A nap izéje

‎"A titán forradalmi út nem habos kakaós uzsonnázással tarkított sétakocsikázás! Hanem egy diadalmasan száguldó gyorsvonat, ahol a mozdony acélos dübörgése elnyomja esendő gyomrunk korgását!"

Utolsó kommentek

"nézd legott Komédiának, s múlattatni fog. "

2011.04.06. 09:09 Harpi

Kósa Lajos háborodik

Címkék: fidesz köztársaság gyurcsány ferenc igazságszolgáltatás kósa lajos független bíróság koronázás cigánygyilkosságok császárság

Azzal, hogy Gyurcsány Ferenc megjelent a romagyilkosságok keddi tárgyalásán, átlépte a Rubicont - jelentette ki Kósa Lajos. Szerinte botrányos volt Gyurcsány tette, aki ezzel "persona non gratává vált a magyar közéletben". A Fidesz ügyvezető alelnöke tehát felháborodott, és háborodottságában meglehetősen kétértelmű kijelentésre ragadtatta magát. Ugyanis Kósa vagy nem ismeri a történelmet – ami egy tervgazdaság szakos közgazdásztól talán megbocsátható –, vagy valóban tud valamit, amit mi, egyszerű halandók nem: háború van készülőben idehaza.

Debrecen polgármestere felháborítónak, sőt botrányosnak nevezte Gyurcsány Ferenc lépését, amivel véleménye szerint politikusként beavatkozott egy független magyar bíróság munkájába. Anélkül, hogy ezen a kijelentésen a kelleténél tovább lamentálnánk, és netalán még az a kósza gondolat is motozni kezdene bennünk, hogy vajon ki a búbánat hugyozza szájba Magyarországon az igazságszolgáltatás függetlenségét, időzzünk el inkább egy cseppet ezen a rubiconos gondolati íven.

Történt egyszer, úgy Krisztus előtt 49 januárja közepe táján, hogy egy bizonyos Julius Caesar nevű római a csapata élén átlépett egy jelentéktelen észak-itáliai folyócskát, ami akkoriban Gallia Cisalpina provincia határát jelezte. Igazából nem is nagyon tudjuk, hogy melyik mai vízfolyásról van szó, csak tippelni tudunk, de ez nem is fontos. Mert a lényeg az, hogy a római szenátorok nagyon is tudták, melyik folyóról volt szó, olyannyira, hogy törvénybe iktatták: a Rubicont semmilyen haderőnek nem szabad átlépnie Róma irányában. Caesar azonban mégis megtette, amire Suetonius ércbe írta híres mondatát: Alea iacta est. A kocka el van vetve. Merthogy a Rubicon átlépése óhatatlanul katonai konfliktust jelent.

Namármost, Caesar döntése, hogy megteszi ezt a bizonyos lépést, végül valóban katonai konfliktushoz vezetett, és még valamihez: a Római Köztársaság megszűnéséhez, és a Római Császárság kialakulásához. 

Kérdésünk Kósa Lajoshoz: Egészen pontosan mire gondolt, amikor Gyurcsány Ferenc bírósági látogatását a Rubicon átlépésének nevezte? Készülő forradalomra, amit majd Fletó vezet? Vagy netalán a Fidesz második embere már tudja, hogy vége a Magyar Köztársaságnak? Koronázás lesz? Vagy egyszerűen csak félrebeszél?

189 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://napizeje.blog.hu/api/trackback/id/tr1002803881

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem volt elég - „...akinek nincs semmije, az annyit is ér...” 2011.04.08. 10:48:45

 „...akinek nincs semmije, az annyit is ér...”Új Pláza nyílt   Holnemisvolt országban új pláza nyílt. Kurrens cikk az anyapuszi, az apakör. Énésénmegén tagoknak kedvezmény.  Akció! Svájci bankszámláért anyapuszi! 40 hektár ...

Trackback: Magyarország kormányának felhívása a békekölcsön jegyzésre 2011.04.06. 19:53:21

 Magyarország dolgozó népéhez! A felszabadulás fülkeforradalom után, a barbár fasiszta brüsszelista hordák pusztítása nyomán romokban hevert országunk. A Szovjetunió Fidesz, a dicsőséges szovjet hadsereg  KDNP segítségével, a kommunisták fül...

Trackback: Gyurcsány Ferenc a romagyilkosok tárgyalásán 2011.04.06. 15:25:36

A volt kormányfő és kancelláriaminisztere megjelenésükkel az elesetteknek kívántak üzenni....

Trackback: Gyurcsány Ferenc a romagyilkosok tárgyalásán 2011.04.06. 15:25:35

A volt kormányfő és kancelláriaminisztere megjelenésükkel az elesetteknek kívántak üzenni....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Wagner 2011.04.06. 10:50:59

Nem vagyok se jobbos, se balos, csak az emberi hülyeséget nem bírom. Ez a Kósa úr márpedig ennek (annak) a hüjeségnek (sic!) a megtestesítője. Az álszent beszéd nem csak káros, hanem megtalálja a butasághoz is az utat. Pedig a butaság az elkerülhető, mert az nem betegség, hanem tanulatlanság, de nem akar annak látszani. Egyelőre ennyit... (a szoborkép nagyon gyatra).

Állítsuk meg a ......... 2011.04.06. 12:07:54

Kósa papa jobb lenne inkább te is látogatnád a tárgyalásokat, mert debreceni gyilkosokról van szó!

ob.szerver 2011.04.06. 13:00:33

A szobor nagyon bejön. Hol található? Lehet-e belőle replikát kapni?

lolperec 2011.04.06. 13:04:21

tenyeres-talpas hajdúshági pahraszt ez a jóember.

mrZ (törölt) 2011.04.06. 13:05:17

A koronázást eltaláltad, egyenlőre még csak az irodájában gyakorol a vezír.
Kósa baja hogy valószínűleg nem ott lesz a ceremónia. Meg úgy általában is el van felejtve, pl. lézerjani is simán lelelőzte a celeblistán.

taurus 2011.04.06. 13:06:25

Tipikus (pártállástól független) politikus gondolkodás. Ugyanis a bírót egyáltalán nem érdekli, Gyurcsány Ferenc, Orbán Viktor, vagy Schmitt Pál látogat-e a tárgyalásra, ami garanciális okokból nyilvános. Kisebb gondja is nagyobb ennél.

Értem én, hogy a politikusok képtelenek objektívak maradni. Viszont az már nem tetszik, hogy -nyilván saját magukból kiindulva- fel sem merül egyikben sem, hogy valaki más esetleg tud objektív szempontok alapján gondolkodni, érzelmektől, politikai hovatartozástól mentesen. Pl. a bíró.

Az sem világos, hogy Gyurcsány Ferenc megjelenése kapcsán milyen döntést kellene hoznia a bíróságnak, ha ez hatna rá? Hány évet jelent és milyen irányba? :-)

Don Quixote de la Ferko 2011.04.06. 13:07:12

Háborodik?

Eddigi pályafutása alapján olybá tűnik, hogy a "mongoloid értelmisége" hozott anyag.

Hypofx 2011.04.06. 13:08:06

Nem kell ezen meglepodni o most az Aktualis HULYE a fidesznel, valtotta lazart.

csárli hárper 2011.04.06. 13:09:29

nézd lali ennyire segg nem lehecc:
a dajcsnemfürtomi anyázik a twitteren,
a lézer jani lézerblokkol a mi pénzünkön,
a viktor hülyeségeket beszél a fociról,
te meg kisapám hitelről hitelre ugrálsz persze szigorúan debrecen érdekében,
a gyurcsány meg bíróságra jár,
mindenkinek van valami heppje na!

samba pa ti 2011.04.06. 13:11:56

kósa lojzi egyre kevésbé bírja a gyűrődést.
egyre többször és egyre nagyobb ostobaságokat beszél.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.04.06. 13:12:12

Istenem, azért amikor egy ilyen Kósa féle tőzsdeguru megszólal, azért az oda.asz rendesen! Speciel bennem lesz a hiba (tudom én), mert engem - meg talán vagyunk még néhányan ebben az országban - baromira nem érdekel, hogy Fecó pajtijuk éppen hova megy, mit csinál, sőt még ha megszólal, az sem érdekel. Ez a hülyegyerek Kósa meg, aki nap, mint nap nézegeti Ferenc pajtikáját a Parlamentben, veri a műmájer balhéját, csak hogy szerepeljen. De a szobor az állat, tetszik az a realisztikus, Rákosi féle irányvonal, a jóllakott és felpuffadt napközis fejjel. Kósa elvtárs szeretünk téged. Csak ne szólalj meg bammeg, mert a szobrok nem pofáznak! Ennyi hülyeséget meg végképp nem!

johannes vatatzes 2011.04.06. 13:13:06

Gyurcsány egy hülye, emellett politikai hulla. Ki nem szarik rá hova megy?

No comment....

derabitz 2011.04.06. 13:17:25

"Repül a bálna, repül a bálna! Ez a parancs, érik a narancs! Aki hülye az is marad!"

Republic:

www.youtube.com/watch?v=9VTq19IT1w4

WYW 2011.04.06. 13:17:46

Gyurcsány álmában sem gondolta hogy ekkora médianyilvánosságot kap a tárgyaláson tett látogatása.

Köszi Laja!! :-))

derabitz 2011.04.06. 13:18:59

@johannes vatatzes:

Amennyiben politikai hulla lenne, a legnagyobb kormánypárt nem foglalkozna vele.

svetapop 2011.04.06. 13:19:41

A roma gyilkosságok a Gyurcsány kormányzása idején történtek.
Akkor megakadályozni nem volt képes, most úgy tesz, mintha érdekelné a dolog.
Lehet, érdekli is politikai haszonszerzés miatt.
Meglátjátok, hogy nemsokára ő lessz a leghevesebb harcosa a romák ügyének, - pedig, ismétlem, akkor nem sokat tett, amikor meg kellett volna akadályozni...

Hypofx 2011.04.06. 13:20:22

Inkabb azon gondolkodna mielott barkit erkolcsi alapon itel meg, hogy mikent is volt az o nyelvvizsga kamuja hogy diplomat kapjon???? ja hogy azt mar elfelejtette a nagy esz osztasban

vernarancs 2011.04.06. 13:25:05

svetapop 2011.04.06. 13:19:41
Ez erosen izzadtsagszagu szoveg.

Kosa meg nem a birosagra hanem kurvazni jar. Az is egy fajta Rubikon...

kubatov_kommunista 2011.04.06. 13:27:18

Bezzeg Mátyás királynál még szerették is ha elvegyült a pórnép között...
Kósa meg úgy viselkedik mint egy kiskirály.
Nekem meg ez a történelmi hasonlat jutott eszembe :)

fidesz kommunikáció: durcás óvódások a homokozóban...

Komponista 2011.04.06. 13:27:23

Úgy látszik, Lajos is teljesen elhülyül, mint cimboráinak többsége, pedig néhány éve tehetséges politikusnak látszott. Most Gyurcsányt zsűrizi, ahelyett, hogy az önkormányzatokkal kapcsolatos Fidesz-tervekről mondana valami értelmeset. Vagy esetleg arról, hogy miből fogja visszafizetni az általa vezetett Debrecen azt a több milliárd forintos hitelt, amit Lajos vett fel... Komolyan meglep ez az ember.

genyamagyar 2011.04.06. 13:27:43

Kósa tönkrebaszta Debrecenet, halál eladósította. Tényleg, azt miért nem teszik be a tákolmányba - bocsánat - alkotmányba, hogy egy önkormányzat mennyire adósíthatja el a települést?

Axioma: Kósa egy fasz!

Komponista 2011.04.06. 13:29:11

@svetapop: Hozzászólásod pontosan ugyanolyan izléses, mint Lajos zsűrizése. Még mindig ennyire be vagytok tojva Ferenctől? Nem kellene inkább eredményes kormányzással megszégyeníteni? Ja, hogy az nem megy..?

DillingerEscapePlan 2011.04.06. 13:29:14

posztolónak üzenném:

1. "Debrecen polgármestere felháborítónak, sőt botrányosnak nevezte Gyurcsány Ferenc lépését, amivel véleménye szerint politikusként beavatkozott egy független magyar bíróság munkájába."

ezt mikor mondta kósa mert én nemtalálom a fidesz.hu -s cikkben.

2. "A fideszes honatya emlékeztetett arra is, hogy a gyanúsítottak esetében az NBH éppen akkor szüntette meg a megfigyelést, mikor a jelentés szerint fegyvereket akartak vásárolni. Kósa tisztázandó kérdéseknek nevezte, hogy ki és mikor állíttatta le a megfigyelést."

ezt meg elfelejtetted megemlíteni a posztban.

genyamagyar 2011.04.06. 13:31:35

@Dillinger: Jó napot Kósa úr! Az ebéd megvolt már? :)

Komponista 2011.04.06. 13:32:03

@johannes vatatzes: Mindazok, akik tőle magától vannak beszarva: például Lajos, Viktor, Tomika, és a többi tizenkét dühös ember. Akik most maguk után hülyét csinálnak a világ előtt Magyarországból is. Vagy legalábbis megpróbálják.

Komponista 2011.04.06. 13:34:56

@Dillinger: Te vagy az Lajos? Vagy Für Tomi lenne? A stílus nagyon ismerős... Csakhogy ezzel nem juttok sehová, csak arra a bizonyos szemétdombra, ahová másoknak mutatnátok az utat. De csak utánatok, ezt a sebességet az elmúlt húsz év alatt még senki sem tudta követni. Ferencéknek nyolc évre volt szükségük egy akkora lebőgéshez, ami nektek meglesz ez év végére. Úgy hogy... Csak nyomjátok nyugodtan ezt a politikai pornót.

ThufirHawat 2011.04.06. 13:35:27

Sokkal jobb lenne, ha megint bejelentené, hogy csődközelben a haza. Van egy csomó euro-m, jó lenne, ha 600Ft-ért adhatnám el darabját.

Unbiased 2011.04.06. 13:37:18

Gyurcsányt utálom, de Kósa vehemens fellépése abszolút érthetetlen és értelmetlen.

samer 2011.04.06. 13:38:30

@Komponista: Én örülök hogy a mi Ferink bíróságra jár! Hadd szokja a légkört, amikor ő is a vádlottak padján ül. érdekességként, megjegyzem, 4. rendű vádlott a keresztapa jelenlétében egyből visszavonta az előzetes tanúvallomását, és nem volt hajlandó újat tenni..

rockjano_ 2011.04.06. 13:38:43

@svetapop: Hogy a lótúróban tudta volna megakadályozni ember????

Magyarázd már el nekem please

samer 2011.04.06. 13:39:05

@ThufirHawat: már csak 263 ft-ért megy...

igényes 2011.04.06. 13:40:05

Gyurcsány Ferenc egy magyar állampolgár. és bizony van mozgásszabadsága. Nagy baromság, hogy Kósa engedélye kellene a mozgásához. A Felcsút SE elnöke meg ment és intézte Svájcban a dolgait, gondolom Kósa dolgait is, hiszen labdarugásról volt szó, meg valami fontosról. Pénz kell!

Na szóval a Gyurcsány nem focizni ment, nem kormánypénzen, nem sportfogadásról tárgyalt, sőt nem is tárgyalt.

ThufirHawat 2011.04.06. 13:40:22

@samer: Tudom. Ezért mondom. Dógozni kéne, nem pofázni.

szvsz 2011.04.06. 13:40:34

"Kérdésünk Kósa Lajoshoz: Egészen pontosan mire gondolt, amikor Gyurcsány Ferenc bírósági látogatását a Rubicon átlépésének nevezte?"

A P1Nára. De hogy jön ez ide?

Bogyi 2011.04.06. 13:41:22

Van egy város ami gyilkosokat termel ki magából. Nem csoda, ha ennek a városnak a pógármajsztere rohamot kap, ha megnő a figyelem a gyilkosok körül.

papulimapuli 2011.04.06. 13:41:44

kósának semmi értelme sincsen...ő is kezd megőrülni, mint a főnöke...

Komponista 2011.04.06. 13:43:24

@samer: Végre, egy szakember! Kérlek világosíts már fel arról, hogy az MVM csaknem tízmilliárdos sikkasztási ügyét miért jegeli annyira a jelenlegi hatalom...? Biztosan ismered a dolgot: Kocsis úr, Kocsisné asszony, bizonyos off-shore cégek, szállodabérlet, borospince vásárlás az atomerőműnek, stb. stb. A végén meg nyoma veszett az évszázad legnagyobb állami kifizetésének. A nyomozás meg... áll. De miért? Ha fel akarod frissíteni a memóriádat, az Élet és Irodalom sorozatából megteheted, ha jól emlékszem, Rajnai Attila mindent megírt az ügyről, most már csak a vádemelés, meg az ítélet késik valamiért. De vajon miért? Csak nem Feri blokkolja az ügyet?

svetapop 2011.04.06. 13:43:28

@rockjano_: Például, nem kellett volna megszüntetni a nemzetbiztonsági megfigyelést ...

papulimapuli 2011.04.06. 13:43:49

svetapop, inkább a helyesíráson gondolkodjál!

Jamal Jamal 2011.04.06. 13:45:36

Ez a debreceni csávó aki ezzel leplezi Debrecen város 2050 -ig tartó eladósodottságának tényét.

Szánalmas ez az ürge.

Vili bácsi 2011.04.06. 13:46:01

@Dillinger:

Én ugyan nem a posztoló vagyok, azért válaszolok neked.
Ez egy azok közül a szokásos sunnyogó sejtetések közül, amiket esetleg bizonyítani kellene, és oly tipikus módon jellemzik a Fidesz lejárató taktikáját. Bárhol, bármikor, bárkivel kapcsolatban lehet elhinteni néhány később számon kérhetetlen megjegyzést. Kósa ezt régóta "mesterfokon" űzi.
Lajosnak és neked üzenem, ha annyira érdekli ki, és mi állította le a megfigyelést, utána lehet nézni. Ha jól emlékszem a Fidesz megnyerte a fülkeforradalmat, ezért ők és a fizetett csicskásaik ülnek a megfelelő székekben.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.04.06. 13:46:54

Állítólag most szombaton lesz valami háború. A taxisok is készülnek.
Itt vidéken, többen elővették a pajtában bujtatott tankokat. Hiánycikk lett felénk a gázolaj.

Jamal Jamal 2011.04.06. 13:48:15

Figyi Lajoska.
www.youtube.com/watch?v=1fVIWQNlavI
Itt a királyod még nagyra tartotta.

Gandalf(helyett) 2011.04.06. 13:48:36

Szerintem meg csak megtetszett neki a persona non grata kifejezés.
Meg hogy milyen jó kis balhét lehet csapni vele.
Merthogy egyenlőre jogi következménye ilyesminek nincsen.
Igaz, ha nem figyelünk, még a végén az új alkotmányba bekerülhet.

zöld erdőbe jártam... 2011.04.06. 13:49:07

annyi köze van a normális politizáláshoz ennek a kósa gyereknek, mint kinder-tojásnak a tyúkhoz.

Winston Smith 2011.04.06. 13:49:28

Óbazmeg, kedves Harpi, tudod az "átlépi a Rubicont" olyan értelemben is használatos, hogy átlép egy bizonyos határt ami eddig "szent" volt.Pl. hogy a politikus nem jár bírósági tárgyalásra nézőnek, mivel a politikusok a törvényhozói és/vagy a végrehajtói hatalom részei, amitől ugye az igazságszolgáltatás független, ezért semmi keresnivalója nincs ott egy politikusnak.

Ezt olyan nehéz megérteni???

Alikam 2011.04.06. 13:49:49

Pontosan erre játszott Gyurcsány. Hogy beszéljenek róla. Kapcsolom be a rádiót, hát mit mond valamelyik adón valamelyik rongyos kurva? Hogy Gyurcsány ott volt a bíróságon kifejezni a részvétét meg stb.

Minek mondod be baszd meg? Ki a faszt érdekel, hogy egy ilyen lecsúszott senki, egy bukott politikai ganajtúró, egy cucilista mameluk, hova megy?

Azt sem értem mi a faszt keres szabadlábon?

Jamal Jamal 2011.04.06. 13:50:24

"Egyébként meg az ország 2/3-a teljesen hüje"
(SP)
:)

Komponista 2011.04.06. 13:51:08

@Gandalf(helyett): Vigyázzunk! Lassan azt kell hinnem, hogy maga Snitt Pál is itt kommentol. NEM egyenlőre, HANEM egyelőre!

S.P.Q.R. 2011.04.06. 13:54:11

Kedves Blogíró,
a cikke erőltetett, gyenge. Ön úgy tesz, mintha nem tudná, hogy az "átlépte a Rubicont" egy szétkopott politikai közhely. Húsz éve már gyakorlatilag mindenki mondta mindenkire, amikor épp nem tetszett valakinek valami, ahogy most is. Ezért igazán kár volt bölcselkedve historizálni. (Mellesleg: Iulius, nem pedig Julius /Caesar/...)

Ha maguk tényleg kíváncsiak Kósa véleményére, csináljanak vele interjút. Az én olvasatom viszont az, hogy volt miniszterelnöknek, miniszterelnöknek semmi keresnivalója folyó ügyek tárgyalásain. Ez ugyanis szipmla politikai nyomásgyakorlás, de minimum erődemonstráció: ha én, én a nagyságos és mindenható Gyurcsány jelentem meg itt, akkor aztán sebtiben kapja össze magát a bíróság! Vagy különben... Olyan nincs, hogy Gyurcsány (vagy akárki) magánemberkedik és helyszínel egy jót. Ő nem lehet sose magánember. Ő semmiképpen.

manes 2011.04.06. 13:55:34

Fletónak nem a nézök között fetrengeni hanem a vádlottak padján kellene ülni kéz és lábbilincsben.Remélem,hogy mihamarabb sor kerül rá.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.04.06. 13:57:13

De most akkor miért baj hogy elment a tárgyalásra Fletó? Csak meghívottak mehetnek? Akkor az a baj, hogy őt meghívták? Vagy hangosan bíztatta a gyilkosokat? De tényleg, mi a baj?

hollario 2011.04.06. 13:58:26

@Alikam: " Ki a faszt érdekel, hogy egy ilyen lecsúszott senki, egy bukott politikai ganajtúró, egy cucilista mameluk, hova megy?
Azt sem értem mi a faszt keres szabadlábon?"

De hogy jön ide Orbán?

egymilliopicikrisztus 2011.04.06. 13:58:57

Hülye vagy fiam! Egyes! Leülhetsz!

Vili bácsi 2011.04.06. 13:59:12

@S.P.Q.R.:

Nyomásgyakorlás...?!
Bár ott tartanánk.

Virág et. 2011.04.06. 14:00:25

@Winston Smith: A nyilvános tárgyaláson való megjelenés mióta számít nyomásgyakorlásnak? Pláne egy közhatalmat nem gyakoroló, mezei országgyűlési képviselő részéről? Milyen irányba befolyásolná a bíróságot, azzal hogy szó nélkül leül a hallgatóság padján? Mert itt a kommentek között ugye az jön elő, hogy el akarták tussolni az ügyet, a kapcsolaton pedig GyF a romák védelméről ír. Most akkor a szegény befolyásolt bíróság milyen irányba befolyásolódjon? Enyhítsen vagy súlyosítson?

(Nem kell válaszolni, csak a gondolatmeneted hibáira kívántam rávilágítani.)

RS 2011.04.06. 14:01:17

most javul a forint az euróhoz és a svájci frankhoz képest. Ilyenkor szokott Kósa előbújni.

Indriq 2011.04.06. 14:01:29

Engem csak egy dolog izgat az egészben. Erről a zsírdisznóról tényleg csináltak mellszobrot?

Cateran 2011.04.06. 14:02:39

@Winston Smith:

Hmm rendor es katona sem mehet targyalasra? Miniszteriumi dolgozo sem? Ez netto baromsagnak tunik,bocs...
Diszkrtebben szokas intezni, ha meg akarnak kenni valakit..vagy zsarolni..es nem biztos, hogy a fonoknek kell ezt csinalnia...csak a sikhulye amcsi akciofilmekben ugral minden szarert a boss....

igényes 2011.04.06. 14:02:46

@Alikam: Neked sürgősen meg kell nézned Debrecen és Hódmezővásárhely testvérvárosait, majd esetleg olvasd el, miért ment Orbán Svájcba Blatterhez, csak tudjad, Schmitt volt ott nagykövet.

Nagyon fontos megnézni, hogy orbán miért ment, és a Fifa milyen közleményt adott ki.

Segítek! Nagyon kell figyelni!

Az EU soros elnöki tisztét ellátó Magyarország kormányfője a Magyar Televíziónak elmondta: jó néhány kérdésben eltérés van a FIFA és az EU között, és az álláspontok nehezen közelednek.

Orbán Viktor jelezte: a FIFA szeretné védeni az ifjúsági korú játékosokat a túl korai "piacra kerüléstől", ugyanis Európában is egyre elterjedtebb, hogy a 18 év alatti futballistákat adják-veszik, és ezek legritkább esetben szolgálják a fiatalok javát, mert - mint kitért rá - 10-20 kudarcra jut egy siker.

Hozzátette: a FIFA álláspontja, hogy a 18 év alatti játékosokkal nem szabadna ilyet tenni, míg az EU ragaszkodik a 16 éves korhatárhoz. A miniszterelnök hangsúlyozta: szerinte ez egy olyan probléma, aminél az Uniónak érdemes újra átértékelnie álláspontját.

Most a fentiekkel ellentétes FIFA közlemény!!!!

A találkozóról a FIFA közleményt adott ki, és ebben Blatter kiemelte: nagyon elégedett azzal a konstruktív megbeszéléssel, amelyet Orbán Viktorral folytatott.

"Közös álláspontunk van a világ sportjáról, különösen a futballról, és ezek értékeiről, mint az egymás tisztelete, a fegyelem és a fair play" - áll többek között a FIFA kommünikében, amely jelzi: Orbán Viktor nagy futballrajongó, a felcsúti csapat tagja, és ő alapította a fiatal játékosokat segítő Puskás Ferenc Akadémiát"

Érted ezt? Ez a te fönököd állít valamit, amiről szó sem volt.

Orbán nem köpködött mondta Blatter!
Orbán nagy futballrajongó!

Ez a te miniszterelnököd? Az enyém nem, és kérlek válaszolj őszintén. Büszke vagy erre a gyerekre, akit már senki nem fogad, hazug céllal megy valahová és rögtön cáfolják utazása célját, értelmét. Borzasztó a példaképed!

Alikam 2011.04.06. 14:03:13

@hollario: istenem, egy zorbánozó...ti baszd meg még mindig nem pusztultatok ki?
8 évvel ezelőtt ez még menő volt, de ma már....

ostvan 2011.04.06. 14:04:48

Érdekes. És tanulságos.
- Kósa vagy még mindig fél Gyurcsánytól
- vagy megint látott egy seggnyalási alkalmat (kimutattni a FŐNÖK felé), hogy Ő bizony kész ostorozni az ellenséget (a megnyilatkozással meg az alkalomnak a kiélvezését tette teljessé).

genyamagyar 2011.04.06. 14:05:25

@Winston Smith: És mi keresnivalója van egy fidesznyiknek a legfőbb ügyész székében? Talám ha erre válaszolnál... mert különben jön a 101-es szoba! :)

Alikam 2011.04.06. 14:05:43

@igényes: te még rosszabb vagy mint az előző.

Főnököm, meg miniszterelnököm meg példaképem:)))))

Komolyan, azt hittem az utóbbi években a bérblogger kultúra és szókincs, illetve érvrendszer valamennyit fejlődött, de ezek szerint nem.

Indriq 2011.04.06. 14:06:27

@S.P.Q.R.: Ezen érvelésed alapján, egy miniszterelnöknek nem szabadna NBI-es meccsekre járnia, mert nyomásgyakorlás. Nem szabadna gyárlátogatást tennie, mert nyomásgyakorlás, stb...
Röviden összefoglalva, BAROMSÁG.
Kósa vagy azért szólalt meg, hogy ne feledkezzen meg a média róla, vagy azért mert továbbra is mindent Gyurcsányra akarnak fogni, ezért mindenhol az ördögöt akarják látatni. (Az más kérdés, hogy legalább valahonnan importáljanak egy kis IQ-t, mert ez már nagyon lent van a béka segge alatt)

Komponista 2011.04.06. 14:06:41

@S.P.Q.R.: Nettó butaságot írtál. Olvasd csak el még egyszer. Ugye?

Gandalf(helyett) 2011.04.06. 14:07:11

@Komponista: :-D Mire leokéztam, rájöttem, de sebaj. Végül is, ha a "lefőbb méltóságnak" lehet, nekem miért nem?
Én legalább nem direkt csinálom, mint a direktbe pontosjézők :-D

Inkább az érdekel, mi lehet a végcél.

igényes 2011.04.06. 14:07:15

@Alikam:

Szijjártó féle legenda!

Az EU soros elnöki tisztét ellátó Magyarország kormányfője a Magyar Televíziónak elmondta: jó néhány kérdésben eltérés van a FIFA és az EU között, és az álláspontok nehezen közelednek.

Orbán Viktor jelezte: a FIFA szeretné védeni az ifjúsági korú játékosokat a túl korai "piacra kerüléstől", ugyanis Európában is egyre elterjedtebb, hogy a 18 év alatti futballistákat adják-veszik, és ezek legritkább esetben szolgálják a fiatalok javát, mert - mint kitért rá - 10-20 kudarcra jut egy siker.

Blatter:

"Közös álláspontunk van a világ sportjáról, különösen a futballról, és ezek értékeiről, mint az egymás tisztelete, a fegyelem és a fair play" - áll többek között a FIFA kommünikében, amely jelzi: Orbán Viktor nagy futballrajongó, a felcsúti csapat tagja, és ő alapította a fiatal játékosokat segítő Puskás Ferenc Akadémiát"

Hát bizony vagy nem volt ott az egyik, vagy igen. Gondolom Svájc, most fontos! Bankot vajon látogatott-e Viktor?

Pál utcai fiú 2011.04.06. 14:07:21

Az "átlépte a Rubicon-t" Fletó mondta OV-ről 2006-2008 táján, lehet, hogy a kordonbontás környékén, már nem emlékszem...Kósa nyilván erre akart utalni, vagy ez csak nekem fordult meg a fejemben?

meg is van a cikk: www.mno.hu/portal/373837

genyamagyar 2011.04.06. 14:07:45

@igényes: Orbánt ma már csak Blatter fogadja. Komoly politikus már nem áll vele szóba.

hollario 2011.04.06. 14:09:47

@Alikam: Nem vagyok zorbánozó, de mostanában egyre több van és lesz belőlük vlamiéert, edzzél. Épp a gyurcsányozás megy most ki a divatból, ha érted, mire célzok :)

Winston Smith 2011.04.06. 14:10:28

@Virág et.: Teljesen mindegy, hogy Fletó most éppen nem gyakorol közhatalmat, potenciálisan a jövőben igen.

Ezzel együtt is erről lehet vitatkozni, mert az egy normális vitatéma, hogy egy politikus (pl. az igazságügyminiszter) járjon-e "magánemberként" bíróságra nézőként, vagy csak ellenzékben, vagy ellenzékben is csak akkor ha nem áll győzelemre a pártja, vagy ha csak mezei képviselő, stb.

Az biztos, hogy ez a poszt szar: lehet Kósával egyetérteni és nem egyetérteni, de a Rubiconos hasonlat teljesen rendben van.

Jamal Jamal 2011.04.06. 14:10:30

@ostvan: "seggnyalás" a befutó...

genyamagyar 2011.04.06. 14:10:31

Kósa egyébként igen jó viszonyt ápol.. na kivel? Na kivel? Hát persze, hogy Lendvai Ildikóval. Erről beszéltek a napokban.

Lucky Larry Silverstein 2011.04.06. 14:10:36

Hehehe, mit vezet Gyurcsány? Ellenforradalomról álmodik a posztíró? Olyan embernek, akinek ennyire kell a nyilvánoság meg a cigányszavazat, voksot egyet se!

Ettől függetlenül micsoda elképesztő baromságokat képes ez a Kósa néha összehordani...durva

yerico1 2011.04.06. 14:11:29

Szerintem Kósának az a baja, hogy az emberek hozzászoknak, hogy politikus keveredik a bíróságra. Pedig lassan ideje lesz hozzászokni, hogy neki is eljön az ideje, és egy visszautasíthatatlan meghívást kap a vádlottak padjára. Azok a hónapok pedig gyorsan eltelnek ám.

Winston Smith 2011.04.06. 14:13:23

@Indriq: "mert továbbra is mindent Gyurcsányra akarnak fogni, ezért mindenhol az ördögöt akarják látatni"

Ha Fletó nem megy el a bíróságra, akkor elég nehéz őt ott láttatni... Csak éppen ő is láttatni akarja magát.

Virág et. 2011.04.06. 14:16:33

@Winston Smith: Rubiconos véleményeddel egyetértek.

Ami a másik témát illeti, az én véleményem szerint a végrehajtó hatalom (kormány) tagja ne járjon olyan tárgyalásra, ami nem érinti őt magát vagy az általa képviselt szervet. Megteheti, de nem elegáns. Elméletben a bíróságot ennek sem lenne szabad befolyásolnia, ezért független a szerv. Bár ha jól tudom, a gazdasági függetlenségét épp most szeretné a Fidesz megváltoztatni. Ennek ellenére nem szerencsés.

Ogy-i képviselő viszont igenis járjon tárgyalásra, főleg ha érinti is őt a tárgyalt ügy így vagy úgy. Nem árt pl. ismerni a választókerületünket, meg annak problémáit. Tudom, hogy GyF kifejezetten PR szempontból jelent meg a tárgyaláson, de ennek jelentése vagy veszélye az igazságszolgáltatásra nézve nincs.

sztrugackij 2011.04.06. 14:17:46

@svetapop: A fidesz kormány alatt egy bűncselekmény sem történt?

Se egy árva rablás,erőszak ?

4 évig a béke szigete volt Magyarország,utána a bűnözők újult erővel csaptak a lecsóba.

Mekkora egy barom vagy!

blah 2011.04.06. 14:19:57

nem tudom milyen határokról beszél ez az álszent faszkalap amikor nincs már olyan politikus aki ne lépett volna át olyan határokat amiért az átlagembert sittre vágnák... pont ez az ostoba barom aki miatt az összes devizahiteles szopik, neki kéne kussolnia.

Gazz 2011.04.06. 14:20:57

Kósát nem szabad mikrofonközelbe engedni. A leépülés már igen előrehaladott nála.

igényes 2011.04.06. 14:22:14

@genyamagyar: @Bathory: @Alikam:

Csak Alikam részére ismételten, de bővítve, bízva benne, hogy megérti ez (Orbán)mindenképpen lealjasítja a magyart. Lealjasítja, mert tényleg nem fogadják sehol, csak ahol a Lázár pénze fial, meg ki is tudja kié?

A Felcsút SE elnöke, a magyar miniszterelnök, az EU soros elnöke nagy kihívást jelentő feladatot kapott, nevezetesen oldani a FIFA és az EU közötti feszültséget. (Erről persze eddig nem tudtunk, Barroso említést sem tett erről a nagy problémáról, mely a kibiai válságot előzte)

Óriási feladat kapott a csúti elnök, bízom benne, hogy Orbán Viktor egyesületi elnök képességeit nem haladja meg. Szerencsésebbnek tartottam volna, ha a Barcelona, Real Madrid, AS Roma, Ajax, Arsenal, Bayern Munchen esetleg más nem meghatározó elnökök is jelen lettek volna. Mindenesetre ez egy égető probléma Magyarország számára és az EU számára egyaránt. A cigánykérdést talán így lehet a legjobban megoldani, a munkanélküliség kérdése eltörpül e nemes feladat mögött.

Végre egy testhez álló feladat Orbán SE. elnök részére.

A cikk végén kiderül, hogy teljesen nem arról volt szó, amit a fedőutazás céljáról írnak.

Itt a lényeg! Orbán elment kajálni, bankolni netán. Mit szól ehhez Kósa és Schmitt, na meg a Lézer?

Lényeg, hogy Blatter semmit nem szólt az orbáni uti céllal kapcsolatban! Tessék megnézni, mit is kommunikált a FIDESZMTI!
"Közös álláspontunk van a világ sportjáról, különösen a futballról, és ezek értékeiről, mint az egymás tisztelete, a fegyelem és a fair play" - áll többek között a FIFA kommünikében, amely jelzi: Orbán Viktor nagy futballrajongó, a felcsúti csapat tagja, és ő alapította a fiatal játékosokat segítő Puskás Ferenc Akadémiát."

Olvassátok a hírt, hát elszomorító:

Az EU soros elnöki tisztét ellátó Magyarország kormányfője a Magyar Televíziónak elmondta: jó néhány kérdésben eltérés van a FIFA és az EU között, és az álláspontok nehezen közelednek.

Orbán Viktor jelezte: a FIFA szeretné védeni az ifjúsági korú játékosokat a túl korai "piacra kerüléstől", ugyanis Európában is egyre elterjedtebb, hogy a 18 év alatti futballistákat adják-veszik, és ezek legritkább esetben szolgálják a fiatalok javát, mert - mint kitért rá - 10-20 kudarcra jut egy siker.

Hozzátette: a FIFA álláspontja, hogy a 18 év alatti játékosokkal nem szabadna ilyet tenni, míg az EU ragaszkodik a 16 éves korhatárhoz. A miniszterelnök hangsúlyozta: szerinte ez egy olyan probléma, aminél az Uniónak érdemes újra átértékelnie álláspontját.

Orbán Viktor nyilatkozatában kiemelte azt is, hogy a honosítások ügyéről nem esett szó, ám arról igen, hogy hány saját nevelésű hazai játékos szerepeljen klubjában.

"Mi is boldogok lennénk, ha több saját nevelésű magyar játékos lenne a pályán - tette hozzá, egyúttal hangsúlyozta, hogy az Unió egyelőre ragaszkodik ahhoz, hogy a sportolókra ugyanolyan munkajogi szabályok vonatkozzanak, mint bármilyen más munkavállalóra, ezért megkötéseket nem szívesen lát.

"Ennek ellenére azért látok esélyt arra, hogy itt eredményt, talán áttörést is elérhetünk, mert az Európai Unió szabályai szerint a sport sajátosságokkal rendelkező terület, csak még senkinek nem sikerült definiálnia, hogy ez mit is jelentene például munkavállalás tekintetében, és most ezen dolgozom, hátha sikerrel járok" - nyilatkozta a magyar kormányfő.

A magyar ügyekkel kapcsolatban Orbán Viktor kiemelte: a FIFA támogatja, hogy az országok minél többet áldozzanak az utánpótlásra, a gyerekek sportjára, ezért bízik benne, hogy a korábbi kormányzása idején elindított Bozsik-programhoz hasonlóan, a mostani utánpótlás-nevelésért tett magyar erőfeszítéseket is elismeréssel fogadja majd a FIFA, sőt, talán támogatást is lehet a szervezettől kapni a munkához. A miniszterelnök ezzel arra utalt, hogy a Nemzeti Erőforrás Minisztérium (NEFMI), a Nemzeti Sportintézet (NSI) és a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) között éppen kedden jött létre egy háromoldalú megállapodás, melynek révén 2,2 milliárd forintos állami támogatást kap a sportág utánpótlás-nevelése.

Orbán Viktor a nagy világesemények Magyarországra csábításának lehetőségéről szólva egyrészt emlékeztetett arra, hogy a FIFA jövő év májusi kongresszusát Magyarország rendezheti, ami diplomáciai siker, FIFA-sportesemény rendezésének elnyerését azonban csak később tartja lehetségesnek.

"A világrendezvények ügyében pedig szintén úgy vagyok, hogy nem jó ha a kocsi megelőzi a lovat, először tegyünk rendet a saját házunk táján, hozzuk rendbe a létesítményeinket, kicsit emelkedjen a játékunk színvonala, és akkor szerintem jó eséllyel pályázhatunk majd nemzetközi rendezvények megrendezésére is" - nyilatkozta az MTV-nek.

Az interjúban szóba került Blatter újabb FIFA-elnöki kandidálása is. A tisztséget 1998 óta betöltő svájci sportdiplomata kihívója a katari Mohamed Bin Hammam, az ázsiai szövetség (AFC) elnöke lesz a június elsejei szavazáson. Orbán jelezte: ő nem korteskedik Blatter mellett, mert jobb, ha "politika távol tartja magát a profi futballtól". Az ügyben majd a voksolásra jogosult MLSZ vezetése alakítja ki az álláspontját. A miniszterelnök ugyanakkor nem titkolta véleményét, mely szerint "nem érett még meg a világ labdarúgása arra, hogy könnyedén lemondjon arról, hogy Európán kívülre kerül az irányítása".

A kormányfő elmondta: látta, milyen jól szervezett a FIFA, és például miként működik az a figyelmeztető rendszer, amelyet a tiltott fogadások, visszaélések ellen fejlesztettek ki.

A találkozóról a FIFA közleményt adott ki, és ebben Blatter kiemelte: nagyon elégedett azzal a konstruktív megbeszéléssel, amelyet Orbán Viktorral folytatott.

"Közös álláspontunk van a világ sportjáról, különösen a futballról, és ezek értékeiről, mint az egymás tisztelete, a fegyelem és a fair play" - áll többek között a FIFA kommünikében, amely jelzi: Orbán Viktor nagy futballrajongó, a felcsúti csapat tagja, és ő alapította a fiatal játékosokat segítő Puskás Ferenc Akadémiát.

Harcimaci 2011.04.06. 14:23:39

@Dillinger: Esztergomról mit írnak a fizess.hu-n?

Bakter 2011.04.06. 14:23:51

Oszt mivel gyakorol nyomást Gyurcsány a bíróságra? Présgéppel?

2011.04.06. 14:25:17

Gyurcsány a megjelenésével semmilyen formában nem gyakorolhat (és nem is gyakorol) nyomást a bíróságra, ez eddig rendben van.
A gond az, hogy ez a debil ripacs hülyeségeket beszél. Egyfelől, ugye azért jelent meg, hogy részvétét nyilvánítsa, ami alapvetően hülye ötlet. Részt vehetett volna az áldozatok temetésén, meglátogathatta volna a családtagokat, részvéttáviratot küldhetett volna, publikálhatott volna, stb. de a bírósági tárgyalás semmiképpen nem arra való, hogy ott a hallgatóság egy tagja részvétet nyilvánítson.
Másik érvként azt hozta fel Gy. F., hogy megvetését kívánta kifejezni az elkövetőkkel szemben, ami egy elsőfokú eljárás elején legalábbis baromság. Amíg a bíróság jogerősen meg nem állapította etc..., mint mindenki tudja.
Ennyi erővel megjelenhetett volna hétfőn, a Fővárosi Bíróságon is, ahol megkezdődött az erzsébetvárosi (szoci) képviselők tárgyalása is. (Gondolom ők ártatlannak tekintendők a jogerős ítéletig.)
Gy. F. egyébként saját perében, felperesként nem jelent meg a Pest Megyei Bíróságon az első tárgyaláson (holott erre nyilvánvalóan idézést kapott), kifogásolta is a bíró, hogy a minimális tiszteletet sem adja meg a bíróságnak.
Egy szó mint száz, Gy. F. most is, mint mindig, ostoba, ízléstelen módon ripacskodott és bizonyította, hogy egy korlátolt, képmutató, szánalmas pózőr. (Csoda, hogy most el nem zokogta magát, mint a monori vonatbaleset idején.)
Félreértések elkerülése végett: ennek semmi köze Kósához, a Fideszhez, stb. - én csakis Gy. F. ízléstelen nyilatkozatát minősítettem.

S.P.Q.R. 2011.04.06. 14:25:38

@Indriq: Egy. Miben hasonló egy focimeccsen való megjelenés egy gyilkosság-sorozat elkövetőinek a perén való megjelenéssel? Semmiben. Nem is írtam mást. Kettő. A cigányokat gyilkoló banda ügye vastagon átpolitizálódott. Ezért ezen a peren egy vezető politikusnak, akinek a miniszterelnöksége alatt követték el a gyilkosságokat, semmi keresnivalója nincsen. Időben kellett volna fellépni, nem pedig most álságosan részvétet nyilvánítani. Amit Gyurcsány most tett, az aljasság.

igényes 2011.04.06. 14:25:46

Tiszta és világos!

A kormányfő elmondta: látta, milyen jól szervezett a FIFA, és például miként működik az a figyelmeztető rendszer, amelyet a tiltott fogadások, visszaélések ellen fejlesztettek ki.

kasu 2011.04.06. 14:26:49

@svetapop: Így van. Amikor tehetett volna, nem tett Fleto semmit, most meg odadugja a pofáját és semmi másért, mint kis haszonért. Meg hogyy lehessen fikázni másokat, mit tesznek és miért úgy.
Különben már bocsánat, de rengeteg "politikus" közül Kósa Lajost hallgatni öröm, mert értelmes amit mond. Végre értelmes emberek beszélnek, a sok pártzsargonban megöregedett és sötét alak után. Gyurcsány is a nyilvánosság előtt úgy beszél, hogy nem mond semmit, egy szar színész. Persze belül kever és a titkosszolgálati háttérrel zseni is, mentsen meg tőle mindannyiunkat a történelmi igazságszolgáltatás vagyis SOHA ne legyen többé hatalom a kezében.

Pékszakállú Henceg 2011.04.06. 14:41:38

Kedvenc huszáromnak inkább azzal kellene foglalkoznia, hogy hogyazuristenbe fizeti vissza Debrecen a 42 milliárdos hitelállományát. Persze, ehhez ész is kellene, csak ez a soha nem végzett közgazdász tanonc azzal nem rendelkezik.

Margit bácsi 2011.04.06. 14:45:32

aranyszájú lajosunk.

a lovag, aki azt mondja: NI!

ni!
ni!
ni!

átlépte a rubicont, édes istenem.
ezen phaszságon a forint bedöntése óta törhette a fejét. hozzon már valaki neki egy rekettyést. kettőt. lejtős ösvénnyel. idióta.

bátor nyúl 2011.04.06. 14:47:51

@S.P.Q.R.: Nálad jó munkát végzett a narancs propaganda. Jó MSZMP káder lettél volna 30-40 évvel ezelőtt. Ja, vagy az is voltál? Hát ezért érzed jól magad egy esztendeje ebben az országban, szagló és vállalhatatlan ideológia fogadatlan prókátora vagy.

kén-e egy nick? 2011.04.06. 14:48:03

@svetapop:
Gondolod, hogy Gyurcsánynak kellett volna járőröznie a pár ezer magyar település mindegyikén cigányokra vadászókra lesve?

Vagy csak olyan hülye vagy, mint Kósa?

mosthozzaszolok 2011.04.06. 14:48:24

MEGKÉREM A TISZTELT HOZZÁSZÓLÓKAT, HOGY VÁLOGASSÁK MEG A SZAVAIKAT. ENNE A KOSÁNAK IGAZA VAN MAGA A NAGY orbán viktor MONDTA MEG NEKI, HOGY MIT KELL MONDANIA.

mrgumby1 2011.04.06. 14:49:40

@S.P.Q.R.: nagyszerű, akkor dajcstomi se magánemberként gecizte le.

egyébként a bírósági tárgyalások, amennyiben nyilvánosak, bárki által látogathatóak, politikusok számára is.

a bírót meg aztán k. nem érdekli ki ül ott. vagy tán debrecen pápája nem bízik a független igazságszolgáltatásban? igaza is van, a bíróságok kiszámíthatatlan, összevissza döntéseket hoznak, lásd AB. megértem ha nekik ez nem tetszik.

veny 2011.04.06. 14:50:52

A vitorlázórepülők tervezése már rég átlépett a Rubikon.

3006 2011.04.06. 14:53:54

Ne bántsátok a Kósát, ő csak akart valami igazán nagyot mondani, aztán neki ennyire tellett. Mostanában már mindegyik nagyágyúnak sikerült valami jókorát mondani ( Lázár, Rogán) aki eséllyel indulna egy palotaforradalom élén. Neki is kellett na !

djukel 2011.04.06. 14:54:01

ki az a barom aki szobrot faragtatott magáról?

Bloodscalp 2011.04.06. 14:54:38

1. Fletó csak most lett nem kívánatos személy?:) nane...
2.mostanában dívat lett ez a persona non grata:)
3.h valaki elkezdené replikázni a kósa szobrot degeszre keresné magát:)

genyamagyar 2011.04.06. 14:55:08

@Brother Love: Faszkalap! arra nem gondoltál, hogy Gyurcsányt egszerüen ÉRDEKLI az ügy?

matulagergely 2011.04.06. 14:55:42

@ob.szerver: A debreceni polgármesteri hivatal bejáratánál:)
Lehet kapni, 130000 +ÁFA:)

leone007 2011.04.06. 15:02:31

@Brother Love: és van véleményed Kósa nyilatkozatáról is, csak hogy a tárgynál maradjunk?

ki kicsoda 2011.04.06. 15:03:39

... ez a szerencsétlen, annyira hülye, ha írnál neki, hogy tud-e róla, hogy debreceni oktatási intézményben verővel ütik a Timpánit, meg a Marimbát, még aznap vizsgálatot rendelne el :)

S.P.Q.R. 2011.04.06. 15:09:52

@bátor nyúl: Épp ez a baj a blogolással. Hogy egy idő után nettó gyűlölködés az egész. Semmi érdemi, csak személyeskedő, beteges feltételezgetések. Maga és a magához hasonló habzószájúak teszik értelmetlenné és szükségtelenné a blogszekciót. Ennyi.

dekol84 2011.04.06. 15:10:52

@Pékszakállú Henceg:

Azért nem foglalkozik ezzel, mert arról a Gyurcsány tehet, hogy Debrecennek akkora a tartozása! Oldja csak meg ő, a mi emberünk pedig szépen elpolitizálgat, néha bedönti a forintot, máskor akkora baromságokat böffent, hogy a fal adja a másikat!

dekol84 2011.04.06. 15:11:47

@ki kicsoda:
Főleg, ha hozzátennéd, hogy mindezt a Gyurcsány tudtával!

na__most__akkor 2011.04.06. 15:13:56

Na most akkor gyerekek...

TÉNYLEG ennyien blogoznak MUNKAIDŐBEN multi-munkaaadótól, akik mind tiltják a magyar ékezeteket?

az igazi Sipi
tomwar
Hypofx
vernarancs

Mondjuk Kósa tényleg le van szarva, csak hogy a témánál maradjak.
Meg a Felcsút SE elnöke is...

driopios 2011.04.06. 15:14:11

Kósa meg van győződve arról, hogy Gyurcsány csak egyetlen esetben teheti be a lábát magyar bíróságra: a saját tárgyalásán, ott is rabláncon vezetve.

Saját elhatározásából politikus nem mehet be a bíróságra. Viktor is csak áttelefonál, ha valami kell neki onnan.

Wernherr von Braun 2011.04.06. 15:16:05

Kósa Lajosnak momentán igaza van, Harpi, kiskoma, te pedig feleslegesen kevered a szart.

A volt kormányfő - véletlenül 10 kamera jelenlétében - mint apa és állampolgár hisztizik egy közismert elmebeteg társaságában a független magyar bíróság tárgyalótermében. Szép.

Persze lehet, hogy Kúrcsány Fegyenc szokni ment a körülményeket és a hangulatot. Reméljük, nemsokára a vádlotti dobogón fogja szorongatni a kapaszkodót.

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.06. 15:21:01

@driopios:

Nem, a Vezér, ha akar valamit, leküldi a bíróságra Schmitt Pál urat az üzenettel. ;-)

tomwar 2011.04.06. 15:22:50

@S.P.Q.R.: "Olyan nincs, hogy Gyurcsány (vagy akárki) magánemberkedik és helyszínel egy jót. Ő nem lehet sose magánember. Ő semmiképpen."

Deutsch Tomi? O maganemberkent ir?

Kettos a merce.

Talleyrand 2011.04.06. 15:23:14

Jaj istenem, hagyjuk már ezt a történelmi okoskodást. Nagyon ügyes vagy, hogy kikerested a wikipedián, vagy előszedted a bizonyosan tiszteletreméltó történelmi műveltségedből a Rubicon-sztori minden fontos részletét, csak éppen az egésznek nem volt semmi értelme.
Azt, hogy valaki átlépte a Rubicont egyszerűen úgy kell érteni, hogy átlépett egy megengedett határt. Ez egy szólás, nem kell szó szerint érteni, érted? Ez olyan, mint pl amikor azt mondod, hogy xy feltalálta a spanyol viaszt, vagy, hogy történelmi példával éljek: Nem engedünk a '48-ból! Szerinted ezt is csak azokra lehet érteni, akik a forradalom és szabadságharc eszméihez és eredményeihez ragaszkodnak??

sanya64 2011.04.06. 15:28:02

Nálunk meg itt a faluban találgatták a népek a kocsmában, hogy melyik elkövető lehet a Gyurcsány haverja, hogy elment a tárgyalására...
))

Wernherr von Braun 2011.04.06. 15:29:17

Még valamit a sok liberális hülyének, aki itt orrba-szájba kommentel.

Magyarországon az elmúlt években többszáz ember gyilkoltak meg, tartottak csicskásnak, kínoztak meg cigány gazemberek.

Ezeknek bírósági tárgyalásán hányszor jelent meg "magánemberként" Kúrcsány Fegyenc?

A Cozma-ügy tárgyalására mikor tolja oda a tolvaj képét sopánkodni?

Ezen agyaljatok idióta fővárosi buzik. A vidéki magyarság amúgy is tudja mi az ábra, mert naponta a bőrén érzi a cigányok terrorját.

Kassian 2011.04.06. 15:31:05

Kósa Lajos egy buta paraszt, pont, mint a cimborái.
A Gyurcsány meg oda megy, ahová és amikor akar.

Megfigyelo 2011.04.06. 15:31:18

A magyar (es altalaban az europai) jog szerint a birosagi targyalasok -- kiveteles esetektol eltekintve (pl. ha kiskoru a vadlott) -- nyilvanosak, azokon BARKINEK JOGA VAN hallgatokent/nezokent megjelenni. Kosa durva jogsertest kovetett el, amikor Gyurcsanytol elvitatta ezt a jogot. Masutt ezert lemondatnak minden kozfunkciojarol.

2011.04.06. 15:31:31

@genyamagyar: Ő maga nyilatkozta: azért ment, hogy részvétét nyilvánítsa, illetve hogy megvetését kifejezze az elkövetők iránt, ezért arra nem gondoltam.

Kassian 2011.04.06. 15:31:51

@Wernherr von Braun: Szép, méretes vidéki faszfej vagy...

2011.04.06. 15:33:35

@leone007: A Rubicon átlépése mára egyszerű fordulat, általában úgy értik, hogy átlépett egy határt, ebbe kár belemagyarázni bármit.
Az, hogy a bíróságot befolyásolná Gy. F., az egy baromság, de Kósa ugye már beszélt baromságokat eleget, így ezen nem lepődöm meg.

2011.04.06. 15:34:38

@genyamagyar: Egyébként mit faszkalapozol? Hozzád sem szóltam, pláne nem sértőn.

Megfigyelo 2011.04.06. 15:40:04

@Wernherr von Braun: Ez aljas uszitas: osszesen nem volt tobbszaz gyilkossag es hasonlo sulyos bunugy Magyarorszagon az elmult 10 evben. A gyilkossagokat egyebkent az utobbi evekben, mint tudjuk, sokkal tobbszor kovettek el ciganyok rovasara, mint ahanyszor cigany elkovetok voltak erintettek - errol szol a mostani per is.

Wernherr von Braun 2011.04.06. 15:40:57

Kassian 2011.04.06. 15:31:51

Te lettél az első, aki önként jelentkezett a fővárosi liberális, hülye buzi kitüntető címre.

Az egy dolog, hogy egyszerű vagy mint a mákdaráló, de hozzá a stílusod is alpári, a modorod meg hamisítatlan, nagyarcú, ostoba gyökérre vall.

Sokra vihetnéd, ha visszajöhetne Kúrcsány és a többi tolvaj világa. De ehhez hosszú türelemre lesz szükséged.

Wernherr von Braun 2011.04.06. 15:46:34

Megfigyelo 2011.04.06. 15:40:04

Te szellemi nyomorék, olvasd el mégegyszer! A felsorolásnak csak az első tagja gyilkosság, a többi a csicskáztatásra és a kínzásra vonatkozik.

Ne rémissz meg azzal, hogy van érettségid, mert értelmező olvasásból megbuknál a 6. elemiben.

Egyébként javaslom, hogy csak úgy passzióból tölts el egy hónapot mondjuk Tiszabőn, majd utána gyere fel ide másokat kioktatni, ostoba buzi.

Mikropénisz 2011.04.06. 15:52:37

Ennyi erővel az is az igazságszolgáltatás és a törvényhozás összemosása, ha egy bíró, vagy barósági alkalmazott parlamenti közvetítést néz.
Komolyan, a fideszesek ennyire ostobák?

igényes 2011.04.06. 15:54:10

Orbán Viktort állítólag fogadja a jövő héten egy svéd lakópark gondnoka. Óriási diplomáciai eredménynek könyvelhetjük el ezt a sikert, mert ez a lakópark nem kis dolog. Emberek laknak benne. Blatter és a Pápa látogatása után immár a harmadik siker.

Miért is siker? Ez a svéd gondnok nem ér rá szinte soha, állandóan dolgozik, nem ér rá utazgatni sem.

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2011.04.06. 15:54:14

Feltéve, hogy Gyurcsány "nyomást gyakorolni" ment a tárgyalásra, tisztelettel kérdezem: ha neki nem tetsző ítélet születne, azt hogyan torolná meg?

Alkérdés: komolyan gondolja valaki, hogy Gyurcsánynak a nyomásgyakorláshoz (ha és amennyiben ez volt a szándéka) személyesen kell megjelennie?

Na ne már... :-(

Cinkes 2011.04.06. 15:56:21

@Wernherr von Braun: a vidéki farmerek azt is tudhatnák, hogy Kósa és sleppje semmivel sem jobb mint Gyúrcsány így nincs igazándiból joga ugatnia. Max egy poént süthetett volna el, hogy biztos azért van ott, hogy szokja a környezetet. Ennél többet egy közszereplő sem engedhetne meg magának, így is túl sok jobbágylelkű azonosul ezzel a viselkedéssel ami ugye semmi jóhoz nem vezet.

tomwar 2011.04.06. 16:02:23

@Wernherr von Braun:
Egyszeu elmeleteid vannak - aki Kosat lehulyezi, az fővárosi liberális, hülye buzi.

Kb. ilyen: Aki meg Wernherr von Braun nicckel irogat az kocsog naci.

Bibibi!

Mint a dedoban.

Wernherr von Braun 2011.04.06. 16:03:38

@Megfigyelo:

Még valamit neked, te idióta, hazudozó, mellébeszélő barom.

Utánanéztem némely statisztikai adatnak és kiderült pl. hogy 1998-2002 között a gyilkosságok száma minden évben meghaladta a 250-et!

A csökkenő szám mellett még tavaly is 157 élet elleni bűncslekmény volt Magyarországon.
Összességében több mint 2000 embert öltek meg 10-11 év alatt. Ennyit az ideböffentett okosságodról.

Azt persze találgathatod, hogy ebből mennyi volt a magyar és mennyi a cigány elkövető. És ha tőled és a többi liberális, magyargyűlölő buzitól függene, minden esetben cigány lenne az áldozat és magyar az elkövető.

SZDSZPistike 2011.04.06. 16:07:05

Érdekes, hogy Gyurcsány Ferenc azzal érvelt, azért jelent meg (nem azért, mert ingyen promo), mert érintett azáltal, hogy akkoriban ő volt a Miniszterelnök!

Valahogy nem emlékszem, hogy Hagyó Miklós, illetve Zuschlag János esetében is ilyen érintettnek érezte volna magát ...

Khm

d-evike-a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.04.06. 16:07:09

Piszkálja a csőrüket, hogy nem a fidesz képviselői mentek el, ugyanis ők szarnak rá.

A kormány oldal elfelejtett kiállni, érdeklődést mutatni a témában.

Ciki, ezt bebukták, így aztán szokás szerint támadnak.

Megszüntették a településőr programot is, ami jót tett a falvak biztonságának.
Mikor veszik már észre, hogy a fidesz preferáltjai a jómódúak?
Hol érdekli őket, hogy megöltek néhány cigányt? Fasiszta banda.

Wernherr von Braun 2011.04.06. 16:09:06

@tomwar:

Aki tomwar nickkel irogat kommentet, az valószínűleg egy hülye, liberális buzi.

Az én nickem egy betű hozzáadásával egy nagy tudósra emlékeztet.

Az általa (és munkatársai által) kifejlesztett Saturn rakéta segítségével jutott el az ember a Holdra.

De hát ez magas neked, mint ebihalnak a világítótorony.

SZDSZPistike 2011.04.06. 16:11:59

@tomwar: Akkor az amerikaik mind nácik, mert még ki is tüntették ez a von Braun-t!!! :D

pirimogyoró 2011.04.06. 16:15:29

@Alikam: Gondolom, nem bírtak semmit összekaparni, amiért le lehetne csukni. Értelmes emberek észreveszik az ellentmondást a Fidesz-duma, meg a valóság között. Egy éve lopkodnak már a fidesznyikek és még nem bírták Gyurcsányt a víz alá nyomni. Pedig jaj de nagyon igyekeztek!

Wernherr von Braun 2011.04.06. 16:17:53

@Cinkes:

Mellébeszélsz, de ezt már a nicked is jelzi előre.

A lényeg itt az, hogy egy közbűntényben (ingatlanpanama) érintett képviselő, miniszterelnökként az ország tettleges tönkretevője, ájtatos pofával, krisztusi mártírként cigánygyilkosok perére látogat.

E gazembereket, ha bűnük rájuk bizonyosodik,
zárják el örökre, de nem erről van szó, és te és a többi elfogult liberális vagy kommunista hülye ezt direkt nem akarja megérteni.

Sajnos nem segíthetek, elmebetegeket már jó százalékkal sikerül gyógyítani, hülyeségre még nem találtak föl medicinát.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.06. 16:21:22

@Winston Smith: Hm.
Elvileg a végrehajtás is független a törvényhozástól. Meg tudod mondani, hogy akkor minek ülnek be a kormánytagok a parlamentbe? Nyomást gyakorolni talán?

igényes 2011.04.06. 16:24:15

Égbekiáltó Orbán hazugság!!!!!!!!!!!

Érdemes megnézni a FIFA valós közleményét! Semmi nem szól itt EU tárgyalásról! 2011. március 25-én nem Orbánnal tárgyaltak. Ekkora hazugságot életemben nem láttam.
mti.hu/cikk/2011/04/05/orban_es_blatter_az_eu_es_a_fifa_kozotti_ellentetekrol_targyalt-538398 MTI hazugsága

www.fifa.com/aboutfifa/index.html itt hazudik az Orbán

www.fifa.com/aboutfifa/federation/insidefifa/news/newsid=1405871.html Itt tárgyal az EU

Ez istentelen hazugság, Orbán kitalálta a legendát, miként utazhat Svájcba a bankjába.

Cinkes 2011.04.06. 16:25:46

@Wernherr von Braun: azt érted e jobbágyka, hogy az egyházfőid ugyanolyan gazemberek? Vajon akkor is mellé beszélek e ha a kettős mércét emlegetem (ha már eddig nem jöttél rá azzal a nagyon okos kapálásra hangolt agyaddal, hogy miért nem ártana tartani a pofáját Kósának...)?

MarketingManager 2011.04.06. 16:27:59

Persona non grata - Gyurcsány már régen az, de Kósa is!
Ez az ostoba gyökér jobban tenné, ha meg sem szólalna. Bár Lézer János után szabadon - előbb dajcstomi, most kósa...

váév építők (törölt) 2011.04.06. 16:28:53

a fidesz második embere smittpál

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.06. 16:29:53

@MarketingManager: Iiiigen. Elég fura gondolat volt Kósától, hogy Gyurcsány mostantól(!) nem kívánatos... Mintha eddig annyira kívánta volna... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.06. 16:30:59

@Wernherr von Braun: Viszont nyugtató már létezik. Bekaphatnál egyet...

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.04.06. 16:37:37

gyurcsány csak azért ment el a bíróságra, hogy szokja annak légkörét.

kósa nyilatkozata abszolút fedte az igazságot. már nincs sok idő hátra, hogy magyarországot kikiáltsuk az ELSŐ GALAKTIKUS BIRODALOMNAK

*imperial march*

Wernherr von Braun 2011.04.06. 16:43:13

@Nathan D'Xantine:

Na, még egy egy hiéna.:) Eddig hol kussoltál, te nagy tanácsadó?

Nem hiszem, hogy aggódnál az egészségi állapotom miatt, de ha mégis, megnyugtatlak,
egy higanymillimétert sem ment föl a vérnyomásom tőletek, hazudozó, liberális buzik.

Túl régóta rágjátok a hazám testét, mint a kidőlésre ítélt fák törzsét a termeszek. Megszoktam, hogy elkötelezett rombolói vagytok mindennek, ami magyar, hagyomány, érték és rend.

Ez egy szabad ország, csináljátok csak, de hatalomra soha többet nem kerültök. Itt vinnyoghattok, de a karaván közben halad.

sisifux 2011.04.06. 16:56:24

@Wernherr von Braun:
"Te szellemi nyomorék, olvasd el mégegyszer!"

Hát igen, ilyen egy igazán intelligens, érvekkel operáló jobboldali.

Ha valami cigány bűnözőt gyilkoltak volna meg a vádlottak, amire természetesen szintén nem lett volna jogalapjuk, nagyon kevéssé akkor érthető lenne, miért nem határolódik el az un. jobboldalról senki tőlük. De, hogy egy gyerekért sem tudtak szót emelni a híresen család centrikus, keresztényi felebarátságot melldöngetve harsogó narancspártiak, hát kissé elszomorító.
Egyébként elképzelhető, Forintdöntögető Lala csak kompenzálni akarta a debreceni érintettséget.
Csak úgy emlékeztetőül említeném, a 15 millió magyarban, akikre nagy előszeretettel hivatkoznak időnként a "nemzeti érzelműek", benne foglaltatik a cigányság is.
A bűnözők természetesen büntetést érdemelnek. De, Bíróság által kiszabottat, nem pedig elvakult, tébolyodott önitélkezőkét. Ilyen alapon bárki találhatna neki nem tetsző célcsoportot, amiben náciknak tekintetteket, pedofil papokat, stb lövöldöznének le.

Ufóka 2011.04.06. 17:01:59

@RS: Azt hittem, hogy ezt csak én vettem észre.

Ez a Kósa tutira valamelyik svájci banknak a bérence. :)))))))))) Most csak előtérbe kerül ezzel a Gyurcsányozással (rühellem őt is), aztán bejelent valami furfangosat, amitől felmegy a CHF a csillagos égig. :)

Nem vagyok fideszes 2011.04.06. 17:04:02

@Wernherr von Braun:

Figyi, a folyamatos buzizós túlkompenzálásod helyett inkább nézz szembe a hajlamaiddal és hidd el, magaddal is megbékélsz.

a-kis-herceg 2011.04.06. 17:06:47

@hollario: " De hogy jön ide Orbán? "

audi Q7-esen... vagy hummeren? de az nem divat már...

igényes 2011.04.06. 17:08:21

Egy történet S. Gabrielláról.

"Egy tobábbképzésen tanítok, és sajnos egyre gyakrabban meggyőződöm arról, hogy a diploma és az intelligencia (ész) nincsenek köszönő viszonyban sem...

Felmérőt-t írattam a Fi..sz továbbképzésen, és már a terembe belépvén kiszúrtam magamnak egy "kislányt", aki tök pinkbe öltözve (már ha az ruha volt rajta!!!), műkörmeivel a tollba kapaszkodva (alig tudta fogni), púderezte az orrát! Hát...nem mindegy, hogy hogyan ír 0 pontos felmérőt-t az ember lánya! Látszott rajta, hogy baromira izgul, csak nem tudtam, hogy a kérdéseket várja ilyen izgalommal, vagy hogy kibírja a körme anélkül, hogy lepattogna a lakk, esetleg sietne szolizni. Ja, a mobilja is rózsaszínű volt, és a hajában is volt egy-két rózsás árnyalatú tincs.

Na, miután "kigyönyörködtem" magam, mondom, írják fel a papírra, hogy NÉV, SZAK..és éppen folytatnám a sort, mire a "kislány" megszólal: Elnézést! Évszak? Na, gondoltam, nagy az Isten állatkertje, kicsi a kerítés, persze a többiek sírva röhögtek, ő meg abszolút nem értette, hogy min.
Mondtam neki, hogy igen, az évszakot kell felírni, a hónapot, napot, Duna vízállását Paksnál, a Barátok közt tegnap esti epizódjának 5 soros összefoglalóját és a műkörmöse mobilszámát...
Gondoltam, ennyi baromságra csak veszi a lapot...tévedtem, csak az tűnt fel, hogy míg a többiek a kérdésekre várnak, ő már buzgón ír, és láss csodát (?!) minden adatot megkaptam, kivéve a vízállásjelentést, mert arra azt írta: "Tudom ám, hogy ez beugratós kérdés, mert Paks a Tisza mellett van."
Feladtam. És már nem röhögök, mikor ezt a történetet mesélem. Beosztása van..."

a-kis-herceg 2011.04.06. 17:09:10

@veny: a fekvő Rubikon? az Ernyőn?

nu pagagyí 2011.04.06. 17:13:07

Kósa nem vette észre, hogy Gyurcsány nincs hatalmon, ismét hülyeségeket beszélt. Lassan fel kéne venni a celeb listára, odavaló.

A Fidesztől elvárnám, hogy részvétet nyilvánítson az áldozatok hozzátartozóinak, ha már szájára veszi az ügyet.

kaqkkfioka 2011.04.06. 17:18:55

Eközben javul a közbiztonság.

Wernherr von Braun 2011.04.06. 17:30:06

@Lófasz Hadnagy:

Nomen est omen, hahaha. ilyen névvel mit kompenzálsz, kisöcsi? Az 5 centis giliszta pöcsödet?:)

Milyen "ember" lehet az, aki ilyen nicket választ magának, hogy Lófasz Hadnagy?

Ráadásul nagy kezdőbetűkkel írja.:)

Neked agyadra ment a kispénisz-komplexusod.
Először ezt gyógyíttasd, azután szólj hozzá felnőtt emberek vitájához, kisöcsi.

Kalmár 2011.04.06. 17:37:04

Azért az furcsa, hogy a katonai hírszerzés kapcsolatban állt az egyik gyilkossal még a támadások idején is.
Az is furcsa, hogy valamelyik szolgálat figyelte őket, majd amikor elkezdtek fegyverkezni leálltak. A figyelmeztető jelentés ellenére.
Majd amikor nyilvánvalóan katonai képzetségű támadókról beszélt mindenki, a profin nyomtalanul megszervezett támadások láttán,akkor sem adták át a rendőrségnek ezeknek az elmebetegeknek az aktáit.
Panaszkodott is a rendőrség, hogy sokkal hamarabb meglettek volna, ha nem kussol a katonaság.
A bíróságpedig nem vizsgálja senkinek a felelősségét ezekmiatt.
Ha mindezt a legjóindulatúbb forgatókönyv szerint csak felelőtlenség és rosszul irányított állami gépezet okozta, akkor is szégyelheti magát fletó, hogy ez se volt rendben, mint ahogy semmi.
Remélem, hogy a rosszabb forgatókönyv nem létezik, mert az....

Azért arra is kiváncsi lennék, hogy a Fenyő gyilkosát miért engedtük ki a börtönből, amikor megvolt a dns-e?
Senkinek nem jutott eszébe egy nemzetközi bérgyilkosról, hogy hátha??

Wernherr von Braun 2011.04.06. 17:37:33

@sisifux:

Tisztelettel kérdezem tőled, hogy ki a pék retkes, kanyargós, rovátkolt, kóchengeres f@sza szólt hozzád?

Mert én biztosan nem. Amire itt kéretlenül höbörögsz, reagálás volt megmondó félreolvasásoktól hemzsegő észrevételére.

Kiskoma, nézzél levegőnek nyugodtan, én kutyaszarba sem veszem a hozzád hasonló megélhetési provokatőröket és liberális szarkavarókat.

Ti ugathattok, de a karaván - reméljük jó irányba - halad. Persze, nektek az lenne a legjobb, ha Magyarország szakadékba zuhanna, mert jönnétek újra, "megmentőként".

Isten ments, csak azt ne. Láttuk az elmúlt 8 évet, nagyobb csapás volt mint 20 év kommunizmus.

Lehajtott fejű, alázatos kussolást javasolok, nem nagyhangú arcoskodást.

NA YA! 2011.04.06. 17:38:14

Mint mostanában minden mást, Kós Ala jost is a maszop gerjeszti, azért vannak ezek a zelhamarkodott kiszólások!

Nem vagyok fideszes 2011.04.06. 17:41:06

@Wernherr von Braun:

Látod, most meg az én farkamról ábrándozol/képzelegsz. Mondom, nézz szembe a hajlamaiddal inkább.

Wernherr von Braun 2011.04.06. 17:45:28

@Cinkes:

Ez még előzőnél is gyengébb, leülhetsz.

Neked a környezetedből ajánlották, hogy szólj hozzá olyasmihez, ami magas neked, mint svábbogárnak a szőnyegporoló?

Ne higgy nekik, értelmetlen dolgokat zagyválsz össze, még a Jézuskát is összekevered a géppuskával.

Ezért sincs kedvem érdemben kitérni az irományodra. Veleje semmi, de hótt unalmas is.

Wernherr von Braun 2011.04.06. 17:51:14

@Lófasz Hadnagy:

Egy kis köcsög Lófasz Hadnagyként regisztrál egy blogon.

Eddig megvan? Ez mintha te lennél. Akkor ki ábrándozik, kinek a farkáról?

Orvos látott már ma?

És egy jó tanács. Ha kispénisz-komplexusod van, ideiglenesen tegyél egy répád az alsónadrágodba.

A sikeres terepia után majd kiveszed, de addig nagyobb lesz az önbizalmad.

Pumakölyök 2011.04.06. 17:51:46

- Minek megy az a fasz bíróságra, ha nem hívják? Nincs mit csinálni?! Elképzelem: "Hova menjünk ma? Állatkertbe, moziba... Nem, inkább a bíróságra, vagy egy fasza kis tárgyalás."
Szerepét tévesztett, levitézlett, jelentéktelen fontoskodó közröhej.
- Minek nyilatkozik róla a másik fasz?! Neki nem mindegy ki hova megy? Csak magát járatja le ha belekeveredik. Az elemzést hagyjuk az elemzőkre - lásd árfolyam. Megkérdezhetné hűbérurát vagy valami PR irodát mikor szabad nyilatkozni és miről. Szánalmas, mániákus, kispályás és dilettáns, nem különb az előzőnél.
- Egyáltalán miért számol be róla a média? Semmi más nem történik? Nekik aztán tényleg a kurva anyjukat már! Nem megmondták EGYÉRTELMŰEN mit szabad és mit nem?! Ha nem mutatják nem hír. Bebaszna, ha mindig az lenne a hír, hogy ki volt valahol néző magánemberként. Testi fenyítést annak, aki ezért pénzt vett fel. Szenzációhajhász paprikajancsik.
- Miért rakja ki ezt a zavaros bárgyúságot az index.hu?! Csak mert benne vannak a troll-hívószavak? Életfogytiglani RENDES munkát szabnék ki rájuk minimálbérért. A visszaeső felpumpált műhíreket gyártó firkászoknak még testi fenyítést is - természetesen.
- Miért irkál egymásnak ez a sok szerencsétlen troll, nincs mit csinálni? Jobb lesz tőle? Fizetnek érte? Testi fenyítést annak, aki ezért pénzt vett fel. Szerencsétlenek, inkább a pöcsükkel játszanának.
Nem munkaidőben írtam, és igen: mindenkinek egyenként a k. anyját! Barmok.

Talleyrand 2011.04.06. 17:53:15

@Megfigyelo: Egy szóval nem vitatta el tőle ezt a jogot: "Minderre természetesen joga van, azonban országgyűlési képviselő akkor sem tesz ilyet, ha ezt nem szabályozzák" - mondta Kósa a Fidesz honlapja szerint, hozzátéve, hogy szerinte "az átlagember el tudja dönteni, mit tehet meg, és mit nem". (by origo)
Nem csak a kommenteket kell olvasni, hanem magát a cikket is... Gyurcsány gyakorolta a jogát, hogy bemenjen a tárgyalásra, Kósa meg a véleménynyilvánításhoz valót. Most mondjam azt én is, hogy te vonulj vissza a kommenteléstől, mert elvitattad tőle ezt a jogát?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.06. 17:53:51

hat nem tudom, mindenestre felenk sem gyakorlat, hogy volt elnokok csak ugy megjelennek buntetougy targyalasan....
eddig talan otthon sem volt
valoszinu a birot nem befolyasolja, de hogy nagy marhasag odamenni az tuti
mondjuk az egesz birosag neha vicc, tegnap neztem Bakacsot, hat az nem birosag volt, hanem sajtotajekoztato

Meloka 2011.04.06. 17:56:12

@Wernherr von Braun: egyetértek! Tényleg, minek ment oda???? Talán a vádlott vallomására volt kiváncsi?

Weidmüller 2011.04.06. 17:57:22

Kósa nem akar háborút,buta szegény,azt se tudja mit beszél.

Nem vagyok fideszes 2011.04.06. 17:57:33

@Wernherr von Braun:

Szegénykém, de rossz lehet öngyűlölő melegnek lenni. Hát, te tudod, ha nem akarsz megbékélni magaddal és a hajlamaiddal, hát ne tedd.

a-kis-herceg 2011.04.06. 17:59:30

@Meloka: vszínű ők szervezték. a saját ügyükre kíváncsiak...

Wernherr von Braun 2011.04.06. 18:05:08

@Lófasz Hadnagy:

Nyugodtan lecuppanhatsz rólam, te kis pöccse miatt frusztrált komplexusos buzigyerek.

Nettó provokátor vagy, nyilván huzogatod, tekergedet közben a szánalmas nudlidat.

Azért módjával, mert jön a mardosó önvád, ha túl sokat rejszolsz.

Nincs valami egyszerű kirakós játék otthon, amivel elszórakozhatsz az esti kakaóig?:)

Nem vagyok fideszes 2011.04.06. 18:06:50

@Wernherr von Braun:

Látod, megint a farkamról ábrándozol.

a-kis-herceg 2011.04.06. 18:11:40

az egyik pár napos Q7 -est már sikerült összetörni :)

Állítsuk meg a ......... 2011.04.06. 18:18:24

kósa alajos ide figyu, nem zavar, hogy hozzád esetleg közel lakó személy ill. személyek is érintettek lehetnek a romagyilkosságokban ba+

igényes 2011.04.06. 18:29:45

@pcr: Kósának van most baja a debreceni sportfogadással kapcsolatban. Orbánt már elküldte a Blatterhez is. Várjuk ki a végét.

"We have a common point of view on the world of sport, specifically on football and its values such as respect, discipline and fair-play."

Ebből azért lehet olvasni, meg érteni is. Blatter mondta Orbánnak tegnap, amikor magánkihallgatáson fogadta Orbánt.

Orbán ugyan azt nyilatkozta, hogy EU soros elnökként ment oda, de persze ez nem igaz, mert az EU képviselői március 25-én tárgyaltak Blaterrel.

A FIFA.com oldalon lehet tájékozódni a Felcsút sc elnöki kihallgatásról. A címre is lehet koncentrálni, de olvasmányos az egész. Lényeg a Magyar miniszterelnököt nem meghívták, hanem fogadták, ha már a Kósa érdekében eljár.

www.fifa.com/newscentre/news/newsid=1412481.html

SPU 2011.04.06. 18:58:31

Ez a Gyurcsány 1 undorító, szemforgató ripacs. Olyannyira, hogy dajcstomi találó jellemzése vele kapcsolatban kifejezetten eufemisztikusnak hat - a valósághoz képest. Szóval, hogy szar alak, azt mindig is tudtuk. Nem értem Kósát, miért épp most kell ezen felháborodni?

igényes 2011.04.06. 19:02:14

@SPU: Nagyon szépen leírtad Gyurcsányt, és nekem semmi gondom ezzel kapcsolatban.

Kérlek írd le milyen az Orbán, vagy a Deutsch.

látjátok feleim szümtükkel 2011.04.06. 19:07:23

„Megszoktam, hogy elkötelezett rombolói vagytok mindennek, ami magyar, hagyomány, érték és rend.”
Igaz,igaz! Védeni kell ami magyar, hagyomány és rend.

Bácsi Kérem!

Az alábbi idézett mondatok a magyar nyelvi hagyomány és rend részei?

„….a pék retkes, kanyargós, rovátkolt, kóchengeres f@sza szólt hozzád?”

„…én kutyaszarba sem veszem a hozzád hasonló megélhetési provokatőröket és liberális szarkavarókat…”

„Nyugodtan lecuppanhatsz rólam, te kis pöccse miatt frusztrált komplexusos buzigyerek.”

„Nettó provokátor vagy, nyilván huzogatod, tekergedet közben a szánalmas nudlidat.”

SPU 2011.04.06. 19:18:45

@igényes: Milyenek Gyurcsányhoz képest? Jobbak! Persze ezzel még nem mondtam sokat, ugye. De inkább 10 Orbán, mint 1 Gyurcsány. És a dajcstomival sincs semmi alapvető baj. Legfeljebb nem a tenger sok esze miatt fogunk emlékezni rá.

Wernherr von Braun 2011.04.06. 19:30:55

látjátok feleim szümtükkel 2011.04.06. 19:07:23

Mellélőttél liberális seggszőrben túrkáló, ezért magadt érintett érző kisbuzi.

A magyar nyelv káromkodási kultúrája világhírű, hogy úgy mondjam, hungaricum.

Ezt ismered-e?

Háborút küld a magyarra,
Országunkat elfoglalja.

Foglalod a kurvanyádat,
De nem ám a mi hazánkat!...

Segítek, ez az egyik legnagyobb magyar költő, az egyébként Petrovicsnak született (anyja neve Hruz) Petőfi Sándor egyik verséből való.

Idézhetnék Aranytól, József Attilától, nagy magyarok naplóiból, regényeiből hasonlót.

De minek. Magas ez neked, mint kerti bodobácsnak a függönykarnis, kis kötekedő buzi.

Wernherr von Braun 2011.04.06. 19:31:58

helyesen: magát érintettnek érző, bocsánat

látjátok feleim szümtükkel 2011.04.06. 21:38:06

@Wernherr von Braun: Ismered azt a mondást, hogy mindenki magából indul ki? Te vagy a Nagy Kötekedő Buzi? Örülök, hogy bemutatkoztál!

látjátok feleim szümtükkel 2011.04.06. 22:06:01

@Wernherr von Braun: Namégilyet! Bocsánatot is tudsz kérni, nem csak trágárkodni?

tomwar 2011.04.07. 08:38:58

@Wernherr von Braun: Sot, meg a finom utalais is benne van, ja Mein Herr...ganz gut.
Latod ez a baj veled: nem erted, amit leirtam. No de sebaj!
(Amugy esetleg kerdezd meg az oreg londoniakat, mennyire csiptek anno Werner baratodat az A4-es idokben.)

Bar szerintem sertonek erezne a rajongasod...
süti beállítások módosítása