A nap izéje

‎"A titán forradalmi út nem habos kakaós uzsonnázással tarkított sétakocsikázás! Hanem egy diadalmasan száguldó gyorsvonat, ahol a mozdony acélos dübörgése elnyomja esendő gyomrunk korgását!"

Utolsó kommentek

"nézd legott Komédiának, s múlattatni fog. "

2011.05.05. 12:56 Harpi

Segítsünk Tar(há)lós Istvánnak!

Címkék: budapest fidesz kormány tarlós istván főváros adók

Öt új adónemet vezethet be Budapest, miután a Fővárosi Közgyűlés minapi ülésén a képviselők elfogadták a főváros 2011 és 2014 közötti gazdasági tervét. A terv öt új adónem bevezetését is felvetette, így Budapest vizsgálja, hogy bevezethető-e az úgynevezett dugódíj, a vigalmi adó, a tűzoltási járulék és ingatlan-értéknövekedési adó, illetve azok mellett területfejlesztési alapot is létrehoznának. (Privátbankár.hu)

Természetesen szó sincs megszorításokról!

Pártunk és Kormányunk, valamint Bölcs Vezérünk és Igazmondó Városvezetőnk fáradságot nem ismerő országépítő munkájához szeretnénk ezúton segítséget nyújtani. Tökéletesen tisztában vagyunk azzal, micsoda óriási szellemi nekibuzdulás szükségeltetik ahhoz, hogy a megszorítások helyett – amik itten nyilvánvalóan és jól láthatóan egyáltalán nincsenek! – újabb és újabb adókat ötöljenek ki. E terhet igyekszünk levenni Kedves Vezetőink válláról azzal, hogy az alábbiakban közreadunk néhány ötletet, milyen új elvonásokkal örvendeztethetne meg minket a kormány és a budapesti városvezetés. 

  • Tűsarokadó a járdákat összelyuggató női hölgyeknek;
  • Hangadó a rádiót-televíziót hallgatóknak, az akusztikai környezetszennyezés miatt;
  • Fényadó a lámpával világítóknak a fényszennyezés okán;
  • Fingadó a globális felmelegedést okozó gázok légkörbe engedőinek;
  • Levegőadó, a levegőt vevőknek;
  • Vízadó a vízivóknak;
  • Hőadó mindenkinek nyáron;
  • Hidegadó mindenkinek télen.

Kérjük kedves troll és nem troll olvasóinkat, segítsék ők is e nemes kezdeményezést újabb ötleteikkel, milyen adókkal lehetne még harcolni a megszorítások ellen!

136 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://napizeje.blog.hu/api/trackback/id/tr842879590

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ács József - TROLLOK 2011.05.08. 10:30:42

CSOPORTKÉPEKA csábító új webes technológiák a közös gondolkodás korábban ismeretlen formáit teremtették meg. Pontosabban ezek lehetőségét. Az internetes kommunikáció ismert és gyakori jelensége ugyanis, hogy egy hozzászólás lángra lobbantja az indulato...

Trackback: Képzelt riport Obama esztergomi látogatásáról 2011.05.05. 21:26:11

  Barack Obama fülébe jutott, hogy valahol a világ másik végén egy polgármester a város fő terén tartja a fogadóóráját. Már arra a hírre is a sárga irigység fogta el Obamát, hogy ennek a számára ismeretlen kis ország miniszterelnökének a dolgozósz...

Trackback: Bezárják a Szinyei Merse Gimnáziumot is 2011.05.05. 21:12:34

A VI. kerületi Szinyei Merse Gimnáziumot is bezárják a nemzetmentők....

Trackback: Bezárják a Szinyei Merse Gimnáziumot is 2011.05.05. 21:12:33

A VI. kerületi Szinyei Merse Gimnáziumot is bezárják a nemzetmentők....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orbán Diktor (törölt) 2011.05.05. 20:04:08

Ezek rosszabbak, mint a liberálisok. Semmi gond, a budapestiek is megérdemlik azt, amire szavaztak. Amit meg Tarlós elvtárstól kapnak, az a ráadás.
:)

Orbán Diktor (törölt) 2011.05.05. 20:08:33

Én ezt a vigalmi adót nem értem: az utóbbi egy évben, amióta hatalomra került a diktátor, nem igazán láttam vigadó embereket. Lehet, hogy arra a felső tízezer ügyeskedőre gondoltak, akiket másképpen nem lehet megfogni...

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.05. 20:11:57

@Orbán Diktor: az a baj, hogy ezekre a tetvekre nem "a budapestiek" szavaztak, hanem a budapesti fideszes csürhe. Az emberek többsége el sem ment szavazni.
Sajnos sokan nem fogták fel, hogy nem az előző kormány volt az ország legnagyobb ellensége. :(

Kieseritzky 2011.05.05. 20:15:25

A főváros csődben van. Gyakorlatilag vegetál. Nincs pénz semmire. Lehet Bölcs Vezérezni, Viktatúrázni, de ezt a várost bizony nem a Fidesz juttatta csődbe. Azért kellenek adók, hogy főváros "üzemképes" maradjon.

Orbán Diktor (törölt) 2011.05.05. 20:16:17

Nagy érdeklődéssel várom a fidesz trollokat, hogy mivel tudják a sarcolásokat kimagyarázni.
Például, hogy a libsik elloptak mindent 20 év alatt...
:)

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.05. 20:16:42

@Kieseritzky: jól van birkuci! Közterületek átnevezésére van pénz?

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.05.05. 20:19:22

@Orbán Diktor:
Óóóóóóóóó, hát ne légy naiv! Tudod "azemútnyócév"?!

Kieseritzky 2011.05.05. 20:20:00

Ezt hagyták itt a szoclibek. Ezzel kell Tarlósnak főznie:

"A város adóssága a BKV nélkül 200 milliárd forint. Átadáskor még 56 milliárd forintos költségvetési hiányt jeleztek, azonban fény derült arra, hogy ez az összeg több mint 160 milliárd forintot tesz ki. "

Orbán Diktor (törölt) 2011.05.05. 20:20:05

@Kieseritzky: "A főváros csődben van. Gyakorlatilag vegetál. Nincs pénz semmire."

Engem csak az nyugtat meg, hogy minden adót befizettem ezerrel. Akkor valami hiba van a rendszerben. Előfordulhat, hogy jóval többen élnek a városban, mint amennyien adóznak.

2011.05.05. 20:20:55

@Kieseritzky: Akkor talán nem olyan blőd, értelmetlen faszságokra kellene elbaszni a pénzt, mint a köztérátnevezés?

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.05.05. 20:25:09

@Equinoxe:
Hát hiszen megmondta a Tarlós Hajléktalanok Védőszentje István, hogy ez a zemebereknek nem kerül egy fillérjükbe sem! Lol!

mement 2011.05.05. 20:28:11

Dugodij az nem hulyeseg, de egyebekent a 4es metro elkeszultehez kototte Tarlos, korabbi nyilatkozataiban, igy nem valoszinu hogy ez valaha is eletbe lep:)

Orbán Diktor (törölt) 2011.05.05. 20:29:07

Nem jut eszembe hirtelen, hogy ki hazudta azt, hogy a gazdaságot nem megszorításokkal hozzuk rendbe, mert az a szocialisták módszere.

Kieseritzky 2011.05.05. 20:29:50

Budapest gyönyörű lehetne. A Duna koronázott királynője. Most viszont egy rendezetlen, kaotikus koszfészek. Krakkó, Drezda, Varsó, Prága, fényévekkel elhúztak tőlünk. Az elmúlt 20 év a semmittevés és a korrupció jegyében telt. Szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy Budapest 20 összefüggő éven keresztül szoclib irányítás alatt állt.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2011.05.05. 20:31:19

Sosem voltam libsi, de emiatt a görény tarlós miatt állandó hányingerem van! Ha egyszer találkozom vele szemtől szemben, esküszöm, arcon hányom és nyakon fosom! Nem értem, az emberek, hogy tudtak ilyen hernyógörényre szavazni!

Pjujj!!! Szerintem, addig üsse agyon valaki, aki éri, ameddig végzetesen ki nem baszik velünk ez a gizdagennygóc!

mement 2011.05.05. 20:31:56

@Kieseritzky: azert a kephez hozzatartozik az is, hogy a fopolgarmester nem teljhatalmu, nagy a hangsuly a keruletek vezetoin is, es a kozgyulesben nem csak szdsz-mszp figurak ultek.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.05.05. 20:32:31

@Kieseritzky:
"Az elmúlt 20 év a semmittevés és a korrupció jegyében telt."

Az a baj, hogy ez az egész országra igaz!

a-kis-herceg 2011.05.05. 20:45:21

@Kieseritzky: ez most másképp lesz. nincs korrupció és a fides visszafényezi... :)))

jó komment volt. gratula. nagy győzelem- nagy változás:)))

fakopács 2011.05.05. 20:45:23

- ejakulációs adó
- csók adó (közterületen dupla)
- eb adó
- macska adó
- burzsujéknak panoráma adó (budai hegyek)
- pocsolya adó az autósoknak, hiszen ingyen mossák az alvázat
- liftadó (mert energia pazarló)
- lépcsőn járóknak CO2 kvóta és adó mert sokat bocsájtanak ki
- nyugdíjasoknak cekker adó
- aki átnevezett közterületen laknak azoknak lakcím változási adó
- átnevezett közterülten BKV-ról leszállóknak adó az új megállóért
- a leszálló galambok miatt az adott közterületen lakók reptéri illetéket fizetnek
- önkéntes befizetésekkel lehet támogatni a nem megszorításokat
- közterületen tüsszentés adó
- a közterületi szemétládák pénzbedobósakká alakítása
- köztéri muzsikusokra Artisjus cimke amiből részesedik a főváros

fakopács 2011.05.05. 20:46:25

Ja és részegen elütött gyerekekért külön adó!

t443 2011.05.05. 20:50:17

@Kieseritzky: "Szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy Budapest 20 összefüggő éven keresztül szoclib irányítás alatt állt."

És a fidesz előző ciklusa? Vagy amikor még szdsz-fidesz együtt voltak?
A te olvasatod szerint nyilván azóta megjavultak, nem is ugyanazok az emberek, tökre rendesek lettek.

Nem gondolod hogy az ellenségképet, amely ellen úgy küzdesz, a jelen kormány érzelmes szövegei ültették mélyen a fejedbe?

Kieseritzky 2011.05.05. 20:56:47

@t443:
Megismétlem: Budapestet 20 összefüggő éven keresztül a szoclibek irányították. nem volt előző Fidesz-ciklus.

X-47B 2011.05.05. 21:07:43

@Kieseritzky: Akkor miért basszák el a 4-es metró kocsiait? Mennyibe fog ez nekünk kerülni? Tényleg azt hiszik megnyerhetik a pert az Alstrom ellen???

internationale 2011.05.05. 21:09:24

És rögtön meg is mondom, mire költsék az extra lóvét: minden utcát és teret nevezzenek át! Ez a megújulás záloga! Vagy: menjenek pszichológushoz. Azt hiszem, ennek több értelme volna...

Agresszív Nyúl 2011.05.05. 21:15:18

@Fot L' Mondó: Azt azért elmesélnéd, hogy mi az, ami miatt ilyen sommás véleménnyel vagy Tarlósról?

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.05.05. 21:18:52

@al kotmány aláiro álamfö:
És miért nem ment el? Ha nem ment el, ugyanúgy megérdemli. Ja, hogy nem volt alternatíva? Hát mégis a lehető legrosszabbat szavazta meg a sok marha, akkor meg miről beszélünk, ha maga az Atyaúristen indult volna MSZP-s és a Sátán Fideszes színekben, a birkák akkor is utóbbira szavaznak.

Axum 2011.05.05. 21:19:07

A dugódijjal mi a probléma?

torró 2011.05.05. 21:25:32

A legfontosabb adónemet senki nem említi!
HÜLYESÉG ADÓ! Szerintem ebből lehetne a legtöbbet kaszálni! És ez teljesen pártsemleges ráadásul!

frankó 1 2011.05.05. 21:36:38

Őszhaj adó csak politikusoknak és ajánlom még a hülyeségadót is ha a politikusok hülyeségeket hordanak össze mint ez a Paraszt Clinton.

X-47B 2011.05.05. 21:42:01

@Zabalint: Alternatíva rengeteg - lett volna. Csak ugye nem minden pártnak volt elég lopott pénze a kampánykeret többszörös túllépésére. Meg nem minden pártnak van fizetett szervezete kopogtatócédula-vásárlásra (köszönjük István a talicskás poént, majd téged is talicskán tolunk ki a szemétdombra). Meg fizetett, lopott vagy korrupciós pénzekből üzemeltetett TV és rádió csatornái.
Orbán kimondott céla volt hogy a szavazókat elfordítsa a politikától - így a rá szavazó elvakult kisebbség nevében uralkodhat ő és az ex-független kesztyűbábja a többségen.
Már ameddig a többség eltűri.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.05.05. 21:50:26

Önmagában az a tény, hogy a legatyásodott városnak a működéséhez adókból szereznek pénzt, még nem felháborító. Az azonban igen, hogy pont azok teszik azt, akik azzal a hazugsággal kampányoltak, hogy éppen az adók csökkentésével fogják élénkíteni a gazdaságot és minden korábbi költségvetési bevételnövelés ellen kivitték a bérdühönceiket utcai hisztipartykra.
Orbán egyébként az előző ciklusában Budapesttől vonta el az adóbevételeit és vidéket (meg kőbányákat, megy Vegyépszert, meg tokaji szőlőhegyeket) "fejlesztett" belőle. Budapestnek akkor egy félbe hagyatott 4-es metró és egy már félkész Nemzeti Színház méregdrága máshová építése jutott.
Közös a felelősség: a ballibek béna, a jobbkonzik képmutató tolvajok voltak/vannak.
"Ha nekünk így is jó..." ???
;-)

X-47B 2011.05.05. 21:50:27

@Axum: Egyébként a dugódí egy tök ó dolog, feltéve ha
1) azok fizetik akik a dugókért felelősek, pld akik kiköltöztek az agglomerációba és minden nap a rohadt verdájukkal járnak be be levegőt szennyezni
2) van alternatív tömegközlekedés. Mind váoson belül, mind az aglomerációban, vannak P+R parkolók

Na ezek kötül egyik sincs. Önmagában a dugódíj (meg a többi adó) arra lesz jó hogy még kevésbé tegye vonzóvá Budapestet.

pandacsökiboborján 2011.05.05. 21:57:37

romadó. ez két részből állna: a sok roskadozó, régen kiszolgált épület után illetve az állami pénzből és a szorgos gyűjtögetésből élő cigányság megadóztatása.
Bodzaszedési adó.

J. László egy bolsevik (törölt) 2011.05.05. 21:58:25

@X-47B: 3)nem készült el a budai oldalon az M0-ás, a zöld terroristák miatt.

X-47B 2011.05.05. 21:59:22

@Axum: Ja meg EZ a gond vele:
Tarlós István úgy fogalmazott, reméli, hogy létrejön a dugódíj, azt azonban nem tudta megmondani, hogy a lehetséges új terhet milyen körben és összegben vetnék ki.

Fingja nincs róla. Mégis hogyan készült fel ez a vidéki paraszt a város vezetésére? Még nekem is vannak konkrét elképzeléseim (pld a díjban legyen benne a jármű valós károsanyag-kibocsájtása)

www.origo.hu/itthon/20110427-legkorabban-2013-vegere-varhato-dugodij-a-fopolgarmester-szerint.html

Perkele 2011.05.05. 22:10:03

@fakopács: baze, te tudsz valamit? de legalább ne adj nekik tippeket, mert még bevezetik

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.05.05. 22:12:01

@Kieseritzky: Húsz évig nem volt csődben.

A fidesznyikek fél év alatt csődbevitték...

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2011.05.05. 22:13:29

Dugódíj my ass. A BKV-n bevezették a dugódíjat, úgy hívják, hogy vonaljegy. Egy megállóra is kurva drága.
Az autósoknál is bevezették a dugódíjat, úgy hívják: kurva magas üzemanyag ár, aminek adója 20Ft-tal magasabb, mint az EU által elvárt.
Egyáltalán nem tom mi a faszom díjat kéne szedni, miután megint visszakúrták az ÁFÁ-t 20-25-ról 25%-ra. A hiba a rendszerben van. A politikusok kibaszott fekete lyukként működő zsebét kéne bevarrni és máris megoldódna minden baj. Hiába fizetünk itt többet, amíg a túloldalt folyik ki a picsába olyan hülyeségekre, mint közterek átnevezése, ócska francia metró és stb.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.05.05. 22:16:17

@poszt.

Kéne egy - megszorítás adó -

Mondjuk kivethetnék a kézfogásokra, mert a fidesznyikeknek az úgyis problémás.

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2011.05.05. 22:17:33

elírtam, pontosítok: 20-ról 25%-ra...

Egyébként meg hagyjuk már ezt az agglomerációs fasságot. Ez is arra jó, hogy legyen kire kenni az egészet. A BP-iek többsége is autózik, mert lusta arra, hogy 5m-nél többet vonszolni a seggét. Plusz ha leesik az eső, akkor azonnal kell a guruló esernyő.

szerjóska 2011.05.05. 22:17:37

@Kieseritzky: Prága egy kisváros, már ezer blogon, ezerszer elmondta, mindenki aki képes ezt felfogni. Győr óvárosa is szép, Budapesté is (budai várnegyed, szevasztok). Krakkó egy kisváros, macskaköröm. Varsó rendkívül ocsmány, olyan mintha az Árpád-híd pesti hídfőjéből meg Újpalotából összeklónoznál egy várost, egy pöttöm Várnegyeddel. blama, hogy a jobbosok nem veszik észre milyen csodás országunk fővárosa.
Drezda persze szép, de ilyet (ingatlanbefektetők igazodóan modern házakat felhúznak a belvárosban) tudnánk mi is. csak mivel itt a nagy rész megvan, nincs lebombázva, bontani meg nem lehet, patthelyzet alakult ki.

másrészt, elmesélem neked, hogy Budapest közigazgatása azért lett ilyen mufurc, deform szörnyszülött, hogy a főpolgármester a miniszterelnök nyomába se érjen. ha ebből a valós szemszögből nézed, lehetetlen figyelmen kívül hagynod 90-94 antalli és 98-02 orbáni kormányzását, lévén utóbbi pl. lefújta a négyes metrót, de épített nekünk csuda (ocsmány, buziknak való) színházat az iparzónába.

harmadrészt, elmesélem neked, hogy Bp. az elmúlt 20 évben igenis fejlődött, felsorolásképp egy szakmai fórumról idemásolva:

- új orosz kocsik beszerzése (10db/1991)
- új orosz kocsik beszerzése (10db/2000)
- M1 felújítása
- M2 felújítása
- 1-es villamos meghosszabbítása (gyakorlatilag a teljes pesti oldal Demszkyhez köthető)
- 3-as villamos összekötése (Örsön)
- 4-6-os villamos felújítása
- 49-es villamos felújítása
- 24-es villamos felújítása
- 37-es villamos felújítása
- 61-es villamos felújítása
- Tátra és ICS villamosok folyamatos felújítása/átépítése
- 68db TW6000 (2001)
- 40db COMBINO (2006-2007)
- Lágymányosi híd (új)
- Megyeri híd (új)
- Petőfi híd (1996 felújítás)
- Szabadság híd (2007-2008 felújítás)
- Erzsébet híd (1990-2001 gyakorlatilag teljesen felújították)
+ hadd ne soroljam fel milyen mennyiségű házat újítottak fel a 20 év alatt.

cso zsi 2011.05.05. 22:17:41

@Kieseritzky: Tartok tőle, hogy most sincs másképp.
@Axum: Csupán annyi, hogy nem oldja meg azt a problémát, amit a Belvárosi "összközmű" generál. Azokat kéne kipaterolni a városhatárra, és egy csomó (tízezer körüli) ember nem akar befelé jönni fölöslegesen.
Ha kiterjesztik a járhatatlanságot/dugódíjat a Rákóczi út - Kossuth Lajos utca vonalra, akkor az Erzsébet hidat (jelenleg a legnagyobb áteresztőképességű belvárosi híd) lebonthatják.
Ha meg bevezetik, akkor tönkremennek a parkolócégek.

gyarló 2011.05.05. 22:18:37

@sixx a bolsevik: És szerinted racionális döntés lenne egy metróvonal árán, egy tájvédelmi körzet kellős közepén átvezetni úgy, hogy a forgalom az M0 déli és keleti oldalához képest elenyésző lenne? Mindezt csak azért, hogy körbeérjen?

jjoey 2011.05.05. 22:21:55

- ingázóadó az ingázóknak
- munkahelyelvétel adó a nem bp.i lakosoknak, de akik pesten dolgoznak
- egyszerűbb lenne egy falat építeni, azon 4 kaput (4 égtáj) és kapuadót bevezetni, egyben a tákolmányban röhzíteni, hogy minden igazhitű, szentkoronahívő évente 4 alkalommal köteles meghajolni a nagy vezír előtt a székesfővárosi st-orbán (leendő moszkva) téren -> kapupénzt jelentene!!! (aki elmulasztja, az megfosztattatik gyaúr polgárságától és végleg hontalanná minősíttetik.

persze a kérdés, a nép, akinek lassan 1 éve szántanak nemzetiszínű ekével a hátán mikor döbben rá, hogy "szépen megbűntette a szocikat", de igazából maga a nép szív(lapát)

cso zsi 2011.05.05. 22:23:44

@Mr. Ray: A guruló esernyőben van igazságod, ez valóban látszik esős napokon. Az is megfigyelhető, hogy iskolaszüneti napokon kiválóan autózható a város.
Viszont rengeteg embernek munkaeszköze az autó. Lehet, hogy felirat nélküli cégautóban látsz egyedül ülő embert, lehet, hogy a magánautóját szolgáltatásra használóban. Nem kis létszámról van szó, üzletkötők, ételfutárok, karbantartók, stb... Napi 80-150 km-t letolnak, mint egy taxis.

gyarló 2011.05.05. 22:29:46

@Mr. Ray: "Egyébként meg hagyjuk már ezt az agglomerációs fasságot. Ez is arra jó, hogy legyen kire kenni az egészet. A BP-iek többsége is autózik, mert lusta arra, hogy 5m-nél többet vonszolni a seggét. "

Ezzel szemben a valóság az, hogy az ingázók között jóval magasabb arányban vannak az autóval közlekedők, mint a városhatáron belüli utazásoknál.

J. László egy bolsevik (törölt) 2011.05.05. 22:32:42

@gyarló: "Mindezt csak azért, hogy körbeérjen?"

Igen, ez lenne a normális megoldás. Hiába hozod fel a tájvédelmi körzetet. Ha az újgazdagok és burzsujok lakhatnak, építkezhetnek benne, akkor az út is mehet arra. Tudod hány tájvédelmi körzetben halad át valamilyen út?
Gondolom, tisztában vagy vele, hogy manapság ha valaki leejt egy gombostűt az BAH csomópontnál, Dél-Buda forgalma azonnal lebénul.

becike4 2011.05.05. 22:33:58

A dugó díjjal egyetértek.A Tarlós egy bizonyos díjért megdugja a kedves mamát.

ds3 2011.05.05. 22:38:20

@Kieseritzky: Szeretném felhívni a figyelmedet, hogy országos szinten Budapest az egyik legkevésbé eladósodott város. A legjobban eladósodott városok nagyrésze klasszikus fideszes város, Budapest legeladósodottabb kerülete pedig az V. - ugyancsak régóta fideszes.

manya48 2011.05.05. 22:42:01

Kilenced, tized, úrbér, füstadó, hídpénz...mondjam még?...

Netuddki. 2011.05.05. 22:48:25

Hány éven keresztül is szavaztatok a demszkire? Hát most jött el a böjtje.

A viktorék vagy ennyire bosszúállók vagy egyszerűen csak hülyék. Szerntem nem fogják kihúzni még 3 évig...

cso zsi 2011.05.05. 22:49:16

@szerjóska: Az a furcsa, hogy a felsorolásban szinte mindben találni (szándékos?) baklövéseket. Nem a te részedről. A Lágymányosi híd ugyanúgy "pénzhiány" miatt lett keskeny, mint az M0 komplett déli szakasza.
Villamos-felújítás talán csak a budai Tátrákon volt, meg nekiálltak az ICS-knek, de minden más csak cserebere volt. Vettünk metrókocsit a 3-as vonalra? 90-ben már a jelenlegi hossz üzemelt.
Hídfelújítások? Itt egész más számokkal dobálóznak. index.hu/belfold/budapest/2011/05/03/tizmilliard_lesz_a_petofi_hid_felujitasa/
Mielőtt elfogultsággal vádolnál, egyik bagázst jobban rühellem a másiknál, épp a sorozatos elbaltázásokárt, ill. az általad is említett keresztebetevésért. A 4-est akkor meg kellett volna építeni, és hagyni, hogy az oroszok csinálják. A mai formájában nincs rá szükség.

melmek 2011.05.05. 22:50:05

Talán el kellene végre számoltatni a sok milliárd elsikkasztóit és nem bratyizni velük.Az újabb adónemek kitalálásában már világbajnokok vagyunk.

Netuddki. 2011.05.05. 22:50:13

@ds3: Szerinted miből vigadtak 8 éven keresztül a fideszesek. Azt szedik be most ami elment a luxuskörülményeik fenntartására...

A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.05. 22:55:42

A cigányokat hazaküldeném Indiába,a zsidókat pedig Izraelbe.Mindenkinek van szép hazája.Elhiszitek,hogy virágozna az ország?

cso zsi 2011.05.05. 22:59:41

@simonmondja.: Ha kör lenne, talán működne is. A budai helyek alatt akár alagútként. De ott 2x4 (négy) sávval, hogy a tűzoltók is odaférjenek a balesetekhez. Az M1-M5 átkötésre szükség van, és csak 20 év alatt jöttek rá, hogy kevés. A halottak nem voltak elegen. Gyakorlatilag a nemzetközi forgalomnak van rá szüksége. Most egy Bécs-Rajka úton közlekedő kamionosnak majdnem 70 kilométeres kerülőt jelent, hogy oda van irányítva. Bécsben csináltak egy alagutat a város alatt, és elenyésző az alagút+kerülő út hossza, valamint a városon áthajtás hossza között a különbség. Mondjuk, ott a Duna-part sem a Belváros, és autózhatók a rakpartok.

Májking 2011.05.05. 23:04:50

@A Svábhegyi Rém O..O:

Az ilyen parasztok, mint te, hogyan kerülnek mindenhova?

Májking 2011.05.05. 23:10:01

Szóval azt akartam vón mondani, hogy az "adó" szót le kellene cserélnünk a "vevő" szóra, mert az "adó" szónak az "adni" az alapja, stb. stb. tényleg humoros volt, de az ilyen büdös bunkók felbosszantanak.

A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.05. 23:11:11

A tatárok,a törökök,a sógorok és legutóbb a szovjetek is eltakarodtak innen.Csak ez a két nép szívja örökké a vérünket.De már nem sokáig! :)

gyarló 2011.05.05. 23:42:29

@cso zsi: Azért vicces, hogy a körbe érő körgyűrű kapcsán Béccsel példálózol, ahol ilyen szintén nincs. Az általad említett alagút is alig több mint 2 km hosszú és nem a belvároson keresztül megy.

A 2x4 sáv arra a budai szakaszra az ország legnagyobb pazarlása lenne. Egész egyszerűen azon a szakaszon nem lenne akkora forgalmi igény, hogy csak egy 2x1 sávos út megépítése is gazdaságos legyen, ezt kéne már megérteni. Abból a pénzből kijönne egy teljesen új metróvonal külvárostól külvárosig.

"Most egy Bécs-Rajka úton közlekedő kamionosnak majdnem 70 kilométeres kerülőt jelent, hogy oda van irányítva."

Ez meg egy iszonyatos ferdítés, összesen ~70 km az M0+M31-en Gödöllőhöz kerülni, ez a városon keresztül is több mint 50 km. De a budai hegyeken átvágva sem lenne lényegesebben kevesebb. Persze az se számít neked, hogy körbe biztosított a folyamatos haladás, ami a városon keresztül nem igazán.

GépBalta 2011.05.05. 23:43:01

Tömegközlekedési járművön síró gyerek adó.
Fék nélküli "fixis" kerékpáradó, mert minden rendes országútis tudja, hogy marhára nem laza, és király csak páran annak hiszik.
Reggel unott képpel munkábamenés adó, hiszen a rosszkedv ragályos, és az ebből adódó GDP kiesést adóval kell pótolni.
Metálfekete német autó adó, mert CSAK.
A galambetetés adót viszont én mindenképpen támogatom. Nem csak viccből, de tiltani, és büntetni kéne a kisunokájukkal madarat etető nagymamákat akik miatt a fél város kocsit, erkélyt, szobrot, BKV járműveket meg miegymást takaríthat. Nem hinném hogy nagy visszatartó ereje lenne, de azért az elvek számítanak.
Szórólaposztogató adó szintén kéne mert azt se szeretem ha galacsinnal van tele az utca.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.05.05. 23:43:36

@cso zsi: Parasztok ne pofázzanak bele.

A körgyűrű azért kell, mert itt dübörögtek és füstöltek a kamionok az erkélyek alatt a város közepén.
Meg lehetett fulladni tőlük.
Az utcákat meg szétbarmolták.

Fidesznyik észak-budai részen pedig nem épülhetett meg, mert azok csak a város ellen élnek és munkálkodnak.

GépBalta 2011.05.05. 23:48:34

@A Svábhegyi Rém O..O: Csak nehogy jöjjön pár avar és visszaküldjön minket az uralhoz, mert hiába olcsó a vodka, ha nincs ott a jó kis Balaton. Ha meg még kiderülne hogy mégis sumerok volak az őseink még szarabb helyzetben lennénk a nagy büdös sivatag közepén 500 000 arab kecskepásztor közt. :D

NeLa 2011.05.05. 23:59:19

Namost a dugódíj és a vigalmi adó az nem ugyanaz?

licsipancsi hites hajszakértő 2011.05.06. 00:03:13

ezek voltak már?

- pénzhasználati adó Budapesten belül
- városhatár-átlépési adó
- általános közterülethasználati adó
- éves munkábajárási illeték
- hétvégi városhasználati díj
- igénybe nem vett szolgáltatások átalányadója
- információs adó
- hídpénz
- belépődíj a Margitszigetre
- rakparton ülés átalánydíja
- Combino-különadó
- városüzemeltetési különadó
- aluljáróhasználati díj
- ...

BKKHíradó 2011.05.06. 00:16:54

Egy legitim kormány 300 Ft/l alatt tartja a benzint.
Azonnal és radikálisan csökkenti az adókat.
Nem engedi a fogyasztókra áthárítani a Multikra kivetett adót (áremelkedést megtiltja).

Ezt a Fidesz elkúrta, hazudott reggeltől estig, ilyen "böszmeséget" még a Gyurcsány sem csinált. De nem baj, majd a közterület átnevezések segítenek. Csak abból nem tudom kifizetni a gázszámlámat:S

licsipancsi hites hajszakértő 2011.05.06. 00:20:32

- ...
- egyes fővárosi adónemeket kiváltó különadó
- ki nem váltható fővárosi adónemek átalánydíja
- fővárosi gyermekdíj
- fővárosi felnőttilleték
- szingliadó
- vízhozzáférési pótlék
- éves adategyeztetési hozzájárulás
- papírtelefonkönyv nem igénylési járulék
- általános adminisztrációs illeték
- átalányadózási pótlék

szerjóska 2011.05.06. 00:33:00

@cso zsi: Izé, a 7-es buszcsalád az egész véletlenül pont alternatívája a leendő 4-es metrónak, szóval szerintem (mint a 7-7E-173-173E járatain zsúfolódó szardíniának) abszolút szükséges a metró. Bár lehet igaza volt a Vitézyéknek és elég lenne a gyorsvillamos, de most már mindegy, be kell fejezni. Nem a Keletiig, nem a Bosnyákig, hanem Újpalotáig, aztán egyből lesz értelme.

szerjóska 2011.05.06. 00:35:22

@simonmondja.: hát nincs kész még, de baszod 100000 jármú/nap, az majdnem hússzorosa a szellem6 forgalmának (6000). ha valami kell, akkor az az M0. az észak-budai fidesznyikek meg nyeljenek faszt, hogy hévizes barlangokról magyaráznak, igaz persze, de a muszáj nagy úr.

GépBalta 2011.05.06. 00:36:08

-Ingázóadó: elvégre a városban van heti 5X8-10 órát.
-Vidékiadó: mert "az ország 20 év után visszakapta fővárosát" (vagy mifenét mondott a fidesz az önkormányzati választások után) úgyhogy fizessen is érte!
Nem lottózó adó: mifenét képzel a polgár hogy nem támogatja heti 250 forinttal szegény állami cégeket, adózzon!
Házipálinka adó: az új főzetből meg kell kínálni a fidelitas tagjait és az ifjúkeresztény kdnpseket.

Kard 2011.05.06. 00:39:34

@Fot L' Mondó: A múltkor voltam valami ingatlan megnézni a Lángliliom utcában és mondta az eladó itt biztos rend lesz meg a másik házban lakik a Tarlós :).

finalNmbr 2011.05.06. 01:30:59

@al kotmány aláiro álamfö: Ha értenéd, hogy működik egy ország/város/önkormányzat/blablabla gazdasága akkor nem jönnél ilyen faszsággal, hogy bezzeg arra van pénz... olvass utánna

finalNmbr 2011.05.06. 01:31:53

@BKKHíradó: Nahogy ezt honnéd szedted bazdmeg :DD:ASDA:SDA

X-47B 2011.05.06. 04:15:26

@gyarló: Az M0 budai, északi szakaszát Tarlós (a III kerület) sok-sok évig sikeresen késleltette.
@BKKHíradó: Nagyon ó kis plusz adóbevétel nekik a drága benzin. Még adót sem kell emelniük, és mádfélszer annyi pénzt kapnak. Hogy ez mekkora inflációt gerjeszt, mennyire foga vissza a gazdaságot az nem érdekli őket. Tudod mit mondanak? A SZOCIK emelték fel a benzin adójá, MIATTU drága a benzin!
@cso zsi: Én ol vegyesen hasznánám az autó+BKV-t, a méregdrága bérletet is megveném, csak a buzi kiteresztett parkolási zónáik miatt (ami ugye az autóhasználatot lenne hivatott csökkenteni, de valahogy a pártkassza feltöltése leztt belőle) nem tudok seol átszállni BKVra 20 perc veszteség nélkül. Akkor inkább már állok a dugóban; az autóban lrgalább tiszta az ülés és nem hánynak a nyakamba.
@szerjóska: Újpalotán túl az M0-M3 csomópontig, oda tenni P+R parkolót, és akkor lehet dugódíjat szedni az M3-on. És lelőni azokat akik megtorpedózták pld az Örsön a HÉV-metró összekapcsolást.

stratez 2011.05.06. 05:46:42

A pofátokról a bőr nem dől le? Mit hagytatok magatok után 20 év elteltével? Egy romhalmazt, ahol a kutyaszarhegyeknél csak az adóssághegyek nagyobbak, amiből még a féltéglákat is kiloptátok volna, ha nem lettek volna egészek is, amit még haza lehetett vinni. Egyszerre szimbolizálja a 20 éveteket A Keleti pályaudvar mocska, a soha el nem készülő metróállomással és az Alstom-per, ahol a francia multival együtt loptátok el azt a 4-es metróból, amit még addig nem loptatok el alagútépítés közben.

Link Elek 2011.05.06. 06:33:16

fideszes ado, amit csak a fideszesek fizetnek

Dr Keynes 2011.05.06. 06:33:49

@Kieseritzky: Akkor legyen rothadó is. Kivethetnénk mindenkire, aki szerint más városok jobbak, mint Budapest. Hidd el, sokaknak megváltozna erről a véleménye. :)))

Roy 2011.05.06. 06:43:39

@Kieseritzky: Mi van trollkám? Látom magyarázod a Fidesz sarcait. Utcák, terek átnevezésére van pénz. Tudod mibe kerül ez? Az biztos, hogy valamelyik Fideszes barátodnak ez jól fog jövedelmezni.

Kivlov 2011.05.06. 06:56:24

szánalom az egész pénzbehajtósdi.
meg kell szívatni a segélyeseket, rá kell varrni a rózsadombi kulákokra aztán annyi. de ezeket a sz*rokat is majd, szokás szerint, a kisember szívja meg...

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.05.06. 07:09:59

Asszem valamikor Torgyán alatt komolyan felmerült, hogy az eső után is adózzunk. Mivel magyar eső, magyar földre hullva , csak az államé lehet viszont mi gazok ingyé élvezzük annak gyümölcsét.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.05.06. 07:11:50

@Kieseritzky: Most akkor a szokásos "bezzeg az elmúlt nyolc év" jön vagy 20? Csak, hogy tudjuk....

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2011.05.06. 07:14:54

Fradikát Nemszeretők Különadója (a tököm tele van azzal, hogy az új utcanévtől elkezdve a felsőpolitikáig mindenünnét focit nyomnak...)

Tarlós hosszú regnálása alatt éltem Óbudán - ha azt folytatja, akkor Bp. nemhogy a régió legvonzóbb városa lesz, hanem lehúzhatja a reluxát.

Nymus 2011.05.06. 07:23:48

@stratez: Ne gyere a fideszes propaganda szoveggel! A 20 evben ott volt minenki, ez pedig a 21. ev...

flora.a 2011.05.06. 07:28:38

@Kieseritzky: Ez egy buta sablonszöveg. Túl lehetne már lépni rajta. Ha - ahogyan valóban - nem a fityesz juttatta a csődbe a várost, akkor most nem a lakókat kéne kifacsarni, hanem demszkyt előrángatni, teljes vagyonelkobzás után, és megkérdezni, hová tapsolta el a többi pénzt? mert jelenleg olyan paktum látszik, mely alapján Tarlósék őt futni hagyták, annyira biztos pozíciójában, hogy még van pofája pampogni az alacsony nyugdíja miatt. erről kérdezd imádott vezetőidet. Jó lenne, ha végre a népen kívül másnak is ismerős volna az a fogalomkör, hogy ha hülyeséget csinálsz, utolérnek a következményei. Vagy a felelősség szóval is megismerkedhetnének páran...

magyar ember teli szájjal 2011.05.06. 07:32:28

Szerintem a rengeteg hajlitól beszedett napi 50 rongyból kéne rendbe szedni a költségvetést.

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.06. 07:50:40

@stratez: na takarodj a kurvaanyádba te náci patkány!

@Steve_Jobs: ha egy cseppnyi eszed lenne, akkor te nem jönnél ekkora faszsággal. De tőled nem is várunk többet.

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.06. 07:54:46

@Kieseritzky: mondjuk volt egy négy éves fidesz kormányzás, amikor a dicső kormány mindent megtett, hogy akadályozzon minden fővárosi fejlesztést. (lásd nemzeti gödör, négyes metró és tsaik!)

nesze nektek két harmad... 2011.05.06. 07:54:57

Rohadt , éveken keresztűl Orbán seggét nyaló TAPLÓ István, a vén monoton beszédű, krákogós, vizenyős tekintetű..unszimpatikus emberállat,
barom! Le kell köpni ..és tovább menni..és ahol leget gátolni kell!!!!!!!!!!!!!-és elzavarni amint lehet! ( ha nem döglik bele előbb a saját vénségébe):)

Kerámia_53 2011.05.06. 07:57:33

"Tűsarokadó a járdákat összelyuggató női hölgyeknek;
Hangadó a rádiót-televíziót hallgatóknak, az akusztikai környezetszennyezés miatt;
Fingadó a globális felmelegedést okozó gázok légkörbe engedőinek"

Ezekkel még egyet is értenék! :-)

global001 2011.05.06. 08:17:19

Én már látom, hogy a vigalmi adóból lesz a legtöbb bevétel.:))
A zemberek olyan boldogok, hogy a választás után egy új napra ébredtek. Különösen a versenyszféra 300 ezer ft alatt dolgozó csoportja a legboldogabb.
- 16%-os szja,
- 3 helyett 6 hónap próbaidő
- a munkanélküli ellátás 9 helyett 3 hónapig jár (átlagosan 1-1,2 év alatt lehet elhelyezkedni)
- MNYP kizsarolása.
Ez mind mind vigadalomra adhat okot.:(((

igényes 2011.05.06. 08:17:36

Ha minden pap ad 1 000 000Ft-ot a bevételéből, szerintem az sem segít túl sokat hazánknak (2 149 000 000). Jobb lenne, ha Orbán leállna a levelezéssel, utcák, terek átnevezésével, pálinkával, Q7-es beszerzések, utazgatások, foci támogtások stb.

Vannak potenciális lehetséges jó támogatók is. Itt van például Csányi, aki Kósa-Szijjártó duettnek köszönhetően 35 milliárd plusz bevételre tett szert. Csányi, ha adója bevétele 1%-át befizeti az bizony 350 millió forint. Befizeti-e? Nem tudni!

A papok viszont a mi adónkból adnak vissza csekélyke összeget. Szerencsére vagyonosodási vizsgálattól nem kell tartaniuk.

Magyarországon 2149 katolikus pap van
Világviszonylatban a papok és a szeminaristák száma továbbra is növekszik, de nem olyan mértékben, mint a katolikus népesség – jelentette be a Szentszék sajtóirodája, miután bemutatták XVI. Benedek pápának az Annuario Pontificio, vagyis a pápai évkönyv idei kiadását. A kötetben szereplő adatok a világegyház 2006. december 31-i állapotát rögzítik.

A vizsgált évben 1,115 millióról 1,131 millióra, vagyis 1,4 százalékkal, emelkedett a katolikusok száma. A papság létszáma 407 ezer 262, ami 0,21 százalékos, 851 fős gyarapodást jelent. A kis- és nagyszeminaristák száma nagyobb mértékben, 0,9 százalékkal emelkedett. A növekedésben általában Ázsia és Afrika áll az élen, olyannyira, hogy ellensúlyozza az Európában és Amerikában sok helyen tapasztalható stagnálást vagy fogyást. Magyarországon a 2006 végi egyházmegyei összesítések szerint 5,9 millió a katolikus hívek és 2149 a papok száma.

igényes 2011.05.06. 08:32:38

Orbán és Semjén egyenruhában, egyenfrizurával felvonult a Parlamentben, Orbán tisztelegve jelent Semjén Zsoltnak. Nem lesz ebből baj?

www.lajosmizselap.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=23180:semjen-es-a-vadaszok&catid=89:irasok&Itemid=140

egyenfrizura
sötét öltöny
fehér ing
nyakkendő
egy szabályzat a könyöklőn

hááááát 2011.05.06. 08:35:26

@szerjóska: Hiába sorolod fel nem fogja megérteni.Nem lát tovább a Viktornál.
Ja és erre a beszédre emlékszik valaki.
"Budapest rosszul választott, meg lesz ennek a bőjtje"

Meg is volt és 2002-ben Budapest miatt nyert az Maszop.
Magyarul, ha akkor nem szívatja Budapestet, akkor nem bukja el a választást, nem lett volna elmúlt 8 év és mindenki boldogan élne, míg meg nem halna.

Szóval köszönöm Orbán Viktor.

:)))))))))))))))))))))

Nem kéne felelőségre vonni?Hívom az űgyészséget!

borboja 2011.05.06. 08:43:47

Szinte kimondhatatlan öröm azt látni, hogy ez a sok liberálbolsevista sejthalmaz, hogyan vergődik, kínlódik, nyűszít mint egy láncra vert rühös kutya. Mi húsz évig szenvedtünk az idióta, hazaáruló, mocskos, tolvaj, gazember Demszki korszaktól. Most legalább 4 évig kussoljatok rohadék kotonszökevények.

vornia 2011.05.06. 08:47:27

@Kieseritzky

abban igazad van, hogy "balos" kézen volt a főváros, függetlenül a Fidesz korábbi kormányzásától.
Csak nem tudok elmenni,az gondolat mellett hogy anno a jelenlegi kormány intett be a 4-es metrónak 98 őszén a fővárosban elbukott önkormányzati választások után.
Pedig előtte sejde ment az ígérgetés,hogy közös ügy, a főváros, sőt az ország érdeke a 4-es metró megléte.Aztán a választási bukta után hirtelen le állították az építkezést.vagyis el sem indították.
Tehát kvázi 12 évvel visszavetették a dolgot.Azóta járnánk azon a metrószakaszon is.
Mellesleg 2 Grippen árából talán elég sokat tudtak volna építeni a metrón.Meg tán olcsóbb is lett volna akkoriban.

Na kitartást mindenkinek a hétvége előtt :)

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2011.05.06. 08:48:31

Én anna fizetnék adót aki ennek a 2 féregnyúlványnak "szellőzést" csinál a fejébe...

MetálFater (törölt) 2011.05.06. 08:56:42

@sixx a bolsevik:

Látom, Te is odavagy ezért a görényért...
Vagy tévednék?

És javasolnám még;

- az életadót.
- az életet adó adót (húú ez de szép volt!)
- a bocsánat adót
- a megadót
- a kiadót
- a fel-, és leadót
- az adózott adó adót

Zárásként még kivetném a hülyeség adót.
No abból aztán lenne bevétel...
Kreatív voltam Kedves Vezető?

Bakker.

KolompárRómeó 2011.05.06. 09:01:03

"ingatlan-értéknövekedési adó": ha csökken az ingatlanom értéke, akkor meg én kapok pénzt, ugye?

vornia 2011.05.06. 09:01:12

én csak a blogadót vetném ki
/ hozzászólásonként :)))

a-kis-herceg 2011.05.06. 09:09:34

hol vannak a fides vakhitűek? harakiri volt?

alibaszna de bamba (törölt) 2011.05.06. 09:14:37

@MetálFater: Bocs,de az adózott adót már feltalálták és fizetjük is!!!
Én a dugóadót preferálom!
Szívesen fizetném ha a Tarlós elvtárs megdugná Viktátor elvtársat!
(vagy fordítva)

alibaszna de bamba (törölt) 2011.05.06. 09:16:29

@a-kis-herceg: Most éppen lapítanak mint szar a fűben!!

tlantos 2011.05.06. 09:16:58

@gyarló: gondolod te. Most az M2-M3 iranybol erkezoknek tobb, mint 70 km, mire az M1-re jutnak (es ugyanez vissza). Ez nem alternativa, marad a varoson atkeles. Az meg nem erre van kitalalva.

Kamee 2011.05.06. 09:17:18

@KolompárRómeó: A szabályozás kidolgozás alatt, és nem belső munkálatokra, vagy egy társasház felújítására vonatkozik, hanem közösségi fejlesztéssel történő ingatlannövekedésre. Pusztán csak abból a szempontból, hogy pl egy újpesti jogosan reklamálhat, hogy miért Csepelen parkosítanak, mikor nekik jobban jönne.

Pl. ha történik közösségi pénzből egy parkosítás, ami a megváltozott környezet miatt az ingatlan értékét növeli, arra vonatkozik. Tehát aki jobban fogja élvezni a közösségi fejlesztés gyümölcsét, az így vállaljon nagyobb részt.

Természetesen felmerül olyan kérdés is, ha az utcába bevezetik a buszt, és a forgalom miatt csökken az ingatlan értéke akkor mi a helyzet.

szmoker (Homo Trollicus) 2011.05.06. 09:17:35

Mindenkit aki nem Viktor Királyra szavazott, vigyenek munkatáborba.

Na?...

Skwisgaar Skwigelf 2011.05.06. 09:26:11

Bevezetném a véradót, mert itt előbb vagy utóbb vér fog folyni, sok vér...

alibaszna de bamba (törölt) 2011.05.06. 09:32:20

"Természetesen felmerül olyan kérdés is, ha az utcába bevezetik a buszt, és a forgalom miatt csökken az ingatlan értéke akkor mi a helyzet."
Természetesen ,ha a föld alatt vezetik,mint a többi közművet,nem fog csökkenni az ingatlan értéke!
Viszont,ha 3 év alatt még néhányszor átnevezik az utcákat,tereket,közintézményeket ezek a tehetetlen BARMOK, biztos hogy bekerülünk a giniszbe és megnő mindennek az értéke!

2011.05.06. 09:33:45

@fakopács:
-aki átnevezett közterületen laknak azoknak lakcím változási adó
Szerinted még nem vezették be? Mit gondolsz, ingyen cserélik majd a lakcímkártyákat? Szerinted? Jó vagy, de az állam mér előtted jár. :))

maaaargit · http://katasztrofail.blog.hu/ 2011.05.06. 09:36:14

Vígadó azoknak, akik a többi adónem ellenére is jól érzik magukat

alibaszna de bamba (törölt) 2011.05.06. 09:37:52

@LeviT: Nem csak lakcím kártya,hanem akinek cége van cégbejegyzés módosítás!!Nem kis összeg!

2011.05.06. 09:40:04

Lássuk csak Pártunk 's Kormányunk egyik javaslatát:
- ingatlan-értéknövekedési adó
Az elmúlt években az ingatlan piac összeomlott, mint egy kártyavár Fukushimaban, az ingatlanom értéke ezzel összhangban csökkent. Akkor most az állam fizet nekem? :)

czejp (törölt) 2011.05.06. 09:50:03

Legyen névadó is. Szerintem. Ez aztán biztosan segit és megoldja a problémákat.

Kamee 2011.05.06. 10:01:58

@LeviT: Leírtam mire vonatkozik az egész, olvass vissza...

gorcsev54 2011.05.06. 10:07:42

De,hogy nem! Kézszorításról.Nekik!

cso zsi 2011.05.06. 10:09:24

@gyarló: "A 2x4 sáv arra a budai szakaszra az ország legnagyobb pazarlása lenne. Egész egyszerűen azon a szakaszon nem lenne akkora forgalmi igény, hogy csak egy 2x1 sávos út megépítése is gazdaságos legyen, ezt kéne már megérteni. Abból a pénzből kijönne egy teljesen új metróvonal külvárostól külvárosig."

A metró az agglomerációnak, és a helyi lakosoknak kell. Az alagút az áthaladó forgalomnak.

"Ez meg egy iszonyatos ferdítés, összesen ~70 km az M0+M31-en Gödöllőhöz kerülni, ez a városon keresztül is több mint 50 km. De a budai hegyeken átvágva sem lenne lényegesebben kevesebb. Persze az se számít neked, hogy körbe biztosított a folyamatos haladás, ami a városon keresztül nem igazán."
A több mint 50, az 46-nak is jó lesz.
A Budakalász - Páty közti akármi sem lenne több, mint 30 km. Csak ott a helyi "parasztok" orra alá lesz füstölve.
Mivel mindegyik útvonalra rá vagyok kényszerülve, ismerem a különbségeket. Az a baj, hogy nincs egy városi gyorsforgalmi utunk, ami nem kényszerít többletút megtételére. Az Óbuda-Soroksár viszonylatot szívesebben teszem meg akár a Hungária-gyűrűn, akár a rakpartokon, mert az M0-hoz is oda kell autózni, meg onnan a célhoz is.
Bécset különösebben nem kell megkerülni, és attól, hogy csak szerinted 2 km van a föld alatt, még hozzá van építve vagy 20-30 km.
A Schwechat-Steinhausl út a városon át 52 km, a kerülőn 56 km. Nem tétel a különbség az átutazónak, ha nem kíván városnéző túrára menni.

@szerjóska: A gödör ki van ásva, magaspadlós (hannoveri féle) villamosok megtennék a föld alatti szakaszon, a külső részeken meg lépcsőzés lenne. A 7-es család kiváltása majd kiderül, ha megtörténik. Az biztos, hogy ahol nincs felszíni tömegközlekedés a metró fölött (Váci út és Üllői út), ott megáll az élet metró nélkül, ill. rengeteg gyaloglás, vagy az egészet kiváltó autózás kell.

@simonmondja.:
Ha tudsz szöveget értelmezni, akkor olvasd ki belőle, hogy nem vagyok a körgyűrű ellen. Akinek nincs a városra szüksége, menjen azon, ahogy a román, és jugó kamionosok teszik. ez adja ki a legnagyobb forgalmat a déli szakaszon. Ehhez képest a keleti szakasz szinte olyan kihalt, mint az M6-os.
Viszont ne legyen rákényszerítve az, aki pl. Gödöllőről megy a Sasadi útra, és zongorát/nagymamát/cementet szállít, vagy legalábbis egy laptopnál, és az iratainál többet visz magával. Mert itt ezeket akarják megsarcolni, hiszen az autóst a végtelenségig lehet. A tömegközlekedés ezen az útvonalon majdnem alternatíva az autó helyett. Amennyiben Gödöllőn az állomáson lakik az ember fia. De azok kevesen vannak.

Gabbesz 2011.05.06. 10:09:52

@A Svábhegyi Rém O..O: Te is visszahúzhatnál trollandba!

gorcsev54 2011.05.06. 10:11:01

@MetálFater: Nem kéne ötleteket adni! Kitalálják maguktól is,persze olyat ami rájuk nem vonatkozik.(Bár a hülyeség adó az mindegyikükre vonatkozna,talán azért nem vezetik be.)

Tower13 2011.05.06. 10:15:56

Nos, fizetek adót. Fizetek útadót, (szarok nálunk az utak, meg a járdák) fizetünk valami kerületi házadót vagy mi a fenét. Zöldöveztben lakom, amennyit még hagytak belőle, és ezért magasabb adót is kell fizetnem. Most még külön fizettetnek majd még erre is, és ha állítólag valamivel ők emelik a lakásom értékét, (pl végre megcsinálja az utat, amit már 40 éve kéne...) azért is fizessek még egyszer adót (mire akkor az útadó?), ám ha mondjuk csökkenti a lakásom értékét, pont azzal, hogy nem végzi el feladatát, vagy olyat hoz oda ami a zaj, por, elektromos zaj miatt csökkenti az értéket, azt nem fizeti meg senki. Szép új világ.

Szoclib meg nem létezik. Voltak a szocialistáknak nevezett marhák, és az szdsz-es túlértelmiségizett naiv fiúk némi korrupt megvezetéssel fűszerezve. Bár a mi kerületünkben még csak fidesz volt eddig. egy igéretüket sem tartották be 20 év alatt ők se.
Máshol meg az Szdsz vagy a vén szocik tették ugyanezt, vagy mdf, vagy akármi. Szóval egyik se jó, jobb. Csak szarevés van.
Veszünk x darab lejárt szavatosságú trolit.. de jó!

Le_Penseur 2011.05.06. 10:16:08

A tűzoltási járulék azért veszélyes, mert azt az ország összes településén be lehet(ne) vezetni.
Igaz a többit is, de túl nagy bevételre nem lehetne belőle számítani...

KolompárRómeó 2011.05.06. 10:26:17

@Kamee: köszi, ennyire mélyen nem gondoltam bele.

Tedat 2011.05.06. 10:29:31

@al kotmány aláiro álamfö:
"Sajnos sokan nem fogták fel, hogy nem az előző kormány volt az ország legnagyobb ellensége. :("

Pedig az volt.

alibaszna de bamba (törölt) 2011.05.06. 10:38:09

KEDVES FIDESZNYIKEK!
Tessenek szívesek lenni,felsorolni,mi változott a Gyurcsányi megszorítások óta, az utca neveken,alkotmányon kívül??
Azon kívül,hogy a párt funkcionáriusok és a közvetlen seggnyalók jövedelme megnőtt?!
Kiváncsian várjuk a hosszú felsorolásokat útjavításokról,tömegközlekedésről(nem a közösségi közlekedéssé ÁTNEVEZÉSRŐL)

alibaszna de bamba (törölt) 2011.05.06. 10:48:14

@Tedat: A Mostani kormány meg az ország legnagyobb barátja...!!!!
HÁT VEGYÜK MÁR ÉSZRE...!!!!

Kotkodus 2011.05.06. 10:55:45

bokros idejében szó volt a BAJUSZADÓRÓL...

ezt is bevezethetnénk...

hajrá magyarország, hajrá budapest!

Kotkodus 2011.05.06. 10:59:54

@alibaszna de bamba: azon kívül, hogy a politikusainknak még nagyobb a pofája, semmi sem változott...

az maszp-szdsz alatt loptak, csaltak, hazudtak és megszorítottak!

nos a fidesz alatt lopnak, csalnak, hazudnak, megszorítanak és jól seggbe is basznak még hozzá (vazelin nincs, mert sikosítóra nem futja az államháztartásból...)

ha valaki mást tapasztal az írja meg, kíváncsian várom... (az "erre most szükség van" szövegtől kíméljetek, azt már picurka viktorka elmondta, hogy NINCS SZÜKSÉG MEGSZORÍTÁSOKRA!!!)

Májking 2011.05.06. 15:33:28

@HalivudEstevez:
Hamár: ius primae noctis.

Egyébként bebizonyosodott már, hogy nem is létezett, csak urban legend.

A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.07. 18:14:52

Ejnye-bejnye.Már a rendvédelmisek is zsidó zászlót égetnek?Vigyázni kell,hiszen ők állig fel vannak fegyverezve... :)
süti beállítások módosítása