.

"nem a villamosvezető mentette meg az életét azzal, hogy lefékezett, mert volt ideje visszalépni a padkára"

Tán épp azért volt ideje visszalépni a padkára, MERT vészfékezett a villamosvezető, nem? Vagyis megmentette az életét - neki és a magzatnak is.

"vérzett a szája"

Ehhez képest a mentőszolgálat szóvivője azt közölte, hogy "külsérelmi nyomokat nem találtunk".

Próbáljunk egy pillanatra belehelyezkedni a vezető helyzetébe (azaz némi empátiát tanúsítani)! Egy 70 tonnás járművet vezet, amely nem tud csak úgy megállni, mint egy bicikli vagy akár teherautó. Két gyalogos mégis lelép elé, a nekik tilosat mutató lámpa ellenére. A villamosvezető reflexből fékez, miközben pontosan tudja, hogy olyan rövid távon semmiképpen sem tud megállni, tehát csak abban bízhat, hogy a fékezés ad annyi időt a felelőtlen gyalogosoknak, hogy vissza tudjanak lépni. (A két gyalogos miatti vészfékezéssel egyébként komolyan veszélyezteti a rábízott utasok testi épségét - ismertem olyan embert, aki egy ilyen eset után súlyos sérülésekkel került kórházba!) A megállást követően keresi, kutatja a két nőt, de csak az egyiket látja. Leizzad, megáll benne az ütő. Lehet, hogy elcsapta az egyiket? Kirohan a kocsiból, meglátja a két nőt a peronon. Kiszakad belőle a feszültség, üvöltözni kezd velük. A két nő - aki, ne felejtsük, utasok százait veszélyeztette a felelőtlenségével - nem ismeri el a saját hülyeségét, nem kér bocsánatot, sőt, még nekik áll följebb. A vezetőnek ez már túl sok - lekever az egyiknek egy (1) maflást. Ezzel ki is adja a mérgét, visszaszáll a villamosra, majd a végállomásn jelenti az esetet, vizsgálatot kezdeményez, és indítványozza a szolgálat alóli fölmentését.

Szögezzük le még egyszer: nem volt joga megütni a nőt. Helyes ezért, ha kap egy figyelmeztetést vagy megrovást. Ugyanakkor vegyük figyelembe az eset összes körülményét. (Ehhez kapcsolódik, hogy a poszt elején szereplő fotó ebben a kontextusban rettenetesen manipulatív - szó sincs arról, hogy a vezető a hajánál fogva megragadta volna a nőt, és ököllel ütött volna az arcába. Amúgy pedig az nem forrásmegjelölés, hogy photo: internet. Fel kell tüntetni a fotós nevét, miután beszereztük tőle a kép felhasználására vonatkozó engedélyt. A sokat emlegetett civilizált világban ugyanis léteznek szerzői jogok - és Magyarország bizony minden ellenkező híreszteléssel szemben a civilizált világ része.)

S ha már a civilizált világnál tartunk: a nő civilizált hazáját most épp az a hír tartja lázban, hogy Nigella Lawson férje a nő torkának ugrott, hosszan fojtogatta és közben az orrát csavargatva gyötörte. Hetven tanú előtt. Az említett civilizált országban erre az volt a reakció, hogy... figyelmeztetésben részesítették a férfit. Márpedig ha ez a dolgok civilizált elintézési módja, akkor a totálisan kiborult állapotban egyetlen sallert lekeverő villamosvezetőt, ha lehet, ne feszítsük már keresztre! Indítsanak ellene eljárást, de vegyenek figyelembe minden körülményt. És persze indítsanak eljárást a nő ellen is, mert ő is sáros - de vastagon.

Tyreo 2013.06.18. 23:58:31

@Pepibubó: Egy hozzászólás és már bűnsegéd is vagyok :D
Van egy elméletem amúgy, miért reagál az internet együtt érzőbben a sofőr iránt. Mert mindenki tudja, hogy erre most nagyon rábaszott. Meg lesz hurcolva, elveszíti az állásást, lehet még börtönbe is kerül. Ezt pedig sokan nem érzik igazságosnak egy hiba miatt.

hopptarisznya 2013.06.19. 00:02:01

@Kisamotors: a nő saját kezűleg írta le az indexen:

"A villamos ekkor megállt, és a vezető elkezdett velünk üvöltözni (...) Mi dühös gesztusokkal válaszoltunk neki. "

Tehát a nő miatt kapaszkodik/felborul 2-300 ember, de azért ő visszaugat, mert neki beszóltak. Pedig ugye szegény hülye úgy gondolja, hogy "elhárította a balesetveszélyt", tehát innentől kezdve aki fölborult a villamoson, az így járt, bassza meg.. nem az ő gondja.. vele ne üvöltözzön senki!
NA az ilyen öntudatos picsákat bizony le kell pofozni! Aztán majd pityeregve gondolkozhat, hogy vajon mi rontott el.

R.-né Kerrigan Sára 2013.06.19. 00:02:38

@alte trottel:

tudod mi a tanulság, papa?

"Tudom, hogy hibáztam, amikor nem néztem körül rendesen.Soha többé nem követem el ezt a hibát"

egy saller volt az ára, de legalább egy életre megtanulta. saller nélkül meg közlekedne továbbra is eszetlenül, a brit birodalmi felsőbbrendűsége teljes tudatában.

Kisamotors 2013.06.19. 00:06:18

@Zb74: erről van szó :)
Egy villamos vezető minden nap 70 tonnás cuccot vezet, minden nap elé lépnek, talán ez egy utolsó nagy csepp volt.A legrosszabb, hogy igazi "balkáni" leverem, beintek, beleszarok történet.

Nervus 2013.06.19. 00:08:33

Meg kéne várni a közfelháborodással azt, hogy a villamosvezető is elmondja az ő sztoriját. Az, hogy a nő mit mondott, csak az érem egyik oldala.

(Persze, persze, nőt nem ütünk meg, de vannak olyan helyzetek, amikor az ember nem tud gondolkodni. Például lehet, hogy a nő beintett neki [gyakorlatilag céloz is erre, hogy "hevesen gesztikuláltak" a barátnőjével]. Az pedig elszakíthatja a cérnát, hogy miután majdnem elütöd, még be is szól.]

Nervus 2013.06.19. 00:09:31

@Zb74: Ott a pont, tökéletes összefoglalás.

kacaj hangosan 2013.06.19. 00:12:58

Nekem a kedvenc részem a levélből:

"Más országokban a pofonért komoly büntetést kapna..."

x) A piros lámpáért is olyan büntetést kapnak, hogy beszarnak ^^ ...

Én én sem tudom a nőt sajnálni... sem a vezetőt...

Tudom, hogy Szomália veszélyes, ha odamegyek, kaphatok... Nem értem mit képzelt a nő..
Nigériában sem mászkálok, mer nem.. (mondjuk nincs is pénzem rá)
Sok bzi külföldi amúgy meg azt hiszi, h neki minden szabad... 3 éve volt, hogy a Moszkva téren egy csoport ment a metróhoz, de csak az egyik tagja kapta el a szerelvényt.. ezért, hogy a többiek is be tudjanak szállni (20-an) szétfeszítették az ajtót, és ott állt még 15mp-ig biztosan a szerelvény.....
Soooook bunkóóóó paraaaaaaaaaaaaaaaaszt :)

Pepibubó 2013.06.19. 00:15:53

@Zb74:

Remélem, vetetett fel látleletet máshol is, mert semmi kétségem a mentősök "tárgyilagos" helyzetelemzése felől...!

"Szögezzük le még egyszer: nem volt joga megütni a nőt. Helyes ezért, ha kap egy figyelmeztetést vagy megrovást."

Nem, egyáltalán nem helyes, mert bűnügyről beszélünk.

@Tyreo: "...lehet még börtönbe is kerül. Ezt pedig sokan nem érzik igazságosnak egy hiba miatt."

Kíváncsi vagyok, ha a te hozzátartozód szenvedné el egy ilyen "hiba" következményét, akkor is így neveznéd-e!

zotyesz11 2013.06.19. 00:16:59

Na, egy újabb semmitmondó blog...
Már csak egy politikus megszólalása kell.

ui.:
A Blikk tényleg ennyire érdekes?

Messzi Vetek 2013.06.19. 00:17:23

@lifelike: beszéljen a saját nevében!
@Pepibubó: szerintem nyugodjon le, nincs itt semmi látnivaló. azért a "pszichikai bűnsegéd"-nél felnyerítettem, ezt köszönöm Önnek.
@alte trottel: értjük, hogy Ön büdösmagyarozik, de ennek ellenére a sofőr tette nem bűncselekmény (a BTK ugyanis nem ismeri a pofon fogalmát, csak a könnyű testi sértését), hanem maximum vétségnek minősül és eljárás csak akkor indul ellen, ha a sértett feljelentést tesz.

Kisamotors 2013.06.19. 00:19:30

@hopptarisznya:

Ne túlozz, egy vészfékezésnél nem borul fel 2-300 ember, de ha mégis akkor inkább lépjek elé egy kis autónak, amiben egy ember ül, és ne egy villamosnak, amiben 200 ? Majd figyelek mi elé szédülök ki.
Nem vitatom, hogy a nők is hibásak, talán nem véletlen kapta fel a vizet a gyökér, de gondolom, ha ennyire megijedt mentőt is hívott.
Ez a legenyhébb esetben is garázdaság, de cserbenhagyásos gázolást is rá lehet ne húzni.-(persze életszerűtlen.)
A két nőnél szabálysértés egyértelmű.

alte trottel 2013.06.19. 00:20:28

@R.-né Kerrigan Sára:
Tudod mi a tanulság, intellektuálisan kihívásokkal küszködő Ludolf-féle csa?

Tökéletes illusztrációja vagy a "a 3.14na nedvesedjen, ne okoskodjon!" ősi népi bölcsességnek.

Pár napja volt, hogy az Oktogonon a Liget felől kanyarodtam volna a Nyugati felé. Amúgy is szar hely, szarul beállított lámpákkal, durvarövid kanyarodási idővel, és a puhatestűek vígan rohangálnak a már vastagon pirosban. Egy hozzád hasonló két lábon járó ivarnyílás még átsasszézott előttem, kockára fékeztem 4 vadiúj Goodyeart, de kivédtem. Szerinted illendő, helyes, sőtdeplána KÖTELEZŐ lett volna cipóra pofozni, megrugdosni netán ugrálni kicsit a hasán?

alte trottel 2013.06.19. 00:23:25

@Messzi Vetek:
Vesszi Retek!
"A bűncselekmények Magyarországon súlyukat tekintve lehetnek bűntettek és vétségek."

Köszönjük Emese!

Atörökk 2013.06.19. 00:26:30

"Miért vezethet tömegközlekedési eszközt olyan ember, aki képtelen féken tartani az indulatait?"
Fordítsuk meg.
Miért mehet ki utcára olyan ember, aki képtelen úgy közlekedni, hogy ne veszélyeztesse a saját, és mások testi épségét?

alte trottel 2013.06.19. 00:27:01

@Messzi Vetek:
P.S.:
NB szőr Retek!

Ha egy büdösbunkót a megfelelő rendszertani kategóriába sorolok be, azt vajh miért is tekinti a másik büdösbunkó sértésnek?

alte trottel 2013.06.19. 00:31:34

@atörökk:
Mert a Lex Simicska már évtizede kimondta, hogy "Hülyének lenni állampolgári jog."
A kféle járműkategóriák vezetéséhez pedig a cipőkoptatókénál szigorúbb feltételeknek kell megfelelni. Mert ha a puhatestű aláténfereg valami nagy, kemény, súlyos és gyors izének, akkor különböző mértékben, de károsodhat a metabolizmusa. Viszont ha egy buszterelő fölugrat egy járdaszigetre, akkor ELSŐSORBAN nem neki lesz jaj és veszék.
Jaszna?

zotyesz11 2013.06.19. 00:32:55

@Pepibubó: Ha tárgyilagos helyzetelemzést akarsz, akkor csilingeljen rád pirosban a halottkém és ne a négyes-hatos...

mikorkakalman 2013.06.19. 00:35:59

Ej, ej, és itt vajon mi történt?
60! (hatvan), übercivilizált országból érkezett szupercivilizált felsőbbrendű lény megmutatta a agyatlan tapló helyieknek, hogy miként kell egy vitát hipercivilizáltan lerendezni?

mno.hu/migr/hatvan-angol-verekedett-budapesten-632114

Állítsátok ám le magatokat, b.meg, taplók mindenhol vannak, még a szupercivilizált Angliában is, oszt ide jönnek bordelt csinálni. Mellesleg a nő inkább éljen sokáig egy pofonnal a száján, mintsem hogy a villamos kerekei alatt végezze a meg sem született gyerekével együtt...

Kisamotors 2013.06.19. 00:37:45

@atörökk: Fordítsuk meg.
Miért közlekedhet olyan jármű, ami 50-100-200 embert veszélyeztet, ha gyerek egy elélép ?
Zárjuk be a gyerekeket az öregeket, meg az angolokat :)
Vagy járjon mindenki gyalog.
Idióta :)

Kisamotors 2013.06.19. 00:45:24

@mikorkakalman: Na legyen már hős az ösztönből satut nyomó villanysofőr... Gondolom ez minden villamosvezetővel megtörténik havonta egyszer. Aztán még sem oszt ki egy két kokit, sem sallert.Aztán a rendőrök sem pattintják le, hogy nincs itt semmi látnivaló, a mentősök sem foglalkoznak vele, mert nincs kettévágva, mint minden rendes vasúti balesetnél.
Ütötte volna el, 30 karaktert és 30 másodpercet se ért volna senkinek. Lehet ez a megoldás...

mikorkakalman 2013.06.19. 00:55:08

@Kisamotors: Tudod, kicsit morbid, de ha halálra gázolja a terhes nőt, akkor most megvan az állása, nem hurcolják meg a médiában, pár hülyének meg nincs apropója sztereotip módon belerúgni egy jót az egész magyar társadalomba...

monddazigazatmar 2013.06.19. 01:06:31

@Kisamotors:
Biztos megtörténik, csak ha engem majdnem elut a villamos, akkor nem "dühös gesztusokkal válaszolok neki"

Villamosvezető szempontjábol: Hulye picsa lelép elé, satut nyom, erre az még mutogat neki.
Az angol csaj 3 év alatt nem tanulta meg, hogy merre kell nézni - 3 hét is bőven elég megszokni - most legalább megtanulja. A kivilágitatlan kerékpárosokat is fel kéne pofozni - jobban jár, mintha elütik

Szabványok 2013.06.19. 01:06:59

@VacakBlogHu: Tudjuk mi történt.
Egy drabális férfi megpofozott egy terhes nőt.
Ez menthetetlen. Súlyosbító körülmény, hogy az illető tömegközlekedési járművet vezetett.
Ezért mindenütt súlyos büntetés jár.

Ettől egy teljesen független(!) dolog, hogy valaki vét a közlekedés szabályai ellen. Annak is megvan a büntetési tétele.
De a jogerős büntetést nem villamosvezetők szoktak osztani normális, önbíráskodásmentes helyeken. Sőt, kultúráltabb országokban mellőzik a testi fenyítést, mint büntetési tételt közlekedési szabályszegés esetén.

alte trottel 2013.06.19. 01:07:56

@mikorkakalman:
Cicvarek, ha az a perverz óhaj, miszerint _LEHETŐLEG_ ne a damasztabroszba fújd az orrod egy vendéglőben és ne mentegesd a tahót, akinek ez a természetes, akkor te a magyar társadalom azon részéhez tartozol, akinek a rugdosás fölösleges.

(Arany János: Hasadnak rendületlenül)
A rohadék magyargyűlölő liberbolsi állattya!

Tyreo 2013.06.19. 01:15:31

@Pepibubó: Ez jó. Most föltettél egy olyan kérdést amire nem tudok jól válaszolni. Hisz hiába is mondanám, hogy ha egy ismerősöm idióta, ráadásul utáni még neki áll feljebb és ezért felpofozzák, hát én nem húznám fel magam. Egyszerűen azért, mert nem bírom az idiótákat. Itt pedig a nő volt. A csávó csak gyenge idegekkel rendelkezett.

kisQtya 2013.06.19. 01:22:48

@Zb74: Istenem! Elsírom magam, hogy vannak még normálisan gondolkodó emberek!!!!!!

monddazigazatmar 2013.06.19. 01:24:46

@Szabványok: van olyan tétel, hogy sulyosbito körulmény hogy terhes?
Meg mennyire kell terhesnek lenni, hogy "sulyos buntetés járjon mindenütt"?

kisQtya 2013.06.19. 01:25:19

@Tyreo: Nem kerül börtönbe.

kisQtya 2013.06.19. 01:31:16

@Messzi Vetek: Hehe! A büntetőjog olyan dolog, amihez mindenki ért, aki már megnézett néhány Derrick felügyelőt. :)))))
Ezen a pszichikai bűnsegélyen én is fetrengtem egyet.

kisQtya 2013.06.19. 01:34:49

@Kisamotors: Cserbenhagyásos gázolás???? Amikor kiszállt megszemlélni a picsákat?
Hát az meredek lenne. :)))))))))))))

Nervus 2013.06.19. 01:59:41

@Szabványok: Mekkora a villamosvezető, hogy te így vágod, hogy drabális?

Egyesek itt akkora baromságokat írnak, hogy sírnék. "Rá lehetne húzni cserbenhagyásos gázolást is" - MI VAN???

vernarancs 2013.06.19. 02:01:04

A tag nyomott egy veszfeket, de ugy latta, hogy az egyik embert kilapitotta. Mikor leszallt kiderult, hogy megsem. A hirek szerint elobb szovaltasba keveredtek. Szerintem ertheto, hogy a vezetonel elpattant a cerna. Kurva nagy a felelosseg es amikor latta, hogy nincs mar baj akkor futott vegig rajtam hogy mas felelotlensege miatt majdnem trageia tortent. Szerintem a pofon egy kontrollalatlan reakcio volt, hiba, de ilyen szituban korant sem aggressziv reakcio. Hozza tartozik, hogy a vezeto kesobb maga kert eljarast maga ellen.

vernarancs 2013.06.19. 02:24:32

@Kisamotors: Ostoba. Ha lelepsz egy 100 tonnas sarga vasdarab ele akkor ki allitja meg? A szarhazi vezeto? Szemet egy alak nem? Bezzeg Te aki odalep a tudatlan agyaddal nehogymar hibas legyel, hiszen a suttyo villamosvezeto igenis hozzon kavet minimum es kerjen elnezest mert te fasz vagy. Az osszes tomegkozlekedesi jarmu ilyen. Ki a hibas ha elelepsz? A vezeto? Legyen az 5 eves vagy 95. NEM a vezeto hibaja. Igen is zarjak be a felelost. A gyerek szuleit, az idos gymajat stb... De nem a villamos vezetojet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.06.19. 02:48:34

le is lohette volna
mit haborogtok

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.06.19. 02:52:23

@VacakBlogHu: tanitsa a not moresre a hatosag( rendorseg) , ne a villamosvezeto.

A piros valoban piros, bar nem tudom errefele hogy buntetik, ha valaki gyalogoskent atmegy a gyalogos piroson. Sajnso rettento rosszul vannak beallitva itt a lampak, nagyon ritkan kap a gyalogos zoldet, igy a britek ra vannak szokva, hogy atmennek a gyalogos piroson, ugyanis embertelenul sokat kene varni.

Amugy senki nem mondta, hogy nem hibas a no. De hogy egy ilyen helyzetet nem pofozkodassal kezelunk le, az is holtbiztos.

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2013.06.19. 03:27:15

Az egész ügyben egyetlen kulcsmomentum van: miért ütött a villamosvezető?

Most vonatkoztassunk el attól, hogy ki volt a hibás, ki lépett le, lépett vissza, ki mit mondott, magyar-e vagy brit, anya, terhes stb. A lényeg szempontjából ezek elhanyagolhatóak.

Az egyetlen lényeges kérdés: miért ütött? Megtámadták? Nem voltam ott, nem tudom, de lássuk be, nem túl valószínű. Valaki mást támadtak meg? Nem. Akkor?!

Rondán beszéltek vele? Lehet, de ez SEMMIKÉPPEN nem jogalap arra, hogy megüssön egy nőt. Lehetett akármilyen lelki állapotban, vághattak a fejéhez akármit, erre akkor sem volt joga. Aki ezt megpróbálja kimagyarázni, az egy bunkó faszkalap, és megérdemelné, hogy neki is elkenjék a száját.

Tájfájter 2013.06.19. 04:27:59

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!:

"Az egész ügyben egyetlen kulcsmomentum van: miért ütött a villamosvezető?"

Azért mert ha elcsapta volna a nőcit, akkor oda az állása, megy a börtönbe, és élete egész végéig abban a tudatban élhet, hogy megölt egy embert... ha kiderül, hogy még állapotos is volt a nő, akkor duplán lesz szar neki, és felakassza magát, miközben a családja is tönkremegy bele.

És ekkor még be is szóltak neki, és lekevert egy pofont, amit később meg is bánt, és saját maga ellen kért intézkedést.

Ítélkezzünk nyugodtan a számítógép elől, hogy mennyire elítélendő egy nőnek adni egy pofont (igen, az) de ne akarjuk már meg azonnal börtönbe zárni a villamosvezetőt ezért, mikor a másik esetben "kicsit" szarabbul járt volna mindkét fél.

Én a rendőröket nem értettem amúgy. Csaj odamegy, közli velük, hogy kapott egy pofont... persze elmondja, hogy a piroson ment át.
A rendőröknek meg szépen fel kellett volna venni egy jegyzőkönyvet a könnyű testi sértésről, majd helyszíni bírsággal megbüntetni a nőt...

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.06.19. 06:24:39

Nem mentegetni akarom, de valószínű, hogy olyan vezért kapott ki magának a brit nő, aki már gázolt el valakit, aki meg is halt. Ilyen esetek után (MÁV kórház statisztika, ha jól tévedek) csak az emberek 50% képes tünetmentesen visszatérni a munkájához.
Képzeld el, hogy fél évet nem dolgoztál gázolás után, kezelések, újravizsgák; aztán szétnézés nélkül lelép eléd egy terhes nő.
- Van akinek a szeme se rebbenne (ebben kételkedek)
- Én szerintem ott helyben leadnám a szolgálatot és irány a kocsma
- És van az, ahogy a történet főszereplője reagált. Helytelen persze. De lehet van rá magyarázat.

dreia 2013.06.19. 06:37:39

Manipulatív cikk. Mintha az, hogy terhes nőt ütött meg, súlyosbítaná a villamosvezető tettét. 6 hónapos terhesség a legtöbb nőn nem látszik. Persze, hogy nem kellett volna pofont adjon a villamosvezető, de a nő helyében biztos, hogy nem írtam volna az Index-nek és másnak sem panaszos levelet. Örülne, hogy nem sérült meg, és miatta mások sem, de gondolom az utóbbi egy pillanatig sem izgatta. Persze, mivel ő terhes, neki felelőssége nincs, ő csak áldozat lehet.

decision_cube 2013.06.19. 06:40:55

Magyarország egy szar hely, nem véletlenül Európa utolsója mindenben, az oktatás és az egészségügy terén sereghajtó és ez meg is látszik mindenen. A konfliktuskezelésre képtelen, frisztrált emberek (mert ilyet sehol nem tanulnak, de majd most beleverik a fejükbe az etikát :D) aztán ilyeneket csinálnak, a családi erőszak is teljesen elfogadott - miért éppen ilyesmire kapnák fel a fejüket az emberek? Sőt, még igazat is adnak a villamosvezetőnek... remélem a brit nő most majd elgondolkodik azon, hogy hová is költözött valójában. Fura, hogy eddig elégedett volt, lehet, hogy perverz? Biztos szeret szenvedni.

Egér Fogó 2013.06.19. 06:45:16

Sok bólogatójános meg bólogatójulis habzó szájjal osztogatja itt a jelzőket...
Ha már gázoltatok el embert, akkor lehet íni kommenteket. Ha még nem, akkor kuss.

Conchobar 2013.06.19. 06:52:17

"az agyatlan agresszív tapló helyiek inzultálhatnak. Érthetetlen, hogy egy világlátott brit polgárban miért nincs egészséges óvatosság, ha elhagyja a civilizált világot!" - Nem kellene megfeledkezni a 2011-es 'kapucnis lázadás'-ról, meg a rengeteg Angliában 'kapucnis'-ról a "civilizált világ" kapcsán (feltéve, hogy a posztoló nem iróniának szánta)

Conchobar 2013.06.19. 07:04:31

"agressziókezelési zavarokkal küszködő sínpedró véresre pofozott egy halálra rémült terhes nőt a nyílt utcán?" - Nem kellene hangulatot kelteni ("sínpedró véresre pofozott" vs. "utána a járműről lepattanva egyiküket pofon vágta"). Elég a nő hangulatkeltő próbálkozása(i) is: "egyiküket pofon is vágta. Ekkor a nő a hirtelen sokktól térdre rogyott és elkezdte fájlalni a hasát". A 2002-es focivébén lehetett hasonlót látni, mikor a török Rivaldo derekához (?) dobta a lábdát, elvégzendő a szögletet, csakhogy Rivaldo a fejéhez kapott és összeesést mímelt

Conchobar 2013.06.19. 07:10:03

@decision_cube: "Magyarország egy szar hely" - De biztosan jobb hely lenne, ha az ilyen 'mértéktartó és objektív vélemények' hangoztatói az országhatáron kívül lennének

Kampfer 2013.06.19. 07:14:52

Hm... posztoló kissé hatásvadász! Ha már civilizált világ, szerintem Londonból is lehetne nagyon tuti példákat hozni! Érdekes dolgokat mesél egy kint élő családtag...!

De ami már egy érdekesebb kérdés...! Harpi! A 4-6 vonalán hol van olyan gyalogátkelő, amit nem lámpa biztosít??? Ha nincs a fején szemellenző (nem úgy, mint sokaknak), akkor tökmindegy honnan jött, látnia kellett, hogy mehet, vagy nem mehet...! És hogy ki mentette meg az életét? Nem bizonyítható, tökmindegy!

De! Mi van, ha a vészfékezés miatt a villamoson egy másik terhes lány kerül bajba? Akkor kinek a qrvaanyját??? Akkor meg a lelépő a genyó, mert bajt okozott? Akkor arról írnád a posztot?

A BKV-BKK kombó egy vicc, nem vitatom... Élén ezzel a kis szarcsimbók, gecitarisznya vitézy parazitával! Fejtől büdös... A villamosvezetőt pedig azért ne minősítgessük, mert szart sem tudunk arról, milyen stressz a városban egy műszakon át villingerezni. Persze, ő vállalta, igaz. És valószínűleg a megélhetési kényszer az egyetlen, ami még ott tartotta. Jó eséllyel ugyanúgy rühelli a szaros munkáját, mint az itt élők döntő többsége. Persze a brit nő nyilván máshoz szokott, de hát most így járt. Nem helyeslem, sajnálom az esetet, de nem kell túldimenzionálni! A vezető csak az okozat. Ki lehet rúgni, de az okozat attól még ugyanaz marad. A rendszer szar lesz, a 'vitéziek' ugyanúgy élik majd a világukat. Remélhetőleg jó sokat tud majd kártyára tankolni és elvacsorázgatni...

Hogy vezethet egy indulatait kezelni képtelen ember villingert? Úgy, barátom, ahogy vezetni és szervezni képtelen faszkalapok vállalatokat, hivatalokat, országot. Úgy, ahogy egy napok alatti gyorstalpalón végzettek immáron szakmunkákat a multiknál! És úgy, ahogy a nagyon 'alapos' pszichológiai és egyéb munkaalkalmassági vizsgálat annak találta! Az ilyen konfliktusok -pofonok nélkül- mindennaposak minden forgalmasabb úton itt a városban! Kiábrándult, ingerült és reményvesztett emberek hajtanak nap, mint nap mindenütt, idő kérdése, hogy kinél mikor pattan el a cérna! Ez nem egy iroda, ahol nyakkendőben csücsülnek a füstüveges, klímázott irodában az 'agyvirágok' és 'mítingekkel' ütik el a kávézós napot...! Észre kéne venni!
Kamp.

Rocko- 2013.06.19. 07:15:41

@Make Valamit: sose fogják ezt megérteni.

Rocko- 2013.06.19. 07:16:24

"Ezzel szemben a BKV-BKK kommunikátorai a lehető legrosszabb megoldást választották: a hallgatást."
talán mert mondjuk a bulváros azonnal főbelövés helyett kivizsgálják az esetet.

neutreality 2013.06.19. 07:16:27

Ez Angliaban ugy zajlott volna le, h a majdnem-baleset utan a vezeto leszall, ha latja, mentore nincs szukseg, akkor csak a zsarukat hivja ki (ket perc alatt ottvannak, es nincsenek megsertodve h dolgozni kel..), azok felveszik a jegyzokonyvet, hivatalbol eljarast inditanak a no ellen, a birosag pedig a tanuvallomasok es a cctv-felvetelek (ezek azok a kamerak, amik elsosorban a szabadsagunkat korlatozzak, mert jol megfigyelnek rajtuk keresztul amint leugrunk tejert, de azert ilyen eseteknel is eloveszik a felveteleket) alapjan hulyere buntetik a not, enyhito korupmenykent figyelembe veve h "masikoldali" kozlekedeshez szokott, illetve a terhesseg miatti hormonviharokat. Tiszta jatszma, minden hivatalos, es mindenki elnyeri melto bunteteset.
Testi sertest meg csak az onvedelem esete legitimal.

Egér Fogó 2013.06.19. 07:20:28

@neutreality: Semmi testi sértésről nem volt szó. Hiszti ellen egy dolog van mindig kéznél: a maflás.

öt görög 2013.06.19. 07:20:45

tanulság: nem kell fékezni, akkor csak egy mínuszos kishir

az összes ezt a témát taglaló írás egy halom álszent szar, arra megy ki, hogy a magyarokat gyalázza, ennyi

balfaszcsaszar 2013.06.19. 07:27:50

@hagyma: más országokban a villamos elé lépésért vadlovakkal tépetik szét a zembert, tehát nincs itten semmi látni való, lehet tovább ballagni

barkaba 2013.06.19. 07:43:11

@decision_cube: Izraelből ezt hogyan tudod megítélni? Nagymutter mesélte?

neutreality 2013.06.19. 07:45:59

@Egér Fogó: ja, jol emlekszem, h - hadd mondjam ilyen szepen - a magyar kartyaban a jolly joker mindig a maflas, mar csak azert is, mert anno magam is kijatszottam neha :D Tokeletesen ertem, h az atlag magyar miert nem bizik az allami szervekben, meg miertvannak romokban az idegei, meg az okok okairol is van elkepzelesem. Csak egy masfajta lehetseges lerendezesere szerettem volna ramutatni a dolognak, ami igy leirva - ugye - nem is tunik bonyolutnak.
Talan csak azert, mert pont ezek miatt a dolgok miatt nem tudom elkepzelni, h valaha hazakoltozzek, pedig alapvetoen qrvara honvagyam van :)

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.06.19. 07:48:01

"úgy felpofozott"

Na most a felpofozás magyar nyelvi ismereteim szerint annyit jelent, hogy TÖBBSZÖR is megütötte az arcát.

Ez történt??? Mert ha csak egyszer ütött, az NEM felpofozás.

Figyelem! Ez a kommentem nem magáról az esetről szól, ha az "írástudók" reakciójáról.

barkaba 2013.06.19. 07:57:10

@neutreality: Nálunk biztosan nem jön ki rendőr, legalábbis pár órán keresztül biztos nem.

Egy haverom szólni mert a cigányoknak az ABC-ben, hogy ne álljanak a pénztárban a sor elejére, mert mindenki oda vár. Elővettek egy kést és azt mondták, gyere ki geci magyar összeszurkálunk. A barátom kihívta a rendőröket, akik nem jöttek ki, egy órán át biztosan, mert azután a barátom elment. (Már nem voltak ott a cigányok,lehet a telefontól megijedtek, hátha kijönnek a rendőrök. Hátnem jöttek. Ez nem súlyos, ez csak egy életveszélyes fenyegetés.

Egy közlekedési balesetnél, ahol az én kocsim totálkárosra tört, két órát vártunk és még le is basztak, hogy nem volt személyi sérülés mi a faszt akarunk.

Conchobar 2013.06.19. 08:00:17

@Hoppácska: Ők valószínűleg nagyon jól tudják. Tudatosan, hangulatkeltés céljából írják (túloznak, hogy evvel igazolják a "sínpedró" elleni álláspontjukat)

virgo 2013.06.19. 08:03:22

@alte trottel: Annak a büntetése rosszabb esetben sokkal súlyosabb, de a nő így is veszélyeztetett egy csomó embert, önmagán és a magzatán kívül is.
Persze, neked ez semmit se számít, dögöljenek meg, csak pofon ne legyen, mert nem illik

virgo 2013.06.19. 08:07:19

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: Kiborult, mert egy pillanatig azt hitte, megölt valakit. Én is kiborulnék.

barkaba 2013.06.19. 08:10:35

@virgo: Anyám anno elütött egy férfit, aki részeg volt és gyakorlatilag elé esett. Nem halt meg csak súlyosan megsérült. Nem is kapott büntetést az anyám, de évek múlva is azt álmodta sokszor,hogy újra és újra elüti a férfit.

Muad\\\'Dib 2013.06.19. 08:15:33

Azért talán illene a másik oldalról is megnézni a dolgokat, akármennyire is elfogadhatatlan a fizikai inzultus.
Ugyanis ma Magyarországon, ha egy hülye picsa berohangál az autód elé és keresztülhajtasz rajta, akkor évekig járhatsz bíróságra, ahol győzködheted a bírót, hogy nem te vagy a hibás.
Ezen felül természetesen életed végéig benned van a stressz, hogy elütöttél valakit. Qrva jó, hogy a terhes picsa vinnyog miközben kis híján megölte a gyermekét, mert képtelen volt azt a rohadt bonyolult szabályt megjegyezni, hogy inkább MINDKÉT irányba szétnéz. A villamos vezetője meg élhette volna azzal a tudattal az életét, hogy megölt egy nőt, és annak meg nem született gyerekét. Emellett persze elvesztette volna az állását, és komoly bírósági vegzatúrának lett volna kitéve. A mai napig emlékszem hajdani fiatal koromra, mikor kiszabadultam nyugatra, és meglepődve tapasztaltam, hogy a rendőr olyan lelkesen büntetett meg, amiért átfutottam az úton, hogy öröm volt nézni. Plusz el is magyarázta, hogy mit képzelek én, más életét is tönkretehetem ezzel nem csak a sajátomat.
Esetleg itt is ezt kéne csinálni, és akkor nem szakadna el a cérna a közlekedőkben. Naponta látom a Thököly, Hungária sarkon, ahogy a sok fas* piros jelzésnél rohan át a hetes busztól, miközben teli zölddel kanyarodnak az autók. Na oda kéne egy rendőrt állítani, és az összes ilyen idiótát szép sorban megbírságolni...

Littlewood · http://mslittlewood.blogspot.hu/ 2013.06.19. 08:24:37

A BKV-vezetők szerencsétlenek tényleg nincsenek mostanában csúcsformában. Ha már magukon nem sikerül, a járművükön próbálnak uralkodni, és úgy kezelik, mintha a saját birodalmuk lenne. Ez a nő most pont pofont kapott, ami címlapra bír kerülni, pedig a jelenség ugyanaz, ami mindenkivel nap mint nap megtörténik. Pl amikor a vezető feljogosítottnak érzi magát, hogy rád csukja az ajtót, mert szerinte nem szállsz fel elég gyorsan, vagy beleugasson a mikrofonjába, hogy a nyugger néni a cekkerrel menjen beljebb, mert nem lát ki tőle (ugyanez csúcsforgalomban, amikor a bkv nem tartja a járatsűrűséget, nem szokta zavarni persze). De a legjobb, amikor a vezető úgy véli, neki joga van leparancsolni az utast, mert visszaszólt ilyen esetekben. Innentől sztem logikus folyomány, hogy időnként oda is csap. A panaszok kivizsgálása meg egy vicc. A megalapozott, szemtanúkkal alátámasztott, jogilag alátámasztottaké is.

Grgabácsi 2013.06.19. 08:27:19

Mennyi okos ember, beszarás!
Fogadjunk, egyikőtök sem vezetett még se Combinót, sem bármilyen más sárgaságot. És fogadjunk, hogy nem volt már olyan esete, amikor kis híján nem elgázolt valakit. Nem egy kellemes érzés, amikor a kuncsaft eltűnik a holttérben. (értsd: nem látod az oldalsó ablakból, de még a tükörből sem) Ilyenkor aztán futkos minden az ember fejében.

tejcsokoládé (törölt) 2013.06.19. 08:37:00

nem tartom helyesnek a vezető viselkedését, de nem védeném a hölgyet csak azért mert külföldi és terhes. múlt héten tőlem 2 méterre ütött el a 4-es villamos egy nőt, vajon mit élhet át a vétlen sofőr, akit egész életében kísérteni fognak azok a képek? az a nő is piroson szaladt át, ott voltam, láttam. ez a nő is. egyáltalán nem biztos, hogy csak rajta múlt, hogy nem történt nagyobb baj.
szombaton jöttem vissza angliából. piros lámpánál MINDENKI rohan át az úton, ott ez a divat. én nem mertem, mert nem tudtam merről számítsak autóra, és még erősen bennem élt a szerdai baleset képe. nem ártatlan a hölgy, még akkor sem, ha kicsit elragadtatta magát a vezető, aki mellesleg kb. 35 fokban ül a villamosban egész nap, gondolom légkondi nélkül...

látjátok feleim szümtükkel 2013.06.19. 08:37:26

A mai világ korszelleme más, ma nem divat az óvatosságot hangoztatni, menni kell bártan előre, vívni kell a csatát, meg a harcot, nekem senki ne magarázzon, mit előzget, majd én megmutatom neki, stb a bevett viselkedési forma.

A napokban a közelben lévő orvosi rendelőtől jött egy mentő jelzés nélkül, majd amikor az utca végéhez ért, akkor a kereszteződés előtt - bent az utcában, ahol a t alakban keresztező útról még nem lehet belátni az utcába, ezért jelzőlámpa is van - elkezdett vijjogni, és a várakozó autókat megelőzve balra kikanyarodni. Közben jobbról forgalom volt, szerencsére nem nagy, így nem történt baj. Eszembe jutott, ha a beteg annyira rossz állapotban volt, akkor miért nem kellett az egész úton végig vijjogni, továbbá miből gondolta a vezető, ha a kanyar előtt közvetlenül bekapcsolja a sziránát, azt időben fogják meghallani a neki jobbról érkező járművek.
Aztán rájöttem mi a titok nyitja: ki le nem szarja, hogy mit mondanak az idősebb, tapasztaltabb emberek, mi titánok még a közlekedést is újra kitaláljuk. Meg azt is, hogy milyen módon kell megvizsgálni, ki alkalmas a közlekedésben való részvételre, és ki nem.

A közelmúltban gk-val egy úton balra akartunk kanyarodni, de a balról jövő autó annyira beállt az út közepére, hogy gyakorlatilag vissza felé kellett kormányozni a forduláskor. A vezető megkérdezte a szabálytalankodótól, hogy tudja mit csinált, majd mindenki ment az útjára. Mire a közeli áruház parkolójához értünk, a "sértődött" gépkocsi utánunk jött, hogy mi a bajunk?

Mellesleg ha valaki lát mostanság olyan közösségi közlekedésben dolgozó gépjárművezetőt, aki nem stresszes, az harangoztasson, mert csodát lát.

deruyter 2013.06.19. 08:51:42

Hát én nem tudom itt egyesek melyik bolygóról jöttek, meg pl. hogy tudnak ilyen párhuzamokat vonni, hogy " utast gyűlölő stílusnak, ami még a szocialista diktatúrából maradt itt. Az azóta eltelt 23 évben pedig fennmaradt, "hála" a kommunisták kezében hagyott hazai médiának!" Szólok, hogy a média 99 százaléka már rég semleges vagy jobbos kézben (vagy írjak hasonlóan fasisztát?) van. Legalább 3 éve. Én is a kommunizmusban születtem, de érdekes módon eszembe nem jutott volna felpofozni a hölgyet, pláne, hogy visszalépett a sínről. Egyszerűen nem is értem az egészet, hogy lehet mentegetni ezt a gyökeret? És miért?
A társadalomban való élés egyik alapszabálya, hogy az, hogy ha nekem van valami gondom, pl: feszült vagyok, az nem jogosít fel arra, hogy tetszés szerint levezessem másokon. (lásd. még Habony Árpád).

Rive 2013.06.19. 08:55:00

Hümm.

1.) a fickó hibázott, a verekedésért megfelelő büntetés jár neki. Pont.

2.) az internetileg túlb@szott terhes anyuka szintén (súlyosat) hibázott, neki is. Pont.

Aki meg képtelen felfogni, hogy esetenként nincs jó/rossz, hanem rossz/rossz jön össze, az pattanjon le az internetről, nem neki való.

a kormány embere 2013.06.19. 08:56:43

Szerintem teljesen korrekt a bkk kommunikáció,hiszen nem történt semmi rendkívüli.Vívják mindennapos harcukat a zutasok épségéért,és ha valaki - pláne egy mocskos kapitalista fattyat hordó - megtámadja a NER-ben szabadságharcát vívó villamosvezetőt a szent küzdelemben,annak jogosan jár a pofonok özöne!
Emlékszünk,a "jópofáskodó" buszsofőrt,haladéktalanul kirúgták!
Még több vítézt a bkk-ba!

Ultrahangos Zsírbontás · http://mystica.hu 2013.06.19. 08:57:06

Az volt már, aki félig az ajtóba zárta az utast és így ment vele egy megállónyit?

Don Quixote de la Ferko 2013.06.19. 08:57:23

Több millió jármű közlekedik naponta a magyarországi utakon úgy, hogy egy idegbeteg nyomorult vezeti.
A villamosvezető csak egy a sok közül.

Atrox 2013.06.19. 08:57:32

"Miért vezethet tömegközlekedési eszközt olyan ember, aki képtelen féken tartani az indulatait? – tettük fel fentebb a kérdést. "

Nem vezethet. A vezető a végálomáson önként kiállt a forgalomból, intézkedést kért maga ellen (!) és azonnal felfüggesztették. Erről a blog nem ír, mert nem lenne hatásvadász és nem illik bele a szerző világképébe.

Lurian 2013.06.19. 08:57:44

Japánban 5 perc késésért az egész vasúti vezérkar nyilvánosan hamut szórt a fejére. Ha emberileg nézem a dolgot, akkor ebben az esetben az átmenetet az képezhette volna, hogy a sofőr leszalad a villamosról, és megkérdezi a nőt, hogy jól van-e? (Persze miután ugyanezt megtette a járművön is...) Büdös tajparaszt hozzáállás egy nőt megütni. A totál legalja pedig egy terhes nőt megütni. A sofőrnek van rutinja. Fel kell(-ett volna) készíteni őt a hasonló esetekre, meg elküldeni pár anger management kurzusra. Addig felesleges mentegetni, amíg akár a posztolók között is bőven van olyan, aki elítéli amit és ahogy tett. Ez azt jelenti, hogy már közöttünk is akad jópár, aki ezt a melót jobban elvégezné. Villamost vezetni meg lehet tanulni. Embernek meg valaki vagy az, vagy nem.
Mellesleg erősen csodálkoznék, ha a pofon azért csattant volna el, mert a pasi "megijedt"...
Persze jó lenne hallani a szituról egy olyantól is, aki fent ült a villamoson. Kíváncsi lennék mennyire voltak veszélyben a népek.
Ja, és még valami: írták páran, hogy a villamoson is eleshetett egy-egy kismama, velük ki törődik? Na, ha egy villamoson egy terhes kismamának állnia kell a mai Budapesten, akkor valóban ott az ország lefolyója...

Karipapa01 2013.06.19. 09:04:32

Az a villamosvezető nem azért nyomott le egy maflást, mert a nő a villamos elé lépett. Azért csak egy ordítozás járt. A maflást azért kapta, mert az egyébként is sokkos állapotba került vezetőnek még be is intett a csaj és ettől elszakadt a cérna. Maradjunk a tényeknél. A csaj csak ennyit szólt volna, hogy "sorry", akkor a villanysofőr valószinüleg káromkodva visszaül a helyére és kis idő után magnyugodtak volna a kedélyek.

Don Quixote de la Ferko 2013.06.19. 09:07:05

Elnézést kérek a villamosvezetőktől az előbbiekért, igazából a poszt toló az az állat, aki így aposztrofálta őket, ezért használtam a kifejezést.
Az autósokra ettől még áll a jellemzés.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.06.19. 09:07:22

@alte trottel:
Amit a villamossofőr csinált, az természetesen megengedhetetlen, de a történetnek van egy olyan része is, amelyben a nő védekezik, hogy egyrészt ő nem tehetett róla, csak figyelmetlen volt, holott tilosba lépett le, másrészt hogy a sofőr csak azért fékezett, hogy leszállhasson és beszólhasson. Egyrészt ezeket a kifogásokat teljesen felesleges lenne elmondania, mert attól függetlenül elfogadhatatlan a sofőr viselkedése, hogy ő milyen szabálysértést követett el, másrészt ezzel a kamuzással hiteltelenné válik. Ráadásul végső soron azt is kritizálja, hogy a sofőr lefékezett, holott neki tényleg azt kellett csinálnia, függetlenül attól, hogy egyébként a hölgy el tudott-e ugrani időben, ha nem fékez, amit egyébként nem tudhatunk biztosan, hogy igaz-e.

G_Norton 2013.06.19. 09:07:57

@Hózen Tróger: @tejcsokoládé: Fordítsuk meg az esetet. Sokszor kell ide-oda mászkálnom a városban, vagy csak úgy sétálgatok, és előfordult egy érdekes dolog: épp átmennék a zebrán, sajnos valamiért lámpa nincs, és ha lelépsz a zebráról - mivel a két egymást keresztező út nem merőleges egymásra - gyakorlatilag hátrafelé kell fordulnod, hogy ki jön majd balról.

Na nem jön senki, lelépek, szépen kinézek balra-jobbra-balra (miután egyszer elütött egy Trabant, miközben nekem volt zöld jelzés, aztán még le is ordított a vénember, azóta megtanultam ezt egy életre), majd elindulok. Hallom, hogy egy autó, gyorsan hátranézek - a balról bekanyarodó autót pont látom, hogy mögöttem centikkel hajt el, NEM az utat nézi, hanem a balra lévő benzinkutat, és egyik kezében telefon volt. Nem sok híja volt, hogy elcsapjon.

Most mentem volna utána annak a baromnak, hogy kirángassam üvöltözve, hogy majdnem elütött? Mellesleg a fent említett trabantos öregúr is piroson akart áthajtani, és még hány ilyen eset van a városban, hogy a barom kamionos gyorsan át akar csusszanni a sárgán, aztán keresztben teljesen elfoglalja a zebrát.

Szóval van itt még bőven eset, amikor nyugodtan lehetne pofozkodni, meg üvöltözni, miért pont ezt egy BKV-sofőr teszi meg? Aki ráadásul lehetséges, hogy kissé elferdítette a valóságot, mert az angol nő levelében kicsit máshogy történtek a dolgok... Aztán vagy kiderül, vagy nem. De a BKV-t ismerve inkább az utóbbi fog megtörténni.

Don Quixote de la Ferko 2013.06.19. 09:09:26

@Karipapa01:

Annyi értelme volt a sztorinak, hogy kiderült, a brit buta picsa és a magyar bringás egy értelmi színvonalon áll.
Mindegyik mutogatással és ordítozással köszöni meg, ha megmented a nyüves életét.

VacakBlogHu 2013.06.19. 09:16:28

@alte trottel: Nekem jó a szittyamagorság, és örülök neki, hogy válaszra méltatsz, nagy megtiszteltetés ez nekem. Emlékeim szerint sehol nem írtam, hogy helyes volt megpofozni a nőcit, vagy, hogy a problémás ügyeket így kellene intézni. És azt sem, hogy a pofozkodásért nem járt büntetés. Azt viszont igen, hogy a történet pontos ismerete nélkül ne ítéljünk el senkit. Pláne ne azért, mert egy babát váró brit nőci, mond valamit, egy hímnemű, magyar villamosvezetővel szemben. Az eredeti cikk szerint a vezető jelentette az esetet és vizsgálatot kért maga ellen. Ez nem menti fel, de nem ártana figyelembe venni. Szóval szívesen maradok a szittyamagor, aki képes a szövegértésre, mint hozzád hasonló szuperintelligens többdimenziós létforma aki úgy minősítget másokat, hogy közben képtelen a szövegértésre :D Kézcsókom!

ErrOr 2013.06.19. 09:17:25

Ha a nő felejelentette a sofőrt ezért, a bkv helyében én feljelenteném közüzem megzavarásának kísérletéért, mert szándékosan nem vette figyelembe a piros jelzést, ezzel vészfékezésre kényszerítve a villamost. Ezzel borult a menetrend és ha esetleg megsérül a villamoson egy munkavállaló, akkor másik közüzem munkája is belassul, vagy nem fizet adót a privát szférában dolgozó munkavállaló és még táppénzre is jogosult. Ergo az ország működését próbálta szabotálni :D

Karcolt lendület 2013.06.19. 09:20:45

@Kisamotors:
"Gondolom ez minden villamosvezetővel megtörténik havonta egyszer. Aztán még sem oszt ki egy két kokit, sem sallert."

Gondolom, akit a figyelmetlensége ellenére épp nem ütöttek el, az általában megköszöni és bocsánatot kér, nem bemutogat a villamosvezetőnek.

A poszt által sugallt, a villamosvezető megfeszítésére vonatkozó igényt nem igazán értem, miután maga a villamosvezető is pontosan tudta, hogy hibázott, hülye volt és kiállt a forgalomból, eljárást kért maga ellen. Meg fogja kapni a büntetését - nagyon helyesen. Több év börtönt követelni a kánikulában, az életmentés után hirtelen felindulásból lekevert pofonra pontosan ugyanez a pofozkodós indulati szint.

@Zb74:
+1

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!:
"Most vonatkoztassunk el attól, hogy ki volt a hibás..."
Ne vonatkoztassunk el, mert akkor csak statáriálisan ítélkezni tudunk, tanulságokat levonni nem. Nem az empátia hiánya tesz minket civilizált emberekké.

VacakBlogHu 2013.06.19. 09:21:23

@Kisamotors: Könyörgöm, nem tudjuk miért volt a pofon. Az elé lépésért, vagy az utána történtek miatt. Nem mondtam, hogy pofozni kéne, de azt igen, hogy ítélethozatal előtt nem árt a lehető legjobb megismerni a történteket.

Pepibubó 2013.06.19. 09:24:43

@deruyter: Először is jólesik, hogy a szövegemet citálod,
2013.06.19. 08:51:42
egyet is értünk a brutális állat "villamosvezető" tettének megítélésben.

Csak az okokban nem, de ez amúgy is más történet. Fenntartom, hogy nem a magyar nép primitívebb, mint a világ nyugati fele, hanem az igenis döntően ma is nyugatellenes, hazai bolsevik média a fő ok az eset torz megítélésében, hívják akár "bal-", vagy "jobboldalinak"!

szgy 2013.06.19. 09:27:16

Azt hiszem a kresz nem tesz kivételt hogy külföldiek, nők, terhesek, stb. ész nélkül szaladgálhatnak az utcán akár tilosban is. Gyalogos tilosban átmegy minimum 10 vagy 30 ezer, nem tudom biztosan. Remélem nem csak a villamosvezetőt büntetik meg, aki kb. áldozata lett a csaj felelőtlen idióta magatartásának. Teljesen érthető az elborulás miután azt hitte hogy majdnem meghalt valaki még az a valaki pofázik neki. Én is voltam már úgy hogy valaki majdnem kinyíratta magát velem sötétben kivilágítás nélkül, nem a legmegnyugtatóbb helyzet a világon. Kész túlélőtanfolyam lesz a gyerekének az anyjával az utcára menni.

Biztos megvannak a megfelelő szabályok amik alapján meg lehet büntetni a csajt is, de akkor gondolom az lenne a hír hogy a fasiszta országban még meg is büntették a megvert terhes anyát, hát még ha kiderül hogy zsidó is :-) hatásvadász demagógia ezerrel.

albino combino 2013.06.19. 09:32:30

az ugye megvan, hogy a sofőr a végállomáson azonnal kiállt és fegyelmit kért maga ellen?

Don Quixote de la Ferko 2013.06.19. 09:36:40

@VacakBlogHu:

Korrekt.
Üdv a klubban.
Örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen a világban, aki még tisztában van az "Audiatur et altera pars" jelentésével és alkalmazni is tudja.

Don Quixote de la Ferko 2013.06.19. 09:37:38

@albino combino:

Lényegtelen, és nem illik bele az államilag vezérelt ellenség-keresési képbe.

Pepibubó 2013.06.19. 09:37:39

@albino combino: Az ugye megvan, hogy primitív állat módjára viselkedett és bűncselekményt követett el? Ha a te hozzátartozóddal tette volna ezt, akkor neked "mi lenne meg" az esetből?

Fejesrob 2013.06.19. 09:40:50

Villamosvezető-bűnözés.

Amúgy a villamosvezető beszámolójából úgy tűnik, a villamosvezető azt hitte, az egyik nőt elütötte. Aztán amikor leszállt, derült ki, hogy nem, csak a villanyos takarásában volt.

Nem helyes a füles, ez nyilvánvaló, de ha nekem dumál a nő, még neki áll feljebb, abban a helyzetben én is ezzel vezettem volna le a feszkót.

A nő pedig inkább köszönje meg, a villamosvezetőnek, hogy életben maradt.
Mellesleg a rendőrség helyében a nőt szénné büntetném. Ha a villamosvezetőt megbüntetik, az lesz az üzenete a többi idegennek, hogy a körúton pirosban is szabad lófrálni, hiszen vigyázzon a villamosvezető. Itt nincs rendőr, aki azonnal ott van, ha átfutnál, itt jön a villamos.

Don Quixote de la Ferko 2013.06.19. 09:43:39

@Pepibubó:

Kikérdezem, ha kiderül, hogy tojt a pirosra, akkor talán még én is lekeverek egyet.

Tudod, minden nézőpont kérdése.
A "mocskos szemét tornatanár" kifizettette apámmal a lányöltöző kilincsét. Öreg kifizette, meghallgatott engem is, oszt amikor kiderült, hogy berúgtam az ajtót, akkor nem a tanárt ment megverni, hanem rajtam törte el a fakanalat. A mai világban ez fordítva történt volna, mert mit képzel a büdös paraszt tanár, és különben is, tanárnak kuss.

Fejesrob 2013.06.19. 09:43:39

@Pepibubó: A füles nyilván nem helyes, de aki a körúton pirosban átrohanna, annak igen.

Kibaszott veszélyes, mindig is az volt. Én már csak tudom, évekig ott laktam.

valerio 2013.06.19. 09:43:57

ÁZSIAI HORDÁNAK LÓ KELL, NEM VILLAMOS. (Hú, de jól esett:)

neutreality 2013.06.19. 09:45:02

@Pepibubó: nem primitivebb, de osszessegeben ma kijelentheto, h a tarsadalom (nyilvan altalanossagban) valamelyest kevesbe civilizalt. Abbol a szempontbol mindenkepp, hogy lennie kellene egy altalanosan elfogadott kepnek arrol, h mi jo es mi helyes, illetve mi az a hatar, amin tul ertheto kivalto okot hozni meg lehet, de felmento indokot mar nem. Civilizalt orszagban a tettlegesseg ilyen: megtortenik, de kb. mindenki eliteli, akkor is, ha volt elozmenye.
A not a rendoroknek meg kellett volna buntetni kozlekedesi kihagasert es kozveszely okozasert, a vezetot pedig garazdasagert. Szvsz.
Helyszinen felvett tanuvallomasok nelkul viszont valszeg nem lesz igazsag az ugyben.

Fejesrob 2013.06.19. 09:45:36

@smartdrive: Ezért kellene elolvasnod a villamosvezető beszámolóját is.

A nő visszalépett, csakhogy ő nem látta, mert a villamos takarásába volt. Azt hitte, elütötte.

szgy 2013.06.19. 09:45:36

Ha már közveszélyokozás, ha kiderül hogy a vészfékező villamoson megsérült valaki az aztán perelhetné az angol csajt, akárhogy neki áll feljebb. (Egyik ismerősöm így törte el néhány bordáját.)

Fejesrob 2013.06.19. 09:47:32

@neutreality: A tanúvallomástól függetlenül meg lehet büntetni mindkettőt, hiszen a nő pirosban rohant át, a villamosvezető pedig megütötte.

Sajnos most az lesz, hogy a nő feljelenti a villamosvezetőt, a kit kirúgnak, a nő pedig holnapután újból átmegy a pirosban, mert rájön arra, hogy itt nem jár érte büntetés.

Don Quixote de la Ferko 2013.06.19. 09:48:28

Végső meglátásként, aztán mentem a dolgomra.

A villamos veszélyes üzem. Nem tud félreugrani. Autónál, motornál, egyébb baromságnál még ott a kormány, és van menekülési lehetőség. Itt nincs. Ennek a tudatában vezetik a tonnás szörnyeket, és tisztában vannak azzal, hogy ha fékúton belül történik valami, akkor az megtörténik. Nincs más megoldás.

Akit érdekel, annak adok címet, telefont, oszt megkérdezheti a mozdonyos rokont, hány évig ébredt fel arra, hogy hallja a csontok ropogását, és látja az öngyilkos szemét.

Higgyétek el, ez a pofon ebben a szituációban tökéletesen megfelelt az adott helyzetnek.
Akinek nem tetszik a módszer, az felállhat a karosszékéből, elmehet villamosvezetőnek, és észosztás helyett megtapasztalhatja a modern világ apró örömeit.

Fejesrob 2013.06.19. 09:48:54

@neutreality: Ekkora marhaságot, te ezt komolyan gondolod? Előbb megvernek téged egy semmiségért a nő hazájában mint itt, elhiheted.

Pepibubó 2013.06.19. 09:49:38

@Don Quixote de la Ferko: " hanem rajtam törte el a fakanalat. "

Mindent értek.

Don Quixote de la Ferko 2013.06.19. 09:53:24

@Pepibubó:

Így van. Többek között ennek köszönhetően tudom megítélni a világot a történései szerint, és nem hozzád hasonló módon egyoldalúan szemlélem, mert a felső utasítás erről szól. Majd ha elvégzed az általános iskolát, talán már te is megérted.

neutreality 2013.06.19. 09:56:28

@Fejesrob: pedig nem hiszem el, mert 8 eve ott elek, es meg egyet sem kaptam, es ami meg jobb, egyet sem adtam :) otthon talan egy ev sem telt el igy (27 evesen szoktem meg:))
Egyebkent nem azt mondtam h nem tortenik meg, hanem h vitan felul elfogadhatatlan, ennyi.

Pepibubó 2013.06.19. 09:59:50

@Don Quixote de la Ferko: Köszi, nincs kedvem újra elvégezni az általános iskolát, mert esetleg az osztálytársad lennék.
Az egyetemet már szívesen járnám újra, ott nem fenyegetne ez a veszély :-)

Don Quixote de la Ferko 2013.06.19. 10:05:21

@Pepibubó:

És ez így van jól.
Köszönöm, hogy kiborultál az igazságtól, ezzel is csak azt bizonyítottad, hogy jó dolog az, ha kíméletlenül közlöm az igazat mindenkivel, és tojok rá, hogy kiborul tőle.
De ugye nincs harag, hogy buta voltál?
Nem venném a szívemre.

Grgabácsi 2013.06.19. 10:11:34

@Don Quixote de la Ferko: "Akinek nem tetszik a módszer, az felállhat a karosszékéből, elmehet villamosvezetőnek, és észosztás helyett megtapasztalhatja a modern világ apró örömeit."

Uff. Erről van szó.

govegan 2013.06.19. 10:19:14

a villamosos bacsi miert nem a villamosba rug/ut/harap/karmol bele, ha duhkitorese van?
a villamosos bacsi egy ute-fradinal torteno veszfek utan a verbalis agressziora fizikaival valaszol?
a brit neni miert nem birja elfogadni hogy hibazott, es a villamosos bacsi heves gesztusai nem a szemelye ellene szoltak?
a brit neni miert nem egyezmenyes jellel inkabb a nyitott tenyeret emeli fel a kurva anyazo villamosos bacsi fele, jelezve bocs a kellemetlensegert?

meleg van, na.

albino combino 2013.06.19. 11:37:55

@Pepibubó: amit utólag el is ismert 2 perccel később hogy lehiggadt.
Oké nézzük csak az egyik oldalról. Egy ártatlan TERHES (nyilván látta, hisz az angol nők mind nádszál-karcsúak) nőt úgy megvert mint itt a posztban a képen...
Mit szeretnél, mi legyen ezzel az agressziv, őrjöngő emberrel? Kezét, lábát vágjuk le, vagy elég lesz az életfogytiglan?
Nem a tettet védtem egyébként se, hanem a poszt egyoldalúsága zavar. Hatásvadász, manipulativ

felka 2013.06.19. 11:42:03

tegnap nem ment át hát újra leírom:

évekkel ezelőtt a házban egy lakó bekattant, és baltával a kezében (!) őrjöngött minden szomszéd ajtaja előtt, hangosan szitkozódva.Egyedül nőként egy picit meg voltam ijedve, a mentősök is alig bírták leszedálni. kint volt a rendőrség is szokás tehetetlenül.
ez az ember továbbá a felesége lábába lőtt (!)pisztollyal, állítólag véletlenül...

ugyanez az ember bkv buszjáratot vezet a mai napig is lehet, budapesten.

ennyit az alkalmasságról.

aki szerint helyén való a pofon, gondolom 90%-ban férfiak (így állva bosszút az emancipációért) szégyellje magát. amennyiben nő az illető, duplán.

el sem hiszem hogy titeket is anya hordott ki.

albino combino 2013.06.19. 11:47:35

@felka: equal rights, equal lefts :D

felka 2013.06.19. 11:49:55

@albino combino: mondtam én hogy fáj az az emancipáció....de azért mindenki tudja hogy egy (ráadásul terhes) nő fizikailag mindig gyengébb marad mint a leglepusztultabb férfi. nagyon kevés elenyésző kivételtől eltekintve. szóval a nőverés még mindig nem menő.

ErrOr 2013.06.19. 12:10:44

@felka: "mondtam én hogy fáj az az emancipáció....de azért mindenki tudja hogy egy (ráadásul terhes) nő fizikailag mindig gyengébb marad mint a leglepusztultabb férfi."
és ezt kihasználva átgyaloglunk a piros lámpán, körül nem nézünk(itt kíváncsi lennék, hogy a barátnője is ugyanolyan hülye, hogy csak jobbra néz?), veszélyeztetünk 50-100 utast, csak mert nekünk büdös megállni a piros lámpánál a nagy egyenjogúságban, és utána még beugatunk, meg mutogatunk a rémült sofőrnek, aki azt hitte, hogy gázolt.
A sok blablát meg hagyjuk, amit magyarázkodás címén előadott, halvány lila fingja sincs az ilyennek a fizikáról...
A pofon nem volt jó döntés, de az oktató célját remélhetőleg elérte.
A babavárásra meg ne hivatkozzon senki, mert a 8. hónapig első ránézésre nem nagyon lehet eldönteni, hogy babát vár, vagy csak "jó húsban van".
A törvény előtt egyenjogúak vagyunk, de a természet másképp döntött.

felka 2013.06.19. 12:12:11

elolvastam.

nézzétek, én még mindig azon kevesek közé tartozok, akik minden probléma ellenére szeretnek a saját hazájukban élni.
az egyik ilyen probléma a nőkkel való bánásmód.
teljesen elfogadottá, sőt már-már menővé vált a nőverés. terhes? méginkább...nehogymár azért mert terhes előjogok, netán előzékenység illetné meg...(hőzőngés)
ez jön le a kommentekből, és ez az igazán szomorú.

hogy a nő nem viselkedett normálisan az egy dolog, én is felfogtam.

de a pofontól (ami jó nagy volt) akár ki is repülhetett volna a szűk villamosmegállóból az úttestre, ahol akár el is üthették volna...az már elég büntetés lenne neki? (sokan kivántak neki hasonlókat)

albino combino 2013.06.19. 12:12:44

@felka: honnan tudod hogy himbilimbim van?
illetve miért kell hozzátenni mindig hogy terhes a nő? A sofőr ezt nem tudhatta és nincs köze a történethez.
az újabb cikk alapján pedig szerintem egyértelmű hogy rendesen megkapta a büntetését a villamosvezető, szóval nem kell túlragozni ezek után

Muad\\\'Dib 2013.06.19. 12:15:13

@felka:
A helyzet az, hogy jelen esetben semmi köze a dolognak ahhoz, hogy az illető nő volt. Ha férfi lett volna, akkor is kap pofont. Azt, hogy terhes, meg pláne ne keverjük bele, lévén erről fogalma nem volt abban a pillanatban a villamos vezetőnek. De olvasd el, ami itt írtam: @Muad\\\'Dib: . Valóban nem normális a pofozkodás, és nem kellett volna, de megértem a lelkiállapotát a vezetőnek, pláne, ha tényleg még utána röhögcséltek, meg bemutattak neki...

felka 2013.06.19. 12:16:10

@ErrOr: azért nem kell annyira pátyolgatni szegény sófőröket simán kinézek mindegyikből hasonlót...ja egy ismerősöm fiának csupán a lábát vitte le azt meg sem állt..hagyjuk már a szerecsenmosdatást.

ezt a sofőrt ha meg is értem akkor sem lehet pofozkodni.tök mindegy terhes-e vagy nem. erőfölényben van és kész.

albino combino 2013.06.19. 12:16:46

@felka: sőőőt, akkora pofont is kaphatott volna hogy angliáig repül.
ha elolvastad a cikket, akkor láthattad hogy megszivta a sofőr a pofon miatt, kib.szták a munkahelyéről valszeg, a mostani helyzetben érdekes lesz állást találnia, 20 éves bkv-s múlttal...
nőt verni meg mindenki szerint gyáva dolog, látod, ha egy hülye angol pasi kapott volna egy maflást ezért akkor sehol se lenne hir a dologból, még talán meg se hurcolták volna a sofőrt

felka 2013.06.19. 12:17:30

@Muad\\\'Dib: persze nem tudta hogy terhes. ez pech.

máskor majd uralkodik magán, beéri a verbális agresszóval.

felka 2013.06.19. 12:18:09

@albino combino: hát igen, úgyhogy mégsincs emancipáció.

Muad\\\'Dib 2013.06.19. 12:20:06

@felka:
Az lehet, de ha rajtam múlna, ha már ekkora perpatvar van, a nőnek is kipostáznám a közlekedés veszélyeztetése címén a "kis" csekket, hogy bátran fizesse be.

felka 2013.06.19. 12:21:36

@albino combino: persze mert ha buksisimizés lenne ahogy szeretnétek, na akkor aztán már napi szinten vernék a soförök az utasokat,bármiért, lehetőleg a gyengébbeket, nem a kigyurt kancigányokat biztosan.

vannak esetek amikor sajnálom őket, pl. amikor éjszakai járatokon megtámadják őket páran, na akkor nekik a szar, akkor esélyük sincs pedig ott járna a pofon.

ErrOr 2013.06.19. 12:32:21

@felka: a "pátyolgatás" annak szól, hogy a média úgy mutatja be a helyzetet, mintha a nő áldozat lenne, a sofőr meg egy agresszív állat. Ehelyett az derült ki, hogy a nő okozta a vészhelyzetet, és utána még provokálta is a 160as pulzussal adrenalintól pörgő szervezetű sofőrt, aki hozott egy rossz döntést és adott egy pofont. Nincs rá mentség.
Volt már ilyen vészfékezésben részem anno, 4 ember esett nekem, az volt a szerencse, hogy én előre néztem, és láttam mi történik, ezért felkészültem a fékezésre és az érkező utastársaimra. Ha nincs szerencsém és nem előre nézek, akkor tört volt 1-2 csontom, és nem a sofőrt okoltam volna a fékezésért, hanem azt aki kikényszerítette.
Az emancipációt meg ne magyarázd ebbe bele, a hülyeség nem nemek függvénye.

Karcolt lendület 2013.06.19. 14:01:25

@felka:
Nem olvastam senkitől, hogy helyénvaló lenne a pofon. Mindössze a többségnek van tapasztalata olyan élethelyzetről, amikor eldurran az agya valaki másnak a hülyeségétől, figyelmetlenségétől és pimaszságától. Közlekedésben pláne, ha a többség nem autóban ülne, sokkal több lenne a tettlegesség.
Ez mindössze empátia és az angol nő a "lehet, hogy nem figyeltem, de a sofőrnek nem is kellett volna lefékeznie (a francokat nem) és amúgyis a kurvaanyját, hogy ideges volt" hozzáállásával nem vívott ki komolyabb szimpátiát.

Szabványok 2013.06.19. 14:23:55

@monddazigazatmar: Tudtommal nincs.
(De nem vagyok jogász.)

Szabványok 2013.06.19. 14:26:25

@Nervus: "Mekkora a villamosvezető, hogy te így vágod, hogy drabális?"
Valahol azt olvastam, hogy erős testalkatú.
De igazad van nem számít a testalkat. Az agresszivitás számít.

látjátok feleim szümtükkel 2013.06.19. 15:26:45

@Harpi:
Hát igen, minden éremnek két oldala van. Meg egy éle(te).

Az él(et) szokta eldönteni, hogy ki mit érdemel, és úgy tünik most is el fogja dönteni.

A vezető védelmében azért hozzá tenném, hogy a bűnügyi irodalom ismeri a bűncselekmény elkövetésének azt a helyzetét, amikor az elkövető tudatbeszűkült állapotban cselekszik.
Nem védelmében, de a sértett nő ellenében azért mindenki gondoljon bele, hogy miként érezné magát a vezető helyébe. Nem volt erkölcsileg helyeselhető a cselekedete, de az sem helyeselhető, hogy ha valaki a közlekedési szabályokat szándékosan, vagy akár gondatlanul ( saját és a leendő gyereke, meg más emberek életét veszélyeztetve ) megszegi.
Az őserdőben az oroszlán nem tűr raklamációt, "elüti" a bamba áldozatot, míg a villemosvezetőnek vigyázni kell más közlekedőkre, akik tudják, hogy nekik a villamos az oroszlán. Nem csoda, hogy a cérna néha elszakad.

Én a nő helyében elnézést kértem volna, és haza somfordáltam volna azzal, hogy a pofont sokkal korábban ( még gyerekkorában ) kellett volna megkapni, és kurvára örülnék, hogy nem haltam meg egy villamos alatt.

Karipapa01 2013.06.19. 15:28:40

Anno 1972.-ben katonaként "csőrős" billencs Krazzal épíítettük az autópálya alapját Tatabánya és Tata-Remeteségpuszta között a 22.Volán kisegítésére. Hordtuk a földet, építettük a töltést. Egy esetben Vértesszöllősön mentem éppen Tata felé kb. 40-nel szép kényelmesen "ketyegve", amikor is jobbról egy kapubejáróról váratlanul elém került egy kb. 4 éveskis szőke kisgyerek 3 kerekű biciklivel. Persze rémület, satufék, és a gyerek eltűnt a motorháztető takarásában. Senkinek soha nem kívánom azt az érzést! Minden elmosódott, dobolt a vér a fülemben, a gyomrom a torkomban, azt hittem elájulok. Nem mertem kiszállni a fülkéből, mert tudtam, hogy ha meglátom az összenyomott gyereket, meghalok. Üvölteni tudtam volna. Végül is kiszálltam és megnéztem. A gyerek éppen tolta visszafelé a kis biciklijét a bejárón. Nem vagyok vallásos, sőt kifejezetten ateista vagyok, mindig az is voltam. De! Ott akkor letérdeltem a kocsi előtt és hálálkodtam az Úrnak, hogy nem történt katasztrófa. A gyerek szülei, akik közben éppen zárták a kaput csodálkozva nézték, hogy mit térdel és imádkozik az ajtójuk előtt egy katona. Már 62 éves elmúltam, de néha még éjszakánként felriadok, ha néha az esetről álmodom.

felka 2013.06.19. 15:44:25

@ErrOr: "Az emancipációt meg ne magyarázd ebbe bele, a hülyeség nem nemek függvénye."
nem én magyarázom bele, csak fentebb sokan azért tartják helyesnek a pofont mert elvégre emancipáció van, nyugodtan lehet nőt (is) verni.
@Karipapa01: ez nagyon durva. azért megkérdeztem volna a szülőket hogy miért nem figyelik kicsit jobban a gyereket.

felka 2013.06.19. 15:51:53

@Karipapa01: ez durva. lett volna pár kérdésem a szülőkhöz.

@ErrOr:"Az emancipációt meg ne magyarázd ebbe bele, a hülyeség nem nemek függvénye."
nem én magyaráztam bele, de sokan ezért örültek hogy pofont kapott a nő, mert hogy mi akartunk az emancipációt, és amellé jár a pofon (is).

felka 2013.06.19. 15:52:36

..és így lett dupla a kommentem...

albino combino 2013.06.19. 16:07:30

@felka: ha pasi csinálta volna, akkor is kijárna a nevelő célzatú pofon. Vagy ugye nem kap pofont, és éli ugyanúgy az életét, mígnem egyszer majd jön egy olyan sofőr, aki nem tud időben fékezni...
ez már nem csak neked - Nagyon valószínű amúgy, hgoy sose derül ki a teljes igazság. Illetve kiderül, csak ahány ember, annyi igazság. Abban még mindig egyetért mindenki, hogy nem volt a legszerencsésebb dolog a pofon, mielőtt belekötnél

valerio 2013.06.19. 17:26:05

A kommenteket olvasva hálát adok a teremtőnek, hogy nálunk nincs szabad fegyverviselés.

a kormány embere 2013.06.19. 18:12:21

@valerio:
Tökéletesen egyetértek!
Ez az ország,a hülyék gyülekezete!

Talán nem ártana mindenkinek tudomásul venni végre, a "közlekedés"-nevű sportág alapvető igazságait.
Ebben a játékban olykor elqrunk dolgokat!(Sajnos ez elkerülhetetlen,aki mást mond,az barom)
Amit az egyik játékos elfütyül,a másiknak kell kivédeni hogy aztán máshol,másokkal újra játsszuk a meccset.A döntetlent nevezzük balesetnek.Tetszik vagy sem,ez így működik.
Épeszű ember,nem gondolhatja,hogy ököllel kell/lehet a szabályok betartását kieszközölni!Nem lehet mentség a stressz,a fáradság a "népnevelésre".
Aki nem bírja a gyűrődést,menjen cukrásznak,ott bírhatóbb a klíma.Ilyen egyszerű.
u.i.
Olvasva a sok értelmest,azon tűnődöm,még jó, hogy Szőgi Lajos meglincselőiért, nem szerveznek békemenetet.

Kisamotors 2013.06.19. 18:50:30

Úgy nézne ki, hogy én a két nőt védem ?
Hát nem, de ennek az esetnek teljesen máshogy kellene működnie egy normális országban.
Talán eset sem lenne, nem nem futkosunk át a piroson.
Biztosan nem szándékosan akartak átszaladni, hanem leléptek figyelmetlenül, hiszen egy mozgó villamossal senki nem versenyez...
Ettől még hibáztak, na meg az is elképzelhető, hogy beintettek, sőt ezt elismerték.
Szóval egy jobb helyen ennél a villamosvezető káromkodva leszáll, mond egy-két cifra mondatot, majd megkérdezi nem történt-e bajuk.
Jó.. nem történt, hívom a rendőrséget, közben visszamegy az utasaihoz, megkérdezni történt e sérülés, kell-e mentő.
Rendőrség 5 perc alatt kiér :) keresnek pár tanút, eljárást indítanak. A nőket megbüntetik, ők elnézést kérnek, a villamos vezető dicséretben részesül.

Ezzel szemben lekevert neki egy jó nagy fülest, visszaült a villamosba és tovább ment.
Ez garázdaság, könnyű testi sértés, a segítség elmulasztása...

Sajnos sokszor előfordul, hogy a villamos gázol gyalogost, nehezen tudok olyan gyalogos gázolást elképzelni, ahol a villamosvezető lenne a hibás. Van, hogy nem tud mit tenni, ráadásul egy hivatásos sofőr, nem egy gyakorlatlan mazsola.

Szóval nem gondolnám, hogy ráhúzzák a vizes lepedőt, bár nem lennék a helyében sem.

Egy BKK alkalmazott, aki 70 tonnás járművet vezet, napi sok ezer embert szállít , ne pofozkodjon, ne hajtson el a helyszínről!
"Szerencsétlen" dolog, hogy ez ilyen nyilvánosságot kapott, a BKK simán elbagatelizálta volna egy sajtpapírral, ahogy szokásuk.

látjátok feleim szümtükkel 2013.06.19. 21:34:53

@a kormány embere: "Olvasva a sok értelmest,azon tűnődöm,még jó, hogy Szőgi Lajos meglincselőiért, nem szerveznek békemenetet."

Anyád borogasson! Nagyon meleged lehet.
Miért kevered a szezont a fazonnal? Szögi meglincselői indulatból cselekedtek, nem pánikból. Azért lényegesen más érzés egy "elütött" de élő gyereket látni, mint azt gondolni a vezető ülésből, hogy két embert elütöttem, meg ki tudja mi történt a mögöttem lévőkkel. Az ilyen állapotban fordul elő a tudatbeszűkülés. Kérdezd meg egy értelmestől!

Kisamotors 2013.06.20. 00:19:45

@látjátok feleim szümtükkel:

Pánikban vagy sokk hatása alatt teljesen tehetetlen egy átlag ember, nem ver szájba senkit, azt sem tudja mi történik körülötte, azonnal menekül, vagy megdermed...

A sofőr indulatból támadt rá a nőre.

Olaszliszkán is úgy megijedtek, és bepánikoltak, hogy agyonverték a vétlen, és segíteni igyekvő embert a lányai szeme láttára.
Itt nem verték össze a villamosvezetőt, Olaszliszkán, meg nem jár villamos...
Nem ér az összehasonlítás, talán csak annyiban, hogy jó sok embernek már csak egy szikra kell hogy kikeljen magából...

a kormány embere 2013.06.20. 06:01:33

@látjátok feleim szümtükkel:
Ha te mondod...

Azt csak úgy csendesen jegyezném meg,aki hajlamos a "pánikba esésre",az vezessen íróasztalt.Tudod,valszeg te sem lennél ily "megértő",ha "pánikba" esnék,amiért a záltalam vezetett kamion elé kerülsz.De majd megkérdezek egy értelmest.

látjátok feleim szümtükkel 2013.06.20. 06:30:28

@Kisamotors:
Nem vetted észre, hogy nem én hasonlítgattam?

látjátok feleim szümtükkel 2013.06.20. 06:32:14

@Kisamotors:
Mellesleg Olaszliszkán nem pánikoltak, hanem lincseltek.

látjátok feleim szümtükkel 2013.06.20. 06:35:21

@a kormány embere:
Legyen szerencséd, és ne lépjen a kamionod elé senki. Azért ha arra jársz amerre én, akkor észre fogod venni, hogy én megállok, ha egy olyan helyen akarok átmenni, ahol villamos jár. Ez a villamos nem volt olyan messzire az elé lépő nőtől, hogy ne hallotta volna, hogy közelít. Arról meg nincs szó, hogy rosssz volt a látása, meg a hallása.

a kormány embere 2013.06.20. 06:40:14

@látjátok feleim szümtükkel:
Azt mondják a szakmában,hogy kétféle ember van,az egyiknek már volt balesete,a másiknak lesz.
Szép napot!

látjátok feleim szümtükkel 2013.06.20. 06:42:50

@a kormány embere: "Azonnali elbocsátást vagy a munkaviszony közös megegyezés szerint felbontását ajánlották fel a férfinak, de ő még nem írta alá egyiket sem. Kis Sándor (41) ezzel nemcsak az állását veszíti el, hanem otthonát is, hiszen a BKV szolgálati lakásában él hétéves kislányával."

Te nem pánikolnál, ha egy bírka eléd lépne és a jövőd egy pillanat alatt eltünne a semmibe miatta?

a kormány embere 2013.06.20. 15:42:10

@látjátok feleim szümtükkel:
30 évet éltem az utakon.Gondolod ,tudsz valami meglepően újat mutatni?

látjátok feleim szümtükkel 2013.06.20. 16:05:23

@a kormány embere:
Mindig mellé beszélsz, miért nem arra válaszolt, hogy te miért nem pánikolnál? Egyébként miért akarnék én neked bármit mutatni? Látsz te magadtól is, még akkor is, ha nem egyformán látjuk a dolgokat.

Mellesleg előre honnan tudhatod, hogy mit tennél hasonló szituációban?

Kisamotors 2013.06.20. 20:36:05

@látjátok feleim szümtükkel:

Te beszélsz mellé, pofánvert egy terhes nőt, aztán otthagyta a fenébe.
Értsd már meg, hogy ez ennek a melónak mindennapi velejárója.
Na most meg szimpátiatüntetés mellette, meg népharag a nő ellen ? Hol élünk ? Indiában ?

látjátok feleim szümtükkel 2013.06.20. 21:39:15

@Kisamotors:
Mi a mindennapi velejárója? Talán az, hogy naponta lépnek terhes nők a közeledő villamos elé? Vagy a gyalogosra nem vonatkozik a kresz? Na ne! Borogasd magad te is!

Úgy mellesleg a pofánverés után mi a fészkes fenét kellett volna tennie? Mivel nem történ sérülés, nyugodtan elmehetett. Ráadásul még csak nem is garázdálkodott, mert kifejezetten ezt a szabálytalankodó, és flegmáskodó nőt nyomta pofán. Ismételten elmondom, nem helyes az, hogy megütötte a nőt, de az előzméynek mellett nem is érdemel keresztre feszítést.

A nő meg örüljön, hogy a villamos nem teperte maga alá.

Kisamotors 2013.06.20. 23:20:36

Az ehhez hasonló vészhelyet, a sok bamba gyalogos, autós...stb, ez mindennapi dolog.

Megértem a kötött pályán sokszor tehetetlen, nem tudja elrántani a kormányt.Nagy a stressz.
Szar körülmények közt, kizsákmányolva dolgozik arról is a bamba nő tehet?
Vonatkozik rá a KRESZ büntessék meg rendesen.
Az önbíráskodás más eset.
Nem történt sérülés ?? Könnyű testi sértés történt, de nem is ez a lényeg.
Megsérülök, ha nekimegyek az ajtónak, és ó vazze, meg az is más mikor pofánver valaki a nyílt utcán.
Nem védem a nőt (nőket),ha azt akarnám akkor mondhatnám, hogy pánikba esett és beintett a sofőrnek,mert majdnem elütötték, és abban a pillanatban azt hihette,hogy neki volt elsőbbsége és dühös volt.
Egyébként aki sokat közlekedik előbb-utóbb ez is megtörténik vele, beint vagy visszaszól valakinek, és 1 perc múlva jön rá, hogy mégis ő hibázott.

Szóval a pofánverés után azt kellett volna tennie, hogy fél perc alatt észhez tér, hívja a mentőket, mentegetőzik, hogy elragadta az indulat...stb. szerintem a nő és a szemtanúk is elfelejtették volna az egészet, egészen más megvílágításba kerülne.
Most meg az van, hogy a bamba nő tehet arról hogy a villamos vezető mindent elveszített, szimpátia tüntetés, meg médiafelhajtás.
Hát a nagy lófszt!
Nem érdekel ez az egész dolog, vihar a biliben, de a társadalmi problémákra nagyon jól rávilágít.
A BKK milyen helyesen cselekszik, hogy kirúgja, de aztán az elsíbolt pénzekből lehetne kicsit juttatni a sofőröknek is, jobb munkakörülményekkel juttatásokkal, magasabb fizetéssel és egy nyugodtam élet reményével.
Egy villamosvezető nem akart (meg nem is tudna soha) vezérigazgató lenni ebben az országban, csak nyugiban le akarja éni az életét a családjával, stresszmentesen.
Egy kiegyensúlyozott boldog ember szerinted így reagált volna a történtekre ?
Milyen szar lett ez az ország.Itt nem emberek élnek, hanem adófizetők, nem választott vezetők, hanem az egymásra épülő kizsákmányolók, feudalizmus van.

a kormány embere 2013.06.21. 06:14:24

@látjátok feleim szümtükkel:
A közlekedés a szakmám,a hobbim,az életformám.
30 év,cca 2 millió km van mögöttem,mi az anyám picsájától pánikoljak?

látjátok feleim szümtükkel 2013.06.21. 06:26:54

@a kormány embere:
Mondjuk ettől az angliai közlekedési szabályolak Magyarországon alkamazó nőtől.
Azt gondolom ezzel részemről lezártnak tekintett a téma, te meg közlekedj még további 30 évig úgy, hogy ne lépjen eléd egy bamba ember se.

alte trottel 2013.06.21. 20:12:16

@Hoppácska:
Drága Cuncus!
Igen, mátyár lenni nyel nátyon nehez, te beszel kicsi-kicsi, DE!
a "felpofoz" szóban a "fel" csak igekötő, nem gyakorítóképző. Az (a jelen igéhez) a "-gat" lenne! PofozGAT!

alte trottel 2013.06.21. 20:22:53

@virgo:
ÖNMAGÁT veszélyezteti. cicus! ÖN-MA-GÁT! (eltelt pár nap, azóta már tömegével csöngetnének a kártérítési igények, ha egy szaros nejlonszatyor is elszakadt volna a villamoson!) Te viszont az összes többi hozzád hasonló elmeroggyanttal, aki "bizonyos, ritka, (lófaszt ritka, majd ÉN eldöntöm) esetekben nem csak elfogadhatónak, de kifejezetten helyesnek találják egy idegen, pláne nő, még plánébb EGY TERHES NŐ megalázását, megütését!

És ezexerint abszolút helyes és egy szavad se lehet, ha a 140 kilós életedpárja este úgy találja, hogy elsóztad a pörkőőttöt, akkor fazekastól vágja a pofádba, mert meleg van és hirtelen ideges lett? Netán még tiporjon is meg?

virgo 2013.06.21. 20:50:50

Mi van cunci, elgurult a gyógyszer? Személyeskedés nélkül már nem megy? Valaki az állását és egzisztenciáját vesztette, nem kis részben az ilyen gyökerek miatt, mint amilyen te is vagy (nem érdekel, mi van a lábad között).

alte trottel 2013.06.21. 23:06:14

@virgo:
Csücsörina, drága!
A magadfajta bányabéka mínusz húsz emelet szintű intellektus ilyen mértékű tombolása ebben a szerencsétlen, valaha azért élhető országban, amiért a világ össz Ritalin termelése se segíthet rajtunk.
És ha az agyad lenne tizedakkora mint mint a legkisebb piercinged, tudhatnád, hogy a tujahuszár kirúgása csak a megszokott balfasz íróasztalmelléki köcsög reflexszerű pótcselekvése, megspékelve a firkászok földszintes merénylete a H.P.-k könnyzacskói ellen.
Lesz majd fegyelmi, lesz rendelkezési állomány, csökkentett fizetéssel és sajna nem lesz (pedig kéne!) pszichológiai segítséggel végzett alapos konfliktuskezelési tréning. De nem lesz szeeeeegény ártatlan utcára került, hajléktalan apuka hajléktalan leánygyermekkel.

Neked meg egy jó dugás talán segítene. Tán pattanj meg az izomagytól és keress egy FÉRFIT.
(Az egy olyan kétlábú állat, akinek a farkán kívül agya is van és nem ököllel intéz konfliktust.)
süti beállítások módosítása