A nap izéje

‎"A titán forradalmi út nem habos kakaós uzsonnázással tarkított sétakocsikázás! Hanem egy diadalmasan száguldó gyorsvonat, ahol a mozdony acélos dübörgése elnyomja esendő gyomrunk korgását!"

Utolsó kommentek

"nézd legott Komédiának, s múlattatni fog. "

2012.04.26. 16:37 Harpi

Az IMF jön – Orbán marad?

Címkék: orbán viktor miniszterelnök imf hazudik

Miután az Európai Bizottság szabad jelzést adott, a jelek szerint elhárultak az akadályok a magyar kormány és a Nemzetközi Valutaalap között újrakezdendő tárgyalások elől. Kérdés azonban, hogy mindez milyen mértékű változtatásokat tesz szükségessé a kormány összetételében. És ami a fő: Megy vagy marad Orbán Viktor?

Az elmúlt év novemberében és decemberében – belső, Orbán legbelső köréhez tartozó forrásokra hivatkozva – több sajtóorgánum is beszámolt arról, hogy a miniszterelnök állítólag nem egyszer határozottan kijelentette: "Ha az IMF visszajön, én megyek..."

Az IMF jön. És ön, miniszterelnök úr?

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napizeje.blog.hu/api/trackback/id/tr954474981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalaposinas 2012.04.26. 18:38:40

Ha az IMF jön én megyek...ajtót nyitni nekik.

öreg_répatorta 2012.04.27. 08:00:47

Ha az IMF jön én (le)megyek.....kutyába, és szűkölve csóválni fogom a farkamat. Aztán visszamegyek a birkáim közé és újra én leszek a legelő ura.

emeritus 2012.04.27. 16:01:17

És még a Gyurcsány a hazug?! lehet hogy az IMF megy le kutyába,és a Kuszaszem meg a Zorbán Pubi fog körkörös nyelvcsapásokkal közelíteni? Kamerát !!!!!

kallisz 2012.05.01. 23:46:37

Ez itt tragédia, úgy ahogy, van...A társadalom belefáradt, kiszipolyozott, szakszervezetek igazából nincsenek (mindig erősek voltak a fejlett nyugati demokráciákban!!, és azok ma is)vagy gyengék és vezetőik (a munkásarisztokrácia) behódoltak, amint látjuk, halljuk, az ellenzék a korm. kommunikáció áldozata lesz, ha nem szedi magát össze...Nem az ősközösség felé halad Mo., ez tévedés, hanem a feudalizmus, a új hűbéri rendszer kiépítése lenne a cél, nem gondolják? A fiatalság, a diplomások munka nélkül, csoda, ha a realisták már elhagyták az országot, reméljük, átmenetileg. Már csak az idealista szegény diplomás, munkanélküli fiam kíván maradni, én mennék, sajnos, már kissé "out" vagyok. Nekem mindegyis, csak mint értelmiséginek nem mindegy. Másik probléma szerintem, hogy az egy politikai osztály, és egy bizonyos jól megtámogatott középosztály nem vesz részt a köztehervállalásban, vagyis adót alig, vagy egyáltalán nem fizetnek. Ezt én erkölcstelennek tartom...és akkor jönnek a mindenféle különadók a legszegényebb rétegeket sújtva, hát hova fogunk jutni, hacsak itt irogatnak egymásnak az "entellektüelek"? Persze, hiszem, hogy lesz végül is fény az alagútban, csak akkor már késő lesz...tartok tőle. Gyorsan kellene cselekedni, persze mondom én.

kela-bá 2012.05.02. 22:51:01

@kallisz: " Ez itt tragédia ,úgy ahogy van." Irja Ön. Nem tudom, hogy Ön hány éves, de a mai "tragikus" helyzet közel sem olyan mint amikor én születtem II. világháború közepén...Nem sorolom, mert Önnek is bizonyára vannak szülei, nagyszülei akik mesélhetnek azokról az időkről.
A gond tudja az, hogy a "rendszerváltáskor" elhitették, hogy az addigi rossz volt, majd mostantól jobb lesz... Aztán 2004-ben csatlakoztunk a fejlett EU-hoz, mondták, hogy még jobb lesz... Ez a fejlett világ roskadozik, válságban van, mert válságba vitték akik képesek erre. Az EU nyugati részébe kivánkoznak a magyar fiatalok jobb életlehetőségek reményébe ? Eközben az ottaniak is kivándorolnak a volt gyarmatokra ?
Szóval baj van a világban, főleg a dollár és az Euro zónában. Sajnos mi kis ország lévén szenvedünk a kiszolgáltatottságban.Ez a kormányokra is igaz, mindegy, hogy melyik "oldalról" van szó. (Nézze meg Youtube:Ébresztőfilm -et) Fő az egészség, és ha az rendben akkor minden akadály vehető : www.vntv.hu " Persze hiszem, hogy lesz fény az alagútban..." Irja Ön. Igen lesz, de ezt a "fényt" Ön tudja fellebbenteni saját, és családja energiájával. Ne feledje, most kapitalizmus van, ahol csak a verseny, a piac, és a pénz számit ! Azt mondják, jön egy jobb világ. Hát reménykedjünk: Avatara- A magyarok szerepe 2012-ben. Jó egészséget !

kallisz 2012.05.03. 09:12:57

@kela-bá: Én is jó egészséget kívánok Önnek, valóban ez a legfontosabb! A tragédia szót a szokásos "napi szleng"szintjén használtam, nem arról a tragédiáról van szó, az valóban az volt...Én még akkor ugyan nem éltem, de voltak nagyszüleim, szüleim, akik tudnának most mit mesélni/akkoriban nem volt ildomos ezekről nyilatkozni, pedig sok mindenen keresztül mentek és mindig felálltak... mint magam is.) Nagy családot neveltem (kedvezmények nélkül anno..)
hát én szerencsére alapban optimista vagyok. Mindazonáltal nem tetszik a jelenlegi kormány
hozzáállása a dolgokhoz, a
magyar érdeket lehetne kevésbé görcsös
formában képviselni az EU-ban. (L. Finno.Észto., bár ott is változóban van minden...)A válság a kis országokat teszi tönkre elsősorban, mivel nagyon nyitott a gazdaságunk,az alapvető tőkehiány miatt...
Mindenesetre egyetértek, hogy a kapitalizmus jelenlegi formája - úgy tűnik - nem fog tudni sokáig így "üzemelni". Köszönöm a biztatást! Én jól vagyok - nem vagyok már túl fiatal, sajnos - relatíve, és még egyszer sok erőt, jó egészséget a kedves bloggerolvasónak. Ajánlom az enyémet is: Utazni jó! a blog.hu-n.
De tervezem, hogy megnyitok egy elemzői blogot is az aktualitásokról, merthogy nagyon karakteres és határozott véleményem van, és persze segítőszándékkal....Mindent megnézek, amit figyelmembe ajánlottak, meglátjuk...

kela-bá 2012.05.04. 16:21:05

@kallisz: Kösz, hogy válaszolt! Látja két optimista "találkozot" és igy már is léptünk egy ici-pici előre ahhoz képest, hogy a blogokban sokszor milyen gyalázkodás folyik. Kár ! Sajnos a DEMOKRÁCIA és SZABADSÁG, csupa nagybetűvel, talán átbillent normális emberi határokon. Valaki egyszer azt mondta : "A szabadság olyan mint a levesben a só, ha sok van benne az már nem jó". Ön, irja, hogy blogot nyitna, hogy a karakteres gondolatait közre adja. Megteheti, hogy mindazt a kormánynak is elmondja:.joallam.kormany. Talán el sem olvassák ? Lehet, de az is, hogy igen... Nagy családot nevelt, gratulálok, és mivel bizonyára a család tagjai is ki vannak téve korunk vivmányának az ELEKTRO SZMOGNAK, itt a nyár: mezitláb egészség,földelni jó
Kösz. az ajánlott linket.

További szép napot !
süti beállítások módosítása